Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Merci mult, EExcalade !

De volant imi era si mie teama. Deci exista si la DSG aceeasi volant, era si normal sa fie.

Alti bani, alta distractie - doar ce am rezolvat o pb. cu un "cooler-EGR", se pare ca e o problema "clasica" la Touran-uri, cel putin la 1.9 TDI, daca nu ma insel.

Dar parca numai la rece face asa ... nu-mi amintesc daca face si la cald.

O sa verific cum face si pe P ... (si la rece si la cald).

Chestia e ca face dupa ce franezi pana la zero si apoi o treci in N (doar vreo 3-4-5 secunde).

 

Legat de uleiul DSG:

Daca o sa merg vreo 70 mii cu acelasi ulei de DSG are ceva ? - merg distante lungi de obicei si nu schimba prea des DSG-ul.

Sa verific cand a schimbat neamtu' ultima data la DSG ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG se duce volant in jur de 200 mii km.Incepe cu o usoara clancaneala la rece,face 1-2 minute.Dupa un timp(40-50 mii km) continua si la cald pana se blocheaza si aproape nu se mai aude deloc dar toate socurile le preia cutia care in unele cazuri  crapa.E bine sa schimbi ATF-ul (uleiul+filtru DSC) la fiecare 60 mii km.Vezi in istoricul de la reprezentanta cand s-a facut ultima oara schimbul. 99% din masinile aduse de afara nu au KM reali.

Nu cred ca se intampla ceva daca faci schimbul la 70 mii. Am vazut DSG-uri cu un schimb  facut in 200 mii km,functiona,dar cu usoare socuri N-D-N-D-N

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi si ce spune DEX-ul: volant si nu volant_a!

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant - nearticulat (ex. am cumparat un volant nou)

Volantul/volant - articulat (ex. s-a stricat volantul/volant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal ca la mers in relanti masina sa mearga in trepta a 2 si cu o viteza de nici 10 km/h,,si parca ar avea si un mers ca si cum ar cupla /decupla ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 foloseste doar la plecare de pe loc. Merge ca o masina manuala in treapta 1 pe care nu o accelerezi. Daca e si putin deal are mici socuri si eu zic ca nu e bine sa o chinui asa

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai problema la mine consta in faptul ca pe un drum drept daca merg in idle chiar si accelerand foarte putin masina nu cupleaza complet ambreiajul si din cauza asta la idle cu treapta a 2 am sub 10 km/h,acum nu stiu cat este de normal ,nu am mai mers cu alt gti dsg sa fac diferenta,am mers in schimb cu bmw 530 si cand luam piciorul de pe frana pleca destul de tare fara sa accelerez si mentinea viteza ,pe cand la asta pleaca f lin fara acceleratie si mentine o viteza destul de mica si cam asta ar fi singura '' problema'' in rest nu clancane ,nu are socuri,nu vibreaza,nu patineaza ambreiajul,schimba perfect..... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un passat variant din 2008 si am observat in ultima perioada ca atunci cand merge in frana de motor se schimba singura viteza in treapta superioara, adica din 2 in 3 si din 3 in 4. stie cineva daca e normal ? 

in afara acestei observatii, stiu ca atunci cand franez usor, la schimbul din treapta 3 in treapta 2 se aude acel zgomot metalic, nu tot timpul insa in proportie de 90%.

au legatura intre ele cele doua aspecte?

Modificat de valy2vv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul e la toate, mai tare daca este mai incinsa. Pe franare ar trebui sa scada nu sa creasca treptele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dupa ce se incalzeste se aude mai tare. Sunt sigur ca este din cauza uzurii, masina are cca.225000 km dar nu am gasit inca un mecanic priceput in iasi la asa ceva.

Nu sunt insa lamurit cu aspectul legat de frana de motor, cand schimba viteza in treapta superioara desi, consider eu, ar fi trebuit sa ramana constanta. Am sa incerc si in S sa vad cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel face si la mine in frana de motor schimba in treapta superioara,,,dar totusi cum va merge masina in ,,D'' la relanti?? Cum am precizat in topicul de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg ce ai vrut sa spui prin. " ... in ,,D" la relanti..." . Daca merge usor cu a 2-a si apas pedala pana la podea simt cum accelereaza , mai intai -cca.2-4 sec- lin apoi ma lipeste de scaun. Daca insa apas pedala progresiv, accelereaza tot progresiv. In ambele cazuri se simte uneori cum smunceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa zic sa mergi cu masina fara sa apesi deloc acceleratia,,de exemplu in trafic se merge in coloana f incet si nu trebuie acceleratie sau un drum accidentat , la situatile astea ma refeream eu,, la mine chiar daca ating putin acceleratia ,adevarat viteza creste la 10-13 km/h turometru la 1100-1200 rpm dar se simnte ca ambreiajul nu e complet cuplat, dar daca se trece de 1300 rpm ambreiajul e cuplat nu mai sunt probleme,,eu ma gandesc ca am avut situati in trafic in care trebuia sa merg asa si juma de ora din cauza traficului si nu stiu daca e chiar ok pt cutie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta vroiam sa aflu,,daca alt 2,0 tfsi cu dsg  functioneaza in acceasi parametri ca a mea sau poate exista o defectiune , o sa schimb uleiul ca are vreo 60 de mi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate disparea dupa schimb DSG+filtru ca se face si o adaptare.(daca faci la reprezentanta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai vreo problema cu cutia. E posibil ca dupa schimb ulei sa se comporte un pic mai bine (sau nu). Fiind benzinar nu ai un cuplu prea mare la ralanti si de aici si impresia ca ambreiajul nu e complet cuplat. Pune-o pe sport in trafic la mers in coloana si o sa cupleze complet ambreiajul pentru ca in a 2 a va intra la turatii mai mari. La viteze mici si a mea diesel mai sta partial debraiata fiind in a doua si nu in prima treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe sport si pe modul secvential nu sunt probleme,posibil din cauza lipsei de cuplu cu a 2 in D nu cupleaza complet ambreiajul. Multumesc pt pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PENTRU STAMMI.

problema este de la mechatronic.

am avut aceleasi simptome si am schimbat grupul de valve dupa care a fost ok....4luni.

acum vad ca incet,incet incepe sa se manifeste iar.

grupul de valve a fost cica de la un A3 si care avea pansonata aceiasi serie cu cel care m-i la dat jos de pe masina

second hand si m-a costat cu tot cu manopera 1500 ron

ieri am fost la PORSCHE si un mechatronic nou costa 4700(cu piesa la schimb) sau 7800 (fara piesa la schimb)  + manopera+ulei la cutie ,ca de,tre sa-l schimbi si pe ala daca tot il dai jos

Modificat de lucian_ilias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

O intrebare: aveti idee de ce ar tremura motorul?

- ieri, dupa 28km de mers prin bucuresti, am parcat, pus in P si tremura motorul de zici ca daduse frisoanele in el. e prima data in 2 luni cand mi se intampla. Azi nu a mai facut.

 

[sper ca am postat unde trebuie]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza. Daca in P facea, cand nu sunt cuplate ambreiajele, ma gandesc ca nu e de la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, lucian_ilias, asa credeam si eu. Oricum, mi se pare extraordinar de scump, chiar si cu piesa la schimb. Mai stau asa, ca nu face mereu, mai mult la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Salutari.

Intrebare: De ce pe N turatia nu sare de 3000?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E limitata din ecu. Si la mine la manuala daca nu dezactivez ESP-ul si apasa ambreajul nu sare de 4000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

ok, multumesc!

are vreo logica aceasta limitare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!