Jump to content

Probleme Electrice


mns
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Am rezolvat problema cu ceasurile!!!! :icon_santa:

Mufa ceasurilor are 8 pini care se infig in placa de baza, se pare ca acele lipituri nu mai erau ok si, s-au lipit din nou.

Problema rezolvata.

Multumesc.

Bogdan

Salut Bogdan,

Sunt un nou membru care confruntandu-se cu problema disparitiei afisajului de bord dupa ce iei contactul, constata ca a fost rezolvata de tine.

Te rog frumos, imi poti recomanda pe cineva la care sa pot apela? Este vorba despre un Polo 1.2 din 2002.

Multumesc mult,

Claudiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu afisajul (ceasul si kilometrajul ) , nu prea se mai vede bine ziua , se vede cam in ceata iar noaptea nu se mai vede deloc doar daca ma uit dintr-un anumit unghi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Bogdan,

Sunt un nou membru care confruntandu-se cu problema disparitiei afisajului de bord dupa ce iei contactul, constata ca a fost rezolvata de tine.

Te rog frumos, imi poti recomanda pe cineva la care sa pot apela? Este vorba despre un Polo 1.2 din 2002.

Multumesc mult,

Claudiu

Salutare,

Eu am fost la un baiat destept, il cheama Marian. Da-mi un private message, daca doresti, sa-ti raspund cu nr. lui de telefon.

Bogdan

Modificat de MBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu afisajul (ceasul si kilometrajul ) , nu prea se mai vede bine ziua , se vede cam in ceata iar noaptea nu se mai vede deloc doar daca ma uit dintr-un anumit unghi .

Poate la multi li se pare o prostie dar asa este.Multa lume nu stie de reglajul luminozitati in bord.E de ajuns un burete cu slicon la spalatorie si la dat in jos si nu se mai vede bine.

Inainte de toate verifica sa nu fie ace potetiometru dat pe minim si daca poti fa o poza sa vedem si noi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de reglajul luminozitati , nu este asta problema , luminozitatea este data la max. problema este cu ceasul si kilometrajul nu se vad noaptea decat doar dintr -un anumit unghi . si ziua se vad in ceata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
am atasat niste poze

Eu zic display-ul.Ori a luat apa ori a inceput sa se desfaca sau si una si alta sau poate niste lipituri reci pe placa.

Poti incerca sa il apesi usor dar usor sa nu il sparigi cu simt.

Rog pe cei care au remediat asa ceva sa ma contrazica daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi.Daca era o siguranta nu mai arata deloc km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze. m-am uitat doar la poza a doua. intr-adevar nu poate fi o siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut ,

am o problema cu pornirea masinii (vw polo classic din '97); nu -mi da curent din contact catre electromotor;

puteti sa-mi spuneti cum se poate demonta contactul? sau cum a-ti rezolvat o problema asemanatoare.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare tuturor! referitor la problemele electrice...ii pun contactul( se aprind becurile in bord, se sting, ramane decat becul de la la frana de mana si bateria)... invart cheia si nu mai porneste ca inainte, parca se chinuie sa invarta electromotoru, ce-i drept si cand bag cheia se invarte mai greu in locasul ei. Am lasat masina 3 zile socrului meu care e expert in a conduce masini si nu cred ca i-a facut ceva de nu mai merge ca inainte. Si alta problema care cred ca e legata de pornire...la fel ca celui de mai sus..mi se reseteaza km partiali si ora..dar nu mereu. I-am dat mai multe chei si am oprit-o si nu se reseteaza...am sa fac un drum in seara asta sa vad dupaia cum se comporta...va relatez ca m-am uitat la bornele bateriei si le-am curatat foarte bine si sunt stranse la fel, tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit buba.... cred ca mi s-a dus bateria pentru ca si-a mai revenit cu pornirea...treaba cu locasul cheii a fost ceva temporar...am ajuns acasa si am observat ca dupa ce am oprit-o, am pornit-o si mi s-a stins lumina bordului si s-a aprins...am sa merg totusi la un service ca sa vad mai exact ce are si sa-mi recomande o baterie buna...eu am de 55 mAh la 12 V, daca aveti vreo sugestie o primesc cu mare drag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie m-i s-au ars becurile de la comutatoarele de aer cald- rece, nu stu cum sa la schimb, aveti vreo idee, cum se desface bordu? am cautat peste tot, si nimica. de exemplu prietenu are un vectra b, la care trebuie doar sa scoti din cleme rama aia de la comutatoare, mentionez ca am polo 6n, '99 cu bord vechi.

Modificat de GVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit buba.... cred ca mi s-a dus bateria pentru ca si-a mai revenit cu pornirea...treaba cu locasul cheii a fost ceva temporar...am ajuns acasa si am observat ca dupa ce am oprit-o, am pornit-o si mi s-a stins lumina bordului si s-a aprins...am sa merg totusi la un service ca sa vad mai exact ce are si sa-mi recomande o baterie buna...eu am de 55 mAh la 12 V, daca aveti vreo sugestie o primesc cu mare drag.

Pai eu cred ca e bateria. La benzina nu prea conteaza ameraju, pentru ca benzinarii pornesc mai usor, cel de 55 Ah e OK, prietenu la vectara 1,6 16v are de 45 Ah, care m-i s-a parut ciudat, dar zice ca nu are probleme la pornire. De baterii, acuma sa vezi care e mai de firma, Rombat nu as recomanda, mai bine Victor, sau cum ai buzunaru, bosh sau deastea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu cred ca e bateria. La benzina nu prea conteaza ameraju, pentru ca benzinarii pornesc mai usor, cel de 55 Ah e OK, prietenu la vectara 1,6 16v are de 45 Ah, care m-i s-a parut ciudat, dar zice ca nu are probleme la pornire. De baterii, acuma sa vezi care e mai de firma, Rombat nu as recomanda, mai bine Victor, sau cum ai buzunaru, bosh sau deastea...

Multumesc mult pt raspuns. Am mai intrebat si eu stanga, dreapta si am un prieten care mi-a dat o baterie de 43 Ah si am vazut diferenta la pornire. Mi-a recomandat sa ma duc sa-mi iau o baterie tot de 55Ah sau mai mare in functie de disponibilitatea buzunarului si voi rezolva problema. Sa fac rost de banuti saptamana viitoare si voi rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie m-i s-au ars becurile de la comutatoarele de aer cald- rece, nu stu cum sa la schimb, aveti vreo idee, cum se desface bordu? am cautat peste tot, si nimica. de exemplu prietenu are un vectra b, la care trebuie doar sa scoti din cleme rama aia de la comutatoare, mentionez ca am polo 6n, '99 cu bord vechi.

Nimeni la asta? chiar ma deranjeaza noaptea, cum se desface? :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boogyF1clasic

@ GVS

Se desfac f simplu Tragi efectiv de buton si ai sa gasesti in interior o bucatica de Fibra optica care conduce lumina de la un bec care se afla in mijloc(pe partea de pe bord) care se scoate cu o penseta.Foarte mare atentie de obicei se sparg(pune o carpa pe penseta)

Uita-te si aici cu ce sau mai intalnit si alti colegi de suferinta

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6912&st=60

Modificat de boogyF1clasic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit ca au fost membri cu probleme la bord, resetarea ceasului si km zilier; problema nu e de la faptul ca s-a umblat in bord ci de la faptul ca mufa cu alimentarile bordului si nu stiu mai ce, este gindita cu curu' pentru ca soclul aflat pe cablaj este de mare porc, si anume e exact ca si cum ai infige furculita in brinza.

aici am mizgalit cam cum arata in sectiune:

post-1792-1250000087_thumb.jpg

prima data am fost domn cu ea si doar am dat cu niste fludor pe contactele de pe placa sa se fixeze mai bine.

pe urma tot asa se mai reseta, mai rar ce e drept, si am lipit pinii mufei de circuit

din cauza ca releul ce comanda pompa de benzina juca in soclu si platina lui cind facea scinteie nu pornea, m-am ales si cu blocaje de la immo cind nevasta insista cu pornirea, asa ca l-am scos afara iar, am suspectat lipituri reci si circuite intrerupte desi nu se aratau a fi, drept pentru care am facut niste lipituri gospodaresti intre pini si diverse puncte pe placa (poze mai tirziu daca sint interesati)

bineinteles ca releul l-am descoperit la final dupa ce am verificat si curatat senzorii ce tin de pornire, verificat sorbul pompei (daca asta era murdar urma si filtrul de benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut daca aveti problema de orice natura electrica va pot ajuta eu detin tester de diagnoza profesional sisunt de meserie electronist. salutari si sa auzim de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
salut daca aveti problema de orice natura electrica va pot ajuta eu detin tester de diagnoza profesional sisunt de meserie electronist. salutari si sa auzim de bine

Eu am o problema.. Nu mi se aprinde niciun bec in bord, niciun fel de bec inafara de unii martori de bord ca nici cel de la faza scurta nu se aprinde.. M-am gandit ca problema vine de la sigurante ca mi se pare imposibil sa se arda toate becurile dintro data, dar sigurantele sunt ok.. Vreo idee ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu un polo 9n 2003 si am o problema la bord nu mi-se mai aprinde martorul de semnalizare dreapta precizez ca semnalizarea merge dar martorul se aprinde foarte foarte incet,stie cineva are led smd sau bec si cum il pot schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cu led

acum vrei sa mai desfaci bordul ca sa faci singur lucrarea ?? :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut daca aveti problema de orice natura electrica va pot ajuta eu detin tester de diagnoza profesional sisunt de meserie electronist. salutari si sa auzim de bine

Salut! As avea si eu o problema avand in vedere ca sunteti profesionist. Am un vw polo classic din 2000...are inchidere centralizata ungo(cred ca cea din fabrica cu telecomanda tip piscot) la inchidere si la deschidere nu functioneaza cu asa mare viata...parca ar fi obosite..dureaza cam o secunda jumate procesul. cand mi-am schimbat bateria vara trecuta, mi s-a spus ca nu am nici un scurt si ca d.p.d.v electric ea functioneaza corect. sa fie motorasele invechite, imbacsite? Daca mi-as schimba inchiderea mi-ar trebui 6 motorase(4 portiere, portbagaj, umplere benzina), se gaseste inchidere cu 6 mortorase, si cam cat ar costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as incerca sunt inginer electronist de meserie ,dar as fii foarte incantat daca as avea o schema de demontare a bordului dar nu stii este led smd sau normal multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!