Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

salutare, Detin un Passat b6 cod motor CBAB cu cutie DSG DQ250- LQV,  cutia da socuri la introducerea in Drive si uneori intra intarziat in Revers, am schimbat uleiul pe original si problema persista sau schimbat tampotane cutie motor verificat planetare sunt ok, am facut verificari cu VAGCOM fara gram de eroare pe cutie singura valoare mare gasita cu vagcom este pe Canalul 015 Gear selector,  gear selector 1-3 --3008,  gear selector 2-4 --1088,  gear selector 5-N --1970,   gear selector 6-R --1965,  toate au valori mari fata de normal, valori normale gear selector 1-3 -- maxim 1023, gear selector 2-4 -- maxim 1023,  gear selector 5-N -- maxim 1023,  gear selector 6-R -- maxim 1023,  ajutor help 

Multumesc in avans

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.09.2022 at 8:01, UNHleaSHD a scris:

Pregateste-te sa cada mecatronicul.

Multumesc pentru raspunsul detaliat, stiu ca o sa cada dar se poate repara, ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Din pacate am inceput si eu o exeprienta neplacuta cu masina ce o detin din 2020, respectiv Scoda Octavia Scout (model 2017), motorizare 2.0 dti 184 CP (CUNA) cu DSG 6. Masina a fost achizitionata cu 77000 km reali (cunosc istoricul de cand a fost noua), acum are 129000 km. Schimbat ulei DSG la 117000km. Din luna august, cand accelerez, masina prezinta o trepidatie laterala insotita de o, sa zic, bataie in podea ce este foarte bine sincronizata cu acesta trepidatie. Am zis sa ma duc la o reprezentanta Skoda cat mai aproape de locul in care a inceput. Cum nu eram in Bucuresti am fost in provincie (Gorj). Mi s-a zis ca masina nu are nimic, ca au fost verificate planetarele, jocurile la bucse si suportul de la cutie. Curios este ca parca chiar nu mai facea. Apoi am plecat spre Bucuresti si a inceptut iar sa faca, acest lucru accentuandu-se in timp. Aceasta trepdatie/bataie se accentueaza mai ales cand merg mult cu masina (autostrada, drumuri in panta cum ar fi cel de pe Dealul Negru). Cel mai pronuntat ar fi intre 60-80 km/h si peste 100. Masina zici ca se rupe daca accelerez mai puternic. Am schimbat si rotile fata cu cel din spate si reechilibrate. Cand nu mai accelerez masina nu mai face. Mai nou am observat ca face si cand cobor o panta, in frana de motor, dar nu asa puternic. As avea rugamintea daca puteti sa imi recomandati unde as putea sa merg pentru o diagnosticare/reparatie corecta. Din ce am citit pe acest forum, Florin@Caractere a ajutat pe multi membrii de pe acest forum in astfel de situatii. Ati putea sa ma indrumati cu datele de contact ale lui Florin. Sau o recomandare a unui service ce a rezolvat un caz similar? Multumesc anticipat!

Modificat de MarianT.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cuplajul elastic de la haldex, fata/spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost verificate cele doua cuplaje de la haldex/cardan. Cel putin asa mi s-a comunicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am avut aceeași problema. Era de la tripoda. După schimbarea lor și a revenit mersul perfect ca inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am și eu o problema și va rog sa ii acordați putina atentie dacă doriți. Am citit toate cele 196 de pagini și nu am găsit ceva asemanator. La un Passat cc 2014 177hp a început cu un tacanit între 900-1000 rpm și pe neutru și in sarcina. Acum începuse sa vibreze la plecarea de pe loc și acum tremura putin mai tare in D și R. Indiferent de vale sau deal tremura doar la plecare. Tind sa Menționez ca mașina nu face clunk la retrogradări sau schimbări de viteza și nici când mut levierul in p r n d s. Vitezele le schimba extraordinar de lin și de bine. Am mai avut cc uri și ca asta nu schimba niciuna asa bine și fără zgomote. Încă ceva.. la rece nu se aude volant ca la altele, dar parca zdrăngăne ceva și nu ți dai seama pentru ca se aude extrem de ușor, dar când bagi in D, dintr-o data devine mai silențios totul. volant a fost schimbată in iarana. Nu se aude nimic când o opresti sau sunetul ala de metal, doar zdruncina la oprire și pornire. 
 

ma rog la Dumnezeu sa nu fie din cutie acel tacanit care se aude trecând asa doar între 900-1000 rpm, ca dacă e din Cutie.. probabil de aceea și tremura la plecare. Nu am verificat nimic la ea, doar testerul l am pus. Dacă aveți ceva sfaturi pentru mine as fi foarte recunoscător.. de unde sa ma apuc și ce sa investighez. Mașina are 220k luată din reprezenta și nu-i chinuita. Încă ceva, uleiul a făcut 60k și urmează sa l schimb, dar dacă e ceva din cutie nu as vrea sa l bag și după sa o repar și sa cumpăr alt ulei..  

  
 

Va Menționez ca motorul se turează instant cum e și normal la 1000rpm cand ridic piciorul de pe frâna si pleaca instant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@Garielul01am si eu tacanitul ala (cald, rece, nu-i pasa), seamana cu niste conserve goale pe care le zdruncini de asfalt in mers, ciudat oricum.

Am schimbat si ambreiaje si volant, nu cred ca ar avea cum sa fie de la vreuna din piesele astea.

Mie in schimb in da socuri din N in D si invers; imi face clunk la retrogradare 2-1 si mai si zdruncina cand face asta.

Daca gasesti ceva impartaseste si cu noi te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.10.2022 at 14:34, laurentium.ionescu a scris:

@Garielul01am si eu tacanitul ala (cald, rece, nu-i pasa), seamana cu niste conserve goale pe care le zdruncini de asfalt in mers, ciudat oricum.

Am schimbat si ambreiaje si volant, nu cred ca ar avea cum sa fie de la vreuna din piesele astea.

Mie in schimb in da socuri din N in D si invers; imi face clunk la retrogradare 2-1 si mai si zdruncina cand face asta.

Daca gasesti ceva impartaseste si cu noi te rog.

Șocurile ți le da din cauza ambreajelor. Pe toți pe care i am auzit de acele șocuri și când  schimbi comutatorul sau la retrogradare din 2-1, mi-au zis ca după inlocuirea lor… totul a funcționat perfect. Vezi ca sunt mulți măscărici care pun piese sh și de aceea nu ai rezultate bune. Am pățit de 3 ori la alta mașina sa mi puna piese sh in cutie. Acum stau mereu lângă la fiecare reparație sa văd piesele noi. Oricum o schimbare de ambreaje nu durează mai mult de 5 ore. In general 3, dar mna.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul le-a schimbat, si cred ca la automatico. Nu vreau sa cred ca o societate axata numai pe asa ceva pune piese SH :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
laurentium.ionescu

@Garielul01sunt schimbate la mine si in continuare se comporta in aceeasi maniera.

@Adria_nla Automatico am schimbat, da.

Nu vreau insa sa fac astfel de presupuneri, nu am verificat si nici nu cred ca au facut asta (but you never know), ideea este ca as vrea sa le fac o vizita in sensul asta dar ma astept ca ei sa imi spuna ca mecatronicul este piesa de vina (ar fi oarecum logic, poate mi s-a marit presiunea pe valvele alea).

Daca ma duc sa verific in alta parte sigur voi pierde garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Mă puteți ajuta va rog cu ceva informații despre o cutie DSG, la un golf 5 din 2009. Problema este că după 50-100 m de la plecare de pe loc, schimba foarte greu iar in bord se aprind intermitent toate treptele. Problema apare și pe automat cât și pe manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegii dețin un Passat b8 2.0 bluemotion cod motor CRLB cutie dsg…la fiecare drum nu contează câți km parcurg se simte in fel de smucitura sau o fracțiune de frâna de motor când accelerez și schimba din 2 in 3 asta se întâmpla doar o singura data…schimbul de ulei și filtru la cutie l-am efectuat acum 7000 km uleiul pe origine…a mai pățit cineva și care a fost rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

De curand ma confrunt cu o problema la al meu DSG de pe un Passat B7 2.0 TDI CFFB an 2011. Ideea e ca prin februarie am schimba uleiul la cutie la un service, apoi s-a simtit de parca  cutia nu mai schimba chiar ca inainte de a o duce in service, dar nu am bagat de seama, apoi prin martie mi-a intrat cutia in avarii, la o decelerare din treaba 3 in 2. Mai departe, fiind vara nu am mai avut nici o problema, dar acum iar cu sezonul de frig, problemele s-au intensificat, de fiecare data cand masina se incalzeste la peste 65 de grade, si incerc o decelerare la o trecere sau un limitator de viteze, DSG-ul intra in service si nu mai vrea sa plece decat daca o mai las vreo 5 minute, banuiesc sa se incalzeasca.

 

Acum toate semnele duc spre mecatronic, am sunat la service-ul care a schimbat uleiul sa faca o investigatie, am primit feedback de la mai multi posesori de B7 ca in primul rand ar trebuii sa fiu sigur ca uleiul a fost schimbat in conditiile necesare pentru masina mea, chiar daca au trecut multe luni de atunci.

 

Nu vreau sa dau vina pe cei ce au schimbat uleiul, am fost undeva unde mi s-a dat o factura special pentru a nu avea probleme de genul, dar se pare ca au aparut, voi ce spuneti, ati mai intampinat o astfel de problema, mecatronicul este devina? Cineva imi spunea sa ma uit dupa o sepertina care e prin fata la radiator sa nu fie lovita, altcineva, ambriaj. Stiu ca pana nu vede un mecanic  specialziat in DSG nu are cum sa ma ajute cineva de pe aici, dar m-ar ajuta macar o parere pe tester am erorile urmatoare:

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samer din Timișoara te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Silviu1988 a scris:

Timișoara...

 

Din pacate sunt din CT si chiar daca m-as abate la un asa drum, cu a mea nu cred ca ar fi benefic ca nu stiu unde m-ar lasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am revenit cu update. Am schimbat hub ul de ambreaje. Nu mai tremura la plecarea de pe loc, dar după ce se încălzește bine cutia începe sa smuceasca fix înainte sa facă schimbarea treptei a3 a. Și uneori la a6 a. Aceasta problema era și înainte. Dar smucește numai când este in acceleratie medie.. dacă o las ușor, schimba perfect, dacă ii dau tare, la fel. Numai când accelerez mediu un sfert de pedala smucește înainte sa schimbe acele trepte. Nu am clunk uri sau vibrații când mut levierul. Totul e perfect. Dacă are cineva vreo idee legată de aceasta problema, as aprecia enorm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da urmatoarea situatie:

Demontare cutie DSG - 6 Cod LTD pentru a inlocuii volant si semeringul palier .

Cutia fiind demontata de pe masina, si fiind mai usor de manipulat am schimbat garnitura de la capacul mare negru de iese mufa prin el si inelele de pe mufa , am inlocuit inelele racitor de ulei de pe cutie si semeringul de la selectorul de treapta ( manetuta ) .

Am pierdut in jurul a 1-2 L de ulei ( care era cam maroniu ) .

 

Am montat cutia la loc pe masina, peste 2 zile urmeaza sa ii schimb uleiul  la cutie.

Problema mea este ca din ce stiu trebuie ca temperatura cutiei trebuie sa fie 36 - 40 grade (?). Daca pornesc masina pana se incalzeste se poate strica cutia din lipsa acelui ulei ?

 

M-am gandit sa ii pun pe la filtru 6L de ulei, dupa care sa ii fac nivelu desfacand busonul si lasand sa curga uleiul in plus dupa ce se incalzeste sa il desfac iar pentru a definitiva nivelul . ( bineinteles ca uleiul vechi il voi golii complet )

 

Cum e corect procedat sa schimb uleiul in cutie cand o cantitate considerabila este lipsa ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, ku9900 said:

( care era cam maroniu ) .

Schimba tot uleiul,inclusiv filtru.

Motorul se porneste dupa ce ai pus uleiul in cutie.

Nivelul se face intre 35-45 grade.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 6L de ulei OE cod  G052182A2 si filtru OE .

Cat ulei pun inainte sa pornesc motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu o postare despre DSG şi probleme.
Despre problema DSG-ul, mod service în mers şi schimbat greu, am sesizat pe cei ce mi-au schimbat uleiul pentru că problemele au apărut după ce am schimbat uleiul + am plătit mai mult decât a plătit un prieten de al meu în reprezentată la Audi pentru schimbul de ulei şi filtru la maşină (Audi fiind maşina lui).
Se pare că cei de la service au fost înţelegători, m-au chemat să vedem problema, mi-au şters erorile apoi m-au trimis acasă pe motiv că maşina schimba impecabil. Câteva zile mai târziu, iar opriri în mers şi erori, i-ar am fost chemat, de data aceasta mi-au făcut o calibrare la cutia de viteză.
De menţionat este că aceasta calibrare trebuia făcută în mers, din câte am aruncat eu un ochi pe tester, treptele trebuiau ţinute de ex "2 minute în treaptă 2, 2 în 3 şi tot aşa", dar calibrarea a fost făcută doar pe loc, nu m-am băgat, am zis că poate ştie domnul mai bine.
Ideea e că timp de o săptămână, trecând prin toate anotimpurile, aceasta eroare nu a mai apărut, maşina a schimbat mereu binişor, şi zic aşa pentru că în treaptă 3>2, încă era un "hop" + "ţăcănit" iar mai nou, apăruse şi un fel de "nas" în treaptă 4, practic se simţea ceva când schimba.
Întrebarea este următoarea, la momentul schimbării uleiului şi a filtrului DSG, trebuie făcut o calibrare/adaptare ceva? Oare cei de la service au uitat în momentul acela să facă acest lucru?
Oare dacă îi fac o calibrare calumea, ar putea problemele povestite anterior pe acest grup să dispară, având în vedere că o săptămână nu am mai avut probleme şi acum, după ce a apărut iar, a repornit şi a mers cum trebuie?
Poate a mai păţit cineva ceva în sensul ăsta, vreau să ştiu dacă voi aţi rezolvat ceva cu cei care v-au schimbat uleiul, precizez că a fost schimbat la un service "autorizat VW" costul a fost de 2000 de lei pentru filtru şi ulei în luna februarie, am şi factura la toată lucrarea.
La momentul respectiv nu mi s-a reproşat nimic în legătură cu uleiul/cutia de viteză, nu spân, nu cutie cu probleme sau altele.
Există posibilitatea ca din cauza unui schimb de ulei defectuos să apăra aceste probleme? Nu dau vina pe service, dar vreau să investighez un pic problema, nimănui nu i-ar plăcea să dea bani aiurea când ştii că te duci la un service mai bun special pentru a nu avea probleme pe viitor.
Mulţumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/30/2020 at 7:02 AM, Minel82 said:

Va salut , 

 

Ieri , dupa vizita de la inspectia tehnica periodica la masina din semnatura  ( Skoda Superb Outdoor  2013 )  , motor 2.0 tdi CFFB  ,  DSG 4x4  , la o scanare ulterioara , adica astazi , am constatat urmatoarele erori .

Oare sa imi fac griji sau a fost din cauza cum a fost pusa pe stand la verificat ? Ca o precizare , chiar saptamana trecuta am scanat-o si nu avea nici o eroare .

 

Masina functioneaza  foarte bine ,schimba super ... 

Va multumesc .

 

 

Buna dimineata la toata lumea,

 

Se pare ca, din nou, dupa 2 ani, m-am lovit de aceiasi situatie la inspectia tehnica periodica . Cum scriam si acum 2 ani, masina functioneaza foarte bine,    haldex/cutie /motor, totul ok , nici o eroare ( Schimba super ).

 

 

eroare.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!