Jump to content

Probleme Electrice


mns
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor

 

am si eu o problema electrica la polo 9n  care mi-a mancat ficatii  l

 

de trei zile nu se mai aprinde nici un martor pe bord cand pun contactul si nici nu mai porneste decat 1 secunda si se opreste .orice sfat este bine venit ca deja nu mai stiu ce sa-i fac  sigurante ok si la motor si in interior  am incercat alte ceasuri de bord dar la fel nu se apride nimic . sau daca stiti un baiat priceput la electrica  postati aici va rog

LA diagnoza ce apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad sa scrie in anunt , ce original cati Ohmi are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bmwutu,verifica contactul.Ai tensiune la siguranta 20,sau 15,16,17 sau alta de la accesorii cind pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erorile sunt doua  

 

01309- power steering control module

01317- control module in instrument cluster


functioneaza tot  de la stergatoare  claxoane geamuri inchidere tot tot functional cu o exceptie nu apare nici un martor pe ceasuri cand pun contactul si nu porneste.

 foarte ciudat ca toate sigurantele sunt bune 

si inca ceva daca aprind pozitiile se aprinde si lumina la ceasuri dar daca pun contactul sa dau la automat se stinge lumina la ceasuri.

 

 

daca stii pe cineva care ma poate ajuta te rog uite nr. meu   0760313543   

Modificat de bmwutu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad sa scrie in anunt , ce original cati Ohmi are?

 

trebuie verificat intai ce model are pe masina... ce cod au ceasurile lui, ce fabricant ? Este foarte posibil ca acesta sa nu mearga la modelul lui....

 

erorile sunt doua  

 

01309- power steering control module

01317- control module in instrument cluster

functioneaza tot  de la stergatoare  claxoane geamuri inchidere tot tot functional cu o exceptie nu apare nici un martor pe ceasuri cand pun contactul si nu porneste.

 foarte ciudat ca toate sigurantele sunt bune 

si inca ceva daca aprind pozitiile se aprinde si lumina la ceasuri dar daca pun contactul sa dau la automat se stinge lumina la ceasuri.

 

 

daca stii pe cineva care ma poate ajuta te rog uite nr. meu   0760313543   

 

problema a aparut din senin ?

 

Din ce am vb la telefon, am inteles ca ai incercat si cu alte ceasuri si tot asa face - deci pare o problema de alimentare - cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a aparut dupa ce am schimbat pompa servo.

Ramasese iconita cu volanul aprins pe bord si luat pentru 5 minute bornele de la baterie.dupa ce am pus bornele pe baterie a inceput distractia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cine stie daca dupa ce am inlocuit pompa servo electrica trebuie codata pe masina ca functioneaza dar tot a ramas martorul cu volanul aprins pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu difuzorul , am cumparat unul de la un magazin de electronice cu specificatiile : 0,5W si 8Ohmi , este un pic mai mare in diametru insa a incaput , in loc de piciorusele originale am pus fire . Ceasurile erau Magneti Marelli , pe difuzorul original nu scriau date legate de putere/independenta , doar data productiei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

 

Am un Polo 1.4 TDI 2007 cu motor BWB si am gasit un fir retezat intr-o cupla aflata in imediata vecinatate a baii de ulei.

Sunt 2 fire care intra in aceasta cupla : unul albastru deschis si unul violet. Cel violet era retezat. Firele sunt foarte subtiri ( probabil sunt pentru un senzor sau ceva asemanator ). Cele doua fire ies dintr-un copex gros, intra in cupla si in partea cealalta cele doua fire se continua intr-un alt copex gros. Erori nu am avut pe masina de nici un fel pe nici un calculator.

 

Intrebare : de la ce ar putea sa fie cele 2 fire ? Are cineva o schema electrica pentru aceasta masina ? Banuiesc ca nu sunt foarte multe fire violete pe masina si vreau sa vad cam pe unde ar duce circuitul respectiv.

 

Am lipit firul sa faca contact dar nu am remarcat o schimbare majora la masina .... poate este un pic mai mic consumul ( dar e prea devreme sa spun asta  ). Inainte de reparatie consumul meu mixt era undeva pe la 7l/100km

 

Am atasat si o poza unde se vede  firul violet rupt ( cupla este undeva sub demaror ).

 

Multumesc.

post-76-0-28140400-1442141856_thumb.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi trebuit sa ai eroare pe centrala electrica sau pe ecu. Sunt cele 2 fire de la alternator care duc unul in ecu si unul in centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

In primul rand multumesc mult pentru reply. Nu am erori nici pe ECU si nici pe centrala electrica.

Nu am nici un fel de eroare pe masina pe nici un modul. O sa incerc sa gasesc o schema pentru masina mea sa vad poate identific unde merge exact acel fir violet.

 

In al doilea rand, cu toate ca sunt offtopic, vreau sa-mi exprim nemultumirea pentru modul in care este administrat acest forum ( sau macar partea POLO 9N ). Postul meu anterior am incercat sa-l pun ca un thread separat in POLO 9N . Ca urmarea a acestui fapt , am primit avertisment de la un administrator cum ca as fi  incalcat art 10. Totusi, eu am urmat EXACT pasii descrisi la art. 10. Nu exista pe acest forum nici o referire la acea mufa care ma interesa pe mine.

 

de asemenea respectivul administrator mi-a reprosat ca am deschis un topic nou citez "Exista topic dedicat problemelor electrice:".

Mi  se pare absurda aceasta abordare intrucat orice problema a unei masini se poate rezuma in 3 topic-uri : probleme electrice, probleme mecanice, alte probleme. :(.

 

In incheiere vreau sa mentionez ca sunt membru in acest forum de mai bine de 12 ani .... cam de cand a inceput acest forum in Romania.

Ma intristeaza modul in administratorii ( sau cel putin unul dintre ei ) acestui site inteleg sa pastreze spiritul liber al informatiilor postate aici.

Am incercat sa pun randurile de mai sus in folderul administrativ dar din pacate acel folder este inchis pentru noi topic-uri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT:

degeaba esti aici de 12 ani daca nici macar profilul nu e completat corect .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

Buna remarca :)

Revenind la problemele electrice: stiti cumva care sunt presiunile pentru comanda pornirii ventilatorului motor ( stage 1 si stage 2 ) de catre calculatorul de aer conditionat ? Dar temperaturile motor pentru aceleasi efecte ( ventilator motor stage 1 si stage 2 ) ? Remintesc ca este vb de un Polo 2007 1.4 TDI BWB.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt detaliate in topicul de functionare ventilatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna. Am și eu o problema cu sonda lambda,prima sondă tot îmi dă eroare și am luat una noua.Cand să o înlocuiesc cu cea noua am observat că sunt smulse 3 fire din 5 care sunt.Are cineva vreo schiță să poza să le pun la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut...sint nou pe acest forum...am si eu o problema la polo 9n 1.2.12w.47kw....dau semnal stinga semnalizeaza si lampa si martoru din bord.dau semnal dreapta semnalizeaza lampa fata spate...dar martoru din bord nu se aprinde pt partea respectiva...dau pe avari...intra avarile cu tot cu srmnalizari...dar lumineaza martoru de pe partea stanga nu si cel de pe dreapta.ma poate ajuta cineva??sa fie ledul dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Daca cineva poate sa ma ajute sa inteleg si eu procesul prin care se seteaza ceasul din bordului unui VW Polo 9N, cum se regleaza acest ceas.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine apasat pe bumbul ala si roteste stanga ora si dreapta min

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie apasat. Doar trebuie tinut rasucit in stanga pentru ora si dreapta pentru minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Este vorba de un Polo cu motor de 1,4 din 2004 care are o problema. Problema se manifesta asa: masina porneste,functioneaza toate,dar dupa oprire se aprind becurile in ceasurile de bord ca si cum as pune contactul si bipaie. In afara de bord,nu am observat sa mai fie alimentat cu,curent si altceva(ii termina bateria). Masina are alarma cu pornire de motor,pe care am anulat-o si tot asa face(deocamdata i-am scos mufele ptr ca nu aveam nici o certitudine ca ea este). Cica fenomenul a aparut din senin,fara a umbla la ceva. Ma puteti ajuta cu vreo parere referitor la problema asta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai partea electrica a contactului - vezi cu VCDS-ul, ce mai poti accesa, chiar daca are contactul oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam o banuiala si la partea electrica a contactului,dar ma gandeam ca nu poate alimenta doar ceasurile si alea intermitent,cumva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutări! 

De cateva zile mă omoară buburuza asta. E vorba de un Polo 1.2 AZQ din 2002.

De cateva zile imi apare numai când vrea martorul de la immo si ma lasa in parcare pana cand are chef de pornit inapoi. La fel si cu martorul de la răcire. 

Ce lipituri trebuie refacute si cam cat de complicat e?

Mulțumesc de îndrumări! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!