Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Presupun ca e pt protejarea motorului. La DSG pe loc nu il poti ambala pana pe rosu chiar daca scoti ESP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

pai da, la situatia asta ma refeream...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

p.s - eu eram in P - n-aveam cum sa fiu in N pentru ca eram in panta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai DSG de generatie mai veche si poate merge. Am incercat la Teff cand avea masina stock si nu mergea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Poate ma ajuta cineva mai "intelept" cu urm problema: la comutarea manetei din D sau R in P se aude un zgomot metalic nu foarte puternic. Ati mai intalnit asa ceva? Mentionez ca masina am luat-o second la 186K, acum are 195K, DSG-ul merge impecabil, zgomotul acesta fiind singurul aspect negativ notabil. 

 

Multumesc si celor care au postat ca nu e bine ca muti din D in N in mers, habar nu aveam de asta, sotia cam asa obisnuieste sa faca mai recent cand se apropie de semafor... ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit cu zgomot metalic si un mic sut  la schimbare (pe loc)N-D-N-D-N. Poate fi de la volant.a blocata sau prost reconditionata.Ai luat masina de la Oradea sau Cluj?

Eu schimb de 60-70 mii km(3-4 ani) din mers de pe D in N si cutia merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rau! :) Am luat-o de la un tip din Bucuresti, verificata in baza de data VW, erau toate in regula, cel putin atunci..... Ii stiu pe expertii photoshopisti de la Oradea...:))

 

Merci oricum, o s-o duc la Leo sa vad ce si de cat ma usureaza, daca e intr-adevar ceva!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb de 60-70 mii km(3-4 ani) din mers de pe D in N si cutia merge impecabil.

 

Salut! In ce situatii faci asta si ce rost are?

 

Eu schimb in mers, foarte rar si doar din D in S si invers..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemple de situatii:

- cand te apropii de un semafor rosu, o lasi sa curga in frana de motor iar in final comuti in N inainte de oprirea pe loc

- cand vrei sa lasi masina sa mearga din inertie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e rostul sa o pui pe N la semafor? Doar ca sa nu stai cu piciorul pe frana? Mi se pare o prostie. Mai ales ca daca esti pe loc cu piciorul pe frana cutia e decuplata, nu ca la cutiile automate clasice.

Si care e rostul sa o pui pe N la semafor? Doar ca sa nu stai cu piciorul pe frana? Mi se pare o prostie. Mai ales ca daca esti pe loc cu piciorul pe frana cutia e decuplata, nu ca la cutiile automate clasice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in cartea de service si e clar ca nu e indicat sa o scoti pe N la semafor si nici in mers.Cutia se strica (ramane fara ungere) doar daca cobori o vale pe N cu motorul oprit.

Manual RO scanat:  http://www.scribd.com/doc/118600524/Carnet-de-Bord-VW-Volkswagen-Passat-B6-3C-Manual-de-Utilizare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi nu aveti autohold? 

 

la semafor nici macar nu mai trebuie sa tii piciorul pe frana, doar trebuie sa opresti roata de tot, dupa ce lasi sa curga din inertie..

 

@tlc

Exemple de situatii:
- cand te apropii de un semafor rosu, o lasi sa curga in frana de motor iar in final comuti in N inainte de oprirea pe loc
- cand vrei sa lasi masina sa mearga din inertie

 

Astea sunt din las fierbinti sau de unde le ai dedus ?

 

Din ce stiu eu N e doar pt cand nu mai merge masina, din diverse motive si ai nevoie sa o tractezi..

 

 

PS: ieri am mers cu un Golf 6, DSG7, avea doar hill hold,1-2 secunde, exista optiune de AutoHold pe Golf 6 ?

post-7527-0-40840400-1381303027_thumb.jp

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

ce a descris TLC sunt obiceiuri de la condusul cu manuala. Asta le-am invatat si eu cand tata avea dacia 1300. Pe 1310 a dedus ca daca o lasi in frana de motor [adica nu o pui pe punctu mort] se produce o oaresce economie :)

 

legat de DSG: singura utilizare logica a lui N am dedus-o ca fiind cea descrisa de mark.

Dar nu toti au autohold. Dar frana in cazul lor decupleaza cutia.

 

Dar, ca veni autohold in discutie: nu se poate adapta cumva sa folosesc autohold fara a avea centura? stiti careva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG6 de pe GTI-ul meu frana sigur nu decupleaza cutia. Daca stau in D cu piciorul pe frana, se aude un usor huruit si se simte o f mica trepidatie din cauza ambreiajului care sta semi-cuplat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Binenteles ca  frana nu decupleaza cutia! Nu stiu de unde au scos-o colegii pe asta...... Cand stau la semafoare interminabile trec pe N si se sesizeaza decuplarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu dupa ce opresc pe loc la semafor, in cazul in care stau la culoarea  rosie a semaforului mai mult de 25 secunde pun in N.

Din ce stiu eu, nu ai voie sa te deplasezi cu motorul pornit in N, daca stai pe loc nu e nicio problema.

 

Mai folosesc N in spalatoriile automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In D cutia este putin cuplata, se vede si in consumul instantaneu (0,8 l/h in D, 0,7 l/h in N). Diferenta este foarte mica, dar de aici se vede ca N si D cu piciorul pe frana nu este acelasi lucru.

 

Legat de deplasare in N este o eroare ca se strica. Scrie in manual ca nu e bine sa o deplasezi in N tractata (max x km, cu max 50 km/h parca), adica cu motorul oprit, pentru ca nu se activeaza pompa de ulei. Dar atata timp cat motorul este pornit nu se intampla nimic rau cand te deplasezi cu ea in N. Cititi manualul cu atentie. 

Asta nu inseamna ca la vale o scoti in N, 1) pt ca este o prostie si daca ai nevoie sa accelerezi ciuciu, si 2) pt ca trecererea din N in D ia foarte mult timp si nu ai voie sa accelerezi pana se cupleaza cutia. Dar la semafor si eu o las sa curca in N cand sunt aproape de stop si stiu sigur ca o sa ma opresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminidis@ l-am citit si zice asa:

 

1. Nu lasati autovehiculul sa ruleze in treapta N, in special nu atunci cand motorul este oprit.

 

2. Urmatoarele autovehicule NU au voie sa se remorcheze, din motive de siguranta:

-autovehiculele cu cutie de viteza automata

 

3. Daca totusi autovehiculul trebuie totusi remorcat:

 

  • cuplati pozitia N
  • nu va deplasati cu o viteza mai mare de 50km/h
  • nu tractati pe o distanta mai mare de 50km
  • cu camionul de tractare, autovehiculul poate fi tractat doar cu rotile din fata ridicate
Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu în N cuplez doar dacă am de aşteptat mai mult la semafor şi neavând autohold trag frâna de mână şi relaxez piciorul.

Modificat de forceturbo
Eliminat anunt vanzare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stationezi mai mult la semafor sau in coada, cu AH pus si piciorul pe frana, dupa ceva timp se aude un tronsnet mic, decupleaza cutia singura nu stiu ce... scrie si la manual.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Dinou am problema cu DSGul, dupa ce acum 4 5 luni am schimbat ambreiaju la cutie acum se pare ca a cazut si mechatronicul, ma tot intreb cum este posibil asta....ambreiaj 1 mie euro iar acum 2 mii mechatronic, sunt foarte dezamagit de acest golf 6, cine doreste automata sa fuga de  acest DSG si sincer am avut multe masini automate iar asta chiar nu m-a dat pe spate subtureaza masina imediat sa consume mai putin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut....sunt nou pe acest forum...si va rug frumos sa ma iertati daca postez unde nu trebuie....in luna iunie am achizitionat un passat cc 2010 2.0 tdi 170 cp cu cutie DSG....cand am cumparat masina am verificato la un service vw ...si totul era in regula..ma rog 2 bucse un mic joc....ideea este ca...cand am verificat masina ...ea era calda...insa a 2-a zi cand am pornito...am auzit un sunet ciudat la roata din stanga fata...un fel de tacanit...si mi-am dat seama ca este ceva de la cutie...acest sunet mi se aude doar cand masina este in dreapta P sau N...la inceput am crezut k este volant...insa ieri am schimbato...si masina face la fel...daca este in P sau N...incepe acest tacanit...daca o turez nu se mai aude....daca o trec in D sau R sau S iar nu se mai aude...daca revin in treapta P sau N...iar se aude...clar este ceva din cutie...ar putea sa imi spuna cnva...ce ar putea fi...pentru ca nu stiu incotro sa ma indrept...si mai ales daca aceasta defectiune ar merge reparata...sau trebuie sa schimb cutia....specific...ca la schimbarea treptelor..fie superioare sau inferioare masina se comporta excelent...nu se simte absolut nimic...am aceasta bataie...doar in P sau N!!! Va multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@:mickyvele:

fiecare cu norocul lui. Mie prima mi-a căzut la 380 mii km şi normal că n-am pus o cutie nouă. Am căutat în dezmbrări o maşină cu km puţini pe cutie(120 mii în cazul meu), şi am pus-o pe aia cu doar 500 euro. Întreagă! Aşa că nu am ajuns la sumele tale colosale de prin reprezentanţe. De banii ăia mai pun încă 4 cutii dacă se strică asta cumva. Totul e să fii speculant în anumite momente şi să nu te laşi păcălit de sumele astea exorbitante pt piese care la originea lor au sume infime de producţie! Dar asta nu înseamnă că DSG e cutie proastă! Eu nu mi-aş mai luat altceva decât DSG niciodată.

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand merg pe piatra cubica incet la relanti se aude un zanganit in cutie...am fost la garantie si cica e normal....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!