Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Oi avea eu bug sau e perfectionata ?

La mine, turatia la care schimba depinde de urgenta accelerarii. Daca-i dau tare, se duce peste 5000.

O fi din cauza ca am TDI CR ? Bingo !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e de vina a mea ca e mai veche,cu multi km si vrea sa protejeze motorul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e de vina a mea ca e mai veche,cu multi km si vrea sa protejeze motorul :D

Ahahahahaaa

Da, ca are 'fuzzy logic' si actioneaza in functie de situatie :) Sau a vazut ca faci liniute si nu a vrut sa te ajute ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat si eu in S blana si intr-adevar a intrat pe rosu,sar pana in 5000 rpm,in D nu vrea sa se duca la rosu,schimba imediat sa intre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la CR intra pe rosu si in D.

Mai confirma cineva care are DSG + CR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"A DSG will also not let you rev to engine redline because it will shift slightly below redline."

Asta e o gluma ? Daca o calci, schimba pe rosu chiar in D, nu mai spun in S.

Ca user de DSG, articolul ala nu imi aduce multe noutati si nu dovedeste o cunoastere practica a functionarii cutiei.

Se refera in general ca nu te lasa sa o duci la rosu... nici pe MANUAL (tiptronic).

La mine pe sport doar in prima treapta ajunge la rosu, apoi din a doua scade din ce in ce mai mult turatia la care schimba. Sa zicem treapta 1 se duce la 4700, a doua 4400, a treia 4200-4300. Dupa 4000RPM cuplul si puterea scad brusc...

Modificat de Sp!der
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data, in D (nu S) daca o calc schimba peste 5000 ! Poate confirma cineva care are tot motorizare CR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o lasat balta cu turatia asta. Ce importanta are ca lasa motorul sa se duca pana la rosu?

Haideti sa discutam chestii serioase aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o caracteristica a cutiei, care este in discutie. Daca VW lasa un motor TDI sa se duca pe rosu sau nu releva ceva despre elasticitatea lui si solutiile tehnice, nu crezi ? Mai ales cand exista descrieri tehnice inexacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant ... mie-mi schimba-n 7000 :huh:

oricum, mi se pare ciudat sa schimbe pe rosu pe motoare diesel, mi s-ar parea normal doar prima si maxim a doua treapta. In rest, nu vad utilitatea si fortezi si motorul aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si eu tot topicul vis-a-vis de DSG,dar nu am gasit nici o problema ca a mea,masinuta mea,cateodata ,cand schimba din treapta 2 in 3,parca nu reuseste,incearca de doua sau de trei ori ,abia atunci intra ,dupa care se comporta absolut normal,de la ce credeti ca este?oare sa mi se fi parut mie,desi nu cred,sa incerc o resetare?stie cineva unde pot sa o fac in Pitesti? :offtopic: :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum "incearca de doua sau trei ori" ? explica, ca nu inteleg ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica incearca dar nu reuseste ? Deci tu apesi constant pedala iar masina se tureaza aiurea cand treci din 2 in 3 si dupa cateva secunde abia trece in 3 ? Pentru ca, daca tu accelerezi iar cutia nu schimba, inseamna ca se tureaza la rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,eu turez constant,ea trece din 2 in 3,apoi iar in 2 si iar in 3 si abia acum isi ia mersul,iar toata treaba asta se intampla foarte repede,astazi nu s-a mai intamplat,poate nu se mai repeta si a fost utilizare necorespunzatoare din partea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,eu turez constant,ea trece din 2 in 3,apoi iar in 2 si iar in 3 si abia acum isi ia mersul,iar toata treaba asta se intampla foarte repede,astazi nu s-a mai intamplat,poate nu se mai repeta si a fost utilizare necorespunzatoare din partea mea :icon_thumright:

Daca tii talpa fixa mentinand aceeasi presiune pe pedala, poate esti pe turatia de cuplu si atunci se poate intampla sa oscileze.

Daca apesi mereu mai mult pedala si face cum ai zis, e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,cred ca este din vina mea,nici astazi nu a mai facut,oricum o sa-i fac in weekend acea resetare si apoi vedem si azi si ieri a mers super bine si fac in jur de 100-150 km/zi,deci sa speram ca a fost numai o chestiune de turatia de cuplu,asa cum a zis si colegul overseas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie concomitent cu luatu vreunei gropi mai mari ; mi s-a intamplat in treptele 1 - 2 sa merg incet , si sa iau o groapa suficient de mare cat sa imi miste piciorul de pe pedala. precizez ca era iarna , si nu suficient de incalzita"" masina , astfel incat , frana de motor era destul de puternica mai ales din 2 , in 1 .

Raman la parerea ca, cutia e inca nu se da batuta in fata utilizatorilor . nu stiu daca am mai spus , dar a mea e productie 23 dec 2004, cu cca 200 000 km la bord si se comporta foarte bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate ,oricum s-a intamplat iarna si pe drumurile din Pitesti... :vaidecapulmeu: ,oricum nu s-a mai intamplat deloc,va multumesc pentru opinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am un touran 1.9 tdi 105 cp si cutia se comporta in felul urmator: Sunt in D, daca merg cu 50 la ora si franez un pic mai tare cutia incepe sa retrogradeze 5 - 4 - 3 - 2 pe la 20 de km/h daca iau brusc de pe frana si turometru e undeva la 1200 rot/min masina incepe sa faca ca si cum as fi cu o manuala bagata in treapta a doua si iau piciorul de pe ambreiaj si il apas cat sa dau senzatia de cuplari si decuplari partiale ale abreiajului. Cu alte cuvinte masini decelereaza si da suturi in decelerare. Daca o dau in Manual mode nu mai face asa. Alte probleme cutia nu are. Toate astea le face doar cand motorul e fierbinte de pe la 80 de grade. Cand e rece merge impecabil. 200k de km are masina. Softul a fost rescris de 5 ori in germania. Am facut si adaptari pe cutie si tot asa face.

Ramane sa verific uleiul dar baietii pe la care am fost spun ca nu e de la cantitatea de ulei. Uleiul a fost schimbat cel putin in acte la 200k in germania.

Erori pe modulul cutie automata nu am.

Daca merg pe S problema se accentueaza. Incepe sa dea suturi de pe la 1400 de rot.

Astept pareri,

Modificat de constantinvww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o problema perfect normala la dsg 6 trepte. Asta este in special din cauza softului si nici pana acum nu au rezolvat, deoarece in acea clipa masina nu stie daca tu vrei sa accelerezi sau vrei sa te opresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns ANdi B. Sa inteleg ca toate fac asa? Eu tin minte ca am mers cu un passat 140cp si nu mi-a facut dar nici nu am incercat.

Pai ar trebui sa scrie softu pentru D (drive) ca cel de manual , pentru ca pe manual da clar treapta a doua. Am fost pe la un meserias in cutii automate si mi-a spus ca ori e uzat discul 2 ori e uzat regulatorul 2 de presiune. Poate cutiei ii mai trebuie 200 de ml de ulei in plus, sa aiba presiune mai mare din moment ce la cald banuiesc presiunea scade... Azi am facut niste teste si incepant cu G502 senzorul de temperatura =90 de grade am reusit sa o fac sa cupleze-decupleze. Ba mai mult in timpul in care face treaba asta daca dau in manual mode imediat nu mai face. Temperatura nu ar fi mare pentru ca maxim sunt undeva la 135 de grade (asa am citit in pdf dsg). Si nemtii au incercat sa repare problema pentru ca are softul scris de 5 ori in germania la reprezentanta. Eu personal tind sa cred ca problema e legata de calculatorul de motor (ceva nu e in regula).

Daca nu stie ce vreau sa fac sa ramana intr-o treapta.....off cutiile astea....

Stie cineva un recode code pentru DSG 02E? sau un security login?

Alte pareri?

Mersi Andi,

Modificat de constantinvww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantin-daca nu ai incercat normal ca nu ti-a facut!?

Felul in care retrogradeaza cutia pare a fi printre minusurile utilizarii urbane. Norocul nostru ca acest minus este compensat de felul in care schimba pe accelerare.

Un alt minus dpmdv ar fi comportamentul pe timp de iarna. Mi s-a parut ca pierde mai repede aderenta fata de o manuala, cuplul distribuit la roti fiind parca mai brutal chiar la o apasare moderata a pedalei de acceleratie( si la exploatare de la padele).

Off- a schimbat cineva de curand uleiul la cutie? Preturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am DSG si pot spune ca niste mici smucituri la decelerare face rar si numai cand e aproape sa se opreasca, in general insesizabil.

Schimbul de ulei te duce intre 600-1000 ron, depinde unde faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi te rog un exemplu "unde"sau de unde(ulei). Eu stiu ca intra la un schimb 6 l de ulei(cel mai ieftin l-am gasit cu 90 ron/l), filtrul aprox. 80ron(+eventual garnitura) la care s-ar adauga manopera.

La noi la reprezentanta mi-au dat urmatoarele preturi:ulei=104 ron/l, filtru=163 ron, garnitura=159 ron, manopera cred ca e 120 ron/ora(banuiesc ca le trebuie vreo 3 ore!!!)

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe topicul cu costuri revizii, serviceuri, pe acolo am vazut informatia. Eu inca nu am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!