Jump to content

Cum se crapa?


MishuL
 Share

Postare recomandată

ceva poze de la ultima masuratoare ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    54

  • chirostar

    21

  • jan

    20

  • KRAKEN

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are un prag infinitezimal.

Fiecare milion cheltuit pe altceva decat pt depus pe cardurile de credit ma tzin legat cu 2-3 zile mai mult de glie. In toamna ash vrea sa ma tirez si eu in Frankreich, si pana atunci tre' sa indop cardurile cu f'o 4000-4500 lei. Asta din f'o 1800 pe luna. 300 e intretzinerea, 150 telefoanele, 50 cablu internet etc, 200 un credit la banca, 150 o medie a taxelor (impozite, RCA-uri, ITP-uri, robiniete etc), 150 benzina- chiar daca nu mai mananc nimic pot pune doar 800 pe luna pe carduri, deci 6 luni ca sa achit. Daca mai socotim ca o sa mai to 2x500 E=3700 lei pe 2 drumuri in Fr pana atunci, adica sal pe 2 luni, rezulta 8 luni tre' sa mai stau aici, deci la limita luna septembrie.

Ca sa terminam off-topicul, nu pot sa bag mult in motor. Merg pe ideea ca am blocuri perfecte dar fara acte, arbori la cota 0, deci dupa ce trec ITP-ul ma voi putea ocupa de un motor fara acte care sa fie shtock, si pe ala o sa-l plimb cu mine pe afara, de back-up.

Acum pozele

post-32-1202489793_thumb.jpg

post-32-1202489806_thumb.jpg

post-32-1202489816_thumb.jpg

post-32-1202489826_thumb.jpg

post-32-1202489840_thumb.jpg

post-32-1202489853_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21,88 standard e 22 :D Blocul e mai mult decat ok , eu zic sa-l prelucrezi la prima cota. e pacat sa-l lasi asa si sa se accentueze uzura. Eu abia am reusit sa-l scot la 20 cu +1 asta ca sa-mi ramina inca o cota de reparatie la 18 parca e ultima . Bine un bloc nou AS 41 e pana in 400 Euro .... chiar ma bate gandul sa-mi iau unul de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai shtii ce vreau sa fac? Asamblez mot cu piese inca decente, cuz care erau etc, trec de itp, pe urma pt Frantza fac alt mot intr-un bloc fara acte si pe asta il fac pe indelete in urmatorii 2 ani pana la itp.... deci cu asta asa mai merg cateva zeci de km.

Saaaau: pun diesel-ul :beerchug: dar n-o sa apuc pana in aprilie cand plec, deci pana una-alta tot tre' sa fac motorul fara acte de care ziceam, si de diesel sa ma ocup la vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca aia la ITP mor de dorul seriei tale ? :scratch: Treaba cu diesel-ul nu-i rea mai ales pt drumuri lungi. Una e 5% motorina si alta 8-10 benzina :D . Vezi tu cum faci da apucate si de bicicleta ca vine primavara si vreau sa fac miscare :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paaaai se cam uita la serie, din cate shtiu tre' sa faca poza si sa trimita la RAR (nu-s f sigur dar asha cica).

Termin cu ITP-ul si rezolv cu bicicletele, ca la inceputul lui aprilie imi vine familionul in vacantza si daca vede nevasta-mea ce-am pus in pozele alea... shtii tu... cred ca imi face guler bicicletele si UC-urile :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am descoperit ca am 4 pistoane Ok de cota 1 (85,96) asa ca ma apuc frumusel sa aleg 4 cilindri uzati de cota 0, dau luni la facut placi-suport pt prins pe masina de alezat si pe cea de honuit si basta. Bine, pistoanele au o mica uzura, in loc de 85,96 sunt cam la 85,91 dar nu-i bai, in loc sa fac cilindrii la 86.00 o sa-i fac la 85,95-96 si am incheiat discutzia.

Maaare intrebare intrebatoare: cu ce naiba sa vopsesc toba si incalzitoarele? Toba pusa in iulie (noua) si un incalzitor pus tot atunci, vopsit cu grund, sunt acum luate de rugina :icon_thumright: Sa dau cateva straturi de aurolac, cu pistolul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau cu spray-ul cu zinc, de preferat pe toba incinsa-prinde mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o galerie de evacuare si toba (care nu se vede prea bine) vopsite electrostatic

post-4621-1202655590_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta care e data acum nu cred ca o sa reziste acolo langa chiulasa unde e foarte calda. in rest o sa tina. incerc acum sa fac rost de pudra care sa tina pana la 400 de grade. si aia sigur o sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! mi-am dus blocul motor la un atelier pt rectificare, meseriasul tot insista sa imi bucseze blocul dupa ce l-a masurat mia spus ca am nevoie de cuzinetzi de 66 unde vine cuzinetul ala mare, acum gasesc cuzineti de reparatie pt ce a masurat el? eu stiam ca bucsatul se face in ultima instantza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

66 inseamna +1 cota de reparatie pe exterior. Cuzineti se gasesc pana la +4. Nu-l lasa pe agarici sa-si bata joc de motorul tau. Mai citeste pe aici ca-s multe topic-uri legate de asta si cand ai lucrurile clare apuca-te.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce se intampla cand uiti sa strangi ca lumea piulitele la capacul unei biele (Motorul lui Sburlie). :Driver:

post-32-1203081036_thumb.jpg

post-32-1203081060_thumb.jpg

post-32-1203081071_thumb.jpg

post-32-1203081087_thumb.jpg

post-32-1203081114_thumb.jpg

post-32-1203081126_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Horror. Imi dai mie, te rog, prin taiere, partea pe care venea radiatorul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Horror. Imi dai mie, te rog, prin taiere, partea pe care venea radiatorul de ulei?

2 late- l-am vandut ieri la scrap, poza e in tramvai, pe ultimul drum. Oricum era partial afectata de explozie.

Seria am taiat-o pt ca e aia din talon. Sa fie.

De strans- de un'sa stiu eu cine nu a strans?

La paliere, doar cuzul median e original. Ceilalti, aptizanali. Din fier :frigbaitata: . Adevarul e ca sunt facuti decent, au mat antifrictiune turnat la interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

nenea tizule pune si matale pt cei nestiutori (ca mine) cotele pt arborele cotit la reparatii si pt cuzineti la exterior sau mai bine zis cotele de reparatie pt bloc( pt1300 seria FO dar din cite am citit dar nu am gasit explicit ar fi ca la 1500,1600 mai putin partea cu contragreutatile) ca urmeaza sa crap si eu motorul si imi este de real ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

cuzinetii originali sunt de aluminiu? eu am unul vechi ( dat de fostul proprietar la gramada cu altele)facut dintr-o baza de otel incastrata in cupru si la interior depus un strat de ceva moale cositor poate, cum ar trebui sa arate ala original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei originali sunt dintr-un aliaj de aluminiu in afara de cel de la mijloc- ala e in constructie clasica numai ca e gros (5 mm), Aia de biela sunt in constructie clasica.

Nu e Without Guesswork pe aircooled? Ca acolo-s toate, dar nu zice de cotele de rep la alezajele din bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand oarece dubii asupra shublerului electronic, am masurat latimea palierului de la volant cu micrometrul. 22,00 mm. Deci las blocul in pase, o sa dau cu marcaz sub cuzinet ca sa preiau 2-3 sutimi, si gata.

Am gasit si cuzineti, tot ce vrei si ce nu vrei, KS, la 160 palierele si 50 biela, inclusiv cuz majorati la exterior cu cate 1 mm la diametru si latime (acolo, de fapt, minoratzi :D ) si cote diverse la interior. Azi-maine ma decid asupra arborelui ce urmeaza a-l folosi si poimaine ii cumpar (maine nu e nea ala acolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... "marcaz" ... mishu, ce-i asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcaz cu i din a... gen "substanta, pelicula samd" a zis cineva p'aci ca se mai punea cate ceva sub cuzinet sa preia uzurile infime, fara a rectifica palierul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca ai rezolvat problema si nu mai ai nevoie de piesele din oferta mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine-a zis ca nu ma pasioneaza? Arata ce ai :) , poate-poate. A! Vezi ca ti-am luat Solexu', asa ca oricum tre' sa ne vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!