Jump to content

Probleme Electrice


mns
 Share

Recommended Posts

F l o r i n

desfaci ceasurile si pe placa de baza refaci lipiturile la mufa verde.

cat de complicat - depinde de nivelul de pregatire al fiecaruia

Link to comment
Share on other sites

Până la urmă s-a dovedit că bordul era de diesel. Am rezolvat problema, mulțumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ma puteti ajuta  va rog cu pinout la cluster Polo 9n1 6Q0 920 800 P,  nu se mai aprinde clusterul cand rasuces butonul de lumini pe  aprins pozitie . Restul de leduri ambientale se aprind  (radio, iluminare butoane). Cand pun contactul se ilumineaza si clusterul . 

Edited by CristyD
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat intre timp,  am gasit si defectul buclucas,  defect pe busul de comunicare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
vlad.speriatu

Buna ziua! 
La pornirea motorului începe sa clipească martorul de nivel antigel urmat de 3 beepuri. Vasul de expansiune cu senzor nivel este nou și a fost schimbat de vechiul proprietar, am încercat sa șuntez mufa și uneori a mers, alteori nu. Am dat și cu spray de contact plus rârâit cu vârful șurubelniței. Senzorul din vas indica o valoare (ohmi) cu aparatul de măsura, la fel cum și unul din firele din mufa conectat cu borna plus a bateriei indica o valoare (volți). Antigelul in vas este la max sau puțin peste. A mai întâlnit cineva aceasta problema? Dacă da, cum ați rezolvat? Ma stresează sa văd acel martor in bord..

Stima!

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa ii dai masa de la caroserie in locul celei care vine din ceasuri si vezi daca mai face

Link to comment
Share on other sites

vlad.speriatu

Cu masa nu măsoară nici o valoare aparatul de măsura, numai cu borna plus măsoară undeva la 12-13v (tensiunea bateriei). Ma gândesc ca e același lucru ca și cum as uni firele mufei..

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu este. Si nu ti-am zis sa masori...ci in locul firului de masa care vine din ceasuri, sa legi masa la caroserie. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
vlad.speriatu

In primul rând la mulți ani și scuze ca am revenit așa târziu însă nu am mai avut timp sa stau de mașina. Nu am mai legat masa la caroserie, însă am scos ceasurile din bord, m-am uitat pe acolo sa văd dacă e vreo lipitura de vina, nu am văzut nimic in neregula așa ca am montat înapoi după care mașina a mers cam doua zile pana când am mers pe o strada mai cu multe gropi urate și atunci s-a aprins din nou. Eu bănuiesc ca ar fi de la ceasurile de bord, o lipitura crăpată sau un contact imperfect. Ma puteți ajuta va rog cu o schema cu corespondentele pinilor?

Edited by vlad.speriatu
Link to comment
Share on other sites

vlad.speriatu

Problema rezolvată, am refăcut lipiturile pinilor și nu mai sunt probleme (am făcut in jur de 250km de atunci și nimic). Mulțumesc! 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
On 12.01.2015 at 9:21, Al Bundy a scris:

DEcupleaza releul de la bujiile incandescente, sau mai cupleaz areleul de la bujiile de incalzire antigel, daca ai.

Salut colegi ,

Am un polo 6R ,07.2012 , 1.6 , diesel , .... raman fara curent in baterie dimineata , am fost pe la vreo 3-4 mecanici -electricieni (sa zic) dar unul printerc care gasit prin o verificare cu aparatul de masurat , pe borna de minus , usi inchise tot ... stia cum sa verifice ,a gasit zice el siguranta nr. 20 (prin eliminarea celorlalte) =dar nu are schema electrica = ,plus ca nu-l vad ca nu are chef sa demonteze (posibil ar fi becurile din bord ) . Altul zice ca ar fi sigur releul de la bujiile incandescente (imi puteti spune unde ar fi ..?! iar alt mecanic mi-a schimbat un releu -644 -scrie pe el , dar a durat cateva zile si tot fara curent dimneata .Ce ma indrumati ? Deja ma uitam pe youtube cum se face verificare la un consumator si ma-m hotarat sa-mi cumpar un aparat de masura de pe emag , dar greul o sa vina daca depistez - scotand sigurantele si vad de unde vine consumatorul - apoi ce ma fac ...???!!! .Multumesc si o seara buna va doresc 

Link to comment
Share on other sites

Identifici cine e conectat pe acel circuit, deconectezi.....inlocuiesti si vezi daca mai descarca

Becurile din bord....exclus...sunt leduri, etc. Ceasurile, posibil.

Link to comment
Share on other sites

On 30.11.2021 at 7:32, F l o r i n a scris:

Multumesc, Florin ..... nu am avut timp acum cu sarbatoarea nationala  , dar o sa fac o identificare ....LA MULTI ANI ROMANIA !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
ilienimirceag

Salut,am un vw polo 2006 facelift,1,4 benzina si nu se aprind becurile de pozitii in fata.Pozitiile din spate si lumina din bord merge,becurile sunt verificate.Care ar fi problema? Multumesc pentru sugestii.

Link to comment
Share on other sites

problema : bateria se descarca. uneori masina porneste si dupa scurt timp pica servo. la pornire nu se aprinde martor baterie.

cauza: fir de la alternator rupt ( un fir subtire, in fata motorului, jos)/ borna de - slabita

 

rezolvat rapid,datorita lui @Al Bundy

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna seara , in urma cu 4 luni am achiziționat un VW Polo 1.4 benzina 59kw 2008 automat si are instalatie GPL montata. Cand a fost achizitionat avea doua problema cunoscuta despre care am fost informat si anume nu functiona tempomatul si check engine aprins (fostul proprietar a zis ca este din cauza gazului care afecteaza sonda lambda) , alte probleme vizibile, auditive sau de tinuta la drum nu am observat .

Insa in ultima perioada au aparut o serie de probleme . A inceput prin mers neregulat (tremurat) cand era pe benzina apoi problema a fost extinsa si la gaz , dupa care la ceva timp becul de ESP a aparut si el in bord si cutia a ramas blocata in treapta curenta. Problemele dispar dupa o stergere a erorilor sau in anumite cazuri chiar si dupa ce opresc si repornesc masina , frecventa de aparite am observat ca este mai mare conditii de umiditate ridicata.

De asemenea dupa mentionez ca dupa resetarea erorilor se sting toate becurile iar cand incepe sa functioneaze neregulat becul de check engine palpaie , daca se aprinde cateodata inca functioneaza ok cateodata nu ... de cele mai multe ori daca o opresc si repornesc isi revine.

Am fost la mecanic si eroarea ce o primeam era ceva legat de injectoruld ela cilindrul 1 , prin urmare au fost interschimbate injectoarele si pus pe cilindrul 1 un injector care nu avea eroare , insa problema a persistat.

In urma celor spuse , pe baza cunostintelor avute eu cred ca problema ar fi mai mult una electrica si nu mecanica insa as dori o parere si din partea dumneavoastra si o recomandare in Bucuresti pentru o solutionare a problemei.

Voi atasa o serie de poze cu erorile primite de masina.

Multumesc.      

Screenshot_20230205_091149_OBDeleven VAG.jpg

Screenshot_20230205_091123_OBDeleven VAG.jpg

Screenshot_20230205_091206_OBDeleven VAG.jpg

Screenshot_20230205_091230_OBDeleven VAG.jpg

Screenshot_20230205_091154_OBDeleven VAG.jpg

Screenshot_20230205_091238_OBDeleven VAG.jpg

Screenshot_20230205_091213_OBDeleven VAG.jpg

Screenshot_20230205_091136_OBDeleven VAG.jpg

Screenshot_20230205_091130_OBDeleven VAG.jpg

Edited by B0gd4N_9
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!  

Nu sunt de acord (nu vizitez)