Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Pune logul in format xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut si eu 2 log-uri dupa ce am schimbat debitmetru si sincer nu am observat o diferenta. ce parere aveti despre cel vechi si cel nou ? log-urile 3 si 4 sunt cu cel nou si 1 cu cel vechi. 

3 08.xls

4 08.xls

1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce l-ai schimbat, daca nu se simte nici o diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Revin dupa o perioada in care nu am facut nici o reparatie dar am refacut astazi logurile, poate totusi gasesc solutie aici pana sa ajung la servis,

 

Update la problema care acum suna cam asa:

 

In fiecare zi de o luna incoace, imi da spirala   in fiecare dimineata, fara exceptie

simptom  de comportament nu observ, nu simt nimic, sunt eu mai nesimtit poate,  

 

in schimb am observat ca de fiecare data dimineata la pornire (dimineata a se citi  intre orele 08-10:45)  indiferent cat imi arata temperatura  relantiul sta la 900 ture

dupa 250 metri trebuie sa opresc la stop si aici relantiul este normal sub 800 (cat o fi el ca nu stiu)

astazi am pornit la ora 10  pe bord aveam 27.5 grade si pentru prima oara nu a dat spirala  dar relanti tot 900

 

 

am facut logurile cerute pe care le si atasez,  ma gandesc ca in lumina noilor simptome (relanti mare pe caldurile astea)

si a unei noi erori aparute ceva cu senzor gear  cineva poate da o sugestie  clara, este actuatorul  sau nu:)  (actuatorul  la "limba" tine vacum)

 

mltam fain!

 

Uitasem de logul cu erorile, l-amatasat acum, scuze.

Nimic special sa atraga atentia cuiva ?

postul #9606 pt loguri

Modificat de emilul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu trebuia sa il schimb sa vad daca e vreo diferenta ? o sa il duc inapoi daca nu sa schimbat nimic ce sa fac. dar poate sa imi interpreteze si mie cineva log-urile sa imi zica ce nu ar fi in regula ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

emilul,actuatorul tau e bun,nu el iti face probleme...e bun logul in mers

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Ma poate ajuta cineva cu acest log ? Este masina unui prieten , un golf 4 ALH si intra in limp mode .

 

Scuze daca nu e formatul care trebuie ...ma chinui de jumate de ora...

LOG-01-003-010-011.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@yo_dany

din ce se vede in log masina are un comportament normal...lasa-o asa cum e ca nu are nimic....ai log de comparatie de la un alt bxe care merge ok....poti schimba 700 de debimetre si o sa ai aceeasi valoare. 

NNX BXE.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Nimic special sa atraga atentia cuiva ?

 

 

postul #9606 pt loguri

 

pai eu zic ca eroarea P2563 este destul de speciala tiinand cont ca masina are si dpf ...schimba actuatorul si scapi de spirala aprinsa....intradevar membrana actuatorului poate sa fie buna dar senzorul de pozitie citeste ceva ce nu ii convine sau este defect....rezolvare alt actuator....dar mai exista posibilitatea tinand cont de freeze frame ca geometria sa agate(aici este cu semnul intrebari datorita log-ului)  sau actuatorul sa scape vacuum lund in calcul ce valoare indica senzorul de pozitie...normal la ralantiu ar trebui sa fie 0,7-0,9v iar tu ai 1,064v ceea ce este iesit din plaja fabricantului si este normal sa iti aprinda spirala.....asa ca cauta pe cineva priceput ptr. montare si verificare actuator si binenteles verificare vnt odata ce ai dat actuatorul jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tdan, vacuum insuficient, verifica traseul pentru eventuale pierderi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rdn  multumesc .  Am sa verific traseul de vacuum ...e posibil oare sa fie si n75 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat3c-bkp

Salut baieti.Ce puteti sa-mi spuneti despre acest log?.Mi sa aprins si martorul in bord + mesaj.

Log-Log.txt

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat furtunul de la egr, facut un basic setting, daca nu atunci trebuie verificat solenoidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat3c-bkp

Am gasit buba.Membrana sparta la egr...stiti cumva,gasesc doar membrana sau trebuie sa cumpar tot corpul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

iti trebuie alt egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat3c-bkp

Am gasit Pierburg la 305 lei.Imi recomandati ceva mai bun,tot in jurul acestui pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vexi wahler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat Wahler,224 lei.Sunt curios sa vad daca dispare si fumul negru,care era cam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul negru e de la motorina care nu arde complet,NU de la EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz ce ar trebui sa verific,pierderi de aer nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ! revin cu un log dupa ce am schimbat electrovalva N75. va rog o parere daca se poate. va multumesc !

Din cate vad,e vb de un edc 15.

Spike normal la inceput de log(comportament normal), dar apoi la jumatatea logului este un mic underboost ,urmat de un overboost spre final de log.

Acest overboost spre final mai mai ca te baga in limp(valoarea de 94% map duty cycle-ultima coloana).

Parerea mea ,ori tija actuator prea scurta ori geometri.

Ne trebuie te rugam un bs 003 si un bs 011(asta din urma il faci dupa ce incingi bn turbina in trafic schimband turatia mai sus) .ii dai in gusa apoi tragi pe dreapta si faci un bs011 sa vedem geometria si reglajul turbo mai bine.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu niste log-uri.  Masina este cea din semnatura.

 

 

LOG.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu niste log-uri. Masina este cea din semnatura.

Corectii f bune pe injectoare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!