Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

mecatronica = electronica (calculatorul cutiei). Al meu a fost schimbat pe garantie (citeste topicul asta si o sa vezi detalii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu informatii noi referitor la problema mea. a venit o echipa de la Porsche Romania la pbv sa faca teste cu masina. deocamdata sunt in probe cu masina(sper ca nu pana la pitesti cum a zis dragos :icon_thumright: ). tipii il stiau pe dragos si cand au auzit ca ne stim .....au inceput sa rada...la el din ce mi-a zis tipu de la receptie i-au schimbat mai intai blocul de vale si dupa 1000km nu a mai facut si pana la urma s-a optat sa i se schimbe cutia. sa vedem si la mine ce decizie vor lua. sa speram ca schimbatul cutiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul sugereaza o incalzire a motorului inaintea conducerii. Teoretic nu ar trebui sa pleci cu masina de pe loc pana nu ai cel putin 65 Gr C la motor.

Te rog nu mai furniza informatii eronate. Citeste manualul masinii. Acolo spune clar ca masina nu se incalzeste stand pe loc ci in mers. Prin urmare, porneste motorul si ai plecat de pe loc.

Oricum recomand macar completarea nivelului uleiului din cutie daca nu schimbarea acestuia pt masinile hidramate cu peste 120k km.

Iar dezinformezi. La DSG este obligatoriu schimbarea uleiului si a filtrului de ulei de la cutie la fiecare 60 mii km, deci nu trebuie completat la 120mii km, ci schimbat. Aici discutam doar despre DSG, nu si despre cutiile hidramate care au alte intervale de service si alta platforma tehnica.

--

Revenind ontopic, am si eu o intrebare pentru posesorii de DSG, eventual pe motoare pe benzina.Incercati urmatorul test; cu motorul cald, rulati in treapta 2 la 2000-3000 rpm si retrogradati (pe manual) in treapta 1. In acel moment se aude o mica pocnitura in cutie? De la service mi s-a spus ca e normal dar nu sunt foarte convins. Am mai testat la un GT Sport cu DSG (de 800km, deci nou) si mi se pare ca se aude si acolo dar mult mai incet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca e destul de normal sa aiba un soc destul de mare cutia pentru ca la rularea in treapta 2 la 3000rpm al doilea ambreiaj e pregatit pentru treapta 3 si in nici un caz pentru o retrogradare in 1.

Nu vad oricum de ce ai avea nevoie vreodata de o astfel de schimbare care mai mult ca sigur nu face bine cutiei si care nu are nici o utilitate in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mergi si in 2000 rpm in treapta a doua si sa retrogradezi. Ideea este ca acest zgomot se aude din cauza socului. Se aude si intrepte mai mari, in retrogradare, dar este mai diminuat. Doar pentru testare am creat acest scenariu, in viata de zi cu zi niciodata nu retrogradez in treapta 1 ca nu prea are sens. Am mai testat azi o data pe DSG-ul prietenului meu (si coleg de forum, de-altfel) si se aude la fel. Sunt mult mai linistit acum. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@traypower

Nu cumva e vreo hiba la senzor/switch de la pedala de frana?

Tine-ne si pe noi la curent daca si cum s-a rezolvat

salutari tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema a switch-ului de frana, ar fi semnalizata si in bord (martorul de bujii ...la diesel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu

Sorry, ce are comun martorul de bujii (la diesel) cu senzorul de pedala de frana actionata?

Era vorba despre problema lui traypower

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:huh: Cand se aprinde Spirala de la Bujii poti sa ai ars Switch-ul de frana,sau sa fie contact imperfect de la praf...de aici legatura :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D @4abc - si ca sa pornesti motorul trebuie sa aprinzi plafoniera.....Zau ca nu vad nici o legatura intre martor bujii incandescente si senzor pedala frana

Sa revenim on topic: Eu astept in continuare vesti de la Traypower

Salutari tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gogu40, nu crezi ca exista posibilitatea ca multi oameni cu experienta de pe forum sa aiba dreptate si ca tu sa fii neinformat si de aceea sa nu vezi legaturi care exista de fapt.

Daca esti totusi convins ca ai dreptate ... mai citeste ce s-a scris pe aici, inclusiv regulamentul, inainte de a ... contrazice orbeste, eufemistic vorbind. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) @razdan: sint absolut convins ca eu am mult mai putine cunostinte in domeniu decit cei cu experienta de pe forum, intentia mea nu este sa contrazic, ci sa acumulez informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

gogu40 daca esti pus pe acumulat cunostinte foloseste search si ai alfa ca asa e. In cazul in care ai ambele becuri de frana arse sau swichul de pedala frana defect astfel te semnalizeaza masina prin aprinderea intermitenta a becului de buji (spira). Pentru tine mi-am permis sa fac eu un search si au rezultat mai multe topicuri (chiar am remarcat la fel ca la tine oameni ce nu le venea sa creada aceasta asociere a spirei cu franele -> aici si aici si aici

Si hai sa revenim la topicul despre DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: @razdan: sint absolut convins ca eu am mult mai putine cunostinte in domeniu decit cei cu experienta de pe forum, intentia mea nu este sa contrazic, ci sa acumulez informatii

Pai chiar nu se vede acest lucru din pacate...

Sunt bune si replicile ironice uneori ca doar eram offtopic... :lol: :lol: ...

Voinea 10X!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@voinea: multumesc! recunosc ca nu mi-a trecut prin cap sa folosesc search - (prea simplu, nu?) oricum asocierea este hilara, dar exista. multumesc inca odata

revenind la DSG, stie cineva daca si cum s-a rezolvat problema lui traypower?

Salutari tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca trebuie sa continuam :D -ul dar, ce anume ti se pare hilar?! Ai fi descoperit acest lucru daca ai fi citit cartea masinii :(

Problema lui trypower imi pare asemanatoare cu cea a lui vtoderoiu ( DE AICI ) si care nu si-a gasit raspunsul...inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ,

iau in calcul aceasta posibilitate...a unui contact imperfect

am plecat pt mai mult timp si aveam aprins pe bord o lumina , cum ca am un bec ars (front left parking light defective)

care inainte sa parchez masina s-a stins, si s-a stins....corect adica...becul de pozitie functiona

acum , cand am ajuns ...- cca 10 zile - am pornit ...iar arata ca becul e ars..si el e stins

am mers...un pic...azi cu ea...aprox 50 km, dar nu am avut vreo prbl pana acum...azi as vrea sa sun sa o programez pt un service.

Nu prea stiu unde sa ma orientez... ;) aici astept sugestii...

Service...pt niste troncaneli ...care se aud..pe sub ea..n fata...cred (prbl de care am mai scris pe aici ) , pt lumini , si pt faptul ca pe bord mi-a aparut : service in 200 km or 355 days

mesajul incepe cu 1300 km or 357 days...si scade...

Ma intreb de ce a aparut treaba asta...ca nu sunt aproape de 150 k ...? cum as banuii ca a fost setat calc sa apara mesajul asta...din 30 in 30 ...daca stie cineva...sa imi zica si mie

De oprit asa..."din proprie initiativa" ...nca nu mi-a mai facut, fac doar o legatura...doar ca ambele opriri s-au intamplat can abia pornisem motorul

o sa va anunt can fac..."revizia" de 146 k !??!!? care mi-o cere ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii despre problema mea cu dsg-ul. dupa o luna si cateva zile de stat in service si telefoane pe la importator, vineri s-a comandat blocul de valve, presupunandu-se ca acesta ar fi defect si ar cauza problema. nici pbv, nici Porsche romania si nici fabrica nu stiu ce are dupa ce s-au conectat online la masina. asa ca astept blocul de valve si dupa istoria cu voinea, pot fi sigur ca va face la fel.

ps: dupa ceva insistente am primit o jetta pana cand se rezolva problema. macar atat.

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TrayPower, te rog sa scrii corect romaneste.

In al doilea rand, mesajul care ti-a aparut pe bord computer cu service in... days or ... km este normal. Trebuie sa ajungi la un service sa faci schimbul de ulei si revizia periodica de 15 mii sau 20 mii (LongLife) in functie de cum a fost programat. Daca tu ai facut schimbul de ulei si nu ai resetat computerul e partea doua. Vezi ca in manualul masinii ai modalitatea de resetare a computerului de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca s-a mai discutat dar chiar sunt curios ce parere aveti: DSG Resetting Technique .

Sincer nu am incercat dar sunt foarte curios :))

Modificat de MaryS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, am citit topic-ul indicat de tine si concluzia la ce scrie acolo e ca procedura "reseteaza" ceea ce masina a invatat de la stilul de condus al soferului (i.e. schimbarea treptelor de viteza mai devreme sau mai tarziu). Recunosc ca nu stiu daca masina chiar face asa ceva, dar daca ea chiar mi-ar "invata" stiilul de condus, nu vad de ce as dezvata-o.

Still, e interesant de stiut procedura, sunt si eu curios daca a incercat cineva de pe aici si daca simte vreo diferenta. Mai ca as incerca si eu (din pura curiozitate), daca cineva mai priceput de pe forum m-ar asigura ca nu stric nimic :)

@istef: nu stiu daca are nici cea mai mica legatura, dar cine stie, poate dispare sunetul de care te "plangeai" la retrogradarea manuala din treapata 2 in treapta 1. BTW, ai mai aflat exact din ce cauza se aude acel sunet? (ma rog, din ce cauza AUZI, ca eu nu prea auzeam mare lucru :icon_thumright: ).

Modificat de Cosmin Bolohan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe alt forum am citit ca e indicat sa folosesti procedura respectiva dupa resoftare, cand ma intorc de la munca o sa postez si linkul respectiv. Probabil o sa incerc eu zilele astea si o sa revin cu pareri :( .

Modificat de MaryS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare legata de dsg... modul de functionare mai degraba.

respectiv cu padele pt schimbator la volan... condusa in modul secvential, posibil sport... presupun, deoarece nu am pus mana vreodata pe asa ceva:

sunt in viteza a 6-a... si apas succesiv, la interval de mai putin de o secunda, de 2-3-4 ori pe minus (retrogradare). Ce se intampla? Trece din viteza 6-a intr-a 2 in mai putin de 2-3 secunde? sau trece doar intr-o treapta inferioara, asteptand sa se regleze turatia pentru a face inca o data retrogradare... samd pana ajung la viteza 2-a?

deci ce se intampla daca sunt intr-a 6-a si apas de 3 ori (in mai putin de 2 sec) pe shift down? trece intr-a 5-a? sau intr-a 3-a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia e "idiot-proof" si stie sa "astepte sa regleze turatia pentru a face inca o data retrogradarea". Astfel, chiar daca vrei, nu vei putea "ucide" motorul, cum ai putea cu o cutie manuala.

Acelasi lucru e valabil si la urcarea in trepte de viteza, nu iti trece in treapta superioara daca asta inseamna subturarea excesiva a masinii.

@MaryS: dupa resoftare ar avea sens sa faci "resetarea" cutiei, deoarece ea e obisnuita cu stilul tau de condus o masina cu o anumita putere; cresterea puterii masinii (poate) aduce cu sine si o schimbare a stilului de condus, de unde si nevoia obisnuirii cutiei cu noul stil.

Modificat de Cosmin Bolohan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@golfaholic

daca este in viteza a 6-a, la 80 km/h, apesi de citeva ori "-", retrogadeaza pina la treapta la care motorul urca pina la turatia maxima (cam 4500 rpm, la mine), corelata cu viteza de inaintare din acel moment, la care ar trebui sa schimbe treapta imediat superioara. Am facut asta o singura data cind incercam modul manual. Nu am observat cite trepte a retrogradat, minim 2 trebuie sa fi fost, daca nu chiar 3 (cred ca in vit. a 3-a, la 4500 rpm, se duce la mai mult de 80/km/h). Nu o sa repet operatia, nu ii vad rostul acestui mod manual, exista modul "D" care este incantator. Si apoi "S"...

Referitor la "resetare", personal nu cred ca aceasta cutie "invata" un stil sau altul de condus, cred ca schimba vitezele in functie de anumiti parametri pe care ii monitorizeaza permanent: viteza de inaintare, treapta in care se afla, sarcina (inclinarea drumului+incarcatura) prin masurarea noxelor sau a unei componente a acestora, pozitia pedalei de acceleratie, viteza de apasare pe aceasta si cit de mult a fost apasata etc., or fi mai multe, ne vor ajuta colegii cu experienta, carora eu le multumesc pt. tot ce am aflat pina acum si pt. ce va mai fi.

@voinea

Referitor la SEARCH: Am tastat zilele trecute, in bara de cautare, simplu: DSG. Rezultat? 0 (ZERO) pagini gasite. Fac eu ceva gresit? (trebuie sa pun ghilimele, paranteze, stelute?) multumesc anticipat

@dany: ceva vesti?

salutari tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!