Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

10 hours ago, llCristyll said:

Valorile pozitive indica o problema, dar nu.i de speriat la tine. Cred ca o simpla iesire din oras si mentinuta 10km in treapta 4 cu aproximativ 3500rpm e suficienta. Nu rezolvi problema prin mutarea intre ele, ti s.ar schimba problema pe cilindru respectiv pe urma si oricum ele se compenseaza unu pe altul.

Hmm, chestia ca eu o folosesc 90% din timp pe regim de drum national, foarte putin in oras. (zilnic 90km naveta) doar ca nu am mers 10km in tr4 la 3500rpm.

Astazi si maine am sa incerc asta, dupa aceea verific parametrii sa vad daca apar schimbari si revin aici cu un log daca este nevoie.

Multumesc llCristyll :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, mario20vest said:

daniel80,

verifica egr,blindeaza-l cu o tabla.exista posibilitatea ca el sa nu se inchida perfect.si de aceea sa scada valoarea maf. e rapida treaba asta ,desfaci(doar slabesti)cele 2 piulite ale conductei egr,unde se imbina cu galeria de evacuare,iei o fâsie de tabla dreptunghiulara cat sa incapa ca latime printre cele 2 suruburi,si apoi strangi piulitele

Screenshot_20170421-095150.png

Ma gandeam la ceva asemanator dar nu eram sigur. 

Mentionez masina nu are soft. Este prost reglata capsula vaccumatica de la turbo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minut în urmă, Stefan.DFS a scris:

Hmm, chestia ca eu o folosesc 90% din timp pe regim de drum national, foarte putin in oras. (zilnic 90km naveta) doar ca nu am mers 10km in tr4 la 3500rpm.

Astazi si maine am sa incerc asta, dupa aceea verific parametrii sa vad daca apar schimbari si revin aici cu un log daca este nevoie.

Multumesc llCristyll :) 

Mai corect si mai eficient este ce spune Nelsson. Dar uneori e suficient sa le cureti dupa cum am spus.

12 minute în urmă, daniel80 a scris:

Ma gandeam la ceva asemanator dar nu eram sigur. 

Mentionez masina nu are soft. Este prost reglata capsula vaccumatica de la turbo. 

Prietene daca nu era umblat la soft trebuia sa ai maf specific pana in 350.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile injectoarelor sunt f bune.cea mai buna chestie e sa le faci un reglaj.ca tot desfaci verifici si starea axei/axelor cu came(habar nu am ce motor ai),tacheti.etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am gasit, 1.9 tdi AXR nu are valva N75. Poate cineva sa imi confirme?

Modificat de Vad_Sunete
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, mario20vest said:

valorile injectoarelor sunt f bune.cea mai buna chestie e sa le faci un reglaj.ca tot desfaci verifici si starea axei/axelor cu came(habar nu am ce motor ai),tacheti.etc

daca te refereai la mine, motorul este 2.0 tdi, CR. cod CBDC.

o sa ma documentez cum e cu diesel purge ala si sa caut un service bun ptr reglaje..curatare..samd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Vad_Sunete said:

Din ce am gasit, 1.9 tdi AXR nu are valva N75. Poate cineva sa imi confirme?

ridica capota si uita te,axr ul nu cred ca are bloc de electrovalve...vezi unde se duce furtunul care iese din actuator

@Stefan.DFS e ok la tine nu ai nimic de reglat sau curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul nu il vad ca e sub turbina si fiind masina fiind o ibiza e inghesuit, nu se vede pe deasupra. 

Dar am o cutiuta in care intra 6 furtunase. Voi incerca sa o curat maine si revin cu detalii.

EGR-ul arata bine? Merci.

20170421_184059.jpg

LOG-egr-1.9tdi-AXR.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21/4/2017 at 8:47 AM, Vad_Sunete said:

Imi poate confirma si mie cineva ca problema e de la N75? Vreau sa stiu daca il comand azi. Multumesc.

inainte de a cumpara un alt bloc de valve cauta unul de imprumut,nouae scump...problema ta poate fi de la

-geometrie...cu actuatorul scos se poate verifica la mana

-senzor map...cu contactul pus pe canal 10,pres din admisie tre sa fie aproape de pres atmosferica din zona ta

-sau blocul de valve..ca sa fie defect ar trebui sa ai vaccum permanent si de asta duce la limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria nu am verificat-o, dar din log-uri pare ok. Senzorul MAP e inlocuit acum 2 veri si indica cu contactul pus ~989. Si vacuum permament clar nu e, ca masina merge ok.


La sfatul unei cunostinte am incercat curatarea/degriparea blocului de valve. Inca imi face mai multa presiune, dar nu la fel ca inainte. 

Am facut mai multe loguri pe canalele 003-010-011 si un test al N75-ului pe cananul 011.

Ce parere aveti?

LOG-11-dupa-curatare-1.9tdi-AXR.xlsx

Log-dupa-curatare-1.9tdi-AXR.xlsx

Modificat de Vad_Sunete
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din bs 011 reiese ca geometria nu e ok deloc,,,,controleaza la mana geometria,e suspectul nr 1

daca nu ai vaccum permanent e bun blocul de elecrovalve....daca s ar strica ai avea si eroare

cand mai faci log pleaca mai de jos,gen 1600-1700 de ture

variatiile in partea de jos al graficului arata o geometrie care agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/21/2017 at 10:17 AM, llCristyll said:

 

Prietene daca nu era umblat la soft trebuia sa ai maf specific pana in 350.

Imi pare rau sa iti spun ,dar masina nu are soft.

Decat daca nu isi face update singura :) .

Modificat de daniel80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am revenit si eu cu loguri, de data asta in treapta a 4-a de la ~1500rpm, ca sa se vada clar.

Am mai facut si 2 loguri in bs011. In toate logurile face overboost dupa 3200rpm. 

 

Ps: e normal sa se auda un fluierat tin timpul testului bs11?

LOG-11-dupa-curatare-1.9tdi-AXR-2.xlsx

LOG-3-10-11-1.9tdi-axr.xlsx

Modificat de Vad_Sunete
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpetare. Dupa cum am mai scris pe alte topic-uri, masina mea intra in limp mode la prima talpa mai serioasa in afara orasului. Dupa ce merg cu ea turat 10-15 km nu mai intra in limp mode, cam orice i-as face.

 Am iesit sa fac un log in mers, insa nu am apucat sa fac mare lucru, ca in timp ce am luat limp (in timpul logului) s-a aprins si check engine cu mesajul emission workshop si nu am mai insistat cu alt log. se cam si intunecase.

Este vreun risc sa mai fac log-uri daca mi-a aparut check engine ?

Sper ca sa intelege ceva, este facut in treapta a 4-a. Eu am simtit cum intra in limp mode pe la 3000 si ceva de ture, desi pe log se vede altceva..

De mentionat ca am facut o scanare full cand m-am intors si nu am nicio eroare pe engine, in afara de eroarea de overboost pe care am luat-o acum 1 luna. Intre timp am mai luat limp de 4-5 ori, de ce oare a ramas tot eroarea de atunci si nu una mai recenta ?

De ce nu am nicio eroare legata de check engine ?

1 Fault Found:
16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
             Freeze Frame:
                    RPM: 4095 /min
                    Torque: 296.0 Nm
                    Speed: 103.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 1978.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti face overboost grav inca de la ~1800 ture. Pare ca agata geometria. Iti face presiune de 1.6 bar fata de 1.3 cat cere. Cam mult si cam periculos.

Eroarea de overboost va aparea de fiecare data cand iei limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta zic, am luat limp de 4-5 ori dar singura erooare este cea care a aparut prima data cand am luat limp, in martie cred. Nu ar trebui sa ramana ultima eroare de la ultimul limp ?

MAP stie sa citeasca maxim 2601 mbar sau de ce s-a blocat acolo ?

Valorile la EGR cum sunt ? Mi se pare cam mare actual vs specified.

Ce nu inteleg, este ca sub 2000 rpm am underboost si peste 2000 am overboost.

Am vazut ca esti din Craiova si ai probleme similare, daca gasesti un service dispus sa ne ajute sa imi zici si mie :)

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai sters eroarea cand a aparut prima data, e normal sa ramana si sa nu se suprascrie.

EGR-ul tau pare blocat pe deschis. La talpa ar trebui sa fie inchis, cred. Cel putin la mine asa este.

E mai usor de diagnosticat daca iti apare in log primul scenariu in care a aparut eroarea. 

Diseara o sa verific geometria la mana si o sa ma interesez unde o pot curata daca observ ceva. Din ce am vazut pana acum nu prea avem variante in Craiova.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alte 3 log-uri, nu stiu de ce, dar mi le-a salvat in acelasi fisier excel cu cele 2 log-uri in treapta a-4-a.

Log-urile de azi se gasesc mai jos in fisier (ultimele 3) si sunt in treapta a 3-a. Nu le-am dus pana in 4000 rpm ca nu am avut posibilitatea, si dupa cum se vede nici nu avea rost.


Imi poate explica cineva ce se intampla cu MAF-ul de indica fix 2601 mbar dupa o anumita turatie (2345 rpm) ? imi face turbina mai mult si atat stie el maxim sa citeasca, sau e defect ?

Se mai intampla un fenomen ciudat, cand merg cu masina in oras, in treapta a 2-a, se aud niste.. "pufaituri" cand las sau apas acceleratia.. ca un oftat :) nu cred ca e ceva normal.

 

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai incercat curatarea MAP-senzorului si sa faci pe urma un log sau sa iei de la altcineva unul sa verifici daca al tau e defect? Pe langa asta ai si problema la egr, vad ca nu inchide deloc.

Modificat de lupo_bv
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adriannnnn, atentie, valorile de 2601 sunt citite de senzorul MAP (manifold absolut pressure), nu de MAF (mass air flow). 

Foarte posibil sa ai un senzor MAP defect. Fumega la accelerari bruste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

MAP voiam sa scriu. Nu inteleg de ce se fixeaza la 2601 mbar fix la turatia aia. De fumegat nu pare sa fumege, dar o sa ma uit maine mai atent.

Cristi, nu am incercat sa il curat si nici altul de proba, pana ieri nu credeam ca am probleme cu MAP,  si nici atat cu EGR, suspectam doar geometria murdara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!