Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Bs 011 si bs 003.

Ok...mersii...o sa le fac dupamasa dupa ce merg cu ea... ca acum e motorul rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bs 011 se face cunturbo bn incins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Am schimbat tubina la un golf 4 axr cu una second si dupa ce am curatat geometria variabila i-am reglat tija la actuator si surubul limitator.

Pun niste log-uri si va rog sa imi spuneti daca este in regula sau mai trebuie sa fac ceva ajustari.

Consumul acum este de 5.7 exterior mers normal schimbat maxim 2800 si mi se pare un pic cam mare pentru axr.

Va multumesc.

LOG-01-003-010-011 1.xls

LOG-01-003-010-011 2.xls

LOG-01-011-xxx-xxx 1.xls

Modificat de silibogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am schimbat tubina la un golf 4 axr cu una second si dupa ce am curatat geometria variabila i-am reglat tija la actuator si surubul limitator.

Pun niste log-uri si va rog sa imi spuneti daca este in regula sau mai trebuie sa fac ceva ajustari.

Consumul acum este de 5.7 exterior mers normal schimbat maxim 2800 si mi se pare un pic cam mare pentru axr.

Va multumesc.

Doamneee,de ce ai umblat la reglaje(mai ales surubul limitator),in cond in care ai curatat geometria.

Iti face suprapresiune.mai ca ia limp(94.4%duty).

E tija prea scurta.mai tre lungita.

Nu mai umblati fratilor fara rost la reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mario.

Am umblat la surubul limitator pentru ca in BS 11 avean doar 1098 la turbo on si vreo 928 la turbo off.

Piulita de blocare a surubului nu am  umblat la ea deci daca strang surubul limitator o a il aduc in starea care era innainte.

Dar la axr nu trebuie sa fie reglajul la 950 turbo off si 1150 la turbo on?

Deci trebuie sa strang surubul limittor si sa mai lungesc tija?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai lungeste tija si adu surubul de stop pe vechea pozitie.

Cand ai montat-o pe masina cu reglajele ei ,nu tragea ,sau cum? Valorile turbo on si off nu sunt fixe.vezi ca e ghid de reglare tija ,facut de rune si dementor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Mario

O sa revin la reglajul surubului limitator ca innainte si o sa lungesc tija ca sa am o diferenta de 150 intre on si off la turbo.

O sa fac niste loguri si o sa le postez aici sa vedem atunci cum este.

Modificat de silibogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O lungesti 1 tura ,apoi log.un indicator ca ai ajuns la reglajul optim ,este valoarea de 19.9% la n75 duty cycle,corespunzatoare primei valori de wot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aste sunt bs 03 si 011

Bs 003=> egr in parametrii.

Bs011 (cand pres atm in log e la 958mbar) ai la turbo on si off niste valori total aiurea,plus ca in celalalt bs011 presiunea aproape ramane neschimbata la comutarea turbo on off.nu mai trec si valorile.

Parerea mea ori lipsa vacuum(asta ar reiesi din bs011,dar din logul in mers nu) ori map care citeste eronat.sunt mort de oboseala.poate ne mai ajuta si altcineva cu o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

silibogdan tu facand un bs 011 la brasov la o pres atm de 948 mbari,nu o sa ai aceleasi valori ca in alt bs 011  facut la constanta sau bucuresti unde pres atm este aprx 1000mbari...deci cu cat pres atm e mai mica cuy atat valorile turbo on/off se duc in jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aste sunt bs 03 si 011

Bs 003=> egr in parametrii.

Bs011 (cand pres atm in log e la 958mbar) ai la turbo on si off niste valori total aiurea,plus ca in celalalt bs011 presiunea aproape ramane neschimbata la comutarea turbo on off.nu mai trec si valorile.

Parerea mea ori lipsa vacuum(asta ar reiesi din bs011,dar din logul in mers nu) ori map care citeste eronat.sunt mort de oboseala.poate ne mai ajuta si altcineva cu o parere.

Am observat si eu cand le.am facut pe amandoua ca la 11 ramanea neschimbat...

Vaccumul cum pot sa il testez ??

Maf.ul daca scot mufa..merge mult mai rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Aste sunt bs 03 si 011

Bs 003=> egr in parametrii.

Bs011 (cand pres atm in log e la 958mbar) ai la turbo on si off niste valori total aiurea,plus ca in celalalt bs011 presiunea aproape ramane neschimbata la comutarea turbo on off.nu mai trec si valorile.

Parerea mea ori lipsa vacuum(asta ar reiesi din bs011,dar din logul in mers nu) ori map care citeste eronat.sunt mort de oboseala.poate ne mai ajuta si altcineva cu o parere.

 

Acolo, în logul concomitent pe cele două canale (interesantă idee, până acum nu am mai văzut pe aici pe topic log în Basic settings pe 2 canale o dată, nici nu mi-a trecut prin cap că ar merge :D ) mai este ceva ciudat: pe 003 valorile sunt transaltate în jos cam cu 50 mg. Mă gândesc să nu fie o problemă de vacuum între N18 şi EGR care nu s-ar observa la logul în mers pentru că atunci N18 închide vacuum-ul către EGR (aici ai putea încerca să înfunzi furtunul care intră în N18 cu un şurub şi să repeţi testul să vezi dacă tot aşa stă nemişcat pe canalul 11)

Iar pentru ce arată în BS 011 aş zice că ori maf defect ori filtrul de aer şi/sau intercooler înfudate (presiunea minimă mult mai mică decât presiunea atmosferică arată că pe acolo nu trece aer nici măcar cât poate să aspire motorul). Pentru a verifica unde este problema scoate tubulatura din intercooler (partea care merge spre MAP) şi vezi cât arată presiunea. Dacă este tot mică încearcă cu alt MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aste sunt bs 03 si 011

Logurile in mers postate acum cateva zile(25 aug)...acolo pres atm in ambele era de 958/969mbar.ce nu inteleg eu,este ca pe timpul logurilor respective ,pres. atmosferica varia in timp real de la 958->969 mbar.din cate stiu eu pres atm este citita si memorarata tot de map la punerea contactului,iar apoi map-ul isi vede de turbina lui.nu inteleg acele variatii.

Apoi:

Bs-ul facut separat pe 003,avem 450mg cu ~220 mg.deci in regula.asta e facutbpe 29 aug.

Bs-ul facut separat pe 011,avem turbo on de 1009 mbar cu off=805.

Iar logul pe 003 si 011(defapt sunt 2 bs-uri,dupa parerea mea bagate impreuna pe acelasi log de catre Hhh,eu nu stiu sa mearga 2 bs-uri in acelasi timp,si oricum si daca ar merge ambele odata ,valorile ar fi influentate in mod negativ).deci in acest log la bs003 avem 400 cu 150mg/cursa(e o mare diferenta fata de bs-ul facut separat care arata f bine cu valorile de 450/220mg/cursa).ceea ce inseamna ca ori maf-ul citeste eronat ori clapeta de shutt off ramane partial inchisa ,ori filtru aer infundat ,ori catalizator infundat ori geometria reglata prost.

Iar tot aici in logul comun celor 2 bs-uri avem la bs011 un off de 805/cu on de 826.deci nici macar turbo on nu ajunge pana aproape de pres atm.ca banuiesc ca nu ai fost in varf de munte.

Eu suspectez map-ul in prima faza.pune unul de proba de la cineva,repeti logul in mers si bs-urile si mai vedem.sau cineva sa fi intins tija turbo atat de mult pana la 805(practic cred ca nu e posibil).

E cam delicat ce vad eu aici.

Logul in mers arata cat de cat bine.

Iar in bs 011 uneori pare a fi vacuum pt a trage geomettria,apoi nu o mai trage,apoi valorile aste de 805mbar. E o nebunie.

Ai umblat la reglajele turbo acum de curand?

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am umblat la reglaje... Deci maf.ul e bun...acum e map.ul... Deci...masina traage dar nu la capacitate...si turbo se aude cum vajaie de parca ar lucra la jumate... Se duce pana la 160km/h dupa care zici ca e limitata Singul lucru e a am schimbat termostatul...dar fara schimbare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste pres atm pe grup010.

Momentan nu stiu ce sa mai zic.decat sa faci o proba cu un alt map(nu il schimba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 200 lei nou si 100 sh...altul nu am gasit...sa incerc...decat de la motor de 116cp ajm si nu se potrivesc... Oare vajaiala de la turbo sa fie de la senzor sau sa fie turbo ?? Ulei nu consuma am 9700 km si a scazut doar cativa mm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluierat turbo poate fi ori de la rotorul compresorului(partea rece).daca ar fi ajuns un corp strain si ar fi ciobit suprafata aripioarelor.

Ori lagarele axului cu uzura.

"Ulei nu a consumat decat cativa mm" pai poate insemna f mult ce zici tu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un motor de 300000 km sa consume 2-300 grame ulei nu mi se pare mult...de la schimb la schimb...:D deci ramane sa incerc cu alt map... Sa vad daca trage...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_alexandru_pma

Salut, ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului atasat.

Este al unui G4 AXR resoftat TCM la 130cp.

Multumesc de ajutor

 

n-am reusit sa atasez fisierul asa ca am copiat aici continutul lui, sper ca nu deranjeaza

 

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,Mass Air / Rev.,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Load,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.70,1764,215.0,220.5,74.1,0.00,210.7,979.2,999.6,15.7,0.34,1785,1060.8,999.6,43.4
,1.78,1911,850.0,588.0,4.8,1.06,401.8,979.2,979.2,63.5,1.42,1848,2050.2,1081.2,19.9
,2.84,2205,850.0,980.0,4.8,2.12,690.9,979.2,1428.0,100.0,2.48,2079,2101.2,1734.0,44.2
,3.92,2604,850.0,1019.2,4.8,3.20,1038.8,979.2,2305.2,100.0,3.56,2457,2162.4,2437.8,66.9
,5.00,2982,850.0,950.6,4.8,4.28,999.6,979.2,2376.6,100.0,4.64,2856,2172.6,2315.4,70.9
,6.08,3339,850.0,857.5,4.8,5.36,926.1,979.2,2254.2,100.0,5.72,3234,2172.6,2182.8,73.7
,7.16,3654,850.0,828.1,4.8,6.43,833.0,979.2,2111.4,100.0,6.80,3549,2172.6,2111.4,75.3
,8.24,3948,850.0,798.7,4.8,7.52,808.5,979.2,2101.2,92.5,7.88,3843,2172.6,2111.4,77.3
,9.32,4200,850.0,774.2,4.8,8.60,788.9,979.2,2101.2,100.0,8.96,4116,2111.4,2070.6,78.5
,10.40,4410,850.0,695.8,4.8,9.68,749.7,979.2,2019.6,88.2,10.04,4368,1989.0,1968.6,77.7
,62.59,1722,230.0,215.6,72.9,62.93,205.8,979.2,1040.4,20.0,62.27,1743,1091.4,1050.6,41.4
,63.58,1722,230.0,200.9,69.3,63.92,196.0,979.2,1020.0,23.9,63.25,1722,1101.6,1030.2,37.5
Modificat de mihai_alexandru_pma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate fi interpretat în forma asta. Arhivează logul cu winzip și o să meargă atașat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului atasat.


Este al unui G4 AXR resoftat TCM la 130cp.


Multumesc de ajutor


Modificat de stoenescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu vad nici un log atasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi poate citi si mie logul asta va rog mult,ca simt ca mor.ii dau foc masinii ca nu mai pot.am schimbat turbo,furtune vacum si sonzorul n75.imi intra mereu in limp mode la turatii de peste 3000 sau viteza de 13o km/h.eroare am ..1 Fault Found:

 
17958 - Charge Pressure 
            P1550 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
nu stiu ce sa mai verific si sa schimb.si sunt sigur ca va fi cineva voitor sa ma ajute.mersi fainpost-137932-0-12448500-1440967462_thumb.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Gabriel.Pop
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!