Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mario20vest

Salutare. Am lungit putin tija actuatorului (aprox. 2 ture ) si am refacut log-urile.Nu a mai intrat in limp deloc,nici la prima incercare. Totusi acum diferenta dintre ON si OF sa mai marit in loc sa scada... Daca turbina e prost reglata,ar trebuii sa corectez pozitia vanelor din surubul de stop. Modificand lungimea tijei de la actuator,practic,modific cursa actuatorului. Pozitia vanelor ramanand aceasi. Gresesc ? Am atasat log-urile inainte si dupa lungirea tijei. Multumesc.

Incearca sa obti un turbo off egal cu pres atm.

Iar turbo on e prea mare.trebuie infiletat surubul de stop sa mai scada.

Cauta un turbo off de 989 iar on =989+150(turbo rece) sau 989+180(turbo fcald)

Aseara m-am chinuit 2 ore sa demontez valva N 75. Acum ma duc sa o iau la puricat peN18. Vreau sa le schimb intre ele si daca nu se modifica nimic ,incerc sa scot setarile recomandate de tine. E ok ?
Incearca si cu n18,dar tot trebuie facut reglajul.

Hi,

isi da cineva o parere si la mine ?

1.9 TDI AVF 131 CP. Eu banui turbina defecta. Masina trage sacadat, din cand in cand cu fum negru dupa ea. De asemenea se aude un fluierat ciudat in habitaclu la accelerare. Nu pot atasa csv asa ca am pus un printscreen.

Trebuie sa refaci logul.acesta nu e bn facut.

Trebuie sa il faci de la 1500->4000 rpm dar cu pedala 100% apasata.

Bagi in tr3 ,o stabilizezi la 1500 si apoi apasata 100%,si o ti asa pana spre 4000.

Oricum sunt niste anomalii,egr-ul se inchide complet(4.8%) si in sarcini partiale si de aici si valorile mari la maf,cu toate ca turbina nu baga(din cauza apasarii partiale a acceleratiei).

E ceva dubios,ori ramane egr blocat,ori maf-ul functioneaza defectuos.

Deci ne trebuie urmatoarele pt a vedea turbina,maf,si egr:

1) logul in mers facut corect.

2) bs003-pt diagnosticare egr

3)bs011 -pt diagn. Geometrie.

Ceva dubios exista,dar e prematur sa vedem,de aceea fa ce am zis la pctele1) 2) si 3)

Fumul poate proveni de la valoarea mare maf=>cantit mare motorina injectata dar aer putin in realitate pt ca turbo nu baga asa mult incat maf sa citeasca valori asa mari

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o incercare. De ce nu pot atasa CSV-uri ?

BS 003 imi da eroare, BS 011 la fel.

Ca eroare aceeasi "negative deviation".

post-27125-0-73736500-1432195304_thumb.p

post-27125-0-72248300-1432195312_thumb.p

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de mcmeng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-urile trebuie salvate format "xls" ca sa putem face si un grafic. SaveAs si ii dai extensia Excel 97-2003 (depinde ce office ai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Eu ii schimbasem extensia , si tot nu ma lasa. L-am pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Inca o incercare. De ce nu pot atasa CSV-uri ?

BS 003 imi da eroare, BS 011 la fel.

Ca eroare aceeasi "negative deviation".

Negative deviation,de regula lipsa vacuum sau membrana actuator sparta,sau n75 blocat pe inchis(nu lasa vacuumul sa treaca mai departe catre actuator),sau furtune conectate gresit.

Vezi ca unul din loguri l-ai facut degeaba ,erai deja in limp cand l-ai facut.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Logurile BS 3 si 11

Iarasi Varza cu V mare.

Bs011 ,ce sa vedem in 12 sec,a facut 1 ciclu on si 1 ciclu off.

Bs003 nu am putut deschide.fisier corupt.asa imi apare pe tel.poate pe pc merge.

Deci faci si tu ceva corect?

Bs011 lasi 1 min sa inregistreze.

Bs003 lasi un min sa inreg.

Si log in mers pe 003,010,011,dar asa:

In tr 3 mers constant cu 1500 rpm,dai sa logheze,lasi sa inregistreze mersul asta constant la 1500 rpm timp de cateva sec,apoi ii dai 100%acceleratia si o ti asa pana spre 4000.

Daca nu le postezi asa,nu ne mai uitam pe ele.

Incearca sa intelegi ce zicem,nu mai face de capul tau.

Ca nu suntem platiti.

Macar atata lucru sa faci si tu corect(bs-uri+log),ca de interpretat....

Nu te supara,dar sa nu ne suparam si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai e nevoie si n-aveti de ce sa va suparati.

Solutia la problema mea era  3B0145828G.

Pentru ca sa nu-si mai bata si altii capul pentru verificarea acestuia (Passat 3BG, AVF)sunt necesari urmatorii pasi :

- se desfac cele trei suruburi de la priza de aer si se scoate tubulatura afara (de la grila la filtrul de aer)

- se desface colierul mare de pe filtrul de aer

- se desfac cele 2 suruburi M6 pe pe gura turbinei.

- se desface colierul de pe gura turbinei

- se scoate tubul de plastic de pe stut (in cealalta parte e capacul de la culbutori)

- se scoate tubul de admisie afara

Aveti acum vizibilitate spre furtunul de intercooler care pleaca de sub turbina.

 

 

Week-end placut si mersi pt suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Ok bine ca ai rezolvat.sa inteleg ca aveai furtunu spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Dupa o gramada de nopti petrecute in garaj,amenintari cu divortul... etc,cred ca in sfarsit sunt pe aproape.Tocmai am facut ultimul LOG cu motorul caldut. Turbo on il reglasem la1140,nu stiu de ce a cazut atat dupa ce am montat actuatorul. Cum se va comporta pe drum ? Sa il mai bibilesc ? Log in mers nu pot sa fac pana maine din motive de bere. Multumesc.

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Bs011- 989/1111 mbar. Ce presiune atm aveai in momentul bs011.?

Turbo on posibil mai mic pt ca probabil l-ai reglat cu turbo f fierbinte.

In mod corect bs 011 se face cu turbo f incins.

Asa din bs-ul asta pot zice ca iti agata geometria,dar ai si probleme pe partea electropneumatica,vacuum,n75,furtune,stuț pompa vacum.

Deci refa logul cu turbo f bine incins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce presiune atm. aveam pt.ca log-ul l-am facut in garaj. Mai exact.ajustam surubul de stop in timp ce tija actuatorului o actionam cu mana, Toate astea in timp ce urmaream valorile afisate pe bs 11. Dupa care am momtat actuatorul si am reglat turbo off. A durat ceva iar motorul a mers destul de mult de aceea am spus "caldut'. La sfarsit am salvat log-ul. N 75 cred ca are ceva scapari. L-am verificat cu o pompa vacuum si nu tine depresiune foarte bine.

Modificat de Bobiwar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou cu alte log-uri cu masina problema.

 

Rezumat, B6 2.0 TDI  8v bmp 140 cp ... masina a fost pusa pe dyno are doar 112 cp... nu are eroare pe vcds. Are doar o pornire grea care se poate sa fie de la releu sau rampa buji... dar nu asta ii problema ci cum a disparut cai...

 

Maina a fost refuzata aici in franta la reprezentanta cand i-am spus sintomele si avand ultimul service la vw doar penultimul asa se motiveaza de refuz.

 

 

Deci a fost shimbata volant, kit ambreiaj, EGR etc...  Azi dupa un an a fost curatat EGR si era destul de murdar.

 

DPF a fost curatat cu tot felu de procari (decalaminare cu aparat, spry-uri etc) din loguri si print screen pare ok. Regenerarea se face tot la 350 km. Masina are 220 mi km.

 

Se poate sa fie ceva senzor pe dpf sa citeasca gresit?sa zica ca ii bun si defapt sa fie plin?

 

 

Fum pe joja scoate, pe la capac de la ulei  la fel...  uni ziceau ca ar fi un semn. Compresia?

 

Motoru merge ca si unu de 115 cp, nu pune in nas se vede ca nu are forta dar merge.

 

Care ar putea fi problema?

 

Merci de timpul accordat.

post-39904-0-76140400-1432418858_thumb.p

LOG-01-003-010-011 treapta 4 b6 23 mai.xls

LOG-01-003-010-011 log treapta 3 dpf regenerat si egr curata..xls

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Intradevar se vede ca trage greu ,in treapta a 3-a face vreo 17 sec iar in tr4 27 sec.

Turbo baga corect si chiar intra de jos,maf-ul e bun.

Se vede ca e gâtuită.dar nu stiu de ce.

Ce valori scoate in bs003,ca ma gandesc ca daca ar fi inca infundat dpf-ul,s-ar crea o presiune mai mare intre turbo si motor,si ar trimite mai multe gaze pe egr.sau poate compenseaza egr si nu se vede.

Pornire grea la cald,la rece,mereu?

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobiwar, fa un log in mers cu turbina incinsa si un bs11, parerea mea este ca te apropii de adevar cu noile reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati si pe mine cu interpretarea unui log? L-am facut de la plecarea de pe loc.

Multumesc.

Log 2015-05-24.xls

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Ma ajutati si pe mine cu interpretarea unui log? L-am facut de la plecarea de pe loc.

Multumesc.

Log 2015-05-24.xls

In mare ,deviatie pozitiva,mai aveai putin si luai limp=>geometrie sau....mai bine faci un log corect asa:

Treapta 3 ,la 1500 rpm ,dai start la log,mai mergi cateva secunde asa constant la 1500 si apoi apesi 100% acceleratia si te duci spre 4000rpm.

Apoi ne mai trebuie un bs011(dar turbina sa fie f bine incinsa,asta o faci imediat dupa niste forje).

Si un bs003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt dezamagit. Am pierdut inca o noapte in garaj. Dupa cum aratau valorile finale,am crezut ca am rezolvat problema. Azi am iesit pe drum,masina sa comportat excelent. Avea viata,demaraj,tot ce vrei pana in momentul log-ului cand,LIMP. Din nou Positive deviation. De ce naiba ?!

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara la toata lumea am facut si eu un log si un bs11 la masina cine este binevoitor sa ma ajute ii multumesc foarte mult.Tin sa mentionez ca am umblat la surubul limitator si la actuator incercand sa ajung la valorile date de rune si dementor in tutorial si nu am putut obtine acele valori nu stiu din ce cauza am infiletat si desfiletat pana la capat surubul limitator si mai mult de 1090 mb nu pot scoate... un link cu cele 2 loguri http://www.girlshare.ro/34785184.5

http://www.girlshare.ro/34785187.8. Multumesc si inca o data o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Am mai redus putin valoarea turbo off,sa soldat tot cu un limp.

Sa inteleg ca ai mai lungit tija. Ce turbo off ai acum?

Din bs11 pare sa iti agate geometria.

Incearca sa mai lungesti tija o tura,dar asteapta 2 zile ca edc-ul sa se "acomodeze" cu noua setare,si apoi faci log.

Daca ii faci 20 reglaje pe zi ,degeaba,nu o sa mai intelegi nimik.1 reglaj,astepti 2 zile(de mers cu masina),apoi log in mers.

Rabdarea este the best.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,nu am fost atent si am gresit. Defapt am redus valoarea ON. Initial o reglasem la 1130 + - si tot imi dadea positive deviation. Am redus ON la 1090 si aceasi eroare. Valoarea Off o reglasem identica cu pres. atm. 989 parca insa fizic se pare ca tija era mult prea scurta la fel si cursa actuatorului. Drept urmare pe Of,vanele nu erau foarte deschise sau deschise foarte putin desi valoarea Off afisata era corecta...    Mai exact, nu cred ca Off ajungea la jumatatea cursei intre max. si min.a geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa aranjez in pagina logul atasez o imagine poate ma ajuta cineva. Multumesc!

post-123457-0-06533800-1432502013_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar se vede ca trage greu ,in treapta a 3-a face vreo 17 sec iar in tr4 27 sec.

Turbo baga corect si chiar intra de jos,maf-ul e bun.

Se vede ca e gâtuită.dar nu stiu de ce.

Ce valori scoate in bs003,ca ma gandesc ca daca ar fi inca infundat dpf-ul,s-ar crea o presiune mai mare intre turbo si motor,si ar trimite mai multe gaze pe egr.sau poate compenseaza egr si nu se vede.

Pornire grea la cald,la rece,mereu?

 

Buna, mrio20vest, merci de timpul accordat.

 

Pornirea la cald... bine nu asta ii cel mai grav... ci unde sunt cai si de ce urca asa greu in ture.

 

Care ar fi solutia. In rest masina merge destul de OK.  Dupa uni mecanici, ar scoate prea multe gaze cand scoti joja cu motoru pornit si cald. Alti zic ca ii DPF.  Dapo dpf arata a nou. Pompa tandem a fost schimbata cu una sh da buna, nu are scurgeri scapari etc.

 

Sa nu aiba motorina destula? Cum se poate verifica asta? Cum pot face grafice din logu postat in excel, nu reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am reusit azi sa fac BS003 si BS011, nu am apucat insa inca un log pe cele trei grupuri pentru "ca nu am avut loc". Doar am incins bine turbo si am facut cele 2. Multumesc. Gelu.

 

http://s.go.ro/v6oxq

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!