Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

am facut adaptarile acum o saptamana dar degeaba , tot la fel face .

Am bagat VIN-ul masini pe mai multe siteuri VW si nu apare nici un recall in baza VIN-ului. 

Problema se manifesta dupa 20 de km de mers in oras la temperatura de maxim 10 grade (mai multe grade nu am avut pana acum ca sa vad daca se manifesta mai repede )

Daca o las sa se raceasca 15-20 de minute isi revine la normal .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service in germania care repara mecatronic si a zis ca nu e din mecatronic problema ca nu apare nici o eroare pe calculator. A zis ca e ceva mecanic. Daca e din ambreiaje nu trebuie sa faca mereu problema in orice viteza?

La mine face doar din 3 in 2 cand franez la semafor si cand plec dupa loc daca dau din N in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Intrebare: are legatura smucitul din N in R cu volant defecta? De volant sunt sigur ca trebuie schimbata dar nu stiu exact cum afecteaza cutia, care ar mai fi alte simptome?

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si o intrebare in timpul mersului, fiecare litera  N sau D sau alta are led? Pe maxidot exista indicatie? Cand se scoate cheia din contact banuiesc ca led-ul se stinge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service in germania care repara mecatronic si a zis ca nu e din mecatronic problema ca nu apare nici o eroare pe calculator. A zis ca e ceva mecanic. Daca e din ambreiaje nu trebuie sa faca mereu problema in orice viteza?

La mine face doar din 3 in 2 cand franez la semafor si cand plec dupa loc daca dau din N in D.

Pai pe mechatronic sunt valve.. care sunt "sticky". Nu e nici o problema cu ele doar ca in loc sa se deschida in o secunda se deschid in 2(ipotetic) de aici o reactie in lant. Nu o sa apara eroare pe tester decat cand nu se vor mai deschide deloc, pana atunci smucituri :(. Se poate sa fie din ambreiaje dar slabe sanse. A mai schimbat un user ambreiajele, a mers bine si dupa cateva luni a trebuit sa schimbe mechatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa ma pregatesc de un mecatronic nou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai Auto Hold, si este pusa in functiune nu pleaca.. numai  daca  dai gaz...am patit si eu si eram putin speriata, si dupa aia am dat seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu da nici o eroare in el , schimb la ghici valvele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa astepti pana ai eroare?

Crezi ca DSG poate avea si alte defecte in afara de valve si ambreiaje?

Crezi ca cel care se apuca s-o repare nu-ti va spune daca problema este in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum nu sunt in tara pana in aprilie-mai . si aici in germania nu o repar ca ma usuca de bani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici in tara nu o sa fie mai ieftin. Daca a fi in locul tau in Germania as face reparatia.. cauta pe ebay si vezi reparatori care iti dau garantie 2 ani.

 

http://www.ebay.de/itm/VW-DSG-Automatik-Getriebe-0-040-197-5A4-00401975A4-Mechatronik-Reparatur-/251012772846?pt=KFZ_Services_Reparaturen&hash=item3a7186f3ee

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la firma asta am fost acum maxim 2 saptamani si au zis ca nu e din mecatronic. Au zis ca e ceva mecanic in cutie sau ambreiaj. Doar au pus un aparat de diagnoza si au vazut ca nu apare nici o eroare si cam atat. Serviceurile in germania daca nu vad eroare pe calculator nu prea stiu ce sa faca. Am fost si la o reprezentanta vw am mers in teste cu masina conectata la calculator. Au colectat niste valori iar apoi le-au trimis la fabrica in wolfsburg si asteapta raspuns. Asta am inteles eu. De 5 zile nici un raspuns.

Modificat de vastangiul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

intrebare: un service bun care repara DSG stiti?

ce ma intereseaza pe mine: persoane care stiu sau sunt dispuse sa incerce sa repare cutia automata de pe reno laguna 3 - BVA6 Jatco JF613E e codul ei.

am un prieten cu asa ceva si vreau sa il ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De curind a inceput prnds sa clipeasca in mers, nu mai schimba nici o treapta cred ca era blocat in 3. Am tras pe dreapta am scos cheia din butuc si am bagat o iarasi si am pus contactul iar de arunci merge, sa zicem ca am facut aprox 10km. Eroarea aparuta pe vcds pe auto trans este:

17130 - pressure control solenoid 1
P0746 - 012- open or short to ground intermitent


Are 210.000 ultimul schimb de ulei l am facut acum 2 ani jumatate, toate schimburile au fost la timp facute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

am o intrebare: uleiul in DSG6 se skimba la 60.000km - e clar. Dar are si o limita de timp? gen 60k km sau x ani, care intervine primul.

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat la 40k și mai puțin de 3 ani. Nu găsisem nici o limită de timp. Numai la Haldex 3 ani, așa că l-am schimbat și pe ăla mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea service scrhie 4 ani sau 60000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din eroarea pe care o ai, probabil o valva de la mecatronic e dusa. Din cate stiu se poate inlocui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ANdi B. : esti sigur? Eu stiu ca ai doar limita de km la uleiul din cutia DSG.

 

http://www.auto-technik.ro/maintenance.html

 

 

Mentenanta preventiva la auto din concernul VAG

•Interval revizie periodica: 15.000Km sau 1 an (in functie de care varianta intervine prima);
•Interval inlocuire bujii MPI: 60.000Km ; FSI/TFSI: 90.000Km sau la 4 ani;
•Interval inlocuire set distributie: 90.000Km -> 120.000Km sau recomandat dupa 6 ani;
Interval inlocuire ulei cutie viteze automata tip DSG: 60.000Km;
•Interval inlocuire ulei diferential Haldex: 60.000Km;
•Interval recomandat inlocuire lichid de frana: 2 ani;
•Interval recomandat inlocuire lichid de racire: 4 ani;
•Interval recomandat curatare saboti frana: 2 ani.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Da etse foarte probabil sa fie o valva, dar cum pot sa testez cu vcds-ul fiecare valva in parte sa vad care este. Valvele am de unde sa le cumpar si fiecare este pana in 50euro. Iar operatiunea de schimbare este triviala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare eu am un Touran 170 cp cu DSG si am tractat mai multe tipuri de platforme si remorci de diferite greutati.

Un coleg spunea mai sus ca a gasit in carte o avertizare, daca e sa o iau asa ca nu e bine sa tractezi cu DSG-ul remorci. Acum ma gandesc ca nu o fi bine dar de ce a venit din fabrica cu carlig montat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e mai indicat sa mergi pe Sport nu in D sa nu fortezi motoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aș trimite un mail nemților, să-ți spună ce recomandări au. Ar fi cea mai bună sursă pentru așa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!