Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

P2711 am avut și eu la un b6, și nu afișa treptele uneori. După cuplare R la rece se aud 2-3 lovituri apoi pleaca. Din D in N iar se aud câteva lovituri pana tace. E gata, merita sh? Reparatie mai ieftina de prețul sh nu cred ca exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita din dezmembrari, e riscul mare. Poate ar merita doar daca cunosti vreo cutie cu km pe langa 100k.  Ce preturi mai au reparatiile? Eu am platit 3300lei, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/24/2022 at 9:03 AM, UNHleaSHD said:

Nu merita din dezmembrari, e riscul mare. Poate ar merita doar daca cunosti vreo cutie cu km pe langa 100k.  Ce preturi mai au reparatiile? Eu am platit 3300lei, parca.

Ce ai reparat?

Mie mi au cerut 6000 lei sa schimb ambreiajele. Mă gândesc să iau o cutie sh la banii ăștia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UNHleaSHD unde ai reconditionat mecatronicul in Bucuresti? Ti au schimbat valvele sau au umblat la partea electronica? Probleme asemanatoare cu colegii de mai sus, ambreiaj+volant schimbate masina tot pocneste uneori cand schimb N-D  plus o chestie ciudata la 3-2, daca nu calc ff liniar acceleratia dupa ce da treapta 2 cateodata, se tureaza in gol si abia dupa baga in viteza. Nicio eroare pe mecatronic, unde am intrebat intr o parte zicea sa schimbam valvele iar in alta sa trimit mecatronicu pentru verificare electronica. Masina arata pe tester scapari de presiune pe ambreiaje, cineva mi a spus ca ar fi un senzor de vina pentru ca masina cu contactul pus ar arata presiune si ca atunci trebuie sa stea pe 0.

Modificat de Mariuswens
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am și eu o problema la un Passat b6

Cateodata când opresc mașina cheia nu mai iese din contact, trebuie sa pun contactul, sa pun cutia pe N, iar pe P și doar după câteva încercări iese. Am mai observat când stau cu mașina pornita pe P și apas pe frâna se aude un click fix la schimbător. Iar mașina nu mai sta pe loc când o pun pe P, se mișcă de parca ar fi pe liber. Oare care ar fi cauza și cât ar costa sa o rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, UNHleaSHD a scris:

La Automotive Diagnosis DSG. Ambele.

Si ce ti a reconditionat in el mai exact? Ce probleme avea? Dadea ceva erori?

Modificat de Mariuswens
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un schimb de ambreiaje la un dsg6 tot 5 litri de ulei intra in cutie ca la o revizie sau mai mult? Mecatronicul poate sa aiba ceva defecte daca nu are nicio eroare stocata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,  vin si eu pe acest forum cu o problema care ma sacaie de cateva luni. Detin un Passat cc, an 2014, dsg6, 4motion 177 cp.  Masina o am din vara anului 2022. Toate bune pana in toamna, cand a inceput sa se lase frigul. La prima lasare de frig am sesizat o mica smucitura cand treceam schimbatorul din D in N(atentie, doar la rece. Cand uleiul era cald nu prezenta nici-o simptoma), schimbarea vitezelor se efectua lin. Eh acum cu temperaturile si mai scazute(de iarna), la rece, smucitura este putin mai pronuntata, parca se aude si un mic clunk. In momentul cand o trec din D in N se vede putin si acul de la turometru crescand foarte putin si revenind la loc instant. Schimbarile de viteza(2-3-4) nu se fac foarte lin si sesizez si un mic clunk la efectuarea schimbarii, si mici socuri la retrogradare. Masina are acum 150k km, volantul nu bate, am efectuat schimbarea uleiul la 147k km(ulei original) si problema inca persista. Am pus si pe tester VCDS, pe cutie nu exista erori, parametrii din cutie sunt ok. Precizez ca aceste probleme exista doar cand uleiul este rece si temperatura de afara este scazuta. Cand uleiul este cald cutia schimba si  se comporta impecabil.

A mai intampinat cineva aceste probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvele din mecatronic. Trebuie curățate sau schimbate. 

Modificat de Garielul01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/20/2022 at 10:40 PM, GeorgePipa said:

Salut,am un Passat B6 2009 Dsg cod motor CBBB 170hp 255.00km actuali mașina achiziționată la 204.000 acum doi ani adusa din Germania  și am probleme la cutie în felul următor. Când bag din P în D se aude un tupuit asa și la fel și din D în P uneori nu pleacă în P și se treaza în gol...atunci o opresc și o pornesc și își revine pleacă în R  și când dau D iar tupui și pleacă schimba treptele bine uneori când o cald brusc din 6 în 5 mai un șut dar nu mereu... 

Când a început sa facă nu îmi punea nici o eroare dar mai târziu îmi pune pe Transmision control module  eroarea

P2711  Unexpected Mechanical Gear Disengagement și din ce am vorbit cu un mecanic mi a zis ca ar fi mecatronicul de vina și o sa ma lase de tot și nu o sa mi plece. Am și volant care bate  se aude și nici uleiul la cutie nu este schimbat prin urmare ma așteaptă o investiție buna. Dacă aveți cunoștințe în București un mecanic care ma poate ajuta cu reparația mecatronicul și schimbul de ulei+volant va rog... Și o părere dacă aveți de problema poate cineva a mai pățit... Va mulțumesc. 

Salutare revin dupa ceva vreme si cu raspuns la problema mea a fost urmatorul:

Am schimbat ambreiajele(pe masina era cel original din 2009),cu unul OEM, volant pe Sachs cea veche batea f rau, schimbul de ulei. Am plecat in probe cu ea si tot se simtea ceva cand reduceai aproape de tot si venea treapta 2 am mers si i a facut adaptare la cutie si apoi nu am mai mers 500m ca mi a trecut in avarie si pe N nu se mai accelera, a crapat mecatronicul care erau șanse sa se intample dupa schimbul de ambreiaje si a urmat sa l duc la reconditionat unde au fost schimbate toate 6 valvele de presiune, cost 4200lei cu garantie 1 an iar restul pieselor vreo 6800lei total 12.000lei. Cutia se simte bine, schimba f frumos,totul e ok momentan. 

Toate operatiunea am facut o la Adrian de la  Revizie Cutii Automate Buftea asa il gasiti pe fb, you tube si locatia pe google maps,un baiat f de treaba, explica omul si stie f bn ce face, profesionalism si calitate pe care il recomand!  O zi buna va doresc domnilor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.10.2022 at 14:34, laurentium.ionescu a scris:

@Garielul01am si eu tacanitul ala (cald, rece, nu-i pasa), seamana cu niste conserve goale pe care le zdruncini de asfalt in mers, ciudat oricum.

Am schimbat si ambreiaje si volant, nu cred ca ar avea cum sa fie de la vreuna din piesele astea.

Mie in schimb in da socuri din N in D si invers; imi face clunk la retrogradare 2-1 si mai si zdruncina cand face asta.

Daca gasesti ceva impartaseste si cu noi te rog.

Salut, ai rezolvat ceva? Am simptome asemănătoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles cu valvele alea e cu dus si intors, multi care au schimbat le.a mers bine ceva luni si dupa au inceput iar sa faca…majoritatea chestilor pleaca de la partea electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări.

La golf am gasit că radiatorul de racire ulei este obturat. Chestie destul de grava care nu suporta amanare.

Am comandat radiatorul si urmeaza sa il inlocuiesc.

Problema este ca atunci cand il voi demonta, logic vreo 100ml de ulei vor ramane în radiator.

Este ok sa ma lipsesc de el sau ar fi recomandat sa il torn in noul radiator ori direct in cutie pe la filtrul de ulei?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toarna-l direct in cutie, e pacat sa irosesti 100ml de ulei la cat costa 1litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost mai putin de 100 ml. Am desfacut capacul filtrului si l-am turnat direct.

Uleiul are 2000 de km. Arăta ca siropul de arțar, ma refer la culoare și consistență. Probabil ca asa e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 10.07.2017 at 14:16, Mikivio a scris:

Revin cu un filmuleț care va poate ajuta să îmi dați părerea voastră legat de problema mea. Subliniez inca o data că acest zgomot de aude doar in P și în N și doar până se încălzește. Zgomotul nu e continu, poate tine 4-7 secunde apoi se oprește 5-10-20 secunde și revine la fel, 5-10 sec.

Va rog să mă ajutați. Daca era volant, făcea continu sau făcea și în viteză...sau și când se încălzea. Dar nu face.

Va mulțumesc și poate e cineva care mă poate ajuta.

VID-20170710-WA0001.mp4

Salut.Cum ai rezolvat problema ta descrisa mai sus,cu acel zgomot? De la ce era? Era hubul de ambreiaj,sau volant? La mine am un zgomot tot cand motorul este rece (si doar la rece face asa..) ,ca si cum ar fi o locomotiva cu aburi ...in viteza.. tic,tic,..ceva metalic. Acest zgomot dispare dupa ce pun cutia in D ,S ,Manual..si dupa ce se incalzeste in mers, nu mai apare. 

Am facut proba pe loc cu frana apasata si accelerand pina in 1200-1500 rotatii/min si nu se aude nici un zgomot de la volant. 

Am vrut sa pun un video de pe telefon dar tot imi spune ca este prea mare,si dupa editarea clipului,imi da eriare ca nu suporta formatul care s-a salvat,ca sa pot sa il pun pe forum.

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut dragii mei colegi, va supun atentiei un defect la cutia dsg 6 a masinii octavia 3 2.0 ckfc  2013 si as avea nevoie de un sfat de la cineva care s-a mai intalnit cu aceasta problema. Ideea e ca face aleatoriu, dupa pornire aprinde senzorii de pneuri si blocheaza maneta selectorului.

Atasez cateva poze de pe diagnoza cu defectul. Va multumesc

index.jpg

index1.jpg

index2.jpg

index3.jpg

index4.jpg

index5.jpg

index6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu passatu meu careia nu ii pot gasii rezolvare .

In prima faza cand l.am cumparat ii batea volant mai ca rupe arborele.

Am dat jos cutia si am schimbat volant originala luk cu alta noua , acelasi cod tot marca luk.

După cateva zile am observat ca la oprire, cat si in timpul demarari la cheie se auzea o zdroncaneala de volant.

Am analizat zgonotul si venea dintre cutie si motor. 

Am dat cutia iar jos si de data asta am pus volant noua sachs . Primele opriri nu se auzea nimic, totul bine, asta a fost aseara .

Acum, azi,  la oprire zdroncane iar .

Este ceva ce as fi putut omite?

Cbbb / ltd / 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut am un WV Touran 2.0 TDI BMN cutie de viteze DSG 6 cod KDA, am in TCU stocat codul de eroare P1707, Menționez ca am încercat sa fac BASIC Settings dar nu se finalizează cu succes aceasta Operațiune.

alte erori nu sunt pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Am facut o calibrare in decembrie si a mers pana acum, totusi se simtea ca nu e tot la fel de fluid ca la inceput si ma asteptam ca o sa pice, si a picat. Vreau sa cumpar o cutie din dezmembrari, ideea e ca nici in portbagaj nu gasesc un sticker precum am vazut ca mai sunt, si nici nu am manualul masinii sa gasesc acolo codurile pentru cutie.

 

Masina este un Passat B7, 2011, motor CFFB 2.0 TDI 140 CP, seria este WVWZZZ3CZBP324584, oare ma poate ajuta cineva cu denumirea cutiei? Mi s-a oferit o optiune destul de buna aceasta (vedeti pozele de mai jos), credeti ca s-ar potrivii? Provine de la un Passat B6 2010 tot CFFB 2.0. Va multumesc!

 

De asemenea, ce cutie ar trebuii sa caut, imi pot da seama din informatiile de mai sus ce cod are? Fara a ajunge la cutie?

 

 

WhatsApp Image 2023-04-28 at 16.31.27.jpg

WhatsApp Image 2023-04-28 at 16.31.26.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cutia ta are codul MSV

Daca poti obține seria de sasiu a masinii de pe care provine cutia din Dezmembrari putem sa aflam ce cod are acea cutie.

in caz ca nu se poate obține seria de sasiu codul cutiei de viteze este scris pe cutie sub racitorul de ulei daca nu ma înșel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minute în urmă, deztgmures a scris:

Salut cutia ta are codul MSV

Daca poti obține seria de sasiu a masinii de pe care provine cutia din Dezmembrari putem sa aflam ce cod are acea cutie.

in caz ca nu se poate obține seria de sasiu codul cutiei de viteze este scris pe cutie sub racitorul de ulei daca nu ma înșel.

 

Salut, multumesc pentru raspuns, acum am intrebat si mi s-a spus ca, caroseria e la fier vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!