Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Atasez si eu un log

sper sa fie cat de cat ok, nu am avut unde sa-i dau talpa mai mult.

EGR e dezactivat(clasicul surub pe furtun)

Toate cele bune

log.doc

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tdifreak, ai dreptate dar pana pe la 1500-2000m, de la 800 mbari in jos ecu nu mai compenseaza aerul mai rarefiat , reduce presiunea ceruta si Iq. Eu m-am referit la cazul lui(693mbari masurat de f96, care ar fi undeva la 3000 m). Daca te uiti in log al doilea presiunea ceruta a scazut la 1500mbari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, marturisesc ca functia ECU sub 800 mbari nu am stiut-o. Mie mi se parea logic ca ECU sa incerce sa compenseze pierderea de putere datorata altitudinii.

Dar al doilea log nu e facut in limp? Adica de ce asa diferenta mare intre primul log si al doilea la boost actual? In ambele loguri senzorul atmosferic arata aceeasi valoare.

@joky - cum ai reglat lungimea tijei actuatorului? ai overboost la greu...

Modificat de tdifreak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am schimbat actuatoru cu unu nou fiindca cel vechi era spart

Prin masurarea tijei, cat era aia veche atat am reglat si la aia noua

Ce trebuie remediat?lungita?scurtata?

Mersi

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai lungeste un pic si fa alt log - in functie de datele obtinute, procedezi in consecinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta si pe mine cu interpretarea logurilor? La Passat nu prea am avut unde sa-i dau mai multa talpa, e vreo problema oare valoarea acceleratiei 99.9 in loc de 100?.

Loguri in mers.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, vad 8 download-uri dar nici o interpretare. Sa inteleg ca masinile zbarnaie ? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la skoda dc nu ai schimbat actuatorul inseama ca geometria sau actuatorul poate avea o mica problema, are un spike destul de mare, se corecteaza si dupa iarasi trece destul de mult peste ceea ce se cere de ecu, oricum inca mai merge mult si bine , dupa 3400 se corecteaza si ramane aproape, deci la turatie mare inca nu dai de limp si mai ai pana acolo, la treapta a 4 se vede ca se corecteaza dar presiunea iarasi sare ceea ce indica o posibila problema ori la actuator ori la geometrie

la pasat se vede spike-ul la wot dar presiunea se corecteaza si e mai stabila ca si la octavia, e mult mai apropiata de ceea ce solicita ecu

ca si sfat , nu modifica inca nimic, momentan este ok , parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Va rog sa imi confirmati daca am interpretata corect aceste log-uri. Seat Toledo ALH

-debitmetrul mi se pare dus, Va rog comfirmati, eu il banuiesc de mult timp.La rece (iarna) merge Ok motorul, dar la 40 grade afara nu trecea de 120. Zici ca mergeai cu o Cobra

- ceva agata la actuator ca am scaderea depresiune intre 2800-3300. Se si simte in timpul testului

- nu stiu sa interpretez EGR-ul

-altceva ce foarte posibil mie mi-a scapat. (experienta redusa)

A sa nu uit, temp lichid racire 67 deg. Am aflat cu stupoare acest lucru in timpul testului. Precis termostat blocat pe deschis.

Duminica dau o fuga pana in Germaia si as vrea sa rezolv ce e de rezolvat pana plec.

Multumesc de ajutor

LOG-02-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar debitmetru e defect, egr e ok, legat de turbina verifica circuitul de vacuum, actuator, geometrie.

Desi cred ca daca inlocuiesti MAF-ul e mai bine sa refaci log-ul.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti mufa la MAF nu va merge mai bine, va merge la fel. Daca deconectezi MAF ECU isi va lua o valoare default de aprox 550 mg. In log vad ca MAF furnizeaza valori apropiate de 550, deci......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log dupa ce mi-am schimbat turbina cu una noua si ceva nu mi se pare bine,va rog sa va uitati putin peste el.Mie mi se pare ca nu e reglata bine tija actuatorului...

LOG-skoda.xls.xls

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...ai putea sa o mai lungesti putin (tija... :icon_cheesygrin: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razzvi fa logul cum trebuie cu pedala la wot ca tare imi e ca esti la un pas de limp, nu ai apasat pedala mai mult de 94%, dc e din actuator din reglaj dupa ce il reglezi sa mearga ok vei avea valoare mai mica la maf, deci de la 1600 blana, dar blana pana la 4000 si vedem pe urma

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da blana iam dat.o fost desfacuta odata pedala de acceleratie si poate nu am montato la loc cum trebuie si din cauza aia nu imi da 100%.eu i-am dat pana la fund dar nu merge pana la 100%.DUpa ce ii reglez tija o sa scada valoarea la MAF dar se poate sa scada mai mult decat trebuie?Sa fie dus si MAF-ul?O sa o duc la cel de la care am luat turbo,face turbine noi,dar nu stiu cum nu o mai verificat odata.Nu i-a limp da dupa 3200 se simte ceva in pedala ca si cum ar lua limp,da nu ia.e foarte aproape.

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator pateam si eu si s-a dovedit a fi debitmetrul dus,s-a schimbat si totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pop Cristian

Multumesc mult Cristian, as fii asteptat mai multe pareri. La Octavia am curatat geometria variabila acum 2 luni, a fost atat de murdara incat palele nu mai inchideau si aveam tot timpul limp din cauza presiunii prea mari in turbina; ar fi putut sa se imbacseasca din nou in asa hal? Oare am sanse sa gasesc o geometrie variabila noua la un pret bun?

Apropo, sper sa nu radeti de mine, ce inseamna "wot"? Am vazut in logurile altora ca in primele randuri ale coloanelor sunt trecute si limitele minime si maxime in care ar trebui sa se incadreze valorile de pe fiecare coloana, la mine nu apare. Este nevoie sa fac setari suplimentare pentru asta?

Modificat de Nd_via
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOT= Wide open Throttle(acceleratia apasata la podea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi nervoss si Cristian. La Passat cu acceleratia la podea imi indica 99.9%, credeti ca ar fi vreo problema :icon_cheesygrin: , este aproape 100%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru ....Ai patit la fel ca mine?sa ai presiune prea mare in turbina si ai schimbat debitmetru si a revenit la normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu am luat limp mode niciodata doar ca undeva intre 2800 si 3000 de turatii imi scadea puterea simtitor si problema s-a remediat prin inlocuirea debitmetrului de aer.

P.S. Inainte de asta realizasem o operatiune totala de curatare a tot ceea ce inseamna admisie de aer,conducte turbo,turbo inclusiv,galerie de admisie,EGR. Am scapat de acest offf prin schimbarea MAF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.dupa ce o sa reglez tija de la actuator o sa ii mai fac un log sa vad cum se prezinta valorile la maf,e probabil sa fie obosit.Ai luat MAF nou?la ce pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! am 2 log-uri efectuate si as dori o interpretare a lor...

simptoma masinii care m-a condus la tester este ca uneori imi tremura motorul (se intrerupe ca o dacie veche) in mers, nu mai mult de 2-3 secunde dupa care isi revine la normal. mentionez ca nu se aprinde nici un martor in bord. masina este o Skoda Octavia II cod motor BJB 1,9 TDI 105 CP an fabricatie 2005.

imi cer scuze pentru formatul paginii la log-uri dar nu am reusit sa le asez cum trebuie...nu imi iese oricat as incerca.

mai atasez un log la o scanare de erori.

multumesc anticipat!

LOG-01-010-003-011.pdf

LOG-01-010-011-013.pdf

Log-TOC2-TMBCS61Z558012712-201100km-124957mi-2.txt

Modificat de selvinnio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!