Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Atasez si eu un log, cu valorile obtinute inainte de a schimba EGR-ul.

log_1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si eu. Am si eu o mica problema cu masina mea si desi am fost in 3 reprezentante nimeni nu-i da de capat. Imi pun mari sperante in voi.

Deci masina e audi A6 2,7 TDI si are mici vibratii la relanti. Legat tot de aceasta problema masina are 2 turatii de relanti: 670rpm si 777rpm fara a gasi inca logica. Cand masina e rece merge perfect fara trepidatii cu relantiul la 777. Cand masina se incalzeste DACA opresc si pornesc motorul relantiul coboara la 670rpm. Cand relantiul sta la 670rpm masina nu trepideaza. Daca dupa ce am pornit motorul las masina la relanti cam 1-2 min relantiul ramane cam 1 ora la 670rpm si masina nu trepideaza. Daca in schimb dupa ce pornesc motorul plec imediat relantiul urca la 777 si ramana acolo pana opresc motorul. Cand masina are relantiul 777rpm si motorul e cald masina trepideaza.

As vrea sa gasesc sursa trepidatiilor. A ...senzorul de temperatura indica cu cca 10 grade mai putin ca pe bord si apa nu am reusit s-o fac sa urce mai mult de 82 grade desi am mers cu masina foarte turata.

Atasez clasicul log pe 3-10-11 in mers. Mai bine de atat cu pot sa-l fac pentru ca am multitronic si schimba singura viteza la 4500rpm.

Mai atasez si citeva alte loguri pe 1-2-3 la relanti. Eu sincer nu stiu unde sa ma mai uit. Tot azi a facut o faza. A inceput sa trepideze foarte tare la relantiul de 670rpm ceea ce nu a mai facut pana acum. Am reusit sa surprind si acest lucru pe log.

LOG-01-003-010-011.pdf

LOG-01-001-002-003_777_rece.pdf

LOG-01-001-002-003_777_cald (1).pdf

LOG-01-001-002-003_672_caldut.pdf

LOG-01-001-002-003_672_trepidatii_mari.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@selvinnio Ai eroare de injector defect electric. Mai mult ca sigur de acolo e problema ta. In rest logul pare ok, debitmetru in regula, turbo face presiune, chiar daca o stabilizeaza greu actuatorul. Schimba injectorul sau verifica cablajul. Uite AICI

@solver Logul in mers trebuie facut cu pedala de acc la podea, pe grupul 010 la Load ar trebui sa ai 100%. Eu as incerca sa modific valoarea de relanti, poate scapi de problema. Asta daca nu ai eroare pe niciun senzor si/sau toti indica temperatura corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti detalia putin te rog.

Modificat de tzock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss O sa incerc sa refac log-ul pe 3-10-11. Nu ai nici o idee in rest de ce poate sa faca relantiul asa?

Am incercat sa modific relantiul dar vibratiile dispar abia la cam 900rpm si pentru un v6 relantiul e prea sus. E turata masina si nu-mi place cum face si in plus pornirile de pe loc cu multitronicul devin prea rapide la acea turatie de relanti. Citeam pe unele forumuri ca daca senzorul de temperatura a apei iti arata cu 10 grade in minus ar fi defect si ar influenta relantiul. Am citit mult despre relanti si influenta senzorilor, a egr, maf si clapeta de admisie. Cu toate astea nu reusesc sa o rezolv nici eu si sunt total dezamagit de pregatirea precara a celor din reprezentante care vin cu replica "asteptam sa dea eroare si apoi vedem ce trebuie schimbat". Mie imi pare ca egr si maf functioneaza corect. Clapeta de admisie am desfacut-o eu si era curata.

Din ce am mai intrebat pe forumuri se pare ca turatia de relanti corecta ar fi 777rpm turatie care la mine e cu vibratii. Si nu inteleg de ce cand e cald motorul coboara la 650rpm (desi acolo merge brici). Turatia de relanti nu pot s-o modific decat in sus si cand adaug chiar si 50 rpm imi adauga acesti 50 la 777 nu la 650 rpm. Deci nu pot seta de exemplu 700rpm pentru ca daca adaug ceva el considera ca de la 777 e corect sa adune. Si daca o modific nu mai coboara la 650rpm. Oricum eu nu mai caut sa rezolv decat vibratiile care apar la 777rpm.

Multumesc anticipat pentru orice sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul e bun, debitmetrul masoara ceva mai putin decat ar trebui, pare putin "imbatranit", dar nu ar trebui sa dea acele fluctuatii. Eu as lua verifica valorile date de senzori(apa, ulei, combustibil), mai ales cand tremura. Mai asteapta si alte pareri de la colegi mai experimentati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin iarasi cu problema de la postu #3420 si anume ca, iau limp mode uneori in treapta a 4. Cel mai des se intampla cand urca constant in ture nu cand accelerez brusc. Am schimbat pana acum Egr, Senzor presiune aier, N75, am controlat furtunele ( din ce am putut eu sa vad ), tija de la actuator si debitmetrul. Am facut cateva log-uri dintrea care unu cand era deja in limp mode. Masina in cauza este un golf 4 tdi 101 cp + soft. Mai da eroarea asta: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent. Va rog ajutati'ma ca nu stiu ce sa mai fac. Multumesc

Am uitat sa specific ca are momente cand merge foarte bine si trage foarte bine si uneori cand NU.

aici este in limp.xls

log a3 a.xls

log a 4 a.xls

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea asta inseamna pierdere de vacuum. Verifica absolut tot traseul de vacuum, sigur ai un furtun crapat pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e facut tuningul? Din logurile de mai sus se vede ca ai si subpresiune si suprapresiune. :blink:

Ciclul de lucru al N75 e foarte ciudat. Ar trebui sa pui softul original si sa faci un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soft este facut la RBN, il am de 1 an si ceva, nu am avut probleme cam 6 luni asa, dupa a inceput sa faca figuri si de atunci o tin tot asa. Mai este ceva, cand pun frana brusca, uneori scade turometru cam pe la 700 asa si "dardaie" putin motoru ca si cum ar da sa "moara" si dupa se ridica imediat turatia unde trebuie sa stea, inseamna ceva asta? La pompa de la vacuum am avut o problema, si anume, imi iesea un stut dela din pompa, dar l'am lipit si sa rezolvat, nu mai scapa pe acolo.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea legata de turbina noua care are suprapresiune.Am fost astazi la cel cu turbo si iam aratat ce si cum si o verificat si el.Mi-a spus ca daca scoate suprapresiunea din turbo masina o sa mearga mai rau decat acuma cu suprapresiune.I-am zis sa o regleze din tija de la actuatot sa fie aproximativ egale presiunile si a spus ca nu face asa ceva ca turbina vine gata reglata de fabrica si ca mai bine schimba turbina si o sa vad ca tot asa o sa mearga.Ce parere aveti?

Unde se masoara presiunea rezultata de turbo?pe la evacuare?daca ar fi tija reglata bine nu ar lasa presiunea sa intre toata in motor si atunci sa traga mai bine?cei de acolo miau spus ca este sonzor de presiune undeva la evacuare,dupa ce ies din motor gazele.Mie nu mi se prea pare logic ce au spus iei.

Daca ar regla tija sa fie egale presiunile nu ar merge mai bine masina decat ca acuma cu suprapresiune?

Sunt intr-o ceata totala,nu stiu ce sa mai cred...

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu EGR, turbina, nus cu ce, poate ma ajuta cineva: la 120 km/h mi se apare martorul de la buji incandescente, si imi tai din puterea motorului, mai mult de atat nu pot merge cu ea. am pus-o pe test - mi s-a spus ca este de la EGR - l-am curatat, dar tot asa face.

asta e codul de eroare:

P0299 Reglare presiune de supraalimentare

S-a ramas sub limita de reglare

ceva solutii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are nimeni nici o idee in legatura cu problema mea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OF : Cum dau sa fac log in mers...vreau pe PM..ca sa numai umplem pe aici :) Multumesc anticipat

adica.unde dau in VAG COM :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta era intrebarea care se punea, inaintea semnaturi..... :lol:

mai tarziu, ca acum e cam dimineata... suna-ma si iti explic.

Altfel - pe Engine, MVB, selectezi 003, 010 si 011 - jos, ii dai LOG - dupa aia Start. Done - cand e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bad post. Rog stergere !

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu EGR, turbina, nus cu ce, poate ma ajuta cineva: la 120 km/h mi se apare martorul de la buji incandescente, si imi tai din puterea motorului, mai mult de atat nu pot merge cu ea. am pus-o pe test - mi s-a spus ca este de la EGR - l-am curatat, dar tot asa face.

asta e codul de eroare:

P0299 Reglare presiune de supraalimentare

S-a ramas sub limita de reglare

ceva solutii ?

Vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta si pe mine cu un log in mers. La citirea datelor

log.txt

Modificat de haxorsile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat si valorile injectoarelor.

Cine ma poate ajuta si pe mine cu informatii legate de Log???

post-111263-0-63856100-1353145575_thumb.

post-111263-0-64061500-1353145589_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea pe injectoare e ok, iar despre log ce pot spune ca e totul ok nu se vede ca ar fi probleme in functionare, ai tu vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o problema. Eram doar curios.

Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate lua limp mode din cauza la "ciuperca" asta ? ( am pus o poza mai jos). Intreb pt ca am avuto sparta si rupt suportu ala ( nu pot sa imi dau seama din ce cauza s-a intamplat asta ) dupa am pus una de la dezmembrari nestiind daca este acelasi cod. Nu mai tin minte daca luam limp. inainte sau dupa ce am schimbat'o. Multumesc

post-69411-0-31666700-1353168712_thumb.j

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta n-are nici o treaba cu LIMP-ul. Este actuatorul care "taie" aerul la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!