Jump to content

Probleme Electrice


mns
 Share

Postare recomandată

Buna,

 

Am si eu o problema, nu imi functioneza priza cand bag ceva in ea, am masurat tensiunea si curent este, trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i defectul cel mai tare... :blink: Pune un consumator si masoara tensiunea pe mufa prizei.Asa,vei sti daca e priza,e corodat firul undeva sau are contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masurati fara consumator in prima faza si cu testerul pe mufa in timp ce conectati un consumator vedeti ce se intampla !

Pot sa va spun ca si o siguranta semiarsa produce  acelasi efect  - tensiune fara curent - faceti niste investigatii pe acolo  !

Verificati si sig de 20 de A parca de pe bricheta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum siguranta semiarsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Domnilor, am numai de 3 saptamani Polo asta, dar deja m-am saturat de el...

 

Ei, in fine problema pentru care apelez acum la parerile si sfaturile dvs. este urmatoarea:

- se descarca bateria in 2-3 zile.

De pilda, azi am pornit polo si dupa cateva minute s-au aprins in bord senzorii de la abs, frana, ceva cu un spatar inclinat, s-a inchis climatronicul... nebunie. Am oprit motorul si cand sa il pornesc din nou, nu mai il invartea.

Dupa inlocuirea bateriei am masurat consumul in standby (usile inchise si capota simulat inchisa...10 (zece)Amperi. De unde dracu poate veni? ce sa verific?

Trebuie sa astept? mai scade dupa o perioada(dupa ce intra in stand by)?

 

Electromotorul dupa ce porneste motorul, mai "zumzaie" 2-3 sec. semn ca nu revine imediat (probabil bendixul). Poate ca acesta sa ramana ca un consummator, chiar si cu motorul oprit?

 

Multumesc. :sick:

Modificat de dorin grosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ramine nimic!Scoti toti conectorii de pe capacul de sigurante de la baterie,masori cu un ampermetru cuplat intre borna de masa si borna minus a bateriei sa vezi daca electromotorul are vreun consum(slaba sansa).Apoi,conectezi pe rind cablurile groase pe capacul de sigurante,in urmatorul mod: scurtcircuitezi ampermetrul cu cablu,pui firul la siguranta aferenta de pe baterie,scoti scurtcircuitul si citesti valoarea pe ampermetru.Sau poti sa masori cu ampermetrul intre borna plus a bateriei si conectorii principali(eu am dat metoda cu masa pentru evitarea curentilor de virf la ampermetru).Odata depistata ramura de consum principala,postezi si mai vedem.10 amperi nu ai cum sa ai cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Dan :beerchug: .

Am urmat toti pasii mentionati de tine, insa nu am reusit sa identific consumatorul, asa ca dupa ce am montat toate cablurile la loc am zis sa mai masor odata = 0,12 A. Deci cine dracu stie ce oi fi masurat inainte !? (sau in 2 ore cat a stat fara baterie s-o fi deconectat consumatorul).

Insa, ca problema sa nu fie rezolvata, am depistat ca incarcarea nu merge (tensiune baterie 12.5V cu motorul oprit, 12.1-11.9V cu motorul pornit) Varta Black 70Ah.

Incerc acum sa vad ce pot afla despre cauzele acestei noi bucurii.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca s-a dus alternatorul si consumul putea fi generat de aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o oprire scurta in drum spre job. Dau sa pornesc, totul normal, doar ca mi-a ramas martorul cu bateria licarind rar.

Am mai pornit-o la serviciu de vreo cateva ori si tot licarea. Parca s-a stins la o accelerare, apoi iar licarea.

Cand sa plec acasa nu a mai licarit. M-am oprit la un service specializat pe alternatoare si totul parea normal, incarca alternatorul, mufele si firele aparent ok si fulia neblocata.

Oare sa fie rulmentul alternatorului uzat sau fulia sa se mai blocheze...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... firele aparent ok ...

sau ca varianta,ar mai fi carbunii regulatorului de incarcare,uzati la limita.Una din astea 2 e sigur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Polo 9n 1.2 nu comuta de pe faza scurta pe lunga.Faza lunga nu merge numa cind trag de maneta in fata(semnal).Are undeva un releu care comuta sau blocul de pe volan face comutarea????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, stie cineva  cum se  reseteaza indicatorul de revizie dupa ce am schimbat uleiul si filtrul fara a apela la serviceuri autorizate. O sucesiune de comenzi cu cheia , butoane , ceva. La alte masini stiu  ca se poate. Va multumesc mult. VW POLO, 1.4, 9N

Modificat de gheo304
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @ bilex. :)

Modificat de gheo304
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care mai da cineva peste problema cu faza lunga la mine a fost un contact ars la comutatorul rotativ care aprinde pozitiile si farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. De vreo 2 zile abia imi mai invarte motorul cand incerc sa pornesc...eu cred ca a murit bateria. Ceea ce ma intreb eu, nu ar fi trebuit sa ma avertizeze cumva? Zic si eu...sa stiu daca iau alta baterie sau alta e problema...poate s-a mai loit cineva de treaba asta.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e ca politia!Nu da avertismente!Incearca pornire cu cabluri sau alta baterie pentru test,iar daca face la fel,electromotorul e de vina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbul bateriei, imi fira cheia din mana:)))

Multam de raspuns dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

am un polo 1.2 2003 9N , recent achizitionat...am vazut ca avea bec-ul de la stop-ul de frana dreapta ars , dupa ce am schimbat bec-ul am vazut si lampa de lumina din port-bagaj... am atins-o si a facut scurt ...s-au topit mai toate prin lampa,  am taiat firele ca nu am reusit sa scot mufa aia... de-acum sa caut sa cumpar o lampa si s-o montez la loc, dar as mai avea o problema, dupa ce a facut acela scurt, descui masina din cheie toate usile se descuie normal dar port-bagaj-ul.. nu, trebuie sa-l descui cu cheia...clapeta ramane pe incuiat..se misca foarte putin...sa fie din cauza lampii ?ca pana la scurt a functionat ok, fara nici-o problema ... si inca ceva ...cand semnalizez sau las luminile aprinse nu scoate nici-un sunet masina, ce ar putea fi ars ?

multumesc anticipat !

Modificat de udar22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica prima data switchurile din usi, mai exact sunt in yale, sunt topic-uri dedicate in aria G4 unde se detaileaza concret ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am "rezolvat" problema ...facuse scurt si la firu care mergea la lampa din port-bagaj...ala de iesea din yala ...care instinta ca e deschisa usa de la port-bagaj ...am anulat martoru de bord "port-bagaj deschis" si lumina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am cumparat recent un polo 9n din 2003 1.2 12v si se aude un piuit sub capota la un interval de cateva secunde (cred ca de la calc.) e normal?

Cred ca imi si descarca bateria 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piuitul e normal,dupa ce opresti motorul.Cum adica "crezi" ca iti descarca bateria :blink: .Ai  masurat ceva in acest sens sau e doar un efect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am pornit masina cateva zile si cand am incercat bateria era moarta si suspectam piuitul acela sa inteleg ca doar am beteria slaba si trebuie inlocuita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, vin si eu cu o intrebare cam ciudata.Un coleg de serviciu cu Polo 9n 2006,1.4 tdi, mi-a zis ca pana acum cateva zile cand scotea cheia din contact se stingea bordul (disparea ceasul si km de pe bord) iar cand punea contactul acestia erau din nou vizibili. Acum tot timpul raman afisati pe ecran.Nu a umblat nimeni la masina, la diagnoza facuta de mine a aparut doar la motor lipsa semnal incarcare alternator, am sters eroarea, in parametri live incarcarea este de 14.3 volti, nu mai am eroare. 

Este normal sa dispara ceasul si km dupa ce scoti cheia din contact la aceste modele sau acum este normal sa ramana timpul afisate ?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!