Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Eu am avut aceasi problema , identic . Singura solutie schimbat mechatronic la reprezentanta cu 110 mil. Apoi daca eroarea revine schimbat si discurile de ambreiaj. Inca vreo 60 mil

 

Nu e cam mare prețul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin.selaru

Acum am 160 si ceva , nu mai are nici o problema . Doar ca nu se poate abtine sa nu depaseasca viteza legala..... Pretul pentru mechatronic si ambreiajul complet schimbat a fost 90 si 45 pe ambreiaj , restul au fost si alte piese.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un VW Passat din 2008, 2.0 TDI, DSG.


Astazi am fost sa schimb injectoarele iar cand am ajuns pe foaia de diagnoza scrie ca presiunea in cutie de viteze este limita inferioara. 


Aveti idee despre ce este vorba ? Multumesc.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o intrebare daca se poate sa primesc niste lamuriri ar fi super,deoarece reprezentatele VW nu m.au lamurit+ca am auzit multe pareri diferite

Am un GTI 6 Edition 35 DSG6 iar cutia are niste zgomote ciudate dar nu mereu,se aude un clancait cand cupleaza dar destul de deranjat mai ales din treapta 3 in 2 si 1. Dimineata sau cand e rece se aude cel mai persistent.Masina are 49 000 km. E ceva normal? Sa ii fac schimbul de ulei + filtre la cutie?

 

Salut

Avem raspuns la problema pe care o ai pe cutie.

1.Mechatronicul are 1 sau 3 valve care nu mai fac fata presiunii de ulei ceruta de TCM (calculator cutie) dupa diagnoza si masuratori iti putem da un raspuns concret.

2.posibil ca in urma funtionarii defectuoase pistonul care antreneaza discurile de ambreiaj sa cedeze.(dupa demontarea cutiei iti putem spune daca este intreg sau nu).

O zi buna.

 

Aceiasi problema se manifesta si la mine. Am incercat sa ma uit cu VCDS prin parametri si am remarcat unele valori ciudate (a nu se intelege anormale) pe anumite grupuri. Presiunea la care faci referire Florin, poate fi masurata cu VCDS? E un anumit grup pe care trebuie sa il am in vedere ?

post-4041-0-42996300-1373877385_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ti se par ciudate? stii care sunt valorile normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam sa fie simetrice... Intre timp am mai citit si inteleg ca o posibila solutie ar fi aducerea la "basic setings" dar si aici sunt tot felul de "povesti" ce nu s-au incheiat toate cu happy end.

Problema mea e ca in anumite situatii se aude un clonk metalic la retrogradarea din treapta a 3 in 2. Din cate vad sunt multi care au semnalat problema @alexandru_ @axxa84 @Anatoli35

Posibile cauze :

- uleiul

- valvele din mecatronic

-pistonul ce andreneaza discurile de ambreiaj

 

Intrebarea e... Cum ma pot lamuri?

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

 

Salutare

Am si eu o intrebare daca se poate sa primesc niste lamuriri ar fi super,deoarece reprezentatele VW nu m.au lamurit+ca am auzit multe pareri diferite

Am un GTI 6 Edition 35 DSG6 iar cutia are niste zgomote ciudate dar nu mereu,se aude un clancait cand cupleaza dar destul de deranjat mai ales din treapta 3 in 2 si 1. Dimineata sau cand e rece se aude cel mai persistent.Masina are 49 000 km. E ceva normal? Sa ii fac schimbul de ulei + filtre la cutie?

 

Salut

Avem raspuns la problema pe care o ai pe cutie.

1.Mechatronicul are 1 sau 3 valve care nu mai fac fata presiunii de ulei ceruta de TCM (calculator cutie) dupa diagnoza si masuratori iti putem da un raspuns concret.

2.posibil ca in urma funtionarii defectuoase pistonul care antreneaza discurile de ambreiaj sa cedeze.(dupa demontarea cutiei iti putem spune daca este intreg sau nu).

O zi buna.

 

Aceiasi problema se manifesta si la mine. Am incercat sa ma uit cu VCDS prin parametri si am remarcat unele valori ciudate (a nu se intelege anormale) pe anumite grupuri. Presiunea la care faci referire Florin, poate fi masurata cu VCDS? E un anumit grup pe care trebuie sa il am in vedere ?

 

 

Salut,

 

imi este greu sa-ti spun deoarece eu lucrez cu VAS-ul care il foloseste si reprezentanta si este total diferit de VCDS.

vad ca esti din Bucuresti, nu ar fi mai usor sa ne faci o vizita si sa facem si noi o diagnoza ?

nu te costa decat 50 ron care se vor scade din costurile unei eventuale reparatii daca este necesara

 

 

in alta ordine de ide si ca sa-i mai linistesc pe unii dintre voi, totul pleaca de la niste valve, dupa care cade hub-ul cu ambreiaje iar costurile cresc cu cat se amana mai mult reparatia

in fond o diagnoza nu strica nimanui  :icon_thumright:

Modificat de Florin@Caractere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de bine (penru buzunarul meu) pot spune ca sunt in masura sa candidez cu succes la categoria filmelor cu prosti :icon_rendeer: . Pare sa se fi lamurit misterul cloncanitului misterios cand masina trecea din a 3 in a 2.

In urma unui drive test facut dimineata, am constat ca ca acest cloncanit metalic, ce facea sa vibreze si podeaua se manifesta in special in faza de franare cand masina retrograda. Tot repetand testul am constatat ca se manifesta si in alte viteze (1 si 3) dar tot in faza de franare. Urmarind cu atentie zgomotul am identificat sursa... aceasta fiind o cutie de Red Bull (plina) :banghead: :banghead: :banghead: :alien: :))  uitata sub bancheta, ce se izbea cu putere de plasticele de sub scaun, la franare. Culmea e ca se sincroniza perfect cu trecerea din D3 in D2...  Brusc cloncanitul a disparut misterios.. :icon_bounce:

 

Deci pot spune ca o alta posibila cauza (a patra) pentru cloncanitul cutiei, poate fi..... o cutie de suc uitata sub bancheta :banghead: :banghead: :banghead:..

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca defectarea casetei de directie are influente asupra modului in care functioneaza/se comporta dsg-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de bine (penru buzunarul meu) pot spune ca sunt in masura sa candidez cu succes la categoria filmelor cu prosti :icon_rendeer: . Pare sa se lamurit misterul cloncanitului misterios cand masina trecea din a 3 in a 2.

In urma unui drive test facut dimineata am constat ca ca acest cloncanit metalic ce facea sa vibreze si podeaua se manifesta in special in faza de franare cand masina retrograda. tot repetand testul am constatat ca acesta se manifesta si in alte viteze (1 si 3) dar tot in faza de franare. Urmarind cu atentie zgomotul am identificat sursa, aceasta fiind o cutie de Red Bull (plina) :banghead: :banghead: :banghead: :alien: :))  uitata sub bancheta, ce se izbea cu putere de platicele de sub scaun la franare. Culmea e ca se sincroniza perfect cu trecerea din D3 in D2. Dupa eliminarea sursei si continuaea drive testului zgomotul nu a mai aparut. :icon_bounce:

 

Deci pot spune ca o alta posibila cauza (a patra) pentru cloncanitul cutiei, poate fi o cutie de suc uitata sub bancheta :banghead: :banghead: :banghead:

 

Bine că n-ai dat cutia jos. N-am mai râs de mult cu așa poftă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca defectarea casetei de directie are influente asupra modului in care functioneaza/se comporta dsg-ul ?

 

mai exact ce probleme ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reconditionat-o acum cca.2 luni (aparuse un joc pe dreapta)  si mi-a spus cineva (un fost lucrator la reprezentanta vw) ca dsg-ul este influentat de modul in care functioneaza caseta  la modelul meu, pentru ca aceasta este electrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa remontarea casetei trebuia sa se stabileasca din nou nivelul de 0 cu interfata de service VAS 5051 (cred ca se poate si cu VCDS).

Cu volanul asezat perfect pentru mers inainte (cu proba de drum) si geometria realizata, se face setarea de baza, de regula exista o deviatie de 1-3gr.

 

Daca nu se face setarea de baza cu invatarea noului punct de 0 motorul casetei va incerca tot timpul sa "indrepte" volanul pana la valoarea de 0 cunoscuta de el inainte, astfel masina va trage stg. sau dr. in functie de corectiile care trebuiau efectuate. 

 

 

Totusi, avand in vedere cele de mai sus, nu cred ca influenteaza functionarea DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa remontarea casetei trebuia sa se stabileasca din nou nivelul de 0 cu interfata de service VAS 5051 (cred ca se poate si cu VCDS).

Cu volanul asezat perfect pentru mers inainte (cu proba de drum) si geometria realizata, se face setarea de baza, de regula exista o deviatie de 1-3gr.

 

Daca nu se face setarea de baza cu invatarea noului punct de 0 motorul casetei va incerca tot timpul sa "indrepte" volanul pana la valoarea de 0 cunoscuta de el inainte, astfel masina va trage stg. sau dr. in functie de corectiile care trebuiau efectuate. 

 

 

Totusi, avand in vedere cele de mai sus, nu cred ca influenteaza functionarea DSG.

unde pot face asta ?? eu de cind am luat mmasina imi trage dreapta..

am facut unghi, am luat cauciucuri noi noutze....degeaba....

Singura varianta a fost sa las 1,9 presiune pe stinga si 2,5 pe dreapta ca sa fie masina echilibrata...

Am si vag com , dar unde trebuie sa merg sa fac ajustarea asta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti spun in VCDS, poate te ajuta cineva pe topicul de Proceduri.

 

In ceea ce priveste setarea de baza cu VAS 5051 se face la orice dealer Porsche, ceri o geometrie, te asiguri ca volanul este drept si ca masina merge drept inainte daca tii volanul cu mana, apoi revii in service si se face setarea la 0 ( se va calcula si deviatia fata de valoarea memorata anterior).

Iesi din nou la proba de drum iar masina ar trebui sa mearga drept fara sa mai tii mana pe volan.

 

Bineinteles presupunem drum fara gropi, in aliniament, fara "cadere" spre rigola/sant.

Inainte de geometrie se egalizeaza presiunea in anvelope la valoarea inscrisa pe capacul de la rezervor.

 

 

Sa dai feedback daca asa s-a rezolvat problema la tine, daca se considera OT poate imi trimiti pe PM.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne intelegem : niciodata cind am fost sa fac unghiul de fuga nu mi s-a pus masina pe calculator sa imi faca vreo ajustare in calculatorul masinii....

Am facut in 3 locuri separate dar peste tot au facut unghiul si mi-au dat drumul.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu ca sa pui volanul pe 0, pui tester-ul si se citeste valoarea unghiului volanului,  urmand a se face reglajul directiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o masina la care s-a umblat la caseta (fara a se scoate cremaliera), chiar daca s-a montat inapoi totul la semn, din cauza bucsei de cauciuc cu care este prinsa caseta aceasta nu se mai poate strange fix in aceeasi pozitie, fapt care se traduce printr-o deviatie observabila in volan (masina merge inainte cu volanul sub un unghi).

 

In acest caz se indreapta volanul din reglajul bieletelor de directie (cremaliera este centrata), se regleaza geometria, apoi la final se seteaza pozitia de 0 pentru senzorul G85.

 

Autovehiculele care deviază într-o parte si autovehicule avariate 

 

Cauza acestui fapt poate fi cremaliera din caseta de direcţie, care nu este centrată exact pe poziţia pentru mers înainte.
Se ajunge la o uşoară asistare hidraulică/electrica a direcţiei spre stânga, respectiv dreapta. Astfel, autovehiculul deviază într-o parte.
În cursul verificării geometriei punţilor unui autovehicul care deviază într-o parte la deplasarea înainte, trebuie obligatoriu controlată poziţia centrală a cremalierei.
Pentru efectuarea verificării geometriei punţilor, este necesar să se centreze exact cremaliera în caseta de direcţie.
Pentru aceasta, trebuie efectuată o compensare la zero a senzorului pentru unghiul de rotaţie a volanului -G85- → Testerul de diagnosticareVAS 505X .
 

Autovehiculele avariate
Înainte de efectuarea unei verificări a geometriei punţilor, trebuie efectuată o centrare a mecanismului de direcţie

 

 

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vb despre DSG6, va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Pentru 'curiosi' cat si pentru cei 'care le stiu ei pe toate' :)

asa arata un DSG 6 cat si un mechatronic facute bucati  :)

post-35360-0-16367800-1374565426_thumb.j

post-35360-0-55529800-1374565431_thumb.j

post-35360-0-18993100-1374565437_thumb.j

post-35360-0-82557000-1374565443_thumb.j

post-35360-0-04861700-1374565449_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: prin canelurile alea din mecatronic, in timpul functionarii, trece ulei, pentru a actiona valvele hidraulic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Ulei sub presiune de la pompa din cutie. Electrovalvele dau drumul la ulei catre mecanisme.

Sent from my  using Tapatalk.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit, merci.

Eu credeam ca valvele sunt actionate de ulei, in realitate valvele sunt actionate electric si directioneaza uleiul unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 'curiosi' cat si pentru cei 'care le stiu ei pe toate' :)

asa arata un DSG 6 cat si un mechatronic facute bucati  :)

salut , ce fel de problema ai avut cu cutia de a trebuit sa o faci bucati? asa din curiozitate ?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Pai daca nu luam in calcul schimbarea hub-ului de ambreiaje si inlocuirea a doua valve de pe mechatronic, cutia a fost desfacuta deoarece s-au gasit prea multe impuritati metalice in interiorul acesteia si s-a decis curatarea/spalarea ei.

multumit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!