Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

@bo0gHy Pai trebuie mai intai sa vezi care e problema, nu neaparat sa schimbi cutia. Daca zici ca oscila turatia in treapta V si VI, gen turatia crestea, dar masina nu accelera ... e clar ca ambreiajele erau terminate si alunecau. Concluzia e ca trebuie desfacuta cutia si vazut care e problema, e posibil sa scapi doar cu un hub de ambreiaje nou. Nu uita sa revii cu impresii dupa ce ai rezolvat problema, informatii de genul asta ne ajuta sa vedem cat de robuste sunt cutiile astea si care sunt punctele slabe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

detin un passat b8 2.0 tdi 190cp  dsg6 si 4motion si am zis sa ma programez la schimb ulei cutie si supriza mi s-a spus ca nu am ce sa schimb, caci cutia detine ambreiaje uscate. Eu stiam ca dsg6 este doar umed. Cine ma poate ajuta ca-s pierdut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde te-ai programat? Schimba mecanicul :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culmea....la brady in buc. Am cerut o cotatie si din provincie, 1700. Mult/putin, stiam de 1100-1200.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minute în urmă, tavone85 a scris:

salutare,

detin un passat b8 2.0 tdi 190cp  dsg6 si 4motion si am zis sa ma programez la schimb ulei cutie si supriza mi s-a spus ca nu am ce sa schimb, caci cutia detine ambreiaje uscate. Eu stiam ca dsg6 este doar umed. Cine ma poate ajuta ca-s pierdut...

B8 are dsg6? Asta e prima cutie de pe primele modele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG6 DQ250 se apropie de majorat, a debutat pe Golf IV R32 in 2003 si de-a lungul timpului a fost pusa pe majoritatea VW-urilor automate cu un cuplu de peste 250 Nm. B8-ul a avut DSG6 pana in 10/2017 pe diesel-uri si cred ca si in 2018 pe 2.0 TSI-uri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a elucidat misterul cu programarea mea, consiliera se uita in alt monitor la un dsg7. :) Se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Imi poate spune cineva unde as putea face schimbul de ulei (dsg6) in judetul Hunedoara?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda octavia 2 1.9tdi 105cp, 2005, DSG 6.

Este cineva din IASI priceput să-mi diagnosticheze sau recalibreze? Am o ezitare din 2 in 3 pe la 1700rpm la 2 din 10 schimbări, ca o ușoară smuncitura. 

Eram la un moment în trecere prin București și am mers la un service pt o revizie, am lasat mașina și când m-am întors pe lângă toate mi-au spus că au făcut și o calibrare la dsg. Dupa 3~4k km au apărut pb. 

Uneori mai apare și un zgomot ca de volant - asta e altă problema.

Mulțumesc 

Modificat de Mr.Chow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, nu ti au facut nimic rau.

Cat ai cu ambreiajele astea stii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina are cca 80k km. 

Cineva din Iași? 

Modificat de Mr.Chow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: 80.000km din 2005?!? Poate 280.000 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Xman_ghio said:

Off topic: 80.000km din 2005?!? Poate 280.000 ?

Da, a fost mereu a2a sau a3a masina in familie. La drumuri lungi am avut un van de 7 locuri, iar acum din februarie am rămas doar cu skoda... Si încep problemele... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai cumparat-o de noua in 2005 ? Ai facut revizia la uleiul din cutie la 60 000 km ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trandafirvladut

Salut, 

Sper sa nu postez gresit. 

Nu stiu daca e o problema sau e normal. Am un dsg6 pe passat cc 2009 cu vreo 140k km. Masina merge ok, cu putina smuncitura din 1 in 2 dar insesizabila si nu mereu. Cand o pun in N si dupa in D si invers se aude cum cuplează ambreiajul si se aude ca o bătaie. O fi normal? Uleiul schimbat acum 10k km. Ce ar trebui sa verific, cum imi dau seama ca sunt duse ambreiajele? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/7/2017 at 10:54 AM, cascadoru said:

de ceva vreme se intampla ca, la plecarea de pe loc fie in D fie in R,

transmisia se " balbaie" de parca nu stie daca sa plece ori nu si pleaca ....

la scanare pe Autotrans am gasit eroarea " 10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System ", cod P1734, 

poate fi de aici comportamentul cutiei ?

poate sa ma ajute cineva cu o interpretare ?

multumesc

ot: am postat si in topic dedicat de erori la tdi dar, fiind specifica DSG, mi-am permis sa o pun si aici.

multumesc de intelegere.

Salut! Ai mai rezolvat cu eroarea P1734? Imi apare si mie aceasta eroare! Detin Passat 2016 cu DSG6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

Salutare! Dețin un CC 2.0 tdi dsg 6 190 mii km reali, am unele simptome de ambreiaje uzate as zice din ce am citit pe aici, uneori trepideaza la plecarea de pe loc ( mai tare dacă o trec la semafor din D în N si apoi iar în D), un clank la a 2 a când decupează treapta în vederea franarii și de asemenea am frână de motor f puternică în treptele 3 și 2 după retrogradare (La modul că este dificil să franez lin până la oprire dacă vin din viteza mai mare - trebuie să jonglez cu pedala de frână ). Masina a fost verificată la 2 serviceuri,  inclusiv la reprezentanță (e drept că nu le am spus despre acesta problemă) și nu au identificat nicio problemă (Deci nu ar fi de la mechatronic mă gândesc). Asa in mers schimba acceptabil zic eu, se simte schimbarea treptelor până la a 3 a a 4 a dar nu ceva deranjant. Întrebarea mea e, când se considera ca trebuie schimbate ambreiajele? Se poate merge cu ea pana patineaza ambreiajele ori smuceste sau e cazul de la primele simptome? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 15.06.2017 at 20:36, Danny a scris:

Salut.

Am un Passat CC, 2.0 tdi 170, DSG6 si am constatat de curand ca imediat dupa ce schimba treapa intr una superioara, dupa ce cade turometrul jos la 900 rpm (sau la cat cade), se aude un sunet ca la un motoras electric care e pe duca, pentru cateva secunde. Am schimbat de curand uleiul la Haldex si cam de atunci am constat ca se aude... insa nu cred ca e legatura intre evenimente.

La reprezentanta mi au spus ca ar fi ceva pe partea mecanica, in cutie, posibil un rulment. Mentionez ca masina a avut uleiul la DSG schimbat la fiecare 60K km, ultimul schimb fiind in urma cu aprox 5000 km, si nu mi au gasit nicio problema nimic.

A mai intalnit cineva problema asta? Ceva pareri? Vad ca a mai postat un coleg aceeasi problema aici, insa n a primit niciun raspuns concret.

 

Salut

Spune-mi si mie te rog cum ai rezolvat problema rulmentului.am o problema asemanatoare,am cutie desfacuta dar nu gasesc rulmentul sa il cumpar!mulțumesc 

Modificat de Marius88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Mi s a schimbat cutia cu una noua, gratuit, de catre VW. A contat faptul ca masina are reviziile si toate interventiile service, la zi, numai la reprezentanta VW si probabil si ptr ca am facut update ul dieselgate.

Incearca sa discuti si cu @Florin@Caractere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!Dețin un passat b6 dsg de care sunt foarte multumit.De ceva timp a devenit putin cam enervant următorul aspect:La plecarea de pe loc apare un șoc destul de puternic,numai la plecare si doar cand este accelerată mai puternic,în mers schimba impecabil,nu se simte nimic.A doua problemă ar fi turometrul care la viteza constanta oscileaza .Cu ce verificarea ar trebui să încep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie
On 8/8/2019 at 6:36 PM, Danny said:

Salut.

Mi s a schimbat cutia cu una noua, gratuit, de catre VW. A contat faptul ca masina are reviziile si toate interventiile service, la zi, numai la reprezentanta VW si probabil si ptr ca am facut update ul dieselgate.

Incearca sa discuti si cu @Florin@Caractere.

Salut. Ce probleme ai intampinat si cum de a avut VW asa amablitate? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Detin de scurt timp un passat B6 din 2007 2.0 DSG 140 cp, cod motor BKP si abia zilele acestea am constatat ca la 5000 rpm atat pe mod D si S nu mai schimba cutia.NU am facut inca o diagnoza iar uleiul la cutie a fost facut acum 5 luni de fostul proprietar ( ma gandesc poate nu a fost recalibrata cutia dupa schimbul de ulei) , daca a mai avut careva aceasta problema ar fi dee ajutor:)multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5000 rpm ??? Nu ai ce cauta la turatia asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu am ce cauta acolo, dar pe S nu a taiat gazul in limitare, este normal asa?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. 

 

Cred ca mi-a venit si mie randul sa am probleme cu DSG-ul. 

 

Cum se manifesta: mergand pe strada, normal, ma trezesc brusc cu o frana de motor, mai sa intre ala din spate in mine. Dau sa accelerez si constat ca nu mai schimba trepte. Ma uit in bord si vad ca disparuse indicatorul de treapta de viteza iar PRNDS clipeau intermitent  intr-un chenar rosu. Opresc unde pot si iau pozitiile schimbatorului la rand. Cand sa dau cu spatele, surpriza! Pot muta cgimbatorul pe R dar nu face nimic, Se tureaza in gol. 

 

Bun, am lasat-o vreo doua ore apoi am pornit-o. A mers absolut normal vreo 3 km dupa care probelma s-a manifestat iar. Azi dimineata cand am pornit-o din nou, parea totul in regula, insa nu am mai mers cu ea ca nu mai fac si alte stricaciuni. 

 

Cod  de eroare aparut:

 


                Address 02: Auto Trans       Labels: 02E-300-0xx.lbl
Control Module Part Number: 02E 300 041 R    HW: 02E 927 770 AD
  Component and/or Version: GSG DSG         041 0812
           Software Coding: 0000020
            Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
                      VCID: 2143FB5DF8D2CB1
1 Fault Found:

17130 - Pressure Control Solenoid 1 
            P0746 - 012 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON
 

 

Am vazut ca au mai fost si alti colegi cu eroarea aceasta insa nu am reusit sa gasesc daca cineva chiar a rezolvat-o cumva.

Voi ce parere aveti?

 

Multam si numa' bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!