Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Io faci alt soft. Dar decat sa ajungi in tr6 la 70 la ora mai bine asa. Altii dau bani pentru asta si tu vrei softul de baza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Sop a scris:

Io faci alt soft. Dar decat sa ajungi in tr6 la 70 la ora mai bine asa. Altii dau bani pentru asta si tu vrei softul de baza?

Ai dreptate , cred ca mai bine o las așa..la 60 sunt in treapta 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow cat mi-as dori un astfel de soft... nu stii cine l-a facut? ai cum sa afli?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Sunt multe firme care fac soft la cutie, cred ca si @voinea te poate ajuta fara probleme. Iti personalizeaza schimbarea fiecarei trepte in functie de turatia dorita. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm se poate face la voinea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee si cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trimite-i un pm si vei afla , raspunde de obicei repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , detin un passat b6 din 2010 care are cutie dsg si mai exact 240000km. Cand schimba din superior in inferior se aude un zgomot ciudat ,,cum ar schimba sincroanele",, ceva metalic " , sper sa ma înțelegeți:) , mai ales pe D cand sare multe trepte la franare.

Uleiul la cutie schimbat acum recent. Facea si inainte de schimb.

Sa lovit careva de problema asta?E normal?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Daniel.cr nu ai citit deloc topicul? E plin de asemenea probleme. Schimbul de ulei nu rezolva problema. Inlocuirea ambreiajelor e de obicei solutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! In urma cu 2 luni, mi-a aparut aceasta eroare pe vcds la un Leon 5f fr 2014

10632 - No Communication with Gear Selector Module 
          U0103 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

astazi, s-a aprins becul check engine: "Cutie defecta" si nu mai mergea mutata in nici o pozitie si nici ledul nu mai functiona; dupa ce am luat contactul, masina a mers, dar check engine-ul, inca este aprins. A mai patit cineva ? 

Modificat de stefz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca Leon ul are o problema pe selector.

Citeste putin pe aici, pare si problema ce o ai tu.

Aici

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinNistor

Salut! Am un passat 2010, 2.o, CBAB cu DSG. Problema este la cutie si se manifesta astfel, la schimbarea din NsauP in D se aude si se simte un tronc, invers, din D in NsauP este mai rau, face si zgomot si parca smuceste de 2-3 ori, prima data mai incet a doua mai tare a treia smucitura si mai tare apoi se pune pe liber. De schimbat schimba bine si in sus si in jos. Am crezut ca se rezolva dar aceste zgomote s-au amplificat dupa ce am schimbat uleiul din cutie, schimbat la reprezentanta WV Braila. Penttru linistea si siguranta mea, ma gandesc sa inlocuiesc cutia, bineinteles cu una sh, identica si acelasi cod. Ma intreb, se inlocuieste pur si simplu, demontat-montat suruburi si mufe sau este nevoie de ceva soft, adaptari, calibrari...nu stiu intreb si eu sa nu ma "rup mai tare. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura ambreiajelor.

Nu este grav, stai linistit, pana nu patineaza...

Mergea o adaptare.

Face mai tare cand este rece, evita sa o mai testezi.

De fapt si masinile noi fac asa, nu este neaparat o problema.

Ambreiajele dau semn mai tare, atunci cand incep sa scoata zgomote la schimb de treapta.

Si din acel moment mai tin mult, depinde si cum conduci sau o ajuti sa schimbe...

Poti verifica si suportul de este sub acumulator, si cel antibalans.

Cel antibalans poate  contribui semnificativ la socuri, celalalt mai mult la vibratii.

Doar condu o si atat. ?

 

PS incearca sa o pornesti mai mult in N si nu o angaja imediat.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinNistor

Multumesc, Theo! Mi-ai dat putin optimism. Nu vibreaza, sa verific tamponul antibalans, cel rotund si sa fac o adaptare cu VCDS? Am cablu si program vcds in limba romana, oare ma descurc sa fac o adap[tare in sensul sa dau OK sau NEXT, am totusi 49 de ani, putin mai greu cu "tehnologia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva sa te ajute.

Fa i un BS tu, vezi ca gasesti procedura pe aici, can 60 si 61 Autotrans , sper ca zic bine..

Uite si pe cea mare daca e nevoie - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E)

Pune o la o bordura mai mare cu spatele, opreste in marginea ei, dupa care incearca sa o urci pe bordura, vezi daca o arunca din viteza.

Nu pleca la cumparaturi pana nu ti verifici temeinic ce ai tu.

Daca intentionezi sa faci ceva, mergi la un singur mecanic, si acela sa fie cunoscator in DSG.

In Bucuresti cresc sansele de ex. Avem si pe forum mecanici excelenti.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea cu VCDS o faci degeaba. Daca masina are multi km poti sa schimbi ambreiajele si sa inspectezi starea volatului daca tot vrei sa ii faci ceva. Cutia in genereal este una fiabila, deci nu vad de ce ai schimba-o cu totul, mai ales ca probabil vei lua tot una la care nu stii istoricul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinNistor

Adrian001, nu am "acuzat ambreiajele deoarece nu patineaza iar la comutarea in si din marsarier adica din PsauN in R si din R in NsauP nu se aude/simte absolut nimic, problema ar fi la treapta 1 cand bagi in viteza sau cand pui pe liber. Ceva se intampla cu treapta 1, mecanic sau electronic, nu stiu. Posibil sa fie marsalierul pe ambreiajul cu vitezele cu sot si merge ok iar celalalt ambreiaj cu vitezele fara sot sa aiba probleme...dar 3 si 5 merg ok, a-1-a face figuri. Km are 4o6k si in afarra de ulei si filtru pe care le-am schimbat eu nu stiu istoricul. Uleiul si filtrul au fost schimbate la reprezentanta. Cele vechi, ulei si filtru, erau foarte curate, foarte -foarte curate, cred ca au fost schimbate inainte de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, theo said:

PS incearca sa o pornesti mai mult in N si nu o angaja imediat.

Masina nu porneste in P?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treptele 1,3,5 + marsarier sunt pe ambreiajul numit K1 de VW. Ambreiajele sunt concentrice, unul in exterior si unul in interior cu un diametru mai mic. K1-ul este cel exterior. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinNistor

Motorul porneste si in P si in N si fara pedala de frana.

Am cautat ceva imagini si vad ca R este cu vitezele cu sot, sau poate nu am cautat bine....

DSG 2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde e imaginea, dar nu pare sa fie corecta. Asta arta cutia cu marsarierul selectat. 

 

image.png.0bbdfb97f3d94fb415d81c6f8d154e07.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pe K1 ai pachetele mari si treptele impare plus rear ul, iar pe k2 ai treptele pare, pachete mici.

Poftim de vezi:

AICI

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut oameni buni, va caut si eu in legatura cu o problema (DSG6). Sa incep cu inceputul, am un passat b6 din 2007. De cand am cumparat masina (de precizat ca masina e luata din Germania) am avut probleme cu ea dar am zis ca s minore si imediat ce ajung acasa cu ea o si bag in service. Mai intai imi oscilau turatiile in a 5 si a 6 si se auzea ca un gugustiuc (mai tarziu a 6 si a revenit doar a 5 mai facea asa), dupa un timp la plecarea de pe loc parca rotile ramaneau pe loc si pleca doar caroseria, tremura intr un hal fara de hal. Dupa o perioada aceste tremureli au luat sfarsit insa a aparut altceva, din 2 in 1 trepida masina oribil, eu cu piciorul pe frana masina tot dadea sa plece, nu ajungea in 0 sa zic, sa se opreasca de tot. Am zis, hai sa i schimb uleiul din cutie, zis si facut, am cumparat 6l ulei original vw si filtru. L am schimbat, i am facut nivelul tot ca la carte. Din ce am observat nu mai face asa grav din 2 in 1 cand pun frana dar de facut face, cei drept mai fin dar face. Si tot dupa ce i am schimbat uleiul am observat ca din 3 in 2 are un soc, mai mai sa te dea cu capul de parbriz (nici chiar, ceva mai fin totusi). Si de cateva zile se aude un zgomot din cutie, zgomotul seamana cu cel al ventilatorului de la aerul conditionat de afara (cel ce se monteaza afara etc.). Nu vreau sa va zic ce ulei i am gasit si ce filtru... Filtrul era facut bucati.. Prostia mea a fost ca nu i am schimbat uleiul din cutie de la bun inceput, chiar nu m am gandit sa l schimb, fiind prima data si cand imi iau automata, desi stiam ca se schimba nu am facut o.. acum intrebarea mea e.. trebuie sa i schimb cutia sau totusi cineva acolo sus ma iubeste si scap mai usor? Multumesc de atentie, toate cele bune! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

La masina tatalui meu (un VW 2.0 DSG din 2005) din cand in cand (a se citi cateva sute de km) ii apare urmatoarea eroare: parcheaza masina si o inchide ok. La redeschidere cand vrea sa plece nu mai porneste deloc (se aprind becurile, dar nu se invarte motorul). Apare Emissions Workshop pe afisaj si eroare de motor. Dupa 3-4 incercari porneste ok iar in 1-2 zile eroarea si becul din bord dispar.

Am fost la un prieten cu VCSD si a citit eroare de comunicare intermitenta pe cutia de viteze (din pacate nu am retinut codul erorii ? Practic masina nu mai stie/nu isi da seama in ce viteza este masina si nu porneste motorul din cauza asta.

Ati mai intalnit o astfel de situatie? Idei despre posibilitatea de remediere?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!