Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mario20vest

Pierburg merge bine numai cu egr pierburg.restul firmelor de egr,merg numai cu bosch.zic asta pt ca pot aparea niste anomalii de nu iti vine sa crezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a schimbat actuatorul (supapa) care vine pe turbo si meseriasul mi-a zis ca nu se calibreaza dupa schimbare. Este corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Nu e corect.trebuie reglata.fa si tu un bs011 si un log in mers si vedem reglajul.cum se comporta trage bine,ia limp,merge mai prost ca inainte,cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Mario. Vreau sa va spun ca masina merge la fel ca inainte sa-i schimbe supapa.Acum este la alt service, sper sa rezolve problema. Meseriasul este de pe acest forum si are numai recenzii pozitive, pe zi ce trece ma gandesc mai mult ca a vrut sa-si bata joc de mine. O sa revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pierburg merge bine numai cu egr pierburg.restul firmelor de egr,merg numai cu bosch.zic asta pt ca pot aparea niste anomalii de nu iti vine sa crezi.

 

eu pana acum nu am intalnit.....

 

la CR-uri, actuatorul se reglaza, se verifica cu VCDS-ul in blocurile de masura si in functie de voltaj, se face reglajul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Si la pd sau ve se regleaza cu ajutorul bs011+ log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

hai sa nu exageram cu compatibilitatea intre piese...aha ca unele sunt mai prost calitative asta este partea a doua dar nici vorba ca eu stiu maf bosch nu este compatibil cu egr wahler sau pierbur merge numai cu pierburg samd

iar asta cu reglajul cu ajutorul testerului este mai la moda,mai practica si mai sigura ca sa zic asa iar aici ma refer strict la actuatoare fara senzor de pozitie sau electronice...daca sti ce ai de facut la fel de bine poti regla un actuator fara tester cum se facea acum 8-10 ani ...intradevar cele cu senzor si cele electronice fara tester nu prea ai ce sa ii faci... ex. actoatoarele electronice de pe 2.7 sau 3.0 se invata si se scriu o singura data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi revin cu rezolvare partiala a problemei, fluieratul acela ca de ceainic nu provenea de la turbina ,ci de la garnitura dintre turbina si filtrul de particule ,este o garnitura de tabla rotunda,am luat garnitura si colierul nou de VW pret 28 euro ,am schimbat tot si acum masina nu mai fluiera si trage mai bine ,am verificat galeria de evacuare si nu se vede niciunde sa sufle ,mai am inca probleme cu vacumul sau eventual un furtun de presiune spart in jurul valori de 2000 rpm se aude undeva in spatele bordului un fasait subtil si parca frana e cam moale,revin cu logurile dupa schimbare garnitura ,si actuator turbina,am crezut ca si actuatorul e de vine si am pus altul nou bineinteles acelasi rezultat :),uitativa va rog la log-uri daca sunt in regula ,insa legat de vacum inca mai sap  !!

log bs 003.zip

log bs 011.zip

logvit3.zip

logvit4.zip

Modificat de dore982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de frana se intareste daca pierzi vacuum.

Legat cu compatibilitatea dintre piese, eu am pus Egr Wahler si senzor maf Pierburg (carcasa a ramas de la Bosch-ul original dar nu e modelul cu "banut", deci ar fi identica cu o carcasa Pierburg) si pot sa confirm spusele lui mario, valoarea Maf era mult peste normal iar gazele recirculate erau la fel prea multe. Ulterior am trecut pe Maf Bosch iar la Egr am pus garnitura de tabla cu diametrul gaurii de 9mm (oem) si valorile au revenit la normal. Cu maf Pierburg consumul de carburant era mai mare cu 0.5-0.6l/100 km deoarece la Wot valoarea Maf trecea de 1200 mg ceea ce este enorm si pe toata plaja de turatii valoarea Maf era mult peste cerintele motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Ok,ok.informatia legata de compatibilitatea maf o aveam de la cineva care a facut niste teste ,dar ma rog,unii poate nu observa diferenta,si unii fiind prea tipicari se leaga si de ultimul strop de performanta(eu ma dau de partea celor tipicari):)).

Nu ma intelegeti gresit ,daca nu va convine informatia mea ignorati-o.

Va multumesc pt intelegere.

Marea majoritate a maf-urilor originale/din fabrica de pe masini sun bosch(au mai fost si pierburg).

Nu putea si grupul vag sa ma scuteasca niste bani de-a lungul timpului din diferenta de pret,si sa fi montat pierburg,sau "ITN",sau alte noname-muri? Asta e parerea mea.

hai sa nu exageram cu compatibilitatea intre piese...aha ca unele sunt mai prost calitative asta este partea a doua dar nici vorba ca eu stiu maf bosch nu este compatibil cu egr wahler sau pierbur merge numai cu pierburg samd

iar asta cu reglajul cu ajutorul testerului este mai la moda,mai practica si mai sigura ca sa zic asa iar aici ma refer strict la actuatoare fara senzor de pozitie sau electronice...daca sti ce ai de facut la fel de bine poti regla un actuator fara tester cum se facea acum 8-10 ani ...intradevar cele cu senzor si cele electronice fara tester nu prea ai ce sa ii faci... ex. actoatoarele electronice de pe 2.7 sau 3.0 se invata si se scriu o singura data.

Pai daca pui un actuator,si vrei sa-l reglezi,cu siguranta vag comul te va scuti de mult timp,de multi nervi,si in plus faci si un reglaj de top.daca esti si ambitios il faci identic cu cel de fabrica.acum 10 ani ,asa e te chinuiai,nu prea stia lumea de vcds,corect,dar acuma in zilele astea,na...smartphone-uri si vcds cam are toata lumea(ca o fi original sau clona).:))

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ! se poate o interpretare ? mentionez ca iau limp din cand in cand si se pare ca trage mai bine cu motorul rece . turbina a fost curatata de aproximativ doua luni. atasez log.ul in treapta 4. va multumesc !

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori nu a fost curatata bine, ori ai probleme cu actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ! se poate vedea in vreun fel care dintre ele este ? stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Logs Golf din 10.05.2015.zip

 

Ultimele BS-uri facute astazi inainte de a merge luni la romytaxy sper .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

va salut ! se poate o interpretare ? mentionez ca iau limp din cand in cand si se pare ca trage mai bine cu motorul rece . turbina a fost curatata de aproximativ doua luni. atasez log.ul in treapta 4. va multumesc !

Geometria posibil agata.

Un bs011 ar fi f util.dar sa fie cu turbima f incinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria care agata o face si cand antigelul are 50 grade dar si cand are 120 grade.In turbina se afla metale care se dilata/contracta egal.Geometria trebuie sa nu agate de la prima cheie.

Log-ul trebuie sa arate bine si cu turbina incinsa (temp antigel 87 grade) dar si cu turbina foarte incinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Eu stiu ca geometria face figuri mai mari atunci cand e f bine incinsa.la rece te poate insela(adica poate merge bine).corect referitor la metale cu acelasi coeficient de dilatare,dar apare in ecuatie si calamina(carbonul)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calamina NU se dilata asa ca ori rece ori incinsa turbina tot va agata, deci in ecuatie putem lua calamina doar ca factor ce provoaca limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, va vorbeam pe paginile anterioare de un passat B6 2.0 TDI 140 bmp din 2007.  Din cei 140 de cai mai are doar 112. Masina a fost urcata de doua ori pe dyno.

 

Ieri am mers sa fac o regenerare la filtru de particul, si acum este si el pe zero, totul a decurs cum trebuie. Dar masina tot nu trage.

 

A fost facuta si "proces de decalaminare" aici in Franta ii la moda acum. Si tot trage greu.

 

Nu are limp mod nici o alta eroare. Nu stie nime de ce nu are toti cai.

 

Am vrut sa mai fac un log in mers dar avea ceva "power box" instalt pe senzorul de motorina.

 

EGR ziceam mai sus ca ii OEM defapt am verificat acum si ii Pierburg nou adica cumparat de 9 luni.

 

Mai postez o data log ce le-am facut si fisa dyno de la o firma care a incercat sa ii adua cei 140 cai la viata. Dar a cerut prea mult si masina circula acum cu mapa OEM.

 

Multumesc de timpul accordat.

LOG-01-003-010-011 01 treapta3 passat B6.xls

LOG-01-003-010-011 treapta4 B6.xls

post-39904-0-66757500-1431267292_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-145279-0-29948100-1431267313_thumb.Salut baieti.    Revin din nou. Inca nu am reusit sa imi rezolv problema cu MAF-ul. Maine dimineata aveam de gand sa fac o comanda,insa m-ati cam pus in incurcatura cu compatibilitatea pieselor... Va rog sa imi spuneti daca MAF-ul asta e ok.Pot sa comand sau nu ?Am pus o poza sa nu zica cineva ca fac reclama. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un debitmetru Piereburg,s-a tot discutat pe forum problemele legate de aceste Maf-uri.Din ce stiu acesta modifica mapele de injectie,citeste o cantitate mai mare de aer ce intra in motor,de aici rezultand si o cantitate de motorina mai mare injectata pentru a se face amestecul,deci un consum usor marit.Mai asteapta si alte pareri.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ninu

Logurile arata ok,doar ca motorul ajunge la 4000rpm in 11 secunde ceea ce e foarte mult.Din constatare lipsesc multe.....cantitate injectata,unghi sincronizare.....presiune diferentiala , grad incarcare DPF...etc.Softul e OE ?Scoate prostia aia de power box.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am sa mai fac si BS-urile , mg parea in parametri, distributia a fost pusa la reprezentanta deci sincro angel ii pe -2.5 Kw, presiune diferential nu stiu unde sa ma uit. DPF ii 0.1% regenerarea  se face auto tot la 300 km fara nici una ratata.  volant si kit ambreiaj schimbat la service autorizat.

 

Masina nu ii in Romania acum si nu ii masina mea, au de mers peste o luna in romania, deci din franta in ro. 2500 km si nu stie unde sa o mai duca aici in Fr. Vrea sa ajunga cu ea in RO in safe sa nu ramana cu copil mic pe drum.

 

Nu stiu cu ce sa incep. A fost cu masina la mai multe servisuri si uni au zis DPF adica dpf pare ok dar dupa dpf sa fie infundata toba... (s poate asa ceva la B6) alti au zis volant.

 

La reprezentanta nu l-a primit cand ia spus in mare ce probleme are. Pe motiv ca nu a facut servisul la vw... a doua oara cand a mai mers sa o  "identifice " deoarece cei de la firma de tuning au zis ca nu-i motor 2.0TDI 140 cp. Pretul a fost de 185€ TTC /ora ... exagerat.

 

Sa fie din admisie ceva?... Masina asta de cand nu merge bine ia numai "jaruri" ... deci infundat ceva nu cred ca ar fi.  Am sa mai studiez.

 

Faza cu turatia grea a motorului de la ce ar putea fi? Ceva switch de pe pedala de aceleratie sau ceva? Dc nu da la autoscan nimic?

 

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe circuitul de evacuare doar DPF-ul se poate infunda.EGR-ul ,galeria de admisie cum arata? ca la BMP ambele se infunda de abia mai bagi un deget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un consum usor marit nu e o problema,problema e daca asta afecteaza sau nu performantele motorului. Asta ma intereseaza mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!