Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

am plecat  la drum acum si nu mai am pedala, oare ce sa fac?

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui cam o juma de tura o tura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat, furtunu a iesit de la capsula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda

 

Daca citesti prima lui postare vei intelege ca turbo este proaspat reconditionat! un alt detaliu care din pacate nu reiese din postari este ca tony a demontat/montat turbo de pe motor deci asta spune clar ca tipul ce a reconditionat turbo a reglat tija cu ajutorul pompei de vacuum ori dupa experienta lui...cert este ca reglarea fina cu VCDS ul dupa montarea turboului pe motor  nu a fost facuta, cine stie poate la pretul platit poate nu e inclus acest reglaj.

 

Suspect sunt valorile in canalul 003 , eu i-am recomandat sa clarifice cu EGR ul si apoi sa se atinga de tija deoarece este posibil ca tipul ce a reconditionat Turbo sa fi reglat turbo corect si acea gaura turbo sa vina de la un EGR ce inchide tarziu,  si in acest caz ar fi pacat sa deregleze tija...si mai ales sa il suspecteze pe tipul ce a reconditionat turbo ca nu a facut treaba buna.

 

@ tony

 

ca vei scurta cu o tura  ori cu jumatate de tura asta vei vedea exact in urmatorul Log  daca este indeajuns sau mai trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am un golf 5 1,9 tdi 105cp BKC si mi s-a aprins check engine impreuna cu emission workshop. Am dat clapeta si egr jos si le-am curatat foarte bine . La inceput dadea doar eroarea 19558 si 19557 pe care le-am sters. Am mers vreo 3 ore , am lasat-o cam o ora , dupa care iar s-a aprins cand am pus contact. Ieri am facut o diagnoza din nou . Logul este mai jos . Mentionez ca au inceput problemele dupa ce am schimbat centrala elecrica MID cu una HIGHEND. Sa aiba legatura cu asta?

 

 

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.clb
   Numãr VAG SW: 03G 906 016 B    HW: 028 101 147 8
   Componenta comandatã: R4 1,9L EDC 0010SG  5645  
   Revizie: 12345678    Numar serial: VWZ7Z0C8248163
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 47244 123 60871
   VCID: 2241817DFD2A5C08178
 
4  coduri de defecte:
19558 - Servomotor clapeta canal admisie-V157-  nu este semnal 
            P3102 - 000 - 
             împrejurãri cod:
                    RPM: 882 /min
                    cuplu: 40.0 Nm
                    vitezã: 0.0 km/h
                    sarcinã: 0.0 %
                    tensiune: 14.44 V
                    valori binare: 11000000
                    cuplu: 122.0 Nm
                    cuplu: 0.0 Nm
 
19557 - Servomotor clapeta canal admisie-V157-  circuit întrerupt /scurt la masa 
            P3101 - 000 - 
             împrejurãri cod:
                    RPM: 882 /min
                    cuplu: 36.0 Nm
                    vitezã: 0.0 km/h
                    sarcinã: 0.0 %
                    tensiune: 14.52 V
                    valori binare: 11000000
                    cuplu: 122.0 Nm
                    cuplu: 0.0 Nm
 
16621 - Senzor presiune admisie/presiune turbo-G31-  semnal prea mic 
            P0237 - 000 - 
             împrejurãri cod:
                    RPM: 882 /min
                    cuplu: 38.0 Nm
                    vitezã: 0.0 km/h
                    sarcinã: 0.0 %
                    tensiune: 14.52 V
                    valori binare: 11000000
                    pres.absolutã: 1081.2 mbar
                    pres.absolutã: 1264.8 mbar
 
18000 - Senzor altitudine/senzor presiune de turbo 
            P1592 - 000 - raport neplauzibil 
             împrejurãri cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 28.0 Nm
                    vitezã: 0.0 km/h
                    sarcinã: 0.0 %
                    tensiune: 12.69 V
                    valori binare: 11000100
                    pres.absolutã: 1009.8 mbar
                    pres.absolutã: 632.4 mbar
 
Gata de funcþie: 0 0 1 1 1 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu centrala electrica.

 

La clapeta de admisie V157 verifica sa fie in regula cablajul, dar cred ca e clapeta defecta, trebuie inlocuita.

la senzorul de presiune, trebuie sa verifici cablajul sub filtrul de aer. Acolo este un manunchi mai gros de fire invelite in Copex parca. Acolo se rod intre ele firele si se intrerup.

Daca e in regula cablajul, atunci trebuie alt senzor.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai verifica cablajul atat la senzor cat si la motoras si vezi ca sar putea sa ai si o siguranta ptr motorasul care actioneaza clapetele de pe admisie,incearca un output test,curata galeria de admisie poate e imbacsita ma refer in special la colturile tijei pe care sunt clapetele(caz intalnit de mine unde clientul a schimbat 2 motorase si problema era admisia) si ultima varianta schimba piesele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci altul. Logul in mers se face in treapta a 3-a, acceleratia apasata 100% de la 2000 rpm la 4000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in treapta a 3 si a4 si porneste de la 2100 pana la 3990 conteaza asa de mult cei 100rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai citit atent.... apasata pedala de acceleratie 100%... nu e vb de o diferenta de 100 rpm. Daca nu este facut asa, nu are nicio valoare.... nu ne ajuta cu nimic.

 

tu ai pedala apasata in jurul la 40% in logul tau.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi spune cum pot sa atasez un log aici pe forum ca sa fiu ajutat in interpretarea lui?

pas cu pas ca la un bebe deoarece nu stiu cum pot atasa fisierul excel...

sau o adresa de e-mail sa trimit acel log.

multumesc!

Modificat de amicull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi spune cum pot sa atasez un log aici pe forum ca sa fiu ajutat in interpretarea lui?

pas cu pas ca la un bebe deoarece nu stiu cum pot atasa fisierul excel...

sau o adresa de e-mail sa trimit acel log.

multumesc!

Uite am povestit aici cum se face

http://vwforum.ro/topic/63854-t4-probleme/?p=2286813

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amicull  trimite-mi un  MP

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rune uitate pe mail

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi ce-ar fi mai simplu: să ne facem noi cont pe site-ul ăla ca să putem descărca logurile tale sau să apeşi tu aici câteva butoane? (ca să schimbi extensia din csv în xls, în cazul în care nu o vezi, intri în Folder options şi la View debifezi căsuţa cu Hide extension for known file types, apoi click dreapta pe fişier, Rename şi scrii xls în loc de csv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am un golf 5 1,9 tdi 105cp BKC si mi s-a aprins check engine impreuna cu emission workshop. Am dat clapeta si egr jos si le-am curatat foarte bine . La inceput dadea doar eroarea 19558 si 19557 pe care le-am sters. Am mers vreo 3 ore , am lasat-o cam o ora , dupa care iar s-a aprins cand am pus contact. Ieri am facut o diagnoza din nou . Logul este mai jos . Mentionez ca au inceput problemele dupa ce am schimbat centrala elecrica MID cu una HIGHEND. Sa aiba legatura cu asta?

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.clb

Numãr VAG SW: 03G 906 016 B HW: 028 101 147 8

Componenta comandatã: R4 1,9L EDC 0010SG 5645

Revizie: 12345678 Numar serial: VWZ7Z0C8248163

Codare: 0000071

Atelier: WSC 47244 123 60871

VCID: 2241817DFD2A5C08178

4 coduri de defecte:

19558 - Servomotor clapeta canal admisie-V157- nu este semnal

P3102 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 40.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.44 V

valori binare: 11000000

cuplu: 122.0 Nm

cuplu: 0.0 Nm

19557 - Servomotor clapeta canal admisie-V157- circuit întrerupt /scurt la masa

P3101 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 36.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.52 V

valori binare: 11000000

cuplu: 122.0 Nm

cuplu: 0.0 Nm

16621 - Senzor presiune admisie/presiune turbo-G31- semnal prea mic

P0237 - 000 -

împrejurãri cod:

RPM: 882 /min

cuplu: 38.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.52 V

valori binare: 11000000

pres.absolutã: 1081.2 mbar

pres.absolutã: 1264.8 mbar

18000 - Senzor altitudine/senzor presiune de turbo

P1592 - 000 - raport neplauzibil

împrejurãri cod:

RPM: 0 /min

cuplu: 28.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 12.69 V

valori binare: 11000100

pres.absolutã: 1009.8 mbar

pres.absolutã: 632.4 mbar

Gata de funcþie: 0 0 1 1 1

Update: pana ieri am mers cu masina . Nu trecea de 2000 de ture de la a 3-a in sus , apasam acceleratia la capat , trebuia sa rupa, in schimb "isi lua avant" ca sa treaca de 2000. Ieri am oprit intr-o parcare , am lasat motorul pornit , dar la niciun minut s-a oprit motorul singur . Am incercat sa pornesc dar nu voia. Am scos mufa de la clapeta, a pornit dar la cateva secunde s-a oprit. Scos borna pus inapoi la fel. Dupa ce se opreste se aprinde si martorul de la bujii cu intermitente. De asemenea cand pun contactul , pe langa emission workshop mai scoate cate un sunet ca de semnalizare si acul de turatie se ridica singur si coboara.... Am tractat-o pana la un service. Sa vedem ce gasesc baietii . Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere despre logul de mai jos daca se poate.Precizez ca masina are chip stage 1 facut la tcm si momentan nu ia limp mode.

Multumesc

post-116159-0-87702200-1391613675_thumb.

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specific  motoarelor cu  tuning este blocarea geometriei datorita cantitatii mai mare la injectie...no coment banii tai distractia ta

 

Maful, valoara actuala dupa 3000 cade sub valoarea specificata ..deci pune pe lista de cumparaturi din viitorul apropiat un MAF.

 

Turbo, overboostul de 400 mbar ce il ai la inceputul WOT poate apare in urma: unui tuning, geometrii calaminate, un egr care inchide tarziu, alte defectiuni in sistemul vacuum  ptr a fi mai exact mai e nevoie de informatii....

 

Esti inca departe de Limp Mode  daca te uiti la cyclul N75  cea mai inalta valoare este de 81.7 %  in momentul overboostului de 2458.2 mbar, cat de sanatoa este acest overboost ptr motor nu cred ca te intereseaza  atat timp cat ai acceptat sa pui tuning pe motor,  si Limp Mode  iei dupa ce ai trei valori consecutive  de 94%   deci mai e loc destul....si Cipos are o magazie de turbouri noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti...am si eu facut un log la vw golf 4 alh...si as vrea sa vad ce parere aveti despre el...e ok?scuze daca nu e aranjat,dar nu am momental excel in calculator..ms pt sfaturi


vadca nu imi da voie sa le postez...ce problema poate fi?e in format csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbă extensia în .xls, sau arhivează-l în format zip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!