Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

On 09/10/2017 at 10:40 AM, red_viper said:

La mine se uită cineva? Mulțumesc!

salut,sa stii ca pe partea de turbo si maf nu sunt probleme...turbina face presiune destul de jos,... spyke ul ala la inceput de log il are si corecteaza destul de bine pe final

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc! Am să verific și injectoarele. Mașina merge bine, poate vreau eu prea multe de la ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului in mers pentru A4 B6 131 AWX? Are lag la accelerare, are putere doar cand ajunge la turatii mari, peste 2000, dar la turatii mici se accelereaza foarte greu. Injectoarele au valori bune, maxim +/- 1, geometria variabila si EGR-ul par sa functioneze bine din testele cu VCDS-ul. Multumesc.

LOG-01-003-010-015.CSV

LOG-01-003-010-015.xlsx

Modificat de marius2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima vedere, masina ta pare resoftata la aprox. 160cp (dupa presiunea ceruta) si EGR-ul anulat cred ( logul este prea trunchiat ca sa imi dau seama exact)
.

turbina urmareste destul de corect cerintele si, banuiesc, daca am dreptate cu remaparea, cel care a scris softul a avut grija sa protejeze transmisia si ambreiajul din harta limitatorului de cuplu...asa se explica latenta la demaraj (lag-ul) pana la 2000rpm.

altfel, totul pare ok !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere...pedala nu este apasata 100% de la inceputul log-ului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea log-ului de mai jos ?Am avut eroarea 17965 - charge prressure control, am sters-o si apoi am facut log-ul. Multumesc !

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut eroarea Positive deviation..... 

jos turbina, inlocuit sau curatat geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna .Cine ma poate ajuta si pe mine cu un raspuns .Momentan sunt in Franta si tocmai am achiziționat un passat b6 2006 2000 TDI 140 CP .DE 2 zile aud un mic FLUIERAT de la motor PRESUPUN CA II TURBO CAND SCHIMB VITEZA SAU ACCELEREZ SE AUDE  (mentionez MIC FLUIERAT ).NU consuma ulei NU SCOATE NICI UN FEL DE FUM TRAGE FB BINE .Problema ca la sfarsitul luni vreau sa vin acasa in tara si am un drum de 2000 km MA TINE TURBO SAU SE POATE SA MA LASE IN DRUM SPRE CASĂ     MULTUMESC 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te ai uitat sa vezi daca are joc axul turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca nu ma pricep si nas vrea sa ma duc la vreun service aice in Franta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am revenit cu log in mers pentru A4 1.9 AVB 74kw 101cp, pierde aer pe la turbina in sarcina, cand intra geometria variabila (in mers dar si in testul turbinei cu vcds), intra in limp mode si nu se accelereaza cu a 3-a la peste 3100 rpm,  are eroarea P1557 Charge Pressure Control: Positive Deviation. In log, turbina pare sa bage presiune mai mare decat trebuie, desi putere la peste 2000 rpm nu are. Suspectez geometria variabila, probabil ramane blocata. Astept raspunsurile voastre, multumesc!

PS: cu furtunul de vacuum scos de la geometrie, are mai multa putere, nu mai intra in limp 

log.xlsx

log.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie blocata sau care agata, suprapresiune.

Nu ai putere fiindca intervine limitatorul de cuplu si scade cantitatea injectata. Ar fi bine sa nu o mai fortezi pana nu rezolvi cu suprapresiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut log in mers pentru Golf 4 1900 tdi 90 cp cod motor AGR(geometrie fixa), intra in limp mode si nu se accelereaza cu a 4-a la 100 120km/h, daca ii iau contactul si il pun isi revine, are eroarea 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent. Multumesc!

 

4vv.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile ar fi:

  • N75 defect
  • furtunaşele de interconectare crăpate
  • actuator blocat
  1. Verifică furtunaşele dacă nu sunt scoase sau crăpate, vezi schema de conectare ataşată
  2. Verifică N75: output test, rezistenţa bobinei, dacă ajunge tensiune la ea, dacă lasă să treacă aerul de la A la B când este alimentată (nu ştiu exact comportamentul ei dar presupun că asta se întâmplă), vezi pdf ataşat
  3. Verifică atuatorul, vezi pdf.
  4. Valoarea aia citită la maf aproape constantă la 550 îmi pune unele semne de întrebare referitor la sănătatea lui, verifică-l şi pe el, vezi pdf.

agr turbo.JPG

agr vf n75.pdf

agr vf actuator.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maful nu cred ca are nimic am scos mufa de la el și masina face la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca este din cauza lui. Am sugerat că după ce elimini cele trei cauze principale să îl verifici și pe el (mai faci un log in mers). 

Dacă este defect (atenție, am spus defect, nu obosit) sau scoți mufa este cam tot aia: ECU da o valoare prestabilită de 550

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog frumos daca puteti sa imi spuneti si mie cum prezinta turbina lui cumnatul meu drag. Am facut un log dar pe 003, 010, 013!! trebuie sa fac pe 003, 010 si 011musai?Masina in cauza este o Octavia 2 din 2008 cod motor bxe Va multumesc.

LOG-01-003-010-013.csv

Modificat de mikutzu99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut 7 loguri si nici unul bun...baga gr 11 in loc de 13 si in treapta 3 ii dai blana de la 1600 la 4000 de ture

asa in mare (m am uitat pe grupul 10)turbina baga bine pana pe la 3000 de ture,dupa care presiunea scade la 1700 -1800mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa revin cu un log mai bun(sper eu) si o sa schimb si grupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea log ului acesta... este ce l de al doilea, facut astazi. ms! mentionez ca masina nu trage liniar si trage greu... ms din nou!

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de popavlm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat comportament. Initial nu face presiune, la un moment dat depaseste specified dar in general e sub. S a umblat la reglaje ? Ce istoric are turbina ? Ar fi util si un BS pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s a umblat la ea deloc... doar axul cu came si tachetii au fost schimbati... si apoi parca a innebunit... porneste greu si balbait  la rece, apoi nu trage si are si un zgomot ciudat, ca un fluierat, in accelerare... ce inseamna BS colegu? despre istoric nu sti ce sa ti zic... oricum in ax nu are joc... mentionez ca am dat cu sprai la tija aia a actuatorului ca nu merge liniar, parca sare asa

 

Modificat de popavlm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!