Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Poate avea 5 grade, daca avea cuplu mai mare pe motor, repectiv AC pornit, lumini aprinse sau alti consumatori, adica o incarcare mai mare. Arata 903 rpm, desi la motor in IDLE, perfect incalzit, fara consumatori ar trebui sa fie undeva pe la 870 rpm. Deci mai fa o verificare dar mie nu mi se pare sa ai vreo problema, cel mult daca chiar vrei sa repari ceva ce functioneaza poti aduce syncro angle la 0, dar si asta mai mult pentru moft ca sa-ti ocupi timpul :D  

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte multe 1.9 au relantiul la 903. nu am vazut pana acum la relanti o masina sa aiba avansul modficat din cauza sarcinii extraordinar de mari cum zici tu, nu cu motorul cald.; cel putin a mea sigur nu face asa, doar daca o pun in drive si tin piciorul pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el este valoare specificata, deci asta alege ECU din harti. Acum, poate are tuning (ar fi fost frumos sa specifice), si atunci nu ne putem pronunta. Poate are senzorul de temperatura apa defect, dar asta se vede in VAG-COM. Pe mine intr-adevar m-a derutat turatia ca eu am la relantiu cca. 870 rpm si el avand o turatie mai mare am zis ca este motorul solicitat. Cand mai pun VAG-ul o sa fac o incercare cu AC+lumini sa vedem cat va fi IQ si implicit si SOI, ca daca IQ depaseste 15mg/stroke (la mine), creste avansul. Uita-te pe harta atasata, e drept nu stiu cat poate creste IQ din cauza AC, alternator etc.

post-135315-0-01684900-1406043137_thumb.

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Va rog o parere despre un log la un passat B6 motor BKC.

Nu mai trage si da limp mode.

Multumesc!

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el este valoare specificata, deci asta alege ECU din harti. Acum, poate are tuning (ar fi fost frumos sa specifice), si atunci nu ne putem pronunta. Poate are senzorul de temperatura apa defect, dar asta se vede in VAG-COM. Pe mine intr-adevar m-a derutat turatia ca eu am la relantiu cca. 870 rpm si el avand o turatie mai mare am zis ca este motorul solicitat. Cand mai pun VAG-ul o sa fac o incercare cu AC+lumini sa vedem cat va fi IQ si implicit si SOI, ca daca IQ depaseste 15mg/stroke (la mine), creste avansul. Uita-te pe harta atasata, e drept nu stiu cat poate creste IQ din cauza AC, alternator etc.

attachicon.gifmap_soi.jpg

 

 

in caz de consumatori, la relanti, nu am vazut mai mult de 2-3mg/stroke in plus. probabil distributia nu e pusa cum ar trebui in cazul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Va rog o parere despre un log la un passat B6 motor BKC.

Nu mai trage si da limp mode.

Multumesc!

 debitmetru pe moarte ce a condus la blocarea geometriei. curata geometria si refa logul, insa mai mult ca sigur ca necesita si inlocuirea debitmetrului.ca sa fie treaba treaba curata si egr pentru ca sigur ai depuneri gramada si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil distributia nu e pusa cum ar trebui in cazul lui.

Daca ar fi din distributie ar trebui ca syncro angle sa nu fie bun, dar la el este aprox. bun. Asta este valoarea aleasa de ECU din motivele aratate la postul anterior, sau altele....

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Am revenit cu un alte masuratori nu pot sa-mi dau seama de ce am avut turatia asa mare la motor.

Dar stiu ca am mai facut aceasta masuratoare acum o luna si ceva si mia aratat tot 5.0 BTDC.

 

 

post-54933-0-05927200-1406099313_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

valoarea de pe cilindru 4 e destul de mare.( aproape defect ). in rest celelalte valori sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema de aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2262008

 

Concluzii trase pana acum:

 

- nu e de vina EGR, se comporta la fel si cu el obturat

- geometria nu e ancrasata, am dat jos actuatorul si tija geometriei se misca foarte usor si fara sa agate

- ma gandesc ca ar putea fi de vina actuatorul, sa aiba arcul obosit si sa nu poata sa impinga la timp tija geometriei cand e in boost

- de asemenea ma gandesc si ca ar putea fi reglat gresit surubul se stop al geometriei si sa tina vanele prea inchise cand e in pozitia de capat; astfel geometria ar putea opune resistenta cand actuatorul incearca sa o deschida si apoi se deschide brusc

- concluziile de mai sus sunt trase si pe baza faptului ca sunetul de "ceva care se deschide si elibereaza presiune" si disparitia suieratului despre care vorbeam sunt corelate pe log cu zona in care apare overboost-ul. Ar putea fi momentul in care actuatorul reuseste sa deschida geometria (sa o mute din zona de boost maxim)?

 

Am mai atasat graficul si un log in care am marcat cu galben zona de turatie in care apare problema.

Book2.xls

post-129714-0-13969800-1406185023_thumb.

Modificat de helsinki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un bs 11 ai?

Eventual fa unul cu motorul cald bine. Dupa cativa km de mers prin oras. Exista posibilitatea sa se blocheze ceva la turbo cand e f cald, geometrie sau actuator...

Face tot timpul asa, chiar si cand e motorul mai rece?

Nici debitmetrul nu arata grozav, insa nu ar trebui sa genereze pacanituri in zona turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face la fel si calda si rece. Am un BS 11 dar turatia nu urca la 1407rpm, nu stiu daca e normal sau nu la motorul asta.

Spre sfarsit am incercat sa o urc eu din acceleratie la 1400.

 

In al doilea am tinut-o eu de la inceput la ~1400rpm.
 

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx1.xls

Modificat de helsinki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dodooopassat, ai rezolvat ceva cu acele intreruperi?

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc un update de soft. debitmetrul a fost schimbat cu un altul second, iar intreruperile s-au pastrat.

face numai la cald, dupa cativa km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@helsinki

nu mai cauta masina de ce nu are.....lasa masina in pace ca totul este ok....atat log-urile cat si ce zice ca se aude pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,spuneti-mi si mie de ce in logul 1 am acea valoare mare si dupa ce accelerez putin scade,log2,apoi dupa o perioada de relanti urca iarasi.                                            1.txt2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gctinvalentin: Crede-ma ca nu e in regula. Cand se intampla minunea si se aude "pufaitul" ala se simte zmucititura in toata caroseria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de pufait/fasait...in dimineata asta masina nu mai tragea bine, scotea fum negru, iar cand apasam acceleratia se auzea un fasait de undeva din dreapta cum te uiti spre motor de la volan. sunt ceva furtune pe acolo care ar putea sa fie responsabile si de intreruperi si de pierderi de putere? cand am dus masina in service, nu se auzea nimic suspect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am facut urmatorul log in mers . Masina in treapta a 3a la 3000 de ture da in nas , nu mai trage . Masina a fost in service , a fost schimbate urmatoarele : ax cu came , tacheti , supape , cuzineti , EGR , senzorul de pe traseu la turbo , filtre (aer,motorina,ulei) , ulei . Masina in cauza Audi A6 1.9 TDi , serie motor AWX  , 96 KW din 2002 . 

 

LE: Nu mi-a dat voie sa dau upload la fisierul excel sau rar.

post-31637-0-52749300-1406277643_thumb.j

Modificat de Bogdan.C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

in primul rand nu ai tinut acceleratia la podea si in al doilea rand CRED ca debitmetrul este terminat/stricat. daca ai un prieten roaga-l sa-ti dea carcasa filtrului cu tot cu debimetru(e mai simplu asa) ptr o proba si vezi cum se comporta. si verifica si circuitul de vaccum la turbina. vezi daca trage tija sus cand pornesti motorul.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-ai schimbat debeaba. tot nu se intelege nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ajung in treapta a 3a , la 3000 de ture , da in nas , nu mai trage absolut de loc , sta in 3000 rpm . Turbina sunt foarte sigur ca nu are nici o vina , a fost reconditionata , a fost trimisa de 2 ori la suceava , a doua oara am fost martot la desfacere si curatarea ei . Electrovalva la turbo a fost schimbata , in sarcina , cand m-am uitat la parametri , ajungea in 2200 mbari.... dar debitul de aer in loc sa aiba 2200 mbar , ramane la 900 mbar ...

Modificat de Bogdan.C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dodooopassat, da. Verifica-le pe elevator, pipaite, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus pe cineva sa accelereze in timp ce eu ma uitam la furtune...nu am descoperit pe unde trage sau "scuipa" aer. in schimb, din dreptul egr-ului iesea cate un norisor de fum negru la o accelerare mai puternica.

saptamana viitoare duc masina la verificat...sper sa gaseasca problema si sa o rezolve. voi reveni cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!