Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

esti la limita sa iei limp, dc inca nu il ai o sa fie destul de curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG 003-010-011 alexaandru15

Parerea mea e ca la tine sunt probleme de geometrie imbacsita sau deteriorata (blocata), s-au in cazul mai usor actuator cu probleme, dar poate isi mai dau cu parerea si alti colegi mai priceputi.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un passat b5.5 1.9 tdi 101cp, masina nu mai trage. Am facut un Log, sper sa ma lamuriti, tuurbina a fost schimbata noua, nu are 40 km si a mers perfect.Multumesc

Imi cer scuze ca l am postat astfel insa nu am reusit sa atasez documentul.

Friday,23,November,2012,17:24:39:10074,VCDS Version: Beta 11.2.0,Data version: 20110305

038 906 019 EM,,1.9l R4 EDC 0000SG 1368,

Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011

,,,,,,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP

,TIME,,,,,TIME,800-1100,sensor -f96-,1900-2150,100%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%

Marker,STAMP,,,,,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %

,,,,,,0.34,534.1,999.6,989.4,100.0,0.00,1281,999.6,989.4,49.8

,,,,,,1.03,543.9,999.6,1040.4,100.0,0.66,1323,1642.2,1009.8,20.3

,,,,,,1.69,568.4,999.6,1071.0,100.0,1.36,1428,1703.4,1050.6,19.9

,,,,,,2.36,573.3,999.6,1091.4,100.0,2.04,1491,1744.2,1091.4,19.9

,,,,,,3.05,578.2,999.6,1122.0,100.0,2.71,1617,1785.0,1111.8,19.9

,,,,,,3.73,592.9,999.6,1152.6,100.0,3.38,1701,1825.8,1142.4,19.9

,,,,,,4.42,592.9,999.6,1183.2,100.0,4.06,1806,1876.8,1162.8,20.7

,,,,,,5.10,617.4,999.6,1224.0,100.0,4.77,1911,1938.0,1203.6,19.9

,,,,,,5.80,637.0,999.6,1275.0,100.0,5.46,2016,1948.2,1244.4,20.7

,,,,,,6.50,661.5,999.6,1336.2,100.0,6.16,2142,1948.2,1305.6,25.9

,,,,,,7.19,686.0,999.6,1397.4,100.0,6.82,2268,1948.2,1366.8,27.9

,,,,,,7.87,720.3,999.6,1479.0,100.0,7.52,2394,1948.2,1428.0,30.3

,,,,,,8.56,769.3,999.6,1581.0,100.0,8.23,2541,1948.2,1519.8,32.7

,,,,,,9.25,788.9,999.6,1652.4,100.0,8.90,2709,1948.2,1621.8,36.7

,,,,,,9.91,788.9,999.6,1693.2,100.0,9.56,2835,1948.2,1683.0,37.5

,,,,,,10.58,784.0,999.6,1723.8,100.0,10.24,3003,1948.2,1723.8,37.5

,,,,,,11.26,798.7,999.6,1764.6,100.0,10.93,3150,1948.2,1744.2,37.5

,,,,,,11.96,793.8,999.6,1805.4,100.0,11.63,3297,1948.2,1795.2,36.3

,,,,,,12.66,788.9,999.6,1815.6,100.0,12.29,3444,1948.2,1815.6,35.1

,,,,,,13.33,788.9,999.6,1836.0,100.0,12.98,3570,1948.2,1825.8,33.9

,,,,,,13.98,784.0,999.6,1866.6,100.0,13.66,3696,1948.2,1846.2,32.3

,,,,,,14.66,779.1,999.6,1887.0,100.0,14.34,3822,1948.2,1876.8,31.5

,,,,,,15.36,774.2,999.6,1897.2,100.0,15.00,3927,1948.2,1887.0,31.9

,,,,,,16.05,769.3,999.6,1917.6,100.0,15.68,4053,1938.0,1907.4,35.5

,,,,,,16.72,754.6,999.6,1948.2,100.0,16.38,4179,1917.6,1927.8,38.3

,,,,,,17.38,744.8,999.6,1948.2,100.0,17.06,4263,1907.4,1948.2,39.8

,,,,,,18.06,715.4,999.6,1917.6,100.0,17.73,4368,1866.6,1938.0,41.8

,,,,,,43.91,504.7,999.6,999.6,0.0,44.26,1638,999.6,999.6,52.6

,,,,,,44.60,499.8,999.6,999.6,0.0,44.94,1596,999.6,999.6,52.6

,,,,,,45.30,499.8,999.6,999.6,0.0,45.63,1575,999.6,999.6,52.2

,,,,,,45.97,504.7,999.6,999.6,0.0,46.34,1554,999.6,989.4,52.2

,,,,,,46.66,499.8,999.6,989.4,8.6,47.02,1533,999.6,989.4,51.8

,,,,,,47.35,514.5,999.6,999.6,13.3,47.69,1512,1009.8,989.4,51.8

,,,,,,48.05,519.4,999.6,989.4,14.5,48.37,1491,1009.8,999.6,51.4

,,,,,,48.72,499.8,999.6,989.4,14.5,49.05,1470,1009.8,989.4,50.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine nu este presiune sufucienta. Poate la montaj nu s-a pus bine vreun furtun la turbo sau ai probleme cu vacuum, N75 sau actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...asa cred si eu ca am probleme cu geometria dar poate isi mai da cu parerea cativa colegi poate imi zic ce si cum :)

La mine LIMP-ul se manifesta numai pe treapta 4-5-6 adica la a 4 imi ia limp 3600 rpm ;la a 5 imi ia la 3300 rpm; iar a 6 la 2950 rpm

Modificat de alexaandru15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spuneti? Tot normal?

Nimeni? :)

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cinva cu erorile acestea?

Cele de pe Usi reapar imediat dupa o inchidere/deschidere din telecomanda. Mentionez ca toate functioneaza bine.

Thursday,06,December,2012,17:50:17:32264

VCDS Version: Release 11.11.3

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl

Control Module Part Number: 1K0 959 702 P HW: 1K0 959 792 L

Component and/or Version: J387 TUER-SG BT 1131

Software Coding: 0000180

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

VCID: 3C7D2A297F70869

2 Faults Found:

00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 39

Reset counter: 172

Mileage: 169377 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.29

Time: 17:21:24

00106 - Signal Central Locking SAVE/LOCK Passenger Side

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 254

Reset counter: 212

Mileage: 169576 km

Time Indication: 0

Date: 2012.12.04

Time: 08:44:39

Thursday,06,December,2012,17:51:23:32264

VCDS Version: Release 11.11.3

Address 77: Telephone Labels: 3C0-035-729.lbl

Control Module Part Number: 3C0 035 729 G HW: 3C0 035 729 G

Component and/or Version: Telefon 7609

Software Coding: 0016041

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

VCID: 2757E54596F6351

1 Fault Found:

00992 - Consumption Cut-Off Active

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 2

Reset counter: 198

Mileage: 169377 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.29

Time: 17:32:02

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am un passat 1,8 T benzina si la rece cand accelerez mai tare motorul nu se tureaza liniear ,ezita ,numai dupa ce se incalzeste functioneaza normal masina cu lipsa un pic de putere , porneste foarte usor la prima cheie,am curatat clapeta de acceleratie (era curata de fap)si partea electrica de la ea,filtrul de aer era curat , la diagnoza nu am avut nici o eroare,si face aceleasi probleme am scos furtunul de aer care intra clapeta si motorul merge super ,putere ,acceleratie , tot .Nu cunosc traseul aerului pana la clapeta si ce implica acest lucru. mentionez ca masina are 285.000km si pierde putin ulei Va rog reply

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o Skoda Octavia Tour Sport, remapata la TCM, cu aprox 150.000 km si preventiv inainte de iarna (masina merge perfect, insa din cand in cand, ii mai fac cate un test) i-am facut un log in mers cu full throttle, rezultand datele din fisierul atasat. Persoana care m-a ajutat cu programul pt log mi-a spus ca in afara de debitmetru, care are valori prea mari, toate sunt ok, cu ocazia asta facandu-i si o diagnoza la relanti, unde injectoarele au iesit perfect. V-as ruga sa-mi spuneti daca valorile respective pot indica o problema care necesita inlocuirea sau schimbarea debitmetrului (eventual si/sau a altor piese) sau se poate sa fie asa datorita remaparii. Multumesc,

PS: daca n-am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute postul in topicul potrivit. Multumesc

Modificat de Flaviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil datorita editarii ulterioare nu a ramas sus. sper ca acum s-a pastrat. multumesc

le: vad ca nu reusesc sa atasez fisiere. trebuie facut ceva "magic" cu interfata asta noua?

le2:am reusit in final- se pare ca nu se pot atasa fisierele .csv

LOG-01-003-010-011-oktavia 1.xls

Modificat de Flaviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata foarte bine logul, nu sunt probleme de nici un fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am facut doua loguri pentru un VW Touran. Problema este lipsa de putere la schimbarea vitezelor 4-5 sau 5-6 si din cate imi dau seama nu se mai aude turbina la accelerat brusc.

Puteti sa ma ajutati cu interpretarea?

http://limelinx.com/4pfc

http://limelinx.com/bp404

Multumesc

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Razvan, sa stii ca nu am putut descarca log-urile tale prin link-urile pe care le-ai atasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am facut un log, ce concluzii se pot trage?

Masina in principiu merge bine, am ajuns si la 200 km/h, doar ca uneori are mici ezitari in sarcina si mici neregularitati la relanti.

Multumesc

turbo passat BMP.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns, nu m am exprimat corect turbina a a fost schimbata cu una noua si a mers perfect 40 000 de km nu 40. O sa fac o inspectie la furtune, daca imi puteti spune cum se verifica si vacumul ar fi perfect. Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EsTeTicu- din log rezulta ca: turbo, egr, maf, sunt in parametrii normali.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deztgmures imi poti spune si mie te rog unde ai vzt la logul meu ca ar fi turbina sau actuator blocat...adica sa stiu sa-mi dau si eu seama in logurile urmatoare...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Oare poare cineva sa ma ajute cu o interpretare a logurilor? Problema este lipsa de putere in momentul in care trec din viteza 4-5 sau 5-6. Motorul pare subturat desi pe bord turatiile se mentin. Schimb viteza la 3000 de ture (VW Touran 2.0 TDi).

Multumesc

Razvan

LOG-02-003-010-011.pdf

LOG-01-003-010-011.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile par chiar f ok...Mai asteapta si alte parerei, insa nu cred ca ai vreo problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!