Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

atentie mare la curatarea EGR..... sunt sanse de 90% sa il distrugi ........

<{POST_SNAPBACK}>

Daca te referi la bratul acela de plastic imputzit atunci cam ai ceva dreptate... Daca te referi la riscul aruncarii in admisie a unei bucati mari de jeg atunci nici nu mai conteaza daca ai dreptate sau nu. Conteaza doar sa nu se intample asta.

Tu la ce te refereai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,nu inteleg ce vrei sa spui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,nu inteleg ce vrei sa spui...

<{POST_SNAPBACK}>

Pai nici eu nu am inteles total ce a vrut sa spuna answers

L-as intreba: Ai sanse 90% sa distrugi CE ??

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la un dealer audi si dupa ce mi-a mai scanat masina o data,concluzia a fost:

-injectoare decalibrate,trebuie schimbate duzele

Explicatia a fost ca masina merge bine cand e mai rece afara deoarece e motorina mai vascoasa si injectoarele o "retine" mai bine

Am prins o faza cand era foarte cald afara si arata la relanti MAF specificat in jur de 800 si actual in jur de 500.Am accelerat-o pe loc si valoarea crestea.Mecanicul a zis ca MAF-ul intra in regim de avarie deoarece este prea multa motorina injectata,si din cauza aceasta si valoarea mare din MAF specificat,adica avand asa multa motorina i-ar trebui si foarte mult aer;

Am considerat oarecum logica explicatia,mai ales ca atunci cand e cald afara si se incalzeste si motorul rau,doua injectoare arata cam "-4" in timp ce celelalte in jur de "-2",iar cand e motorul rece stau toate undeva pe la "-2"

CE PARERE AVETI,SCHIMB DUZELE ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

............

doua injectoare arata cam "-4" in timp ce celelalte in jur de "-2",iar cand e motorul rece stau toate undeva pe la "-2"

      CE PARERE AVETI,SCHIMB DUZELE ?

Dupa valori injectoarele sunt cam decalibrate si dezechilibrate. Ar fi bine sa schimbi duzele insa daca poti fa ca mine:

Ia duze mai bune (mie mi-a luat cineva din state un set la 150$) dar se poate cumpara pe net daca ai card si trimit si in Ro.

Kerma TDI

Au duze de la Sprint 357 pana la PowerPlus 764 sau chiar Race 520.

Scade consumul si creste puterea intre 6 si 20 CP !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat,prefer sa iau originale,nu prea am incredere in altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat,prefer sa iau originale,nu prea am incredere in altele

<{POST_SNAPBACK}>

Treaba ta.. sunt mai scumpe si nu sunt mai bune nici dpdv al fiabilitatii nici dpdv al puterii dezvoltate..

Sa nu crezi ca am eu vreun castig la faza asta.. Eu iti spun din punctul de vedere al unui client fericit

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine de care ar merge ?

<{POST_SNAPBACK}>

fffaaaaaac.. esti 2.5TDI nu 1.9TDI

la tine merg cu succes doar PoPowerPlus 764 sau Race520.. doar astea iti vor da plus de putere semnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba duzele , baga un aditiv pentru curatat injectoarele. Baga-l mai concentrat - de obicei sunt recomandate la 50-70 litri, este mai bine sa-l bagi cam la 25-30 litri. Vezi daca se modifica vre-un pic comportamentul motorului. Eventual repeta operatia la urmatorii 25-30 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da! daca ai jeg si asta genereaza problema aditivul poate rezolva problema.. daca nu......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am tinut mai mult VAG-comul si mi-a mai aparut o eroare:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4A0 907 401 P

Component and/or Version: 2,5l R5/2VT EDC HS D02

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00552 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-10 - Please Register/Activate - Intermittent

PS. De ce oare nu pot inregistra aceasta versiune de VAGcom ? Dau paste in campul necesar,imi spune cod acceptat si totusi nu se activeaza !!!!???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00552 - Volume air flow sensor G19 . Probabil ca ai pus contactul cu mufa de la MAF scoasa si a ramas eroarea ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Alinica,cred ca ai dreptate,am sters eroarea si nu mai a aparut.Ieri am desfacut debitmetrul si i-am dat cu niste spray de contact si acum s-a mai imbunatatit situatia,in sensul ca nu mai tremura deloc la relanti iar cu motorul cald MAF specificat si cel actual raman in valorile 400-450 (tot nu e normal dar inainte urca si pe la 600-650.

Totodata si cele doua injectoare care atunci cand era foarte cald motorul aratau in jur de "-4" ,acum stau pe la "-2,5".

Sa fie de la aceasta curatare sau de la faptul ca am bagat niste aditiv ? Raman la parerea ca nu e debitmetrul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am cam inselat,cum s-a incalzit afara si motorul s-a incins bine,a revenit la vechile obiceiuri.Mentionez ca si avansul este mult iesit din grafic in sus atunci cand masina nu merge bine,iar cand are perioada buna este putin de tot peste linia verde de sus.Atasez niste loguri la relanti :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-au atasat logurile,asta e.Totusi vroiam sa va mai intreb ceva :

VAD CA NU VA INGHESUITI SA VA DATI CU PAREREA,MAI ARE ROST SA BAT CAMPII PE AICI ? SAU AICI SE RASPUNDE IN FUNCTIE DE CUNOSTINTE,PRIETENII,ETC. ?

SAU CHIAR NU STIE NIMENI NIMIC SI FORUMUL ASTA E FACUT ASA PENTRU DISTRACTIE....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-au atasat logurile,asta e.Totusi vroiam sa va mai intreb ceva :

  VAD CA NU VA INGHESUITI SA VA DATI CU PAREREA,MAI ARE ROST SA BAT CAMPII PE AICI ? SAU AICI SE RASPUNDE IN FUNCTIE DE CUNOSTINTE,PRIETENII,ETC. ?

  SAU CHIAR NU STIE NIMENI NIMIC SI FORUMUL ASTA E FACUT ASA PENTRU DISTRACTIE....

<{POST_SNAPBACK}>

Ca sa te inghesui intr-un loc trebuie sa ai si pt ce, in schimb tu nu ai atasat log-le. Noi pe ce vrei sa dicsutam, daca eu iti zic ca aterzzeaza un elicopter in momentul asta langa masina ta, stii de ce ?!

Sunt ferm convins ca, toate lumea de aici, care are ceva cunostinte si experinta in sensul asta, te vor ajuta din placere - insa ne trebuie si un suport de discutie, este foarte greu sa consulti pacientul prin telefon si sapui diagnosticul, zic eu.

Macar incearca sa faci logurile inca o data ... sa mai vedem ce si cum, cand te-ai prezentat cu log-le aici, alinica2001 si altii ti-au raspuns civilizat si ti-au oferit sfaturi ...

Daca pui in continuare problema in felul asta atunci "nu mai bate campii pe aici" :)

Lasand la o parte criticele, incearca sa mai vii cu ceva concret ca sa avem suport de discutii --- log la relanti la rece si la cald, sa vedem ce si cum.

Cu rabdare se vor rezolva toate :)

Si scuze de offtopic, dar nu are rost sa ne trezim vorbind !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca nici macar nu ai citit de la inceput,daca doreai sa ma ajuti ai acolo o gramada de loguri,si in mers si la relanti.

Si apropo,sa vad ce parere ai....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca nici macar nu ai citit de la inceput,daca doreai sa ma ajuti ai acolo o gramada de loguri,si in mers si la relanti.
Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca nici macar nu ai citit de la inceput,daca doreai sa ma ajuti ai acolo o gramada de loguri,si in mers si la relanti.

  Si apropo,sa vad ce parere ai....

<{POST_SNAPBACK}>

Tu ne cam tratezi la modul "eu sunt stapanul, v-am dat tema de gandire, produceti solutii sclavilor!!!" ceea ce mie (cel putin) nu imi place. Incearca un alt ton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit defectul,cand accelerez nu se intareste furtunul acela gros care vine de la turbo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ce ai mai reusit sa faci ?

ai schimbat injectoarele ?

ai reusit sa dregi MAFul ?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata e tot asa,astept fulia si intinzatorul din germania si apoi o bag intr-un service si schimb si duze,repar si maf-ul,o fac ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super !

succes, sa ne tii in curent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa-mi faca si mie un cd cu ELSA numai pentru tipul asta de masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!