Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cum pot sa uploadz un fisier excel cu un log pentru ca imi spune " you are not permitted to upload this kind of file"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot sa uploadz un fisier excel cu un log pentru ca imi spune " you are not permitted to upload this kind of file"

Tocmai am învățat și eu ieri[emoji1]

Salvează-l 98-2003 xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Mersi mult pentru pontu cu salvare in 98 - 2003.

Un prieten cu un golf 2003 1.9 axr daca accelereaza brusc in sarcina pe la 3700 rot/min ia limp.

Am reuit sa fac un log in mers si as dori sa va spuneti parerea.

Cand a luat limp am gasit stocata si eroarea de high presure pozitive deviation.

Tind sa cred ca ar fi geometria variabila ancrasata dar astept parerile voastre.

Am facut si un BS 003, BS 011 l-am facut dar nu il mai gasesc cred ca l-am sters din greseala.

Va multumesc.

LOG-01-003-010-011 4.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

Modificat de silibogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Mersi mult pentru pontu cu salvare in 98 - 2003.

Un prieten cu un golf 2003 1.9 axr daca accelereaza brusc in sarcina pe la 3700 rot/min ia limp.

Am reuit sa fac un log in mers si as dori sa va spuneti parerea.

Cand a luat limp am gasit stocata si eroarea de high presure pozitive deviation.

Tind sa cred ca ar fi geometria variabila ancrasata dar astept parerile voastre.

Am facut si un BS 003, BS 011 l-am facut dar nu il mai gasesc cred ca l-am sters din greseala.

Va multumesc.

 

Suprapresiune la greu. Ataseaza si BS11, sa vedem comportamentul turbo. Atentie ca turbina sa fie incinsa bine inainte, 1 minut de log si upload.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac un BS 11 cu motorul cald.

Vad ca turbina lucreaza cum trebuie insa nu pot spune acelasi lucru despre egr la care fluctueaza valorile.

Astept parerile voastre. Logul in mers este acelasi din postul de mai sus. Cand am facut logul in mers a luat limp pe la 3700 rot/min , cred ca se vede si in log.

LOG-01-011-xxx-xxx 1.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-003-010-011 4.xls

Modificat de silibogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, daca pui BS11 in grafic, poti observa ca turbina/actuatorul nu functioneaza deloc corect. Odata tija incepe sa urce din ce in ce mai greu (posibil vacuum insuficient/pierderi) iar apoi in partea de jos geometria pare ca se blocheaza, sau actuatoruln u are forta sa impinga geometria spre pozitia Turbo OFF. Asta se vede si la logul in mers, oricat N75 ul comanda deschiderea vanelor, acestea pur si simplu nu vor >> suprapresiune LIMP. Vad si o diferenta mica intre valoarea ON si OFF de numai 92mbari. S-a umblat la surub limitator/lungime tija?

 

Sfatul meu e sa verifici furtunele de vacuum( pe TOATE) , valva unisens sa te asiguri ca pe partea vacuumatica nu sunt probleme.Apoi sa inspectezi vizual actuatorul, asigura-te ca functioneaza corect(sau macar functioneaza cat de cat), daca poti sa il dai jos sa misti geometria ar fi minunat, ai impusca doi iepuri dintr-o lovitura. (aceasta trebuie sa se miste foarte, dar foarte lin si usor)

 

La cum arata BS11 ori actuator ori geometrie gripata. In BS03 se vede o recirculare marita -> posibila cauza pt depunerile din turbina.

 

PS: Dupa ce rezolvi problema nu iti fie frica sa ii dai talpe :)) ca nu ii face rau ;)

Seara faina.

LOG-01-011-xxx-xxx 1_cu grafic.xls

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Claudiu.

O sa verific instalatia de vacum , apoi o sa incerc sa verific actuator si geometrie si sa vad ce gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valva unisens cum stim ca e buna sau nu prea? cu gura putem sufla dintr-o parte(se subintelege ca suflam contra directiei de sens adica dinspre partea neagra spre alb)? daca suflu cu putere, foarte putin merge aerul si invers la a mea.  deci ca sa stim: ar trebui sa putem sufla ori ba pe directia inversa ? :001:

bineinteles intre timp caut si sa imprumut de la o alta masina piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valva unisens cum stim ca e buna sau nu prea? cu gura putem sufla dintr-o parte(se subintelege ca suflam contra directiei de sens adica dinspre partea neagra spre alb)? daca suflu cu putere, foarte putin merge aerul si invers la a mea.  deci ca sa stim: ar trebui sa putem sufla ori ba pe directia inversa ? :001:

bineinteles intre timp caut si sa imprumut de la o alta masina piesa.

 

Daca tragi aer pe partea neagra trebuie sa poti, in schimb daca tragi aer pe partea alba ar trebui sa nu poti DELOC, daca poti sa tragi aer cat de putin pe pe partea ALBA (cu sau fara forta) e DEFECTA. Ea are rol sa tina vacuumul acumulat in rezervorul de vacuum (bila aceea de plastic). Atentie se trage aer nu se sufla.

 

Seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 
 

 

salut,ceva pareri si despre logul meu cu maf nou...parca citeste tot putin

 


 
 

 
 


 
 


 
 

log maf nou.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate sa imi spuna si mie cineva parametrii la MAF si turbina (EGR este defect), nu stiu cum sa fac acele grafice.. Mersi anticipat

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de Bariccade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

salut,ceva pareri si despre logul meu cu maf nou...parca citeste tot putin

 
 

 

 

 

 Ce marca e? Mie nu imi pare a fi nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate sa imi spuna si mie cineva parametrii la MAF si turbina (EGR este defect), nu stiu cum sa fac acele grafice.. Mersi anticipat

 

Ataseaza un BS11 pt turbina cu ea incinsa bine, pt EGR nu mai e nevoie -> SCHIMBA-L sau anuleaza-l. Iti face muci motorul si turbina la cum merge acum.

 

Logul in mers nu prea e corect facut, porneste si tu de la un 1600 rpm constant cateva secunde dupa care talpa pana dupa 4000. Este interesant duty cycle ul turbinei pete 4000, si ataseaza-l complet. In mare MAF ul da urme de oboseala, dar poate fii si din cauza functionarii defetuoase a EGR ului. Chiar daca iti arata 4.8 % el poate sa nu fie inchis complet.

 

Seara faina.

 

PS: Pt mai multe detalii:  VCDS AND PD TDI ENGINE HEALTH CHECK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

maf ul e bosch nout,este al 3 lea cumparat intr un an de zile...inainte am avut un pierburg si alt bosch reconditionat si mergeu f slab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un mic log daca poate sa isi dea cineva cu parerea. Nu am erori

 

Este o Octavia 1.9 TDI 105

post-36533-0-02394500-1440092766_thumb.j

Modificat de RedBull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un mic log daca poate sa isi dea cineva cu parerea. Nu am erori

Este o Octavia 1.9 TDI 105

Presiunea turbo are spyke-ul specific apoi este corectata binisor cu exceptia finalului de log ,are un undeboost de max 123 mbar.

Maf-ul pare cam obosit(merita incercat unul bun de la cineva,pt proba,apoi daca se constat imbunatatiri se trece la inlocuirea celui vechi).

Acel comportament al geometriei ,e ceva cam specific la edc 16, ori actuator (care se imbolnaveste dupa 150-200k km),ori geometria agata.

Ar fi bun un bs011 cu turbo f bn incins inainte,si un bs 003.

Logul corect se face cam asa:

Bagi in treapta 3 ,te stabilizezi la 1500rpm dai start la log,mai mergi inca 10 sec asa la 1500rpm,apoi wot pana spre 4000rpm.

Trebuie sa apara in log si mersul constant la 1500 rpm ,plus restul pana la 4000rpm.

Ce bine ar fi daca toata lumea deja ar sti lucrurile astea de baza.dar ma rog ,mereu useri noi si tre sa intelegem.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: Ar merge facut sticky/best answer, un post care sa contina toate detaliile despre cum se face un log in mers. Stiu ca exista si topic special pentru asta dar na, cum ai zis si tu Mario, useri noi...si ma gandeam ca atunci chiar nu mai trebuie sa se tot repete cum trebuie facut un log in mers. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,ceva pareri si despre logul meu cu maf nou...parca citeste tot putin

Ce marca e? Mie nu imi pare a fi nou.

Hei baieti ati uitat sa va uitati mai intai la presiunea turbo.

Are un overboost destul de mare (pe orizontala/ca plaja de turatie) si apoi dupa 3000rpm scade cu mult sub specific.

Logic ca maf-ul nu are ce sa citeasca.

Posibil geometrie ancrasata,actuator cu probleme.

Ne trebuie un bs 011.

Emy D, nu stiu ce ar fi bun sau nu ,dar si daca s-ar face un buton denumit" cum se fac,log-ul si bs003&bs011",tot nu l-ar vedea toata lumea.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine nu pare a agata din grafic.m-am uitat doar la primul.

A umblat cineva la reglajul actuatorului?

e ceva mai vechi bs ul ,sper sa fie bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

nu,nu a umblat nimeni la reglaje,turbina e second cumparata aprx 2 luni in urma,curatata si montata de mine.....la turbina veche am umblat,am scos un grafic mai bun ca actualul ,dar si lag mai mare....in maniera asta masina trage cel mai bine,chiar daca am underboost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.pai nu mai zic nimik,vad ca esti multumit asa cum e acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor AXR, 250.000Km

Geometria pare ca nu se misca deloc, totusi presiunea este corectata binisor.

Care este explicatia? si opinii in general...

attachicon.gif3-10-11-tr3-r1.jpg

attachicon.gif3-10-11-tr4-r1.jpg

attachicon.gifBS003-r1.jpg

attachicon.gifBS011-r1.jpg

M-ati uitat pe mine cu comentariile.
Din ce vad eu in poze ,turbo corecteaza f bine si intra pe la 1900rpm(full boost).

Bs003 un pic cam mare rata de recirculare;cauze posibil : filtru aer infundat,clapeta shutt off ramane partial inchisa,catalizator infundat,geometrie reglata prost.

Bs011 ,in josul graficului nu sunt probleme ,in schimb in partea de sus e cam grav.probleme pe partea electro-pneumatica.ma mir cum de nu ai un lag mare la turbo.dar raspunsul mi-l dau tot singur.

La turatii mai mari de 1407(cat e in bs011),pompa de vacuum reuseste sa compenseze eventuale pierderi de depresiune.

Verifica stuț pompa vacuum,furtune,valva unisens,n75,actuator turbo(daca tine vacuum pt mai mult timp si tija sa nu fie ruginita).verifica si geometria sa nu fie blocata catre turbo on.sa nu fie ceva de genul ca si cum surubul de stop sa fie desfacut prea mult si sa limiteze cursa geometriei.vezi daca la turbo on parghia se sprijina pe surubul de stop.

Scuze ca te-am sarit.mai avem si noi neveste,copii,munk.

Nu ma intelege gresit,pt ca nu m-ai obligat sa interpretez.suntem mai multi care facem asta.e placerea mea."timpul le rezolva pe toate,dar uneori cu bani".

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: Ar merge facut sticky/best answer, un post care sa contina toate detaliile despre cum se face un log in mers. Stiu ca exista si topic special pentru asta dar na, cum ai zis si tu Mario, useri noi...si ma gandeam ca atunci chiar nu mai trebuie sa se tot repete cum trebuie facut un log in mers.

http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

Este sticky topicul.

O să fac un post best answer cu mai multe informaţii, dar vorba lui Mario parcă văd că mă agit degeaba :RO flag: .

Dacă aveţi sugestii despre conţinutul postului, aştept sugestii pe pm ca să nu poluăm aici topicul.

Pai la sugestii ar fi bune utmatoarele:

-reglajul turbo facut de rune si dementor

-cum se face un log corect

-cum se fac bs003 si 011.

-cum se interpreteaza un bs011(ce reprezinta partea de sus si de jos a graficului,cauze plus remedii ale eventualelor probleme)

-cum se interpreteaza bs003(plus valorile standard pt rate de recirculare diferite la edc 15 si edc16).

-reglare actuator turbo -cu ajutorul pistolului vacuumatic.

-cum influenteaza o tija scurta rata de recirculare.

-ce reprezinta partea electro-pneumatica(electrovalve,furtune vacuum,actuator,pompa vacuum)

-cauze ce determina o rata de recirculare marita.

-comportament duty cycle la edc 15 si 16.

-cum se curata corect o geometrie.

-cum se verifica eficienta unui IC(Inter Cooler)cu vcds-ul.

-etc...

As vrea sa strangem cat mai multe detalii(eu unele le am stranse din urma de pe topic) si sa le comasam asa pe capitole.

Sau ,ma intreb eu ,nu cumva lumea o sa isi interpreteze singura logurile ?daca o sa citeasca astea.noi o sa stam drgeaba apoi:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!