Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mario20vest

o parere despre aceste loguri

Primul log -direct dev pozitiva.

Apoi,

Overboost,underboost.

Ov,und,ov

Suna direct a geometrie care agata.

Bs011?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

mario

 

nu vreau sa fiu rautacios dar nu stiu cum poti interpreta un log...atata timp cat nu vezi o geometrie blocata si aici ma refer strict la log1...iar referitor la celelelte 2 loguri de zici overboost-underboost cred ca este o vorba a ta ...... tinand cont ca la aproape orice masina suparaalimentata cand ii dai wot turbina face overboost si binenteles este urmat de un underboost pentru a urmari specificul si asta se intampla findca ecu nu poate instant controla presiunea intr-un timp atat de scurt..(ecu-n75-actuator-vnt) si binenteles mai depinde foarte mult si ce ecu ai pe masina aici nu mai intru in detalii.... intradevar nu pot spune ca arata foarte bine dar nici nu pot spune ca <suna direct a geometrie care agata>...ai un bs11 de la log-urile de mai sus

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

o parere despre aceste loguri 

 

primul log - geometrie blocata - verifici mecanic ce se intampla acolo.

 

log doi si trei - geometrie imbacsita, cam asta se releva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Vali,ai 1040/1200 in bs.

Ori tija prea scurta ori geometrie blocata pe final de cursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin

Valorile MAF-ului sunt suspecte.EGR e anulat?As incepe verificarile cu debit pompa tendem,N75 si circuit vacuum.MAP-ul are valoare mare la relanti,cum e doar cu contactul pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

excalade, care sunt valorile suspecte la MAF ?

 

eu zic ca nu au nicio treaba - pompa tendem,N75 si circuit vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aceste liguri ce imi puteti spune. Multunesc

Sunt cu doua pagini in urma la pg 475 postul nr 9487

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2247 rpm valoarea actuala a MAF-ului arata 1249.5 mg/str .E normal ? Cine e responsabil de  haosul  geometriei daca nu actuatorul care e comandat de vacuum si N75 ?

Si daca cantitatea de vacuum nu e suficienta gazele de pe evacuare au puterea de a deschide fortat vanele geometrie,se intampla si din cauza unui actuator cu arcul inbatranit.

Si nu in ultimul rand senzorul MAP care poate fi decalibrat.Deci pana sa umble la geometrie sau tija actuator sunt lucruri esentiale de verificat.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am lungit putin tija actuatorului (aprox. 2 ture ) si am refacut log-urile.Nu a mai intrat in limp deloc,nici la prima incercare. Totusi acum diferenta dintre ON si OF sa mai marit in loc sa scada... Daca turbina e prost reglata,ar trebuii sa corectez pozitia vanelor din surubul de stop. Modificand lungimea tijei de la actuator,practic,modific cursa actuatorului. Pozitia vanelor ramanand aceasi. Gresesc ? Am atasat log-urile inainte si dupa lungirea tijei. Multumesc.

BS 11 dupa.xls

BS 11 inainte.xls

LOG in mers,dupa.xls

LOG in mers,inainte.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la tine e haos.Inainte de a umbla la tija actuator ,surb stop si geometrie asigura-te ca absolut toate celelalte componente functioneaza corespunzator.

Putin mai bine era inainte

post-74110-0-74635800-1432017955_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La 2247 rpm valoarea actuala a MAF-ului arata 1249.5 mg/str .E normal ? Cine e responsabil de  haosul  geometriei daca nu actuatorul care e comandat de vacuum si N75 ?

Si daca cantitatea de vacuum nu e suficienta gazele de pe evacuare au puterea de a deschide fortat vanele geometrie,se intampla si din cauza unui actuator cu arcul inbatranit.

Si nu in ultimul rand senzorul MAP care poate fi decalibrat.Deci pana sa umble la geometrie sau tija actuator sunt lucruri esentiale de verificat.

 

eu zic ca ne complicam degeaba... dar ma rog. 90% din cazuri, vb de geometrie imbacsita.

 

daca nu avea vacuum suficient, apareau alte probleme - garantat.

 

MAF - eu sunt de parere sa-i dati pace... e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salutare. Am lungit putin tija actuatorului (aprox. 2 ture ) si am refacut log-urile.Nu a mai intrat in limp deloc,nici la prima incercare. Totusi acum diferenta dintre ON si OF sa mai marit in loc sa scada... Daca turbina e prost reglata,ar trebuii sa corectez pozitia vanelor din surubul de stop. Modificand lungimea tijei de la actuator,practic,modific cursa actuatorului. Pozitia vanelor ramanand aceasi. Gresesc ? Am atasat log-urile inainte si dupa lungirea tijei. Multumesc.

Incearca sa obti un turbo off egal cu pres atm.

Iar turbo on e prea mare.trebuie infiletat surubul de stop sa mai scada.

Cauta un turbo off de 989 iar on =989+150(turbo rece) sau 989+180(turbo fcald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mario! Esti tatic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Ms mario! Esti tatic

Tu trebuie sa fi tatic sau cel care iti regleaza turbo.

Vezi ca e un tutorial reglare turbina facut de rune si dementor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gif1LOG-01-001-002-007temperatura 127.xls.txtattachicon.gif1LOG-01-01E-028-05A-079adv mesute temp.txtattachicon.gif1LOG-01-003-010-011debitmetru imprumutat.txtattachicon.gif1LOG-01-003-xxx-xxxbs3.txtattachicon.gif1LOG-01-008-009-013 8913.txtattachicon.gif1LOG-01-011-xxx-xxxbs11.txtattachicon.gifLOG-01-003-010-01debitmetru vechi.txtattachicon.gifLOG-01-015-016-018.txtattachicon.gifLOG-01-020-023-035.txtbuna ziua. dragi colegi o sa pun si eu niste loguri si ceva masuratori pentru a-mi spune daca senzorul de temperatura al apei si al motorinei indica corect,pentru ca eu nu stiu de unde sa iau valoarea data de ECU si cea de senzor asa ca am facut aproape pe toate canalele loguri, iar pe cele in mers am scris la ele astfel: unul este cu un debitmetru imprumutat de la dezmembrari si unul este cu debitmetrul meu vechi,oricum din ce vad cel imprumutat este mai praf decat al meu. va rog sa-mi spuneti daca turbina baga cum trebuie si ce ar putea fi? debitmetrul sa indice gresit sau turbina sa il faca sa dea masuratori eronate? am atasat si BS3 si 11 mentionez ca motorul era foarte incins, l-am incins si in loguri iar dupa aceea imediat am facut si BS-urile si celelalte masuratori. multumesc

. O parere va rog. Multumesc si scuze de insistenta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Puteti sa imi spuneti ceva despre EGR? este in regula? Cum ar trebui sa arate diagrama optim la turbo, asta ma intereseaza in mod deosebit. S-a curatat si umblat la geometrie si nu stiu cum ar trebui sa fie optim!

 

http://www.girlshare.ro/34709651.9

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eu_markhu

  • temperaturi: cea de la lichid răcire trebuie comparată cu cea de pe Instruments atât la rece cât şi la cald, altfel nu ai cum să ştii şi nu face obiectul acestui topic.
  • cea de la combustibil mi se pare cam mare, dar poate aşa este la PD, în manual nu am găsit cât trebuie să fie la cald. Dacă la pornire la rece este cam cât cea de la aer, lichid răcire, atunci cred că este ok, nici asta nu face obiectul topicului
  • debitmetrele sunt cam obosite amândouă şi nu este de la turbină. de exemplu cu al doilea, la ultimul rând unde valoarea presiunii măsurate este mai mare decât cea prescrisă nu ar trebui să ai la MAF actual mai puţin decât la MAF specificat. Al tău este ceva mai bun.
  • BS 011 nu arată bine, trebuie să ai minim 80 şi maxim 250 mb între maxim şi minim (conform manualului) şi tu nu prea ai, cum văd nişte creste în partea de sus citeşte pe aici de ce apar.
  • BS 003 pare ok poate că ar trebui curăţat
  • LOG-urile arătau mai bine acum vreo 3 luni, la ce ai umblat între timp?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Vali,ai 1040/1200 in bs.

Ori tija prea scurta ori geometrie blocata pe final de cursa

e aici intradevar ai dreptate tija este prea scurta sau in ghilimele actuatorul ii face figuri tinand cont ca este cel din fabrica...personal l-am verificat si mi sa parut ok acum are un nr. destul de mare de km ca ii face figuri ca nu ii face nu prea poti sa iti dai seama...nr. km. il poate spune colegul marius750....dar in nici un caz geometrie blocata.....poti sa iti iei ex. log1 ca referinta ce inseamna geometrie blocata....e de ce am postat logurile ale ptr. ca un coleg de pe forum sustine in ruptul capului clar este blocata geometria sau agata sau nu a fost curatata sau ce o mai fi...eu in nici un log cu exceptia log1 cand a venit masina care avea geometria blocata nu vad log2 si 3 ca masina sa isi ia limp a ca nu este ok reglata este alta mancare de peste... acum baiatul a luato de buna si ma disperat cu niste tel. ca uite domne ce zice cutaresc de pe forum....acum din cate imi aduc eu aminte ca nu mai am log-ul pe pc este la munca stiu cand a plecat masina de la mine avea 1020 cu 1180 si iam zis hai sa o lasam asa ca nu are nimic valorile astea nu sunt batute in cuie atata timp cat masina are un comportament normal si merge ok ...test drive facut de mine in cel mai agresiv mod in asa fel sa o stric sa isi ia limp sa faca ce o face masina dar sa comportat exemplar....marius stie cel mai bine cum era geometria inainte de nu o puteai misca nici cu mana si nici cu patentul si cum arata dupa si cum mergea....care cred ca are si poze daca nu ma insel ptr. ca a asistat la toate operatiunile montat-demontat-curatat-reglat-test drive tot ce tine de turbo....de ce am spun toate astea ptr. ca nu imi place ca cineva care nu stie ce sa facut la masina sa spuna el sigur(vnt) ca de acolo este problema...hai sa fim seriosi masinile nu se repara pe forum...de pe forum culegem atat informatii din surse sigure cat si informatii ce viseaza omul noaptea,important este ce alegem din ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nimic, doar ca a mai mers si socrul meu doua luni cu masina si dupa aia a stat altele 2 pe dreapta, vreau sa spun ca aceste loguri si bs-uri au fost facute cu motorul si turbina foarte incinse, celelalte mai vechi erau cu motorul doar incins nu foarte. Iar debitmetrul l.am dat inapoi imediat dupa ce am facut log-urile vazand ca baga mai putin decat al meu. Totusi ai pute as.mi spui aici sau pe pm de la ce sunt acele creste pe bs 11 azi am reusit sa.l punsi eu intr.un grafic si le.am vazut dar nu banuiesc motivul, si sincer am aproape 3/4 din acest topic citit si plus multe altele si mi.ar fi greu sa gasesc citindu-l de la capat din nou...deci te rog ajuta.ma. Plus ca e foarte greu sa retin toate aceste informatii...sunt prea multe gramada.

Si de o luna jumate te cand am revenit la masina mananca numai forje in sensul ca rar cand am schimbat sub 2700-3000 exceptie cu motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să nu ai vacuum suficient, nici nu ştiu să-ţi spun mai multe pt. că nu am experienţă în domeniu, de asta ţi-am zis să mai citeşti. Verifică să ai cursa actuatorului completă, eventual fă un BS 011 făcând vacuum la actuator cu o pompă de vacuum (dacă nu ai foloseşte o seringă mai mare sau trage aer cu gura) şi să urmăreşti să vezi dacă plaja rămâne aceeaşi.

 

PS

Nu este nevoie să citeşti chiar tot, folosid cuvinte cheie în căsuţa de search din dreapta sus vei găsi mai uşor ceea ce cauţi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitându-mă acum pe un BS 011 tot de la un AXR observ că la tine de fapt presiunea minimă este prea mare.

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost umblat la tija. Si nici la surubul de stop de cand o am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare. Am lungit putin tija actuatorului (aprox. 2 ture ) si am refacut log-urile.Nu a mai intrat in limp deloc,nici la prima incercare. Totusi acum diferenta dintre ON si OF sa mai marit in loc sa scada... Daca turbina e prost reglata,ar trebuii sa corectez pozitia vanelor din surubul de stop. Modificand lungimea tijei de la actuator,practic,modific cursa actuatorului. Pozitia vanelor ramanand aceasi. Gresesc ? Am atasat log-urile inainte si dupa lungirea tijei. Multumesc.

Incearca sa obti un turbo off egal cu pres atm.

Iar turbo on e prea mare.trebuie infiletat surubul de stop sa mai scada.

Cauta un turbo off de 989 iar on =989+150(turbo rece) sau 989+180(turbo fcald)

 

Aseara m-am chinuit 2 ore sa demontez valva N 75. Acum ma duc sa o iau la puricat peN18. Vreau sa le schimb intre ele si daca nu se modifica nimic ,incerc sa scot setarile recomandate de tine. E ok ?

Modificat de Bobiwar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hi,

 

isi da cineva o parere si la mine ?

1.9 TDI AVF 131 CP. Eu banui turbina defecta. Masina trage sacadat, din cand in cand cu fum negru dupa ea.  De asemenea se aude un fluierat ciudat in habitaclu la accelerare. Nu pot atasa csv asa ca am pus un printscreen.

post-27125-0-08173300-1432142614_thumb.p

Modificat de mcmeng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specialistii de aici te pot lamuri mai bine (parerea mea ca log-ul nu e bine facut, acceleratia nu a fost la podea). Legat de fluieratul la accelerare (eu aveam si un zgomot de frecare metalica la schimbarea vitezelor in jur de 2000 rpm), verdictul - geometrie blocata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Gabriel.Pop
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!