Jump to content

Cum se crapa?


MishuL
 Share

Postare recomandată

Mda , asa e, stiu ca e gresala mea, dar la fel putea sa spuna si omul ala , ca sa cumpar inca un set de cuzineti, mai mari, si sa foloseasca pe nr. 1 acolo in fatza. Dar nu a zis nimic, a zis ca il rezolva. Daca ala zicea, io cumparam..... Si in afara deasta, initial era vorba, sa incarce acolo blocul cu aluminiu, si sa il alezeze iara la cotele care trebuiau pentru cuzinetii ce-i aveam. Mai este si rabdarea, care nu am prea avut-o.... Oricum aseara am facut o plimbare de vreo 50 km undeva inafara orasului, si intr-adevar motorul a inceput sa mearga mai rotund, mai silentios, si mai bine. Mai am de mers la RAR, si dupaia o pun la pastrare pe iarna, ca pe dedesubt nu am apucat sa o protejez cu ceva, si e vopsea cazuta, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    54

  • chirostar

    21

  • jan

    20

  • KRAKEN

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai nu ai de ce sa-i dai cu ele in cap, eu nu am zis de cuzinetzi facutzi la shto, am zis ca se poate imtampla ca niste cuzinetzi facutzi cu toata raspunderea, dintr-un material bun, sa.... nu mearga. Secretul e in material- daca o sa tzina, o sa ne ducem si noi la nenea sa ne faca cuzinetzi pe cote ciudate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va mai intreb despre rodaj, la linkul asta: http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource...es/engnbrkn.htm omul ala spune ca dupa prima pornire etc, trebuie sa gasesc un deal ca sa o incing bine, sa "break in properly" . Na acuma care-i treaba aici? trebuie sau nu forjata? Eu am mers pe niste dealurri pe aici, (ca e plin prin Sibiu), dar nu am mers asa cu pedala la fund, doar cat sa pot urca, adica foarte putin, si puterea parca-i creste din ce in ce mai mult, sau mi se pare (placebo). Bunpe urma mai e treaba cu turatia, se zice ca in rodaj sa nu depasesc 80 la ora, dar omul ala in explicatia lui, o tureaza la 4000 de ture. aICI CUM E TREABA TREBUIE SAU NU TREBUIE TURATA? Intre timp am observat ca porneste mai greu daca e calda, nu prea inteleg de ce... Si mai am o buba, am o scurgere de ulei, pe la surubul care prinde suportul pentru sonda de la ulei. Garniturile alea de unde imi iau? sau se pot face din ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai omul ala are dreptate si tu ai dreptate.

Daca citesti cu atentie ala spune LA PRIMA PORNIRE. Adica doar o data, prima data.

Motivul: ca sa se aseze repede si bine segmenti si toate cele.

Dupa aia numai e nevoie, dupa aia o iei incet ca sa se "plieze" piesele una dupa alta, sa se "completeze" zonele de contact una dup alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Avand in vedere ca de la ultima umblare in motor au trecut multe j'de mii si urmatoarele drumuri vor fi tot de cate 4xxx km, neavand chef sa crap motorul pe marginea autostrazii pe unde si-a'ntzarcat neamtzu' copii, cand se topeshte mizeria asta de afara vreau sa imi dau jos motorul, sa-l crap si sa schimb, daca este cazul, unele piese (cuzinetzi, pistoane-segmentzi-cilindri...).

Sunt curios daca ar interesa pe cineva sa fac poze detaliate la tot ce fac, ce, unde, cum masor.... Ca idee, cotele se gasesc- explicatziile, mai putzin.

Pt mine asta inseamna ceva munca in plus, in special spalat pe maini de 11675 de ori ca sa pun mana pe pozarici. Deci nu ash vrea sa fac asta degeaba.

ideea e genila

poti sa o pui in practica

sigur mai ramane ca noi, sa punem berea la rece pt munca ta!!!!

KEEP UP THE GOOD WORK!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa, pai e gata demult treaba, da'i pe forumu' al'lalt:

http://www.aircooled.3xforum.ro/post/3/1/Cum_se_crapa_/

Intre timp topicul a luat proportzii, eu am facut bulgarele, Bogdan Bus, Jan si RG l-au rostogolit la vale

Deja tre' sa dau iar motorul ca borashte ulei pe undeva, poate pe la garniturile radiatorului, poate pe la pantalonashi, nu shtiu, pierderea e minora dar la mine e esentziala, daca ma opreshte hitleristu' si vede ca marchez teritoriul ca motanu', cu 2-3 picaturi, imi largeshte alezajul ;)

Modificat de MishuL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pierd ulei pe la radiator. Garniturile sunt noi, cand am montat am avut grija sa nu fie mizerie pe acolo, ca sa faca contact bine si sa nu curga, dar se pare ca tot degeaba. Aveti vreo idee, ce as putea sa-i fac? O solutie rapida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea ai solutie rapida; n-ai decit sa demontezi radiatorul si sa vezi de ce nu etanseaza garniturile. Poate ca-i radiatorul spart sau asa ceva? Vezi ca erau niste saibe - distantiere la doua dintre prezoane ca sa nu se comprime de tot garniturile, le-ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gasesc alte garnituri si pierderea e pe acolo, o sa fac shaibe din klingerit de 1 mm si le pun "pachet", cu oleaca de etanshant, cu garniturile, ca sa se preseze oleaca mai tare. N-are de ce sa nu mearga. SPER sa fie doar asta- de fapt, al'ceva ce poa' sa fie? Pantalonashii... Aaaa, si mai scapa pe la shtumberula aia cu dopul de bagat ulei, ca s-a slabit pe la mama dracu', si scula de strans niplul ala care prinde shtumberula de piciorul alternariciului era acasa- da' de curs, curge mai nult pe stanga, deci mai curand de la radiator...

Om vide'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

cum arata garniturile alea? ca atunci cind am demontat radiatorul si am cautat in setul de garnituri am gasit ca niste furtunele lungi de 1cm si niste oringuri care se pare ca se monteaza la mijlocul furtunelului si chestia formata ar fi garnitura, asa-i ?sau am imaginatie bogata... saibele de care se face vorbire sunt montate pe prezoanele ce ies din radiator intre bloc si radiator? cam ce grosime au, la mine saibele nu existau,aveam o scurgere de ulei, drept e ca garniturile erau intarite rau, sau cauza ar fi lipsa saibelor...

intreb toate astea pt ca incerc sa nu bag in reparatie motorul (depasire de buget) partea proasta e ca la palierul dinspre volant sunt scurgeri de ulei, cauza sa fie semeringul sau de obicei blocul e cauza care duce la scurgeri? sunt in incurcatura nu stiu daca ar fi cazul sa il desfac sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu-mi amintesc de nici o saiba...... De care saiba era? cam ce grosime? Nu am fost atent cand l-am desfacut. Sau nu le-am vazut , sau era din cauza molozului si nu se vedeau, si or fi picat la curatzare..... Aia inseamna, ca iar trebuie sa dau jos tabla aia, offf.... Inca ceva, am vazut pe nuapte ca imi lumineaza fisele de la bujii, este foarte frumos, dar nu este in regula. De unde pot sa-mi iau niste fise? am auzit ca se gasea pe undeva cablu de fisa la metru, stiti cumva de asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A si inca o chiestie, este normal ca motorul daca e rece sa nu aiba putere? Azi dimineata am plecat cu masina la servici, si am de urcat un deal foarte abrupt, ei bine deabia l-am urcat, parca nu avea deloc putere motorul, dupa ce printr-un miracol am ajuns sus, a mers mai bine, dar tot foarte slab. Dupa ce s-a incalzit, a mers fara probleme. E normal asa? Ca daca e asa apai nu mai merg cu ea la lucru, ca dureaza prea mult pana se incalzeste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mai chinui cu cablu la metru, ia un set de fise si gata. Sau ia 2 seturi de fise de oltcit sau (cica, din auzitelea) merg de lada niva.

Cu distantierele te lamuresti aici (retinusem gresit, erau pe toate prezoanele, nu pe 2):

post-2697-1226391651_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oai , da domne, asa e pe celalalt motor am distantiere, dar asta nu avea, ca sigur nu le-am ratacit, ca sunt mai mari, au o anumita forma. Si nu am nici tablita aia de acolo. Oare sa ma apuc sa fac una ? Cat de importanta e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Stie cineva cum pot repara, un filet de la unul dintre prezoanele care tzin chiulasa, in carcasa motorului fara sa trebuiasca crapat motoru? Sau si cu crapare, cum naiba se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se majoreaza filetul in bloc si se face un nou prezon majorat la capatul din bloc. Na sper ca ai intales daca nu ma straduiesc sa explic mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la strungar, si mi-a spus ca nu are material , ca ala e calit, si ca i-ar trebui bara de arc, si ca pe vremuri a mai facut, dar acum cum nu mai sunt uzine, nu mai are de unde sa faca rost. Si ca cu prezon necalit nu fac nimic. M-a trimis la Loctite, am vb cu un reprezentant de-acolo, a spus ca exista solutii dar nu tin la 32 de Nm . Ce sa mai fac? Am gasit pe net niste bucse, dar evident pe la noi nu sunt....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se baga o bucse cu filet majorat pe exterior si cu filet interior la dimensiunea filetului de la prezon,insa trebuie dat motorul jos pt aceaste operatie.mult succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e cum zice Dara19. Se numesc "case savers" si le gasesti la dilar in catalog sau la toate magazinele online de piese aircooled.

Modificat de xellex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o bucsa sau doua mai am eu dar trebuie sa-mi spui ce tip de motor ai,cu prezoane de 10 sau de 12

Am si eu o intrebare:cine imi poate spune la ce se potriveste un capac delco cu nr original:211 905 207,eu l-am cumparat pt 1300 meu si nu este bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na, m-am chinuit aseara si am dat gaura printr-un surub de m12 pe care l-am filetat in interior cu m10. Nu a iesit chiar un masterpiece, dar e cat de cat ok. Cat ma costa un repair bucsa dinaia? Prezoanele mele sunt de m10 , nu stiam ca sunt si de m12, numa de m8, alea mai vechi....

Motorul e dat jos. Nu am procedat ca la carte sa le strang pe fiecare inainte sa le desfac, am zis ca nu mi se va intampla niciodata mie. Si ui...

Modificat de chirostar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishule mai bine nu mai repara padurea de pistoane si cilindrii decat sa pleci din tara si sa ne lasi fara prezenta ta

scuze padurea de arbori dar oricum nu conteaza ,ramane cum am spus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elicoil am gasit doar in filme pe youtube. Am intrebat pe la magazinele de specialitate si nimic. Oricum surubul meu gaurit a functionat perfect. Am strans la 35 Nm si e ok. Deci metoda se poate aplica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am gasit,, pe la prieteni sau nu mai stiu... sau in fabrica

orium mai am unul cel putin. daca mai aveai nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!