Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

da, se poate.. murdaresti tot pe acolo cand scoti filtrul :dry:

 

nu te doare mana sa mai desfaci 3 suruburi

 

PS: nu fac referire la nimeni :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu feedback:  Dupa cum se vede nu am gasit data de fabricatie inscrisa pe filtru , ce am observat este ca la filtrele noi , data de fabricatie ar fi inscrisa pe partea filtranta ,partea de hartie  care banuiesc ca se sterge dupa ce trece ulei prin el?! Asta poate sa confirme cei ce au schimbat ulei la dsg si au vazut filtrul nou.

Azi intre timp am dat un telefon la reprezentanta VW Bistrita unde s-a facut schimbul si dupa ce am relatat toata suspiciunea mea , inginerul de service m-a sunat la cateva ore sa-mi confirme ca la Touran se poate schimba filtrul si fara a demonta bateria . Intradevar , azi cand am demontat sigur am observat si eu ca este destul loc incat sa intri cu o tubulara si destul spatiu sa desfaci capacul fara probleme, este stramt , dar merge.

Uleiul are aproximativ 15 mii km , cum vi se pare culoarea?

 

 

 

Filtru DSG.jpg

Filtru DSG1.jpg

Filtru DSG2.jpg

Filtru DSG3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine si uleiul si filtrul. Deci in final pare ca i-ai suspectat degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un final fericit al  povesti  ma va face sa dorm mai bine la noapte.😃

O seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/2/2022 at 4:36 PM, Dan.MDLL said:

Salut,

Eu mi-am schimbat singur uleiul la DSG anul acesta, 6 litrii OE+filtru+furtun adaptor. Am preferat sa aplic metoda ca la carte: scos ulei vechi, bagat ulei nou 6l, verificat cu VCDS sa am temperatura optima, plimbat un pic schimbatorul, scos surplusul. Stiu ca am facut un schimb de ulei corect!

Si eu mi-am schimbat uleiul si filtrul la DSG singur, dar nu vad cum ar putea intra mai mult de 5 litri. 

De altfel multe kituri aflate la vanzare vin direct cu doar 5 litri.

Si in videoul postat mai sus cu scoaterea filtrului fara baterie demontata, arata ca a scos 4.3litri din cutie.

Sau daca ai reusit sa bagi 6 litri, nu ti-a curs un litru inapoi afara cand ai facut nivelul?

 

Tot la acel video am remarcat un comentariu cu care sint de acord, e bine sa se evite masinile acelea automate care fac flash de ulei la cutie, desi VW recomanda doar schimbul gravitational:

 

"BTW, VW strictly prohibits the use of any fluid flushing machines on their products! One of the best dealership-level repair shops in Europe - Das Auto Service - has investigated this issue due to a rising number of questions from customers as to why they don;'t use any machines, but only use VAG 1924 and the other one for the multitronics. They got in contact with the manufacturers of most VW transmissions - ZF - and with VW of Austria and asked them why the service manuals have never allowed use of any service stations and why VW does not even have a service station for flushing. The answer from both places was that these machines highly overpressurize the transmissions' internals which may cause stuck armatures of the sift-solenoids, blown off seals and all sorts of other issues. Which is why ALL VW/AUDI transmissions are filled by using gravity fill method with VAG 1924."

dsgKit5litri.jpg

dsgoil1.jpg

dsgGravitationalOnly.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceputul lunii ianuarie m-a lasalt mecatronicul la cutia de viteze pentru o Skoda Superb 170 cai.

Solutia optima  a fost sa schimb cu totul cutia de viteze. Intamplarea a facut sa gasesc una din dezmembrari cu relativ putini km care merge foarte bine.

 

Singurul lucru ce ma deranjeaza, este ca cu noua cutie, masina schimba mult mai sus in range-ul 1300 - 2300 rpm fata de 1300-1800 rpm cat era inainte.

Toate acestea se traduc in ambalarea inutila a motorului si consum mult mai mare. Am incercat o resetare a stilului de condus dar fara succes

 

Aveti idee daca se poate reparametriza / adapta cutia sa schimbe in vechiul range ? Cine s-ar putea ocupa in Bucuresti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 6 litri am cumparat, identic ca in poza de mai jos, doar ca de la noi. Am golit tot, nu m.am uitat cat a curs, am schimbat filtru, apoi am pus 6litri prin metoda gravitatiei iar la final cand am facut nivelul a iesit 1l si ceva.. daca imi aduc aminte bine.

Stiu ca VW recomanda 5,5 litri sa bagi in DQ250 apoi faci nivelul.

4CF26E5C-4A44-4B99-98D3-B784FFECD55A.jpeg

G 052 182 A2 - codul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Imi puteti recomanda, va rog, un service sau o reprezentanta in BRASOV unde sa fac revizia de 120k la o cutie DSG6?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Va povestesc si eu cum se comporta a mea.. Daca e putin in panta pleaca in suturi, chiar si pe un plan drept, nu reusesc sa plec incet..trebuie sa plec mai tare ca sa nu mai simt acele suturi. La rece, se aude un zgomot metalic cand trece din 2 in 3 (nu si invers).

 

Suportii cutiei i-am schimbat, planetarele sunt ok. 

 

Sunt in situatia in care nu stiu daca e bine sa mai investesc in actuala cutie sau sa caut alta din dezmembrari..mai ales ca ar trebui sa schimb si uleiul. Mi-e teama ca ii schimb uleiul si sigur nu rezolv problema..si apoi daca iau alta din dez, tot o sa schimb uleiul.

 

Pareri despre ce ar putea avea? Nu are nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, 16MAW said:

Salutare,

 

Va povestesc si eu cum se comporta a mea.. Daca e putin in panta pleaca in suturi, chiar si pe un plan drept, nu reusesc sa plec incet..trebuie sa plec mai tare ca sa nu mai simt acele suturi. La rece, se aude un zgomot metalic cand trece din 2 in 3 (nu si invers).

 

Suportii cutiei i-am schimbat, planetarele sunt ok. 

 

Sunt in situatia in care nu stiu daca e bine sa mai investesc in actuala cutie sau sa caut alta din dezmembrari..mai ales ca ar trebui sa schimb si uleiul. Mi-e teama ca ii schimb uleiul si sigur nu rezolv problema..si apoi daca iau alta din dez, tot o sa schimb uleiul.

 

Pareri despre ce ar putea avea? Nu are nici o eroare.

Salutare,

 

la mine face figuri invers, din 3 in 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde se poate resofta un DSG6?

Am un B6 2.0tdi 170cp cbbb și cutia schimba foarte jos. La 60kmh cuplsază treapta 6 și mașina tremură ca naiba. Nu poti să conduci în oraș. Trebuie să o trec pe S sau pe M. Cutiile astea nu învață stilul de condus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi "'problema"'. In D schimba prea jos iar in S schimba cam sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și a ta tremură la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul are o rezonanta in zona 1300 - 1400 rpm si aude un zgomot cu frecventa joasa ca un fel de bass in interior. La mine cu cat sarcina pe motor creste, zgomotul asta este mai evident. Pe langa asta, masina e moarta cand acelereza de la 1100 rpm in treapta VI-a. E un mare minus al cutiei in varianta de fabrica, totul evident pentru cateva grame de CO2 in testele de omologare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bună ziua. recent am efectuat revizia cutiei automate dsg 6 la golf 7 variant 2.0 tdi 150 CP din 2014 și întreb dacă este necesar (sau obligatoriu!) să se realizeze și o calibrare a cutiei. km actuali 237.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @dragosv44km multi = uzura ambreiaj = nu se recamanda calibrare (am citat mecanicul meu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se face aceast calibrare si cu ce ocazie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se inlocuiesc componenete prin cutie (ex. ambreiajele) ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T erau unii pe forumul logan,cu cutia Easy R Aka JS3, ii pacalea service-ul reprezentanta in garantie cu echilibrarea, ca sa nu le schimbe pe garantie kitul de ambreiaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca recomandati pt tripode pt passat b6 2.0 bkp? Are cineva la indemana cod piesa?

 

Le https://targuldepiese.ro/cap-planetara-vw-passat-3c2-2-0-tdi-16v-diesel-140-cai-spidan-25177/18523/100071/tdpid-2137/

 

Asta e ok?

Modificat de 16MAW
Completari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spidan lobro gkn - cele mai bune

Skf - locul 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/10/2017 at 10:51 PM, Ovidiu2007 said:

Buna seara colegi. 

Vreau sa va intreb daca este normal ca la cutia DSG sa se auda una sau doua batai in momentul in care trec din "P" in "D" sau invers??Precizez ca se simt acele batai in podeaua masinii...??

Este primul meu autoturism cu cutie automata! 

VW PASSAT CC, DSG6, 140CP. 

ai aflat ce are? Face si a mea asa, dar doar la rece. Dupa ce se incalzeste nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si la mine se aud/simt bataile, uneori da eroare si se aprinde mil. Un macanic a spus ca se rezolva prin schimbarea ambreiajelor. La reprezentanta au zis ca pe langa ambreiaje ar fi si o electrovalva ceva pe la mecatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare iti da ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!