Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Rune,te rog sa imi spui cum  se face un grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu un mic sumar cu reparatiile facute dupa ce masina a inceput sa ia limp mode -> primul grafic.

Prima data a fost curatata turbina, galeria de admisie si IC (admisia avea depuneri "la greu") -> al doilea grafic.

Dupa asta a fost schimbat MAFul cu unul nou Bosch -> al treilea grafic.

 

Inca tot am un overshoot urmat de un undershoot la presiunea masurata pe turbina deci ceva tot nu ii chiar ideal, dar an vazut ca am doua crapaturi pe furtunul care vine de la tulumba de frana si am vazut ca ii legat si cu circuitul de vacum de la turbo deci trebuie sa rezolv si asta si mai vad dupaia.

 

Daca cineva are ceva sugestii legate de cauza le astept si sunt binevenite.

 

@misuro: daca ai office mai nou, gen 2007, 2010, atunci selectezi datele, mergi pe tabul "Insert" (il gasesti in partea de stanga-sus) si la "Charts" selectezi "Line 2-D". Si cu Office mai vechi merge dar sunt alte numele meniurilor si pozitionarea parca

post-38507-0-39906100-1408377197_thumb.p

sumarLoguri.xls

Modificat de gabyy20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu graficele inter si after nu arata rau, doar ca overboost-ul se face cam tarziu, la 2400 rpm in loc de cca. 1800, si asta inseamna ca la turatii in jurul valorii de 2000 masina n-are puterea asteptata. Cred ca dupa ce rezolvi si verifici etansietatea circuitului de vacum ar trebui un nou log si eventual scurtata tija un pic, dar numai dupa un nou log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misuro, la sfărşitul postului ăsta am pus 2 filmuleţe despre cum se face un grafic, în Office 2003, cred că în orice office este la fel numai că diferă locul unde găseşti Insert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru interpretare si grafice.

 

E posibil sa fie de la furtunele de vacuum care le-am schimbat, sunt din silicon putin mai elastice, iar cel de la turbina are 3 mm diametru interior in loc de 3.5?

Modificat de gogonel1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gogonel,

 

nu cred! eu am folosit teava de alama cu diametru interior de 3mm si numai la imbinari am folosit  tub de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Sunt nou pe forum si am si eu o problema cu un touran 2.0 TDI 136 cp din 2004 186000 km imi da eroare p0234 reglare presiune supraalimentare limitată , Am hotărât sa merg la vw sa vad ce zic si ei si mi-au zis ca e turbo si ca trebuie schimbat, nu Prea imi venea sa cred asa ca am fost la un mecanic sa vad daca e turbo asa ca a scos furtunul de pe turbo si a reușit sa ajungă la axul cu palate din turbina si a zis ca nu are joc si mi-A zis sa schimb Senzorul de presiune si supraalimentare. L-am schimbat dar nu am sters. încă eroare Si masina merge la fel adică la 1800-2200 de ture am un gol in accelerație ca si cum ai accelera dupa care nu si dupa aia iar ai accelera dupa care daca forțez in viteza. A 5/6 se blochează si nu mai am accelerație .daca iau contactul si repornesc merge fara probleme . Becul galben cu blocul Motor care se aprinde se stinge din senin . Am curățate egr dar tot asa face . Nu știu ce sa mai fac. Poate ma ajute cineva . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salutare, am facut azi 2 loguri in vit 3,  am masurat vacuumul la capsula era 700 mlbari, astept pareri despre loguri, 

multumesc

log3.xls

log 33.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai scurteaza tija Tony ca e puturoasa!

 

@sammy06

 

cei de la reprezentanta ti-au oferit o varianta la care iti pot da si o garantie!! ( aici trebuie sa spun ca in Ro garantia este putin altfel inteleasa....sper ca intelegi)  deci turbo nu are numai o axa care  nu ar trebui sa aiba joc si testul cu miscatul axului la mana nu spune absolut nimic despre starea geometriei/ westgate,  a actuatorului etc .

Dupa cum se vede problema de suprapresiune nu vine de la axa turbinei si daca iti faci putin timp si citesti pe aici vei intelege ca poate veni de la geometrie ancrasata etc.

DAca vei decide de a reconditiiona turbo vei deveni un client de nadejde ptr atelierele de reconditionat turbo, deoarece majoritatea au probleme cu turbourile reconditionate.

 

Succes la a lua o decizie buna ptr buzunarul tau si ptr nervii tai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Rune

Sa ii dau o tura din prima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt rapiditatea răspunsului dat insa nu Pre stiu cum o sa fac eu nu sunt in romania iar aici la reprezentanta mi-au cerut pt turbo 1800€ , avand on veder ca masina am cumparat-o din Germania in urma cu 2 luni la 4500€ e cam nasol, nu prea am bugetul necesar pt a pune un turbo nou așa ca , caut o alternativa pana cand vin in tara . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat un log bs011. Nu am gasit la mine valorile mentionate aici pe forum (950-1150 pt minim maxim). Sunt mai degraba undeva la 898-1020. Diferenta intre cele doua e de 122 mbar (vcds cere minim 80). Ar trebui urcate cele doua valori prin modificarea tijei pentru un raspuns mai bun in accelerare?

Consumul e bun si in deplasare si la relanti (0.4/h la relanti).

819rmp     injection start 1.6`ATDC;    injection duration 8.2'KW    torsion value -1.5'KW

o sa postez si log in mers

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

post-136828-0-84229800-1408527287_thumb.

Modificat de dodooopassat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ sammy06

 

Exista si in Germania firme care reconditioneaza turbo! dar este foarte important sa apelezi la o firma recunoscuta de Garrett, deci poti foarte bine sa demontezi tu turbo il trimiti cu posta si ai garantia ca ai un turbo reconditionat cu un certificat de garantie poti da un ochi pe aici, clar mai sunt multe...

 

Deci sigur te descurci cu germana asa ca e simplu sa le trimiti un mail si  intrebi ce costa reconditionarea si sigur poti scapa cu un 300 euro, o alta varianta este sa iti cumperi singur turbo aici

 

Ptr a iti face o idee despre ce semnifica un turbo reconditionat, mai ales in Ro, citeste pe forum si iti vei face o idee clara, eu iti spun  se poate lasa cu dureri de cap si la urma sa coste mai mult decat la reprezentanta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dodo

 

motorul era la 90 de grade? si unde erai cand ai facut acest log, in Buc.? (nu localitatea ma intereseaza ci altitudinea, si e bine sa vezi si cat e pres atmosferica in canalul 010 parca, atunci cand faci BS11).  Daca da prima data vezi daca nu ai filtrul de aer infundat sau de f. proasta calitate, nu sari din prima la reglaje!  S-a umblat la turbo de cand ai probleme? la ce anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In primul rând vreau sa spun ca masina am cumparato din Germania iar eu sun in Franța in momentul de fata. Azi am stres eroare p0234 de care ca spunem dar in drum spre casa am forțat sa vad ce se întâmpla si pe la 2500t/m Cam la 130km/ h s-a blocat nu am mai avut acceleratie așa ca am oprit motorul in mers Dupa care. Am redemarat atunci becul S-a aprins . Dupa ce am stres eroarea am dat o tura cu valiza pe masina si mi-a dat niște valori in mers dar problema e ca nu ma prea pricep la mecanica . Dacă pote sa imi spună ce reprezintă sau dacă se vede ceva problema . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

touran.txt

@ sammy06

 

Exista si in Germania firme care reconditioneaza turbo! dar este foarte important sa apelezi la o firma recunoscuta de Garrett, deci poti foarte bine sa demontezi tu turbo il trimiti cu posta si ai garantia ca ai un turbo reconditionat cu un certificat de garantie poti da un ochi pe aici, clar mai sunt multe...

 

Deci sigur te descurci cu germana asa ca e simplu sa le trimiti un mail si  intrebi ce costa reconditionarea si sigur poti scapa cu un 300 euro, o alta varianta este sa iti cumperi singur turbo aici

 

Ptr a iti face o idee despre ce semnifica un turbo reconditionat, mai ales in Ro, citeste pe forum si iti vei face o idee clara, eu iti spun  se poate lasa cu dureri de cap si la urma sa coste mai mult decat la reprezentanta..

 


am atasat rezultatul  de pe valiza

 

touran.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ sammy06

Exista si in Germania firme care reconditioneaza turbo! dar este foarte important sa apelezi la o firma recunoscuta de Garrett, deci poti foarte bine sa demontezi tu turbo il trimiti cu posta si ai garantia ca ai un turbo reconditionat cu un certificat de garantie poti da un ochi pe aici, clar mai sunt multe...

Deci sigur te descurci cu germana asa ca e simplu sa le trimiti un mail si intrebi ce costa reconditionarea si sigur poti scapa cu un 300 euro, o alta varianta este sa iti cumperi singur turbo aici

Ptr a iti face o idee despre ce semnifica un turbo reconditionat, mai ales in Ro, citeste pe forum si iti vei face o idee clara, eu iti spun se poate lasa cu dureri de cap si la urma sa coste mai mult decat la reprezentanta..

Salutare! Tocmai ce am făcut 200 km cu masina si am remarcat ca dacă o forțez peste 2000 de ture se blochează (cu martor motor aprins si eroarea p0234 . Așa ca am rulat la 100km/h la 1900/ 2000 ture pe tempomat si nu an mai avut probleme , nu S-a mai blocat . Oare din ce cauza?mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a explicat  Rune mai sus de ce se intampla asta.Ai putea sa citesti cateva pagini in spate si sa vezi ce si cum,s-ar putea sa scapi doar cu o curatare de turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult. Am sa citesc . Scuze pt întrebări dar sunt stresat un pic cu masina . Sper sa găsesc problema. Ar putea fi si wastgat-ul . O sa vad .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Am si eu o problema la care nu pot sa-i dau de cap.Toate log-urile facute pe masina sunt in parametrii,mai putin inceputul injectiei care nu misca din 3 (prescris 4,2--9),indiferent cum duc avansul tot in 3 si 3,2 ramane,injectoarele nu sar de 0,50 si unghiul de torsiune -2,60.Fumul negru am inteles ca din asta ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor! as dori o interpretare a logului meu si sa imi spuneti ce nu e in regula. va multumesc si o zi excelenta tuturor.


converted.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune

am facut un bs 11, valoarea la turbo off e mica, ar trebui crescuta si implicit umblat si la tija

log bs 11.xls

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tony cauta-ma pe mail

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!