Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut, am luat recent (acum 4 zile) o skoda superb 2.0 TDI, 150 cp cu DSG 6. Daca stie cineva, va rog sa imi spuneti cum as putea sa aflu ce tip de dsg am..

Fiind prima masina care are cutie automata e ceva nou si imi e neclar cum sa conduc, exista bune practici in exploatarea ei? Nu ma refer la faptul ca sa nu o tin in kick-down si alte chestii ca oricum am senzatia ca masina te inspira sa mergi cat mai lin nu ca vechiul diesel pe care il aveam.

Inca o intrebare ar fi legata de autohold, e mai bine sa il folosesc sau sa nu il folosesc la mersul in oras? Chiar imie  greu sa evaluez ce impact are.

Si mai am o nedumerire, este normal sa treaca asa rapid din treapta 1 in treapta a doua? Parca cum plec de pe loc cum ii da 2, doar in sport apuc sa vad putin prima treapta...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dsg6 este dq250 cu ambreiaje in ulei.

Autohold nu influenteaza cutia. O sa uzezi putin mai repede placutele spate.

Eu il folosesc uzual,il dezactivez la parcari si pe urma il uit dezactivat si tot asa.

Legat de tr1 tr2...cam asa fac toate dsg.

Kickdown nu e o problema. Dar sa nu fie motorul si cutia reci cand ii dai.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica asa cred ca este dsg 6, chiar acum ma uitai si aparent nu scrie pe niciunde cate trepte are si nici nu am avut ocazia sa ii dau mai mult de 60.

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Inca ceva, daca las masina in P e ca si cum ar fi data treapta 1 si sunt blocate rotile, nu? Adica asta ar fi diferenta intre P si N. Nuprea inteleg cand as avea nevoie sa folosesc N. Sau ar trebui daca stau mai mult pe loc la un semafor sau intersectie sa o trec in N in loc de D/S. 

Daca stau in garaj cu motorul pornit sa butonez sistemul, cel mai ok este sa fie in P, nu in N, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e deloc ca la manuala. Cand masina e in N sau P ambreiajele nu sunt actionate, e cum ai sta la o manuala cu ambreiajul apasat tot timpul. Diferenta e ca in P rotile sun blocate cu ajutorul unui bolt de blocare din interiorul cutiei.. Din acest motiv in manual scrie ca la fiecare oprire mai intai tragi frana de mana si apoi o pui in P, sa nu lasi toata greutatea masinii sa stea in acel bolt. Problemele apar in principal cand parchezi regulat pe teren inclinat si nu tragi frana de mana, acel bolt se uzeaza si in cel mai rau caz se poate rupe la un moment dat. 

Daca stai pe loc mult timp cu motorul pornit sau de ex. te dai jos si lasi motorul pornit o pui in N si tragi frana de mana. In D/S/R cand stai pe loc masina tine unul din ambreiaje partial actionat (adica pantinand tot timpul) ca sa plece repede de pe loc. Nu trebuie sa iti faci griji pentru ca ambriajele la DSG6 sunt robuste, sunt formate din mai multe discuri de frictiune si mai sunt si imersaste intr-un ulei care este si racit pentre altele cu antigel.

Ce conteaza este ca sigur ai o cutie cu ambriaje umede, chiar daca e cu 7 trepte ce am scris mai sus se aplica la fel de bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Eu faceam invers, intai puneam in p apoi apasam butonul de frana de mana si apoi luam piciorul de pe frana. De regula pun in plan drept masina.

Initial voiam sa iau un passat 1.5 tsi cu dsg si citisem o gramada de combinatia asta apoi au sunat ca nu il mai fac si am prins superbul asta care m-a bucurat foarte tare pentru ca imi placea masina dar era mai scumpa si fara reducerile de care am profitat nu mi-o permiteam. Despre dsg-ul de la 1.5 tsi stiam ca e uscat si are probleme, despre cel de la 2.0 tdi nu am apucat sa citesc nimic si de asta zisai sa intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin oraș, când stau la semafor, eu nu o scot din D să o pun pe N, doar în cazul în care știu că timpul de așteptare este >3min.

La cutia mea, dacă am activat Autohold și trebuie să opresc pentru a muta levierul din D în R, nu prea îi place acest lucru :huh:

Cum se zicea și mai sus, de preferat e să tragi frână de mână dacă mașina stă înclinată, dar nu văd nici o problemă în a muta levierul pe P și apoi să tragi frână de mână atâta timp cât ți apăsată pedala de frână. :Driver:

 

1...și ar fi indicat să nu tractezi alte mașini

2..la prima pornire dimineața, stai puțin pe loc, ~20sec, până să muți levierul din P în D că să ajungă uleiul la ambreaje. Mă gândesc că nu fugărește nimeni să pleci în sec 2;)

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuirea contactului imi palpaie P R N D S. Masina merge normal,schimba normal.ce trebuie sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/3/2020 at 12:26 AM, Silviu1988 said:

Da ,exact..o folosesc manual si schimb aproximativ ca in S..dar parca tot mai mult imi place in D dar manual..mi se pare mie sau asa trebuie sa fie ea dar in S parca e cam brutala,la retrogradare la viteze mici gen prin oras nu imi prea place cum face..sau o avea ceva cutia mea..trebuie sa caut un proprietar cu una la fel sa fac un test pe a lui sa ma conving daca e ok sa fie asa in S.

daca esti din Buc, facem niste comparatii, dar da, si mie mi se pare ca retrogradeaza total inutil in S, cam brutal

Practic nici D nici S nu sint ideale. 

Am mai descoperit ceva recent: nu apasam niciodata suficient de "la podea" pedala, desi din 6 sare chiar si direct in 3 cand ii dai hotarat, am constatat ca mai are inca un "la podea", un fel de kick-down de la cutiile mai vechi, si se tureaza pana pe la 5000rpm!

In pandemie, am incercat pe drumurile pustii niste acceleratii mai puternice si asa am descoperit... Nu imi amintesc prin manual sa fii vazut info despre kick-down la DSG

On 4/9/2020 at 9:38 PM, valioglu said:

Dieselul nu este motor de turatie prin definitie. Poti sa mergi la 1200 de ture un milion de km. Subturare nu inseamna rularea constanta la anumite viteze ci accelerarea motorului de la turatii foarte joase. Inca o data, inginerii germani au considerat ca este ok. Deci este ok.

Acest mit urban cu subturarea este real, dar in anumite conditii. nu se refera la masini cu cutie automata. 

corect legat de motor, dar problemele care apar la mersul subturat se refera la EGR, turbina si chiar DPF.

Am studiat mult treaba asta si chiar e necesar un regim mai turat pt evitarea depunerilor pe cele 3 componente enumerate. Si nu numai.

On 4/19/2020 at 12:46 PM, geopsi said:

Salut, am luat recent (acum 4 zile) o skoda superb 2.0 TDI, 150 cp cu DSG 6. Daca stie cineva, va rog sa imi spuneti cum as putea sa aflu ce tip de dsg am..

Codul cutiei este trecut pe abtibildul ala cu multe coduri care este (identic) in carte pe coperta lipit si in portbagaj la roata de rezerva.

fa-i o poza si posteaza aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

In pandemie, am incercat pe drumurile pustii niste acceleratii mai puternice si asa am descoperit... Nu imi amintesc prin manual sa fii vazut info despre kick-down la DSG

Verifica manualul cu atentie, kick-down exista de ani de zile. Uite snapshot din manual.. Sunt sigur ca si la voi exista.

image.png.10ba3f3f77dde1567d3e880cc2773911.png

Quote

corect legat de motor, dar problemele care apar la mersul subturat se refera la EGR, turbina si chiar DPF.

Am studiat mult treaba asta si chiar e necesar un regim mai turat pt evitarea depunerilor pe cele 3 componente enumerate. Si nu numai.

Nu stiu exact unde ai gasit astfel de informatii, dar un lucru ti-l pot spune sigur: depunerea in dpf este mai mare la mers "fortat" in ture. Intotdeauna turatia mai mare baga mai multa funingine/cenusa. Mersul subturat (daca vorbim despre mers constant, croaziera) nu are de ce sa aduca mai multa funingine in filtru/egr. Poate imi vei spune despre motorina nearsa, aceasta rezulta si la mers subturat dar si la mers turat, este pur si simplu o reactie, nu o cauza.

Discutia despre subturat vs supraturat se poate intinde pe pagini intregi. Repet, nu e vorba despre statul bara la bara in oras ci despre mers la 1200rpm in treapta a 6a la 60km/h versus 2000rpm in treapta a 4a. Intotdeauna voi alege treapta superioara, iar fizica este de partea mea.

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru discuţii referitoare la stilul de mers aveţi la dispoziţie acest topic

https://vwforum.ro/topic/65321-cum-conducem-economic-si-corect/

Dacă vreţi o discuţie strict pentru TDI, deschidem un topic, dar nu mai poluaţi aici discuţia cu aşa ceva decât dacă are implicaţie asupra fiabilităţii DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina Golf 7 - 2014  - 2.0 TDI -  150 CP  DSG6  ~280.000 km   (~200.000 Km facuti in DE si restul de ~80.000 facuti in RO  ~ 2 ani  , ~80% extraurban)

Masina o am de scurta vreme  , am observat in cartea de servis ca schimbul la DSG nu sa facut de ~ 100.000 km (nu stiam atunci la cat se face)  asa ca am facut operatia de schimb  . am folosit 6l de Liqui Moly 8100  (compatibil cu VW G 052 182 ) si liltru de la Febi , am facut schimbul pe jos teoretic dupa carte doar ca am bagat pe la buson in cutie  6 l  si nu doar 5.5 litri   , am  pornit motorul , am trecut prin toate pozitiile ~ 3 secunte levierul si in final parcat in P ,  lasat  ~ 5 min sa ajunga uleilul din cutie la ~ 38 grade   si cu motorul pornit am facut nivelul  .

Ce am observat  inainte si dupa :

Uleiul foarte murdar cand sa golit  cutia  ~ 4.5 l ... murdar si dupa ce am facut nivelul si am mai scos pentru nivel ~ 1.3 litri . (foto mai jos )

Inainte parca smucea un pic cutia cu AH activ  , acum parca nu  sau foarte putin .

Inainte nu auzeam nimic in cutie nici pe loc  , acum aprca aud putin dar pe loc cum se repozitioneaza ceva in cutie la schimbarea pozitiei levierului .

In rest nici o schimabre de comportament notabila  , desi parca schimba putin mai repede , ca si cum electrovalvele ar lucra mai rapid   , masina nu smunceste  , nu patineaza  etc  , merge bine  .

Intrebaari pentru cei cu mai multa experineta  :

1 - ar putea fi ceva probleme daca am bagat initial in cutie 6 litri in loc de 5.5 l  ?     

2 - Pe unde se aeriseste cutia cand bagi in ea pe dedesubt uleiul  ca pare etansa ? 

3 - Ar fi indicat sa mai fac  o data schimbul avand in vedere uleiul foarte murdar chear si  cel scos  la facerea nivelului ?  (data viitoare as baga Motul ATF DCTF)

4 - Din ce motive ajunge ulei in calculatorul de mecatronic  ?  (citisem pe undeva ca ar fi 2 cauze  : ulei prea mult in cutie   si faptul ca  masticul de la capac calculator nu rezista bine si se infiltreaza pe acolo in timp  si de aici mai departe patrunde de stratul de protectie din silicon de pe placa si avand in vedere ca este electric conductiv buleste electronica  tot atunci incepe sa ajunga ulei si prin mufa  ... dar si ca nu  de asta s-ar  strica de fiecare data  )

4  - Majoritatea de aici au DSG  - 02E , eu am DSG - 0D9  (0D9 300 040 N) .. .ce diferente sunt intere ele ? 

5 -  Ce parere aveti despre modelul ''american'' de schimb prin care ei nu fac nivelul  ...  golesc  , baga pe la filtru 4.7 l , schimba filtru  si gata  ?  ... pare logic  ... dar  parca face  bine  sa mai scoti ceva ulei din cutie  ca si cum ai mai spala cutia .

 6 - Din experienta unora pe la cati km  ne putem astepta sa  trebuiasca sa schimbam volant si hub ambreiaje / discuri frictiune    ? 

7 -  Care sunt cei mai multi km  pe care i-ati vazut pe o masina cu DSG functional de fabrica  ?   (am tot citit ca pe la ~300.000 Km in tot mai multe incepe sa cedeze cate ceva  ) 

Nu dau tag  , nu sunt expert  :)  ... dar multumesc  !)

IMG_20200416_121820.jpg

IMG_20200416_134454.jpg

IMG_20200416_135426.jpg

IMG_20200416_144424.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa pui ulei OE ,in primul rand ca uleiul nou se amesteca cu o cantitate destul de mare din uleiul vechi care ramane in cutie.

Filtrele AM ...nu-s prea ok 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sugestie  EEXCALADE

Am vorbit mai demult cu cineva priceput in uleiuri si e ok orice ulei atata timp cat respecta norma data de producator  si este facut de un producator de renume cu riscuri minime de a fi contrafacut  , cel OE pana la urma tot de unul din acei producatori e facut  dar la un pret aproape dublu ... nu stiu ce ulei sau ce filtru au folosit inainte asa ca am zis sa merg pe ceva putin mai ieftin  , filtru scos nu avea nici o notatie pe el privind producatorul .

Cu amestecul corect in final  in cutie sunt doar  ~ 70-80% ulei nou .

Pentru  restul intrebarilor ce parere  sau cunostinte ai ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6. și 7. 

Am schimbat volant + discuri la 285.000 km, nu am găsit în nici un istoric cum că ar fi fost schimbate până atunci. Piesele date jos de pe mașină erau ambele cu logo VW :rolleyes:

Simtomele nu erau foarte pronunțate, dar nu am mai :Driver:așteptat până crăpau 

5 minute în urmă, Blaser a scris:

Am vorbit mai demult cu cineva priceput in uleiuri si e ok orice ulei atata timp cat respecta norma data de producator  si este facut de un producator de renume cu riscuri minime de a fi contrafacut  , cel OE pana la urma tot de unul din acei producatori e facut  dar la un pret aproape dublu ... 

Uite că aici am eu un răspuns!

Prima dată am băgat ulei Febi + filtru și garnitură tot Febi. Pot să spun că DSG.ul nu s.a împăcat de nota 10 cu uleiul, deși avea norma VW. A doua tură am băgat OE.

OE e OE domne' :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.onu94
în urmă cu 1 oră, Blaser a scris:

e ok orice ulei atata timp cat respecta norma data de producator 

Chestia asta se aplica mai mult pentru uleiul de motor. In cazul uleiului pentru cutie, partial. Oem e cel mai bun cand vine vorba de cutii de viteza. Daca citesti pe forum o sa vezi ca pana si la cutia manuala, de cele mai multe ori cand s-a trecut la un ulei aftermarket au aparut nemultumiri ,care s-au rezolvat prin inlocuirea uleiului din nou cu unul oem. La fel si in cazul dsg-ului. Economia de bani se lasa de multe ori cu zgomote noi, schimbari mai nerafinate. 

Si ca idee offtopic, desi uleiul oem e facut tot de un producator de uleiuri, nu inseamna ca e acelasi ulei in ambalaj diferit cu ce vinde respectiva firma.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/3/2020 at 7:55 PM, sNaKeyy said:

Verifica manualul cu atentie, kick-down exista de ani de zile. Uite snapshot din manual.. Sunt sigur ca si la voi exista.

tu despre ce cutii vorbesti? 

Insa ai dreptate, se pare ca exista si la DSG, atasez din manual

kickdown2.JPG

kick1.JPG

On 5/9/2020 at 3:34 PM, Dan.MDLL said:

OE e OE domne' :salut:

si totusi, ce marca e cel OE? la uleiul motor majoritatea am renuntat la a pune OE pt ca stim ca e Castrol (acum se pare ca au schimbat si au contract cu alta firma) si il consideram inferior unor uleiuri de la alti producatori.

La cutie nu am reusit inca sa aflam cine il produce, probabil o companie germana? Din cate stiu, nemtesti ar fi Liqui Moly, Ravenol, care mai sint?

Acelasi lucru si la filtru, cine il produce oare? Cel de motor, original, e facut de UFI in cazul masinii mele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/9/2020 at 2:48 PM, Blaser said:

1 - ar putea fi ceva probleme daca am bagat initial in cutie 6 litri in loc de 5.5 l  ?     

2 - Pe unde se aeriseste cutia cand bagi in ea pe dedesubt uleiul  ca pare etansa ? 

3 - Ar fi indicat sa mai fac  o data schimbul avand in vedere uleiul foarte murdar chear si  cel scos  la facerea nivelului ?  (data viitoare as baga Motul ATF DCTF)

4 - Din ce motive ajunge ulei in calculatorul de mecatronic  ?  (citisem pe undeva ca ar fi 2 cauze  : ulei prea mult in cutie   si faptul ca  masticul de la capac calculator nu rezista bine si se infiltreaza pe acolo in timp  si de aici mai departe patrunde de stratul de protectie din silicon de pe placa si avand in vedere ca este electric conductiv buleste electronica  tot atunci incepe sa ajunga ulei si prin mufa  ... dar si ca nu  de asta s-ar  strica de fiecare data  )

5 -  Ce parere aveti despre modelul ''american'' de schimb prin care ei nu fac nivelul  ...  golesc  , baga pe la filtru 4.7 l , schimba filtru  si gata  ?  ... pare logic  ... dar  parca face  bine  sa mai scoti ceva ulei din cutie  ca si cum ai mai spala cutia .

 6 - Din experienta unora pe la cati km  ne putem astepta sa  trebuiasca sa schimbam volant si hub ambreiaje / discuri frictiune    ? 

1 - nici un fel de problema, ai spus chiar tu ca au curs apoi afara 1.3, deci ai ramas cu aprox 4.7 de fapt. 

2 - are o aerisire, dar nu stiu exact unde. Cand bagi pe dedesupt uleiul, pe unde ar iesi aerul fara o aerisire? Tinand cont ca deja filtrul e insurubat la loc daca respecti procedura din carte.

3 - de ce vrei sa tot schimbi marca de ulei? e greu de spus cum e mai bine, sa il mai schimbi inca o data pt a face un fel de "flush"... 

4 - tipul asta pare sa se priceapa si zice ca poate ajunge acolo ulei si la frane bruste:

La minutul 33:33, zice ca uleiul in mufa nu e neaparat ceva anormal, cica poate ajunge acolo in urma unei franari violente:

5 - cutia e un sistem etans, fara scrugeri si consum de ulei ca la motor, deci pare logic sa poti pur si simplu extrage uleiul, masura cantitatea extrasa si apoi introduce ACEEASI CANTITATE (nu 4,7 sau ce ai spus tu, ci aceeasi cantitate scoasa). Dar asta merge doar daca esti sigur ca nu au fost scurgeri de ulei SI ca data trecuta s-a facut nivelul corect etc

6 - de ce asociezi inlocuirea volantei cu inlocuirea ambreiajelor? Daca ai 280.000 km in mod sigur (sau 99%) ai deja inlocuita si tu volant o data macar. Ambreiajele unii colegi le-au schimbat mult dub 200.000, altii nici la 300.000... dupa noroc. Ambreiajele ORIGINALE in sina costa doar 2000 ron (cam cat o volant aftermarket...) si in ciuda a ce spun unii, se pot inlocui si fara pierderea uleiului (deci daca tocmai s-a facut schimbul de ulei, sa nu trebuiasca inlocuit si acesta din nou). 
Ambreiaje aici: https://www.stoauto.ro/piesa-auto/set-ambreiaj-cutie-dsg-6-trepte-oe-02e398029b

Procedura inlocuire aici: 

 

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 minutes ago, detinator said:

tu despre ce cutii vorbesti? 

Insa ai dreptate, se pare ca exista si la DSG, atasez din manual

Despre cutiile automate VAG, fie ele cu dublu ambreiaj, convertizor sau multitronic.

La toate exista functia de kickdown si asa cum ai observat si tu, este regasita in manual.

Nu inteleg totusi pentru ce mi-ai dat downvote, dar multumesc :) Orice feedback este apreciat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detinaror , mersi 

1 - Ma gandesc doar ca pentru o perioada scurta de timp sa nu fie ceva presiune suplimentar in cutie si sa forteze uleiul sa intre pe unde nu trebuie 

2- sigur are pe undeva o supapa ceva  ,interesant e ca astia care rotesc cutia pe stand pentru servisare sau schimb hub nu zic ca ar curge ulei din ia  in acea poztie si ca nici un mufa nu ar ajunge ulei  !

3-din motive usor financiare  dar si de principiu , in conditiile in care mai fac schimbul exclusiv pentru al mai spala pe cel din interior  , originalul ~ 100 ron  litru , Liqui Moly ~ 80 ron  , Motul ~ 60 ron  ,ambele sunt firme bune de ulei .,  tot o data ma gandesc ca daca respecta aceasi norma  ar trebui sa  fie la fel ca compozitie chimica ... multi din afara nu folosesc original . 

4. Tot tipul ala  parca zice in alt clip mai nou  ca dupa ce intra in calculator uleiul si trece de stratul de silicon sau de protectie placa sau pe acolo prin calculator uleiul urca la deal  in mufa  , tot cam pe atunci incep sa apara si problemele  , dar nu e regula poate sa o mai duca bine electronica daca nu se buleste ceva electric pe acolo

5  De multe ori nu stii ce si cum sa facut nivelul sau cat sa scurs  din cutie  pe undeva  , poate fi si pe la hub si sa nu iti dai seama bine  cat sa scurs  , asa ca mai bine fie faci  schimbul si nivelul ca la carte   , fie bagi in ea fix cat zic unii ca intra  la schimb 4.7 l  .

6. Nu reiese din cartea de servis si nici vechiul proprietar zice ca nu la la inlocuit  ,  deci tind sa cred ca nu sa inlocuit volantul   , ma gandesc ca la drumuri lungi se duce mult mai greu . volant parca este ceva mai ieftin  ~ 1500 ron de la Luk cred   , si hubul nu ar avea rost sa ii schimb atata timp cat discurile de frictiune se schimba cam la fel de usor ca si hubul si costa  ~ 100 euro cele 8 discuri  (sau 10 discuri nu mai stiu exact)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi recomanda/folosesc ulei OE (inclusiv subsemnatul) pentru ca schimbul se face rar si deci nu are rost sa iti asumi inutil riscuri. Cu toate astea fiecare e liber sa faca experimente pe masina lui, dar daca doua uleiuri respecta aceeasi noarma nu inseamna ca sunt la fel din punct de vedere chimic. Chiar si uleiuri cu acceasi norma difera atat din puct de vedere chimic cat si al proprietatilor si asta e valabil pentru orice tip de ulei. Norma iti impune doar un set minim de cerinte pe care uleiul trebuie sa le indeplineasca. Nu ma intelege gresit, e bine ca sunt pionieri ca tine, asa invatam cu totii ceva si cum e vorba: nu risti, nu castigi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Blaser said:

volant parca este ceva mai ieftin  ~ 1500 ron de la Luk cred   , si hubul nu ar avea rost sa ii schimb atata timp cat discurile de frictiune se schimba cam la fel de usor ca si hubul si costa  ~ 100 euro cele 8 discuri  (sau 10 discuri nu mai stiu exact)

Volant pt DSG nu cred ca gasesti la 1500ron, pe la 1800. Nu cred ca putem zice nici ca se schimba ambreiajele la fel de usor, e nevoie si de piesa aia speciala (Scula T10303 pt schimb ambreiaje: https://erwin.seat.com/workshop/en/fichas/ficha_t10303_2838.htm ), plus ceasul comparator, care lipsesc din cele mai multe service-uri. Ce-i drept daca tot ai dat cutia jos, ai acces usor si la volant, poti sa schimbi tot... si EGR ul e accesibil :)

Am pus mai sus pretul si codul original pt ambreiaje, daca stii tu ceva cu 100 euro, posteaza link si/sau cod piesa, e de preferat sa incerci sa dai informatiile cat mai complete/cu sursa din prima sa nu pierdem timpul cu intrebari back and forth pt lamuriri. 

29 minutes ago, adrian001 said:

Nu ma intelege gresit, e bine ca sunt pionieri ca tine, asa invatam cu totii ceva si cum e vorba: nu risti, nu castigi. 

nu vreau sa te inteleg gresit dar parca esti un pic malitios, chiar pionier nu putem zice ca ar fi, sint o gramada de producatori de uleiuri, Liqui Moly, Motul, Ravenol, ma gandesc ca doar cativa pionieri le folosesc, ar da toti faliment, sau cel putin nu ar mai produce ulei de cutie si s-ar concentra pe ulei de motor, unde culmea, alegem sa NU folosim originalul, aplicand deci o logica inversa... Vad o gramada de service-uri care isi fac reclama la aparatele acelea Ravenol cu care fac "flash" la cutie si baga apoi ulei Ravenol evident... 

As vedea discutia mai constructiva sa incercam sa aflam cine produce uleiul ala original.

Daca in Germ schimba uleiul la 30.000, inseamna ca vine un schimb la cutie la 2 schimburi de ulei motor. La noi raportul e putin diferit

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa  e , momentan nu gasesc decat la 1800 ron  pret pentru Volant  .

Discurile le-a postat cineva pe la mijloc in aceasta discutie , se mai gasesc pe ebay , vinde cineva si din tara parca de la Arad  ( Mercom)  ,  ceasul comparat este  , scula aia se gaseste si aia 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A3 2010

Buna ziua,

Am un Audi A3 2010 cutie DSG 6 trepte, de trei ani am un clantanit metalic la trecerea din treapta a 3 in 2.

Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine in legatura cu cantanitul metalic la cutiile DSG la trecerea votezei din treapta 3 in 2?

Va multumesc anticipat pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 1300 lei pe SACHS 2295000541 si tot cam asa pe luk 415074009. Originala cred ca ar fi cea mai buna, dar cred ca e 1500 de euro, masina nu mai merita o asemenea cheltuiala indiferent cat de buna ar fi sau de bine intretinuta. Mai pui 500 de euro ambreiajul si inca 300 manopera si schimbul de ulei. Nu face banii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa mare diferenta de calitate sa fie intre volant original si sachs de ex? Pana la urma si cea "originala" e facuta tot de vreo firma de renume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!