Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare, am facut un log si asi dori sa il interpreteze cineva, pareri....

 

se pare ca nu ma lasa sa il atasez in excel

log sharan.txt

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca tija actuatorului se misca usor, a fost demontata si capsula,  din cate vad se pare ca e presiunea prea mare in admisie ?

la prima incercare de log cand am schimbat din 2 in 3 a cazut pedala, poate din cauza presiunii sau agata ?

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie blocata sau tija nereglata corespunzator (asta in cazul in care ai inlocuit actuatorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat actuatorul si nu am mai vayut semnul la montare, cum a fost inainte, trebuie sa il mai slabesc?

jocul la axul din partea compresorului era mai mare ca la un rulment uzat

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa lungesti tija pas cu pas facand in acelasi timp si teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, si la ce valoare sa ma opresc? sa intre acestea 2000-2200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te opresti cat mai aproape de valorile cerute de ECU in coditiile testului (full throttle). In cazul tau un maxim de 2200 ar fi ok. Logurile sa le faci in tr a IIIa dar de la 1800 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okay, multumesc mult de ajutor, ma duc sa ii modific tija

 si revin cu log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un Leon 1 P, 1.9 tdi bxe, care manifesta cateva problemute pe parte electrica si anume: ledul de la butonul de comanda lumini(doar acesta cele de la AC /ventilatie nu manifesta niciun semn) palpaie cand sunt farurile/pozitile oprite, daca o turez, sau daca pornesc farurile nu mai palpaie.(alternatorul o fost verificat, e ok si bateria este schimbata/noua). O a doua problema este incuietoarea de la usa pasagerului( trebuie schimbata/ nu mai deschide din telecomanda sau butonul interior). A trei a problema este la becul drept de la placuta de inmatriculare( l-am schimbat tot nu merge/ cel stang nu are probleme). Pe VCDS mi-au dat urmatoarele probleme, atasate in fisier. Imi poate recomanda cineva un electrician/mecanic(bucuresti/ilfov) care sa-mi rezolve problemele din log?Multumesc anticipat

Log-78840km-48988mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intins tija cam 5-6 mm dar nici o schinbare din cate vad, cand ajunge turatia in a 3 la 3500 rpm , nu mai am pedala, cred ca agata geometria sau ramane blocata, se pare ca urmeauza distractia...

LOG-01-003-010-014.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai lungit cam mult tija si turbina "incarca" mai tarziu. Cred ca geometria e blocata. Deci incepe distractia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 daca ai chef unele le poti rezolva chiar tu, ....lipsa de contact la becul de la nr. misca mufa si curata, spray wd40, curatare, verificare fire  la burduful de la usa pasagerului,sigurante,   poate ai fire intrerupte din cauza inchiderii si deschiderii, din cate stiu e boala la seat si skoda fabia, daca nu tea lasat modulul din usa, cu ala o sa fie mai greu de demontat din cauza ca nu poti deschide usa sa iei panoul jos......dar se poate cu putina rabdare


asta e ultimu log, am mai facut cateva dupa ce am modificat, dar sunt cam asemanatoare, cu mici valori


asta este al doilea


asta este al doilea

LOG-01-003-010-012 al doilea.txt

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un Leon 1 P, 1.9 tdi bxe, care manifesta cateva problemute pe parte electrica si anume: ledul de la butonul de comanda lumini(doar acesta cele de la AC /ventilatie nu manifesta niciun semn) palpaie cand sunt farurile/pozitile oprite, daca o turez, sau daca pornesc farurile nu mai palpaie.(alternatorul o fost verificat, e ok si bateria este schimbata/noua). O a doua problema este incuietoarea de la usa pasagerului( trebuie schimbata/ nu mai deschide din telecomanda sau butonul interior). A trei a problema este la becul drept de la placuta de inmatriculare( l-am schimbat tot nu merge/ cel stang nu are probleme). Pe VCDS mi-au dat urmatoarele probleme, atasate in fisier. Imi poate recomanda cineva un electrician/mecanic(bucuresti/ilfov) care sa-mi rezolve problemele din log?Multumesc anticipat

 

 

 daca ai chef unele le poti rezolva chiar tu, ....lipsa de contact la becul de la nr. misca mufa si curata, spray wd40, curatare, verificare fire  la burduful de la usa pasagerului,sigurante,   poate ai fire intrerupte din cauza inchiderii si deschiderii, din cate stiu e boala la seat si skoda fabia, daca nu tea lasat modulul din usa, cu ala o sa fie mai greu de demontat din cauza ca nu poti deschide usa sa iei panoul jos......dar se poate cu putina rabdare

asta e ultimu log, am mai facut cateva dupa ce am modificat, dar sunt cam asemanatoare, cu mici valori

asta este al doilea

asta este al doilea

multumesc insa la mine e nevoie de un electrician, am incercat sa rezolv problemele am verificat ce a fost de verificat, de la sigurante la mufe, am verificat alternatorul, am inlocuit bateria(care nu era dusa insa piticii mei m-au indemnat sa fac asta), firele de la alternator, problema e din alta parte, de aceea rog cineva care cunoaste un electrician bun sau care se pricepe el la electrica sa ma ajute. O noua manifestare este ca atunci cand am farurile pornite , daca dau de butonul de inchidere a geamurilor (cu geamurile inchise) in sus pentru a le inchide imi scade putin intensitatea la faruri apoi isi revine. Daca fac aceeasi oeratiune cu butonul de ridicare a geamurilor, cu farurile și  pozitiile stinse, ledul de la butonum de comanda a pornirii si opririi farurilor(care se aprinde la punerea contactului) palpaie. Cred ca astea au legatura intre ele.    Raman dator de cinste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve, am demontat turbo, nu am avut murdarie multa, dar rugina cat cuprinde, in partea de jos, o vana e rupta restul se mi, interesanta treaba, joc axial si radial dar nu e mare, paletele nu au atins in carcasa dar pe paleta de compresor aveam ulei, deci scapari de ulei, asta e foarte bine,   verdict bucse noi si geometrie, ....stie cineva de unde pot lua piesele, sau sa il trimit la reconditionat?

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa o trimiti la reconditionat ,asa ai si garantie la ea .Dupa ce demontezi-remontezi paletele cum verifici echilibrarea ansamblului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tonytony

Vezi ca reprezentantul (service turbo)Garrett e in Cluj.Ia rotor gata echilibrat cu certificat de echilibrare din fabrica,sau apeleaza la o firma specializata.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce rau a venit defectiunea asta chiar acuma cand nu am bani, expira asigurarea......sa mai rupt stutul de la supapa de reglaj vacuum egr......imi vine sa ii dau foc, .......cineva care a schimbat egr/ul, daca mai are supapa de reglaj vacuum egr, sa imi dea un semn aici sau la tel 0730634011, multumesc mult pentru ajutor

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment scoate furtunasul care intra în valvă şi înfundă-l cu un şurub (pune şi un colier de plastic peste şi strânge bine să nu scape vacuum) ca să nu ai pierderi de vacuum. O să fie EGR ul anulat dar nu o să fie problemă până găseşti o altă valvă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune o poza cu ce ti s-a rupt? Sa nu confunzi cu valva de la shutt-off...pentru ca din ce spui eu asta inteleg...deoarce cine schimba EGR-ul nu schimba si N18....pe cand shutt-off este oarecum corp comun cu EGR-ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua! de 2 zile am achizitionat o interfata (vag com 12.12) si ma intereseaza ce teste pot face masinii mele passat 1.9tdi avf din 2004. am facut autotest doar. 

daca ma poate ajuta cineva cum trebuie sa fac teste sa vad avansul, compresia, injectoarele, turbo, debitmetru de aer...test atat in mers cat si la relanti.

in mers am citit cum se poate face testul. la relani ma intereseaza ce teste pot face.

va multumesc frumos!

Modificat de amicull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este, si vana rupta de pe geometrie


scapare de ulei

post-131497-0-51126100-1390570274_thumb.

post-131497-0-73872400-1390570427_thumb.

post-131497-0-86778800-1390570519_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum banuiam...aia este valva care actioneaza clapeta shutt off...adica oprirea motorului fata trepidatii....

De cauta un egr stricat dar cu aia buna...si ai grija ce ceri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!