Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Pune logul de la inceput. Ai pierdut motorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...aveti onoarea :)

post-14266-0-08699800-1358620783_thumb.j post-14266-0-77924100-1358620791_thumb.j

se observa ceva dubios? si mai ales diferente intre aceste 2 log-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu, iti agata geometria,eu zic ca trebuie curatata turbina,ai un pic de overboost,se vede clar ca abia de la 3000 rpm se regleaza cat de cat,iti face de suprapunere ,eu zic sa verifici si furtunele de vacuum,n75 dar zic ca e si murdara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de la asta sa fie problemele care am vorbit pe pm? tremuratul ala?

furtunele le-am verificat de cateva ori...n75 chiar l-am desfacut si curatat(s-a si simtit o imbinatatire)... ramane geometria...

faza este ca nu da nici o eraoare...si nu ia nici limp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu tre sa ai eroare neaparat,poate nu ai luat limp,poate doar ti s-a parut,eu iti zic ce vad din log,faza cu tremuratul nu stiu daca poate fi de aici da oricum nu merge bine pana in 3000 rpm,poate avea legatura..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare tuturor.Sunt nou pe forum si incerc sa ma documentez cat pot de mult legat de golfurile noastre.De o luna jumatate am achizitionat si eu un golf 4 1.9 tdi 115 cai si am o mica (sper eu) problema.Are momente cand imi intra in limp mode dar doar in treapta 5 sau 6.Am pus-o pe tester si bineinteles ca a iesit eroare 17965 charge presure control: positive deviation.Am fost si la un service iar cei de acolo mi-au zis sa ii dau cox ca are probabil geometria infundata (masina a fost a unei cunostinte si avea 70 ani).

Lucru facut..am iesit cu ea pe autostrata, am alergat-o numai in treapta 4 la 4000 ture si dupa a mers perfect in treapta 5 si 6.Dupa cateva zile a reaparut aceeasi problema dar am constatat un lucru: daca o fortez si merg cu ea "in suturi" adica ajung la 2500 ture ii tai putin acceleratia si apoi accelerez din nou, nu mai are nicio treaba merge perfect.Maine am sa incerc sa fac un log asa cum am vazut pe aici si rog mult daca ma poate ajuta cineva cu interpretarile.Imi e foarte teama ca e turbina pe duca un sunet specific turbo doar ca se aude mai tare si in momentul in care decelerez se mai aude un fluierat gen aspirator care il scoti din priza dar se aude foarte incet.In rest masina pana acum nu a consumat ulei dar are doar 1500 km de cand i-am facut schimbul.Multumesc si scuze pentru lunga poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit pana la urma . Cam greu ca nu mergea in formatul original xel

CE PARERE AVETI acest log a fost facut pe loc cu turatii diferite

log.txt

Modificat de generalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul in mers se face pe canalele 003,010,011 treapta 3 de la 1500 rpm blana pana la 4000 rpm.

valorile injectoarelor se verifica in relanti pe 013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am si eu o problema cu un Passat AVB care face presiune prea mare in turbo.Se poate uita cineva peste acest log?

Nu este complet intrucat nu este facut de la 1500 dar cred ca se intelege ceva din el :)

PassatAVB.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu lucreaza turbo deloc ,nici n75-ul din ce se vede probabil din acea cauza ai asa valori nasoale pe turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog colegii care stiu sa citeasca log urile sa se uite si peste ale mele ,precizez ca am turbina vnt17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa postez si eu un log la masina mea dar nu pot, imi spune"Error You aren't permitted to upload this kind of file"

va multumes

gata am schimbat extensia

log2.xls

log1.xls

Modificat de Urduban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce format vrei sa-l uploadezi? Daca e .csv schimba-i extensia in xls. In office dai file... save as...si alegi .xls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa postez si eu un log la masina mea dar nu pot, imi spune"Error You aren't permitted to upload this kind of file"

va multumes

gata am schimbat extensia

Arata bine logurile tale, nu sunt probleme. Foarte usor obosit debitmetrul dar mai merge mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.Ma poti ajuta si pe mine cu o interpretare pentru log-urile de mai sus?Am incercat sa ma uit pe aici sa vad ce e bine si ce e rau in valorile mele dar nu imi dau seama.Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine si la tine. La fel, maf putin obosit dar e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am schimbat de curand actuatorul la turbina, si desigur am curatat-o. Dupa multe incercari si reglaje, baietii de la service mi-au zis ca e ok acum si nu-mi mai intra in limp mode. Dupa logurile din atasament banuiesc ca nu e reglata cum trebuie tija, pentru ca presiunea in turbina mi se pare cam mare. O parere mai specializata? Am facut logurile in treapta 3 si in treapta 4.

Multumesc!

Tr3.xls

tr4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Multumesc mult pentru verificare dar asta sa fie motivul pentru care intra uneori in limp mode si imi da pozitive deviation?ma gandeam ca e presiunea prea mare in turbina.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult Laurentiu,

cum iti dai seama din tabel ca e debitmetrul obosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede valoarea specified 850...atat ar trebui sa fie minim tot timpul. Dar la tine scade sub 850 (coloana actual) odata cu cresterea turatiei si vitezei masinii ceea ce inseamna ca deja nu mai "citeste" bine volumul de aer intrat si influenteaza tot mersul motorului.

Multumesc mult pentru verificare dar asta sa fie motivul pentru care intra uneori in limp mode si imi da pozitive deviation?ma gandeam ca e presiunea prea mare in turbina.multumesc

Cu valorile astea din log nu pare sa iei limp mode. Totusi mai fa cateva sa ne mai uitam peste ele, insa acum valorile sunt ok. Nu din cauza debitmetrului ai luat limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.poate sa intre in limp din cauza lui?eu am avut ateva limp.uri si mi.a dat positive deviation.de ceva vreme vad ca nu a mai facut nimic.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai avut geometria turbinei murdara si s-a curatat intre timp. Probabil ai mers mai turat o vreme. Foarte bine. E si recomandat ca dupa multi km facuti prin oras sa mai iesi sa-i dai talpa in treptele 3 si 4 pana la 4000-4500 rpm vreo 2-3 km, ca se curete calamina aia ce se depune de la mersul subturat(de oras).

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Posibil.masina a fost a unei cunostinte si a mers subturat cu ea.de obicei numai in treapta 5 si 6 intra in limp iar uneori merge perfect.ma ingrijoreaza ca se aude un sunet cand decelerez gen aspirator scos din priza.acum nu stiu daca de la turbo se aude sau de la altceva ce mai e prin zona ei.nu am apucat sa ii verific axul sa vad daca are joc dar pana acum vad ca nu a papat ulei.multumesc frumos pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!