Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Nu pot sa-ti explic exact,dar cum se modifica in EDC16 asa se modifica si in DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin și spun că nu se pot modifica. Vă spun din experiență :-P

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu poti sa explici concret sau sa dai exemple clare......te bazezi doar pe presupuneri. Daca o sa cauti mai atent pe net ai sa constati ca nici cele mai "smechere" echipamente din domeniu nu au in specificatii optiunea de ediatre a cutiei DSG.

 

+1 axxa84

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: faimosul tool vas6262 nu este decat un furtun siliconic conectat la un surub cu gaura centrala ce se conecteaza in locul surubului din cutie?

scopul fiind acela de a umple cutia pe jos in loc sa o umpli pe sus pe la filtru

 

in cazul acesta fac la strung rapid un adaptor filet-furtun , sau umplu pe sus

 

metoda cea mai corecta mi se pare aceea: ai scos 5.5l din cutie ...bagi 5.5litri ..cum spunea si in video

 

filet m24x1.5mm , cost realizare ridicol comparat cu sumele cerute 40-60 euro

40001428.jpg

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a resetat doar când am schimbat cutia. În rest nu se poate modifica! Cel puţin deocamdată! Sunt sigur că o să existe metode în viitor! Eu deţin destule echipamente în domeniu şi niciunul nu are opţiune pt DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

km nu se pot modifica in mechatronic cu intentia de a-i da inapoi.

 

se dau la ' 0 ' doar daca unitatea a suferit o interventie de genul 'resoftare' atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am si eu o problema la cutie de cateva zile poate ma puteti lumina, deci masina este skoda octavia 2006 2.0fsi DSG, de cateva zile mi s-a aprins in bord check engine, PRNDS sunt toate aprinse iar vitezele nu imi mai apar pe BC, cand schimb din P in R, respectiv N si D smuceste destul de bine, in mers la plecat de pe loc merge relativ ok, cel putin pana nu retrogradeaza in trepte, mai ales din 3 in 2 respectiv 1, in sarcina merge foarte bine, la kick-down schimba foarte bine fara smucituri sau alte simpotme, la diagnoza apare Senzor P720 sau P0720, aveti cunostiinte despre problema aceasta, ma puteti ajuta? Precizez ca masina are 93.000km, e luata de noua, uleiul nu stiu exact cum este am inteles ca sunt 2 cutii dsg 6, una cu pipa si autointretinere si nu trebuie schimbat uleiul la ea iar cealalta cu filtru si la care trebuie schimbat uleiul la 60.000 km, va rog sa ma corectati daca am scris ceva aiurea, mersi fain!

Modificat de superuser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ta este cea la care se schimba uleiul si filtrul.

trebuia schimbat uleiul si filtrul la 60.000 km

 

posteaza erorile exact cum sunt

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin și spun că nu se pot modifica. Vă spun din experiență :-P

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Uite ca asa stiam si eu, dar practica combate teoria. Afirm cu siguranta ca se pot da inapoi si aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta ta personala? Ai vazut tu ochii tai cum se face? Ai butonat personal asa ceva? Folclor exista in orice domeni. Circula  tot felul de afirmatii plimbate din gura in gura fara o dovada clara.

A venit client in atelier si mi-a spus ca stie SIGUR de un  ANS facut de Audiosources cu Android..L-am lasat sa viseze in contiunare :winter: Se duce si arunca soparlita asta prin alte parti si uite asa "exista" un model care n-a fost fabricat niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axxa84    Akaiu07

Pentru cei care credeau ca in DSG nu se pot modifica KM.Vedeti postarea lui Turbochip  #3244 http://vwforum.ro/topic/59687-proceduri-vag-com/page-163

Si mai sunt confirmari  :http://vwforum.ro/topic/59687-proceduri-vag-com/page-162

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragul meu, si eu am interfata asta , si iti spun ca nu modifica nimic. DOAR RESET! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm!

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Turbocip sustine ca versiunea UHDS ar scrie in cutie. Maine la intalnire pun masina la bataie sa-mi faca un demo live :dry: Eu am xcan+  clasic si cand incerc sa scriu o alta valoare in dsg ma aleg doar cu acele de la ceasuri date peste cap  si o groaza de erori prin diferite module :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! A patit cineva ca in modul Manual sa smuceasca la trecerea de la viteza 2 la viteza 3 in special in primii 2-3 kilometri de dupa pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine smuceste din 2 in 1 si cica e normal la unele masini asa am primit raspuns....adica reprezentanta a primit raspuns si l am vazut la ei in pc

Modificat de Badx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am un Passat CC 2009 170 cp 105.000km, cutie automata dsg 6 si am probleme cu ea la cald ( dupa ce ajunge temperatura la motor la 90 de grade , cand e motorul rece merge ok )
La plecarea dupa loc:
Cand dau din N in D smuceste destul de tare si se aude 2 cloncanituri  la cutie si cateodata sare din N in D2 si apoi imediat in D1 ,  asta intr-o fractiune de secunda .

 

 

In mers : 

Cand o las sa curga din D3 in D2 fluctueaza turometrul si smuceste pentru cateva secunde .

Cand calc frana de la 50-60km/h cand ajunge ea pe la D3 incepe sa smuceasca pana aproape de oprirea totala .

Pe vcds nu da nici o eroare .
Ce imi puteti recomanda ? Ce poate sa aibe ?
Sa schimb uleiul si filtrul mai devreme sau sa ma duc la un service ???
Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt ambreajele duse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

daca citesti paginile acestui topic vei gasi raspuns la problema ta; e cosmarul tuturor cu DSG6.

spune-ne daca ai avut masina de noua si daca ai respectat mereu intervalul de service [respectiv schimb ulei cutie].

iar daca nu ai fost primul proprietar al masinii, zi-ne la cati km ai luat-o tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost adusa din Germania de la primul proprietar , pe carte apare la 60 de mii schimbul de ulei la cutie . Are service facut numai la reprezentanta VW in Germania.

Mai multe detalii nu am  .

Pana acum nu m-am prins de problema ca era prea frig afara si nu se incalzea destul incat sa apara problema.

Masina o am din decembrie . Am facut cam 5000 de km cu ea . Km cred ca sunt reali . Am verificat la VW , cu vcds in cutie.

Am rasfoit vreo 20-30 de pagini dar nu am gasit nimic concrect .

Va rog imi puteti da un raspuns concret care a mai trecut prin asa ceva.

Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot strica fie valvele in mechatronic, fie ambreiajele. Mechatronic de inlocuit te costa ~6000ron iar ambreiajele ~4000ron la reprezentanta preturile. Alte solutii nu sunt. Sa schimbi uleiul nu ajuta cu nimic. Poti incerca sa vb cu florin@caractere care a desfacut dsg-uri si au mers dupa ce le-a reparat :)

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si basic settings ca aici, poate se schimba ceva. Incearca sa faci adaptarile la cald.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E)

 

LE: La CC stiu ca exista un recall, te rog cauta pe goagal TSB 24x8 si RVU 37G2.

Modificat de cosminidis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!