Jump to content

Probleme Electrice


mns
 Share

Postare recomandată

eu zic ca e smd dupa cum arata - nu e ca alea clasice ( sint alt soi de inginer :icon_thumright: )

reglezi volanul maxim spre tine si in jos; maxim am spus, daa???

sub ceasuri ai un plastic cu o imitatie de piele; tragi de plastic si or sa se vada 2 suruburi torx

dupa ce scoti suruburile poti scoate si ceasurile

mufa este in partea stinga cum te uiti, o decuplezi; idem in partea dreapta o alta mufa ce are o pirghie mov de care trebuie sa tragi cu nadejde in sus si ramii cu ceasurile in mina

o sa vezi clipsuri prin care separi fata de spate, apoi trebuie sa scoti acele, folia si plasticul alb (are si asta niste clipsuri) => ca o sa ramii doar cu circuitul bordului si o sa te poti desfasura in totalitate.

cind faci operatiunea inversa trebuie sa ai un vagcom la dispozitie si acele sa le pui pe pozitie fff putin pt ca trebuie facuta recalibrarea si trebuie sa le mai misti

sau cind faci testul pe ceasuri sa iti notezi cind ai acele pe pozitia intermediara dupa ce baleiaza de la minim la maxim.

operatiile sint relativ ca aici pt ca manevra e de la surata mai mare si mai noua

spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos ,poate sa fie si dintr-o mufa ceva ptr. ca cateodata se aprinde daca il las mai mult sa mearga, ai cumva o schema a mufelor mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze daca sunt OFFTOPIC...dar nu am gasit unde sa pun aceasta intrebare

nu stiti daca pe un Polo din 2007 asa avea nevoie de ceva adaptoare ca sa montez xenoane. multumesc

Modificat de Motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!!!

Am un:

POLO 2003 1.2i 47KW

Am nevoie de putin ajutor....

Am o piesa care nu stiu ce este....se afla undeva in partea dreapta cum te uiti la masina din fata.langa claxoane. Capacul este spart si nu am nici o serie.

Atasez pozele:

post-60613-1272360152_thumb.jpg

post-60613-1272360180_thumb.jpg

post-60613-1272360193_thumb.jpg

Merci anticipat...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E calculatoru de ventilatoare

Costa in jur de 600 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns...m-ai omorat.........la pretul asta.

Asta actioneaza si ventilatorul de la clima?

Se poate face vreo ghidusie si sa se lege pe direct ventilatoarele???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda atat ventilatoarele cat si compresorul de Ac. Nu ai cum sa le legi pe direct, se vor invarti tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai scris nimic despre faptul ca ar fi sau nu functional, fiindca daca este, cred ca nu e nici-o problema sa faci o carcasa din plastic, putin adeziv si mastic, care nu trebuie sa fie fatoasa ci doar sa etanseze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.Am un polo1.2 din 2003 .La sistemul de inchidere a capotei motorului am un contact electric.Stie cineva pentru ce e acel contact acolo?Eu am crezut ca e pentru a semnaliza in bord in momentul in care nu e inchisa capota (ca la portbagaj) dar nu imi indica nimic in bord cand am deschisa capota.Se poate sa am o defectiune?Voua va semnalizeaza in bord cand nu e capota inchisa?

Sa va spun si de ce vreau sa stiu asta.Ma gandeam mai de mult la treaba asta da nu mi s-a parut importanta pana ieri cand am aflat ca unui coleg i s-a deschis capota la LOGAN la 130km/ora pe autostrada.Din fericire nu s-a pierdut cu firea si nu a patit nimic in schimb masina are capota distrusa ,parbrizul spart ,plafoniera indoita rau si ma gandeam uite ma daca avea un beculet in bord de avertizare nu mai patea asta si poate mai rau sa faca si vreun accident

Modificat de likutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma si IC pentru resetare senzor nivel ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu are alarma ,doar inchiderea centralizata din fabrica.Nu inteleg cum ajuta acel cuntact de la capota la resetarea senzorului nivelului de ulei.Ce insemna IC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IC Instrument cluster. Dcca apare avertizare de nivel scazut de ului si tu ridici capota si NU completezi, masina nu te mai avertizeaza decat peste 100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fekete Zoltan

Salutare!!!

Stiti cumva care este codul de la unitatea de control a ventilatoarelor de pe radiator, din postul #47 ?

Merci.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Postez in numele unui coleg care in momentul de fata a ramas cu masina in mijlocul drumului la propriu undeva prin bucuresti. E vb de un vw polo 2002 motor 1.4. Treaba sta in felul urmator. Acum vreo ora m-a sunat ca i s-au aprins niste martori de airbag si servo directie sau abs parca. A oprit motorul,,,,a stat putin si a vrut sa porneasca din nou...surpriza...nu mai duce bateria. A luat curent de la cineva, a pornit, dar nu ii mai merge nimic

-servodirectie

-claxon

-lumini interior

-lumini bord(desi martorii i se aprind)

-semnalizari...toate moarte

din cand in cand se mai auzea cate un "beep" si clipea martorul de la frana de mana

A verificat toate sigurantele..sunt ok..

Ii merg doar stopurile pe frana, faza scurta, incalzirea...si cam atat...

Ceva idei? sa poata si omul sa doarma la noapte..masina e adusa sapt trecuta din germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa faca o scanare cu vag-com, asa nu prea stim ce probleme are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut

am un polo 9n, motor 1.2 din 2002, AZQ si intampin o mica "problema" la pornire. adica uneori, dupa ce-i dau contact, se aude acel beep la 2 secunde, dupa care pot sa o pornesc fara probleme. uneori insa, acel beep apare cu o intarziere chiar si de 2-3 minute sau deloc, desi am pornit masina, tot fara probleme aparente. care credeti ca ar fi problema? o fi doar ceva contact mai "lent" sau poate avea implicatii mai grave, ma refer la aprindere, adica beep-ul cu pricina poate semnaliza ca doar atunci ar fi momentul optim de pornire? va multumesc

Modificat de jfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu apare si o cheie fixa pe displayul km???? de obicei asta e sunet ca s-a depasit intervalul de revizie sau avaria din rezervor :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa imi facea si mie. dupa ce am facut revizia schimbat ulei si resetat intervalul pentru revizie nu se mai aude nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am demontat ceasurile de bord de la 9n ,la mufa din dreapta nu facau cateva picioruse contact cum trebuia pe placa ,adica daca miscam de mufa vreo 3 picioruse se miscau in placa,din acesta cauza din cand in cand mi se stingea bordul si se resta ceasul si km-trajul ,am rezolvat problema cu un pistol de lipit ,am montat ceasurile la loc ,totul merge ok dar a aparut alta problema ,cand pun contactul si se aprind iconitele nu se mai aude acel "ding" ,ce e drept se mai intamplase si inainte de a demonta dar o singura data si am crezut ca poate mi sa parut sau nu am auzit din cauza radioului.a mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa se auda nimic la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant ,eu credeam ca e normal sa faca ding cand pun contactul ,asa a facut din totdeauna de cand am masina (cei drept doar cateva luni)sigur nu trebuie sa faca ?polo 1,2 azq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

"Ding-ul" la punerea contactului atentioneaza o problema (nu mai ai combustibil, trebuie facuta revizia, sau diverse probleme si cred ca mereu este insotit si de un icon aprins). Daca nu ai nici o problema, nu are de ce sa piuie la punerea contactului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!