Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

@gogu40: In acest articol scrie ca DSG utilizeaza "fuzzy logic". Citez: "Because the DSG ECU uses "fuzzy logic", the operation of the DSG is said to be "adaptive", that is, the DSG will "learn" how the user drives the car, and will tailor the shift points accordingly."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu cateva zile iar mi-a murit Motoru. Este a 3 a oara cand se intampla. Bara la Bara mergeam cu vreo 5 la ora si cand am apasat un pic Frana a Tremurat de 2 - 3 ori si sa oprit.

PS : am vrut DSG , DSG am :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, multumesc, incep sa cred ca asa este. Si daca merg 2 soferi cu aceeasi masina, fiecare cu stilul lui, putem considera ca DSG isi "croieste" un management propriu pt. cel care se afla la volan? Daca este adaptiva, inseamna ca trebuie sa se "plieze" dupa fiecare sofer in parte. Vreau sa afirm ca, daca se refera la un set de variabile si nu la un set de valori fixe, presetate, atunci nu prea ai ce reseta. Cred ca intelegeti ce vreau sa spun. Din pacate nu am atit de mult timp pe cit mi-as dori pt. a cerceta mai adanc. Astept cu interes opiniile dvs.

@Alecu_VW, imi pare rau sa aud. Acelasi fenomen i s-a intimplat si lui traypower, dar nu ne-a spus inca daca s-a rezolvat.

Nedumerire: am citit acest topic complet si am observat ca probleme cu DSG au mai mult VW si Skoda. Sa fie vreo diferenta intre acestea si cele de pe Audi si Seat?

Salutari tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gogu40: Nu stie cutia cate persoane conduc masina. Ea "simte" doar cum se merge cu ea si in functie de asta isi adapteaza comportamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spune si spb... cutia nu inavata nimic.

Ceva mai detaliat, legat de "fuzzy logic" (dar, este oarecum valabil si in alte cazuri) aveti in poza.

Cam asta ar vrea sa insemne "adaptive" si nu faptul ca ea (cutia) invata.

post-3949-1212490579_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, domnilor.

Asa cum am afirmat in posturile anterioare, nici eu nu cred ca DSG "invata", cel mult cred ca se adapteaza, proces care are loc probabil permanent.

Intrebarea care se naste firesc este: are vreun sens acea procedura de resetare, daca nu se schimba nimic in setarile permanente ale cutiei?

Salutari tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e totusi o forma de inteligenta artificiala. "Invata" cum poate invata o masina.

Cu resetatul e ca si cum ai face un factory restore la telefonul mobil pe care il folosesti. De cand il cumperi tot schimbi chestii la el... wallpaper, ring tones, themes etc. Cand faci resetul revine la stadiu de nici o personalizare. Identic este si cu dsg ul. Dupa ce mergi cu ea isi salveaza niste informatii despre cum a fost condusa si isi modifica starea. Cand ii faci reset "uita" (sterge) tot si revine la starea default (cum a iesit pe poarta fabricii).

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa fac si eu comparatia cu telefonul mobil, oarecum nu mi s-a parut cea mai potrivita, intrucat se vorbeste despre adaptivitate si nu despre schimbarea unor setari sau parametri. Avand insa in vedere ca nu sint eu cel mai in masura sa spun ce si cum... Oricum ar fi insa, eu sint foarte incantat de aceasta bijuterie, si sper sa nu avem probleme cu ea. Nu aveam nici cel mai mic habar despre DSG. Cum s-ar zice, in acest caz a fost "buy first, ask later"...multumesc celor care au postat informatii pretioase.

Salutari tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
acu cateva zile iar mi-a murit Motoru. Este a 3 a oara cand se intampla. Bara la Bara mergeam cu vreo 5 la ora si cand am apasat un pic Frana a Tremurat de 2 - 3 ori si sa oprit.

PS : am vrut DSG , DSG am :Driver:

Am avut si eu o oprire de motor in coloana, pe autostrada la intrarea in Pitesti, unde am mers/ stat cca 50 min cu 3km/h. Am scris despre asta la 'DSG si autohold'. Aveam AH pus. Nu cred ca este un bug. Mai degraba o protectie pt cutie. Vad ca se intampla numai in cazuri de genul stop and go.

Am sesizat si eu tremuratul, dar numai cand am AH pus. Deci daca am AH si ma tarasc in coloana, calcand putin frana apoi lansand-o sa mai mearga putin din inertie, face un mic tremurat. Ca si cand masina ezita intre a opri definitiv sau a mai rula putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ce imi puteti spune si mie va rog frumos despre combinatia 2.0tdi 140cp si dsg? Cat de fiabila mai este la 100000km ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca sunt off-topic, dar imi poate spune cineva daca dsg de pe vw, skoda, este acelasi lucru cu s-tronic de pe audi? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita investitia de a cumpara un Golf V cu dsg second?

ar putea fi probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@istef am si eu un zgomot la cutie, depistat cu muzica oprita, cred ca e la fel ca zgomotul tau, numai ca la mine se aude din 3 in 2 ... pe (D)rive cand da singura inferioara. Am incercat testul tau, la a 2-a aprox. 2000 rpm sa dau 1 si nu se aude nimic.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.E. mi se aude si din 2 in 1 insa numai cand da singura inferioara, la turatii joase. Cand opresc pe loc la semafor. La voi face zgomot?

Saptamana asta trebuie sa schimb uleiul la DSG, sa vad cum se comporta dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca sunt off-topic, dar imi poate spune cineva daca dsg de pe vw, skoda, este acelasi lucru cu s-tronic de pe audi? multumesc.

Eu stiu ca sunt cam aceeasi chestie, functioneaza dupa acelasi principiu, dar S-Tronicul s-ar putea sa fie putin mai destept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"The Direct Shift Gearbox (DSG), also known as S-Tronic or the double-clutch gearbox, is a transmission developed by Audi and Volkswagen.What makes it special is that it can change gears faster than any other geared transmission. The DSG can be shifted either manually or automatically. It delivers more power and better control than a traditional automatic transmission and faster performance than a manual transmission."

Se pare ca sunt acelasi lucru

Salutari tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu am gasit nimic legat de launch control. De unde stim daca avem sau nu? Eu daca apas frana si un pic acceleratia, parca vrea sa plece de pe loc, nu am incercat sa apas mai tare acceleratia incat sa ajung pe la 2k ture (am tdi). Exista vreun risc la apasarea acceleratiei cand e frana calcata?

Si eu parca aud un sunet (f mic,se aude doar daca e muzica oprita) cand retrogradez pe manual, cand retrogradeaza singura nu am auzit nimic.

@bamse: la cati km trebuie schimbat uleiul din cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca toate Golfurile cu DSG au Launch Control, dar ce stiu este ca trebuie sa dezactivezi ESP-ul si sa setezi cutia de viteze in "S" pentru a functiona Launch Control.

N-am incercat niciodata aceasta functie cu toate ca stiu ca o am... Mi-e mila de ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare documentul. Am retinut vreo 2 chestii pe care nu le stiam.

Cit de diferite sunt cutiile de EU fata de cele de US!

Multumim X-Ecutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

idr, cu launch controlul s-a lamurit mai sus. Referitor la uleiul din DSG, acesta se schimba la 60 mii km, impreuna cu filtrul din DSG. Recomandarea, ar fi sa pui ulei special pentru DSG de la VW si sa incerci sa faci operatiunea intr-un service VW, pentru ca nu prea multi se pricep la aceste cutii.

Despre launch control, nu este nici o fortare a masinii sa-l activezi asa ca cei care-l au il pot folosi cu incredere. Daca ar trebui sa va fie mila de ceva ar fi cauciucurile care se invart ceva in gol pana ce pleaca de pe loc. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D E ceva gresit in documentul ala. Spune ca la cutiile EU daca treci pe manual din padele in D sau S va trece inapoi doar daca tii apasat +/OFF. La mine si in manualul masinii spune ca trece singura in D sau S dupa aprox 20 sec de la ultima apasare a padelelor. Deci probabil au incurcat US cu EU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine trece singura in D/S dupa aprox. 15 sec.

Nu sunt lamurit cu Lounch Control ... daca am sau nu. Din ce am inteles din document trebuie sa fiu pe S si cu ESP off ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca trebuie sa ai pe 2.0 TFSI. Eu am incercat sa pornec cu launch control o singura data. Efectul a fost cel precizat de istef, am lasat niste guma pe sosea si a plecat blana. Undeva citisem ca ar fi violenta plecarea cu launch control, mie nu mi s-a parut foarte violenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat insa am incercat in D si in S dar fara ESP off, o sa incerc azi si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!