Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cred ca cu astea a sa incep, ca ii mai simplu. Desi nu is schimbate nici de un an (EGR). Uitasem de problema cu pornirea la cald... Merci de sfaturi si timpul accordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

debitmetru.JPGSalut baieti. Revin din nou. Inca nu am reusit sa imi rezolv problema cu MAF-ul. Maine dimineata aveam de gand sa fac o comanda,insa m-ati cam pus in incurcatura cu compatibilitatea pieselor... Va rog sa imi spuneti daca MAF-ul asta e ok.Pot sa comand sau nu ?Am pus o poza sa nu zica cineva ca fac reclama. Multumesc.

Pune bosch .asculta ce zic.

Cred ca cu astea a sa incep, ca ii mai simplu. Desi nu is schimbate nici de un an (EGR). Uitasem de problema cu pornirea la cald... Merci de sfaturi si timpul accordat.

Reparare electromotor,legat de pornirea grea la cald,schimbat platou carbuni,schimbare vaselina la mecanismul planetar,curatare contacti la fire,xuratare colector...

Dupa cum vezi in poza,peste 70°c iti cere un minim de 280 rpm de la electromotor pt a da motorina in injectoare.

post-31997-0-08070600-1431279685_thumb.j

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa mai urc putin turatia din soft... ptr a localiza problema. Merci am sa revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ridici turatia ca sa CE?

Colegul mario tocmai ti-a spus ca e vorba de turatia electromotorului. Cum cresti turatia electromotorului din soft. Totusi cea mai eleganta rezolvare a pornirii la cald ramane resoft...te scuteste de bani cheltuiti inutil pe piese inlocuite, manopera, timp pierdut, nervi, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Da cuiuda,dar mi se pare ca cer cam mult unii pt resoftare,300-400lei.

Asa cu 60lei imi iaubplatou de carbuni,si mu-l fac singur.

Cu resoftarea se rezolva efectul ,nu cauza.

Fiecare face cum considera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate cu vag comu... infine nu-i locul de explicat...  Pe mine ma interesa daca cineva am mai auzit sau patit asa ceva, (sa dispara 28 cp).

 

. Multumesc de timpul accordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Se poate cu vag comu... infine nu-i locul de explicat... Pe mine ma interesa daca cineva am mai auzit sau patit asa ceva, (sa dispara 28 cp).

. Multumesc de timpul accordat.

Se poate rezolva problema cu pornirea grea la cald si din vag com,sa treci pe cutie automata.dar la unele modele se lasa cu niste socuri pe accelerare sau la schimbarea treptelor.

Adica intri pe engine si codezi sa fie pe cutie automata 00001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa se rezolva cu VCDS.

Din adaptari se face treaba :D . Dar nu da randament tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu pe toate motoarele si ecu merge. Faza cu cutia nu am incercat si nu cred ca merge. Oricum o sa fie reparat. Azi a luat rendez vous la un atelier aici in Fr si o sa curete egr si admisie.

Am sunat alta reprezentanta vw si s-ar putea sa il primeasca ptr o diagnoza complecta. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic ,ninu te sfatuiesc sa nu mergi la reprezentanta vw,am fost si eu de 2 ori si mi au oprit masina o zi intreaga si nu mi au gasit defectiunea,cei drept nu te factureaza daca nu gasesc defectiunea...de altfel e 106 euro ora de lucru....rog sa se stearga postul daca deranjeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

  

Am facut azi un bs11 si vreau sa va rog, sa va uitati la el putin. Am avut probleme la stutul pompei tandem si vreau sa aflu daca a afectat in vreun fel geometria, sau mai sunt pierderi de vacum pe undeva.

 

P.S.  EGR este anulat, de aceea nu am  si un bs03.

 

Multumesc!

 

 

 

 

LOG-01-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam mare diferenta intre On si Off. Parerea mea e ca trebuie scurtata putin tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina are 6 luni , dar tot acest timp am umblat cu pierderi mari de vacuum.

In treapta 2 are un lag destul de mare pe la 2000 rpm.

Am crezut initial ca e din cauza pierderilor de vacuum, dar si dupa rezolvarea problemei se comporta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca presiunea la Off ar trebui sa fie cat de cat apropiata de presiunea atmosferica. Cel mai indicat ar fi sa faci un log in mers si apoi imediat un bs011. Se va vedea mult mai bine cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salutare!

Am facut azi un bs11 si vreau sa va rog, sa va uitati la el putin. Am avut probleme la stutul pompei tandem si vreau sa aflu daca a afectat in vreun fel geometria, sau mai sunt pierderi de vacum pe undeva.

P.S. EGR este anulat, de aceea nu am si un bs03.

Multumesc!

LOG-01-011.xls

Ai niste variatii in partea de sus a graficului,clar ceva probleme pe partea electro-pneumatica,o buna parte din turbo on are o valoare constanta si cand si cand apar niste varfuri.

Turbo off ,clar e tija reglata prost,asta in cazul in care presiunea atm la tine acolo nu a fost 900mbar.

Tija tre scurtata.si parca coboara asa intr-o treapta catre turbo off(mmmmm),apoi liniar deci probleme cu geometria nu ar fi.

Precizia bs011 este cu atat mai mare cu cat turbina este mai bine incinsa.

Refa bs011 in caz ca nu era bn incinsa.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ! am facut un bs 11 cu turbina incinsa bine de tot. se poate o interpretare. va reamintesc ca turbina a fost curatata acum doua luni si de atunci iau limp din ce in ce mai des si se pare ca trage mai bine cu motorul rece. va multumesc !

LOG-01-011-xxx-xxx.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce va alintati cu BS11 si nu faceti si voi un log in mers ca lumea? :blink:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

va salut ! am facut un bs 11 cu turbina incinsa bine de tot. se poate o interpretare. va reamintesc ca turbina a fost curatata acum doua luni si de atunci iau limp din ce in ce mai des si se pare ca trage mai bine cu motorul rece. va multumesc !

1040/1200 mbari.variatii in partea de sus a graficului(partea electro-pneumatica).

In partea de jos nu sunt variatii deloc=> geometrie ok.

In schimb turbo off e cam mare.trebuia un 950-980mbar.

Si turbo on e cam mare,dar banuiesc ca ai vreun avf,awx,asz ceva de 131 cp.asa sunt reglate ele de fabrica.

Ce presiune atmosf.era in momentul bs011. Aia o vezi pe engine,grup 010,casutza nr 2.

De ce va alintati cu BS11, nu faceti si voi un log in mers ca lumea? :blink:

A postat mai in urma saracu.

va salut ! am facut un bs 11 cu turbina incinsa bine de tot. se poate o interpretare. va reamintesc ca turbina a fost curatata acum doua luni si de atunci iau limp din ce in ce mai des si se pare ca trage mai bine cu motorul rece. va multumesc !

Aveai 996 mbar pre atm am vazut in logul postat acum ceva timp.

Deci lumgeste tija pana obti un turbo off egal cu pres atm.de aia iei si limp.

Turbina nu poate deschide geometria suficient(pt ca e tija prea scurta) pt a micsora presiunea si daia iei limp.

Acum am vazut,pres specifica e 2090 mbar,deci nu e de 131 cp.

Asa ca mai infileteaza si surubul de stop.

Deci.

Turbo off tre sa il aduci la egal cu pres atm .iar turbo on tre sa fie 1180 care este egal cu (turbo off+180 mbar pt turbo bn incins).

Asta asa in mare.

Iar pt reglaj de finete tre sa reglezi pana obti la prima valoare de wot,un n75 duty cycle=19%.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ! logul e postat cu doua zile in urma si mi sa recomandat un bs 11. e vorba de bora motor ajm 85 kw ,115 cp. ( am vazut ca sa facut o confuzie ). toata stima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

imi cer scuze ! logul e postat cu doua zile in urma si mi sa recomandat un bs 11. e vorba de bora motor ajm 85 kw ,115 cp. ( am vazut ca sa facut o confuzie ). toata stima

Eu ce am explicat e corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatuta cu bs-ul meu, turbo era destul de bine incins. Am mai facut unul cu turbo nu foarte cald si cu greu ajunge ON 1050 si OFF 889

 

Ca sa scurtez tija (fiind inca cu sigil pe ea), trebuie demontat actuatorul, sau nu e nevoie daca nu am reglat si  surubul limitator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a ubla la tija actuatorului asigura-te ca toata tubulatura e etansa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat cu turbina si implicit cu limp mode-ul!Colegul Mario a avut dreptate, verdict - geometrie blocata! A fost curatata, acum functioneaza in parametrii, surpriza vine din alta parte:nu s-a blocat numai din mersul subturat, a fost foarte incinsa (practic era toata arsa)...concluzia mecanicului: ardere pe evacuare, posibil un injector sau axa cu came! Urmeaza alte investigatii sa gasesc cauza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrica loud

Rezolvat cu turbina si implicit cu limp mode-ul!Colegul Mario a avut dreptate, verdict - geometrie blocata! A fost curatata, acum functioneaza in parametrii, surpriza vine din alta parte:nu s-a blocat numai din mersul subturat, a fost foarte incinsa (practic era toata arsa)...concluzia mecanicului: ardere pe evacuare, posibil un injector sau axa cu came! Urmeaza alte investigatii sa gasesc cauza!

  nu cumva s-au rontait si paletele elicei de pe evacuare? eu asa am patit la mine. parca erau roase toate egal de un soricel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, aratau perfect! A fost si testata pe stand si este in parametrii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!