Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

11 hours ago, cascadoru said:

Are cineva un bidon de ulei cv DSG, cod; G 052182A2 luat din reprezentanta sa mi dea o poza fata/verso ?

Ma intereseaza sa vad daca are stantat undeva jos unde e fabricat.

Multumesc

am unul de la autokarma daca te ajuta, iti pot posta poze, let me know

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu vreau sa creez un flame aici pe topic, asa ca vorbesc doar de masina personala.

Povestea incepe odata cu o bataie mica la volant doar la rece nimic pronuntat, doar eu stiam ce este acel sunet. Bine am zis comandam un volant nou pe Luk , am zis daca dam jos cutia facem comanda si la un Hub nou de ambreaje OE ca si la mine se auzea acel clink clank la retrogradare 3->2 2->1. Dam comanda si la rulmentul de centrare ce se afla in ax palier. Scoatem procedura de schimbare hub din elsawin si incepem. Respectam procedura cu tot cu ceas de comparator saibe distantiere ce se dau in pachet, schimbam si uleiul cu filtru totul OE.

Terminam de lucru scoatem masina din garaj la o proba , surpriza nici o schimbare clink clank din nou, zic asta e poate asa sunt cutiile astea , de atunci dau muzica mai tare sa nu mai aud acele sunete si nu le mai dau importanta. Cutia schimba impecabil fara smucituri fara socuri fara tremurat, totul perfect cu exceptia acelor sunete le retrogradare.

Eu zic sa nu le mai bagati in seama aceste mici defecte pana va schimba cutia bine, asta a fost la mine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesat de stiut ce mai exact genereaza acel clanc in cutie. Din cate se pare acel clanc nu este un indicator al uzurii hub-ului de ambreiaje sau ceva de genul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca sunt niste angrenaje care cupleaza mi se pare absolut normal sa existe niste zgomote. 

Detin o masina cu DSG 6 de la 0 km si se aud zgomote la cuplare dc stau sa le caut, geamuri deschise si muzica oprita adica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, detinator said:

am unul de la autokarma ... iti pot posta ...

Te rog .... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pozat si fundul bidonului, poate si producatorul recipientului da niste indicii

Primul lucru pe care il remarc este ca nu scrie in romaneste, ceea ce este ilegal, insa scrie in ruseste... 

rugam colegii care schimba la reprezentanta sa pastreze un bidon. Si poate si un pic de ulei

Apropo, ati vazut mecanicii sa agite bidoanele inainte de utilizare? Asa scrie in instructiuni

 

IMG_20190306_224845.jpg

IMG_20190306_224855.jpg

IMG_20190306_224912.jpg

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,se agita inainte de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc amandurora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru cum ti se pare? seamana a original? sau e contrafacere ruseasca?

mi se pare f f f dubios ca nu scrie si in ro, e clar pt piata ruseasca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:

Trec pe 18 martie prin DE si o sa iau ulei dintr o reprezentanta VW  si comparam atunci.

de asta am intrebat de poze. Am  gasit f multe variante de set 6 bidoane ulei OE la 10-12 E/litru dar e f dubios.

La reprezentanta in NL mi au cerut 30E/litru dar nu vand, doar sa scchimb la  ei.

Al tau eu cred ca e ceea ce trebuie, nu trebuie sa ti faci griji.

Pe toate bidoanele OE scrie in ruseste.. bu stiu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru pana pe 18, poti preciza cateva din variantele gasite (unde anume si pret) ? Eventual in PM daca nu crezi ca e de interes general

Eu il gasisem initial la 77ron dar pana la urma au refuzat sa mi-l dea la acest pret desi site-ul lor inca il afisa si am luat cu 88 ron litrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.03.2019 at 8:31, theo a scris:

Nu, nu rezolvi nimic.

Sunt ambreiajele.

Poti incerca acea "calibrare".

Poate rezolva problema (uneori). Insa, este sezoniera....

Poti merge linistit pana la fenomenul de patinat.

Mergi mai agresiv putin, nu ai sa le mai auzi.

(Nu vorbesc din auzite).

Totusi, este bine sa te pregatesti de un hub nou.

Teo, ideea este că, înainte de calibrare nu aveam acele zgomote. Ulterior, după ce am citit care este procedura pentru calibrare, mi-am dat seama că băiatul nu a făcut-o nici pe jumătate, în sensul că a făcut-o pe loc, apoi mergând cu mașina nici 5 minute. Chiar sunt curios dacă se rezolvă ceva cu această adaptare a cutiei. Ai idee cât ar costa la reprezentanță? Aș fi puțin mai liniștit...având aparaturile și cunoștințele necesare. Mă stresează rău, știind că înainte nu am avut această problemă. Cutia...după părerea mea, fiind singura automată condusă, schimbă perfect. Doar dacă țin accelerația foarte lin, se simte un lag minim din 2 în 3.

Modificat de Răzvan.1.3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Nu este cea mai smooth cutie, trebuie sa recunoastem asta.

Dupa procedura de calibrare merge, dar doar pentu o vreme....

Faptul ca sunt cutii care se manifesta asa de noi, iar altele cu sute de mii de km. nu  , ma fac sa cred ca problema este in mechatronic.

Eu la cea noua, am un marait inre 3rd si 2nd. Sunt mai mult ca sigur ca o sa se transformei in clunk dupa niste km.

Plus ca reusesc de foarte multe ori sa o incurc, vorbesc strict de treptele mici, 1, 2, 3.

In rest, se descurca admirabil, ambele. Nu stii care i cea noua si care i cea cu sute de mii de km.

Daca ai sa citesti mai mult (multe), ai sa constati ca apar zgomote si dupa schimbul de ulei.

Personal, cred ca dupa un anumit nr. de km., ar fi bun un ulei cu o vascozitate mai mare la temperaturi ridicate.

Cum am mai spus o, eu sunt foarte multumit de aceasta cv. 

Deci, atata timp cat nu sunt erori pe tester, cutia este in regula.

Nici ambreiajele nu sunt schimbate, pana nu ating limita de uzura recomandata.

Asa ca, sa nu mai ascultam orice zgomot, sau sa nu mai luam in seama orice ezitare a ei. Sunt lucruri considerate normale.

 

Razvan.1.3, nu am ideee despre pretul acestei proceduri in reprezentanta.

Ceva o sa coste, sa ai combustibil in rezervor si timp disponibil.

Cu un telefon, poti afla asta.

Daca mi permiti, nu mai fa calibrari doar din curiozitate...

Insa, daca ai inceput procedura, du o pana la capat.

Foarte important, motorul sa functioneze corect, vacuum, turbina, egr...orice ezitare a motorului, o percepe si cutia de viteze.

In special, in modul comfort drive.

 

 

 

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar în momentul schimbării din N în D și din D în N...este normal acel clunk? Se simte și cum sucește (fenomenul acesta l-am observat încă de când am luat mașina). Acum...poate fi mai "lejer" acel smucit sau mai agresiv..depinde de înclinația mașinii. Pe plan perfect drept...se simte foarte ușor. Spre exemplu...am un coleg de lucru tot cu un CC DSG. La el nu se simte mai deloc. În schimb...am simțit o trepidație ceva mai mare la retrogradare...în special din 2 în 1. Sunete... deloc deloc. Dar și la el, cutia schimbă foarte lin. Și despre calibrare...ce pot spune... recunosc, nu am avut habar despre ce e vorba. El mi-a zis doar că, cutia se va comporta mult mai bine. Și chiar așa a și fost...până acum o lună de zile să zic, când am băgat de seamă că scoate sunetele acelea. O să încerc o adaptare curând. Poate fiind făcută complet, așa cum trebuie făcută...scap de acest "stres". Poate că nu reprezintă nici o problemă...dar pe mine mă irită rău de tot :)). Mă gândesc și la lucruri mai puțin pozitive...cum ar fi: dacă totuși este vreo problemă care poate aduce ulterior și alte defecțiuni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece fac toate.

Important este ca la cald, sa faca foarte usor sau deloc.

Acelea sunt ambreiajele (uzura lor).

Eu zic sa lasi stresul in seama altora. ?

Mergi linistit cu ea.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theo nu am retinut pe ce masina/motorizare folosesti dsg-ul :) Citind comentarii cum a fost si al tau, incep si eu sa ma linistesc :)) 

Cred ca nu ar trebui sa mai cautam probleme la orice sunet ciudat atat timp cat nu avem smucituri sau alte simptome clare (la cald).

Tot ce putem face ar fi schimbul de ulei la max 60k si talpa mai moale pana se incalzeste un pic uleiul din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt TDI CR, ambele cu dsg 6 DQ250.

Da..Sa nu uitam ca in cutie sunt 7,2 litrii de ulei.

Ulei ce trebuie adus la regimul de lucru, 75 grade (sper sa nu ma insel), atunci deschide termostatul de racire, in cazul cutiei.

Deci, sa avem grija.

Cat despre ulei, daca este folosita preponderent in oras (sau zona rece, grea, montana), un 40k ar fi si mai bine.

Ce am constatat, este o cutie foarte rezistenta, de fapt, doua...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theo

O să urmăresc de acum încolo să văd cum se comportă cutia la cald. Apropo...în iarna asta, am observat că temperatura nu stă constantă (creștea acul la 90 apoi scădea, sau nu creștea deloc). Majoritatea au spus că este defect acel termostat DSG. Mă poți lămuri mai clar ce rol are acel termostat ? Sunt pe lângă aceste subiecte...îmi cer scuze pentru întrebările prostești. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are acelasi rol ca si termostatul de la motor. Inchide circuitul la o anumita temperatura si il deschide cand temperatura scade sub o anumita valoare.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@identitate78

Deci este posibil, ca din cauza termostatului, uleiul din cutie să nu atingă temperaturile optime și să îi dăuneze într-o oarecare măsură? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia este bine sa lucreze mai rece.

Exista si o carcasa pentru filtru, din aluminiu, cu fante pentru disipare.

Ideea este ca racirea sa fie buna, deci, nu incinsa.

In cazul tau, mai mult engine sufera, consum mare, e.t.c

Vezi si G62 sa fie ok.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Răzvan.1.3 Ai mentionat acea schimbare de comportament cand schimbi din N in D si invers. Este doar zgomot sau se si simte in masina un mic soc ca si cum s-ar misca cutia?

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Răzvan.1.3 said:

@theo

O să urmăresc de acum încolo să văd cum se comportă cutia la cald. Apropo...în iarna asta, am observat că temperatura nu stă constantă (creștea acul la 90 apoi scădea, sau nu creștea deloc). Majoritatea au spus că este defect acel termostat DSG. Mă poți lămuri mai clar ce rol are acel termostat ? Sunt pe lângă aceste subiecte...îmi cer scuze pentru întrebările prostești. 

Daca iti scade temperatura brusc sau nu creste, e defect acel termostat DSG, e un defect f comun.

termostat lichid racire (cel mic de la cutia DSG): cod 1K0121113A - 146ron original sau 64ron Mahle

Schimba-l urgent, ai toate informatiile aici, inclusiv poze, il poti schimba chiar si singur: 

 

Daca il schimbi singur, ca sa fii sigur, sa ai si niste lichid de racire G12 sau G13 si niste apa distilata

 

44 minutes ago, Răzvan.1.3 said:

@identitate78

Deci este posibil, ca din cauza termostatului, uleiul din cutie să nu atingă temperaturile optime și să îi dăuneze într-o oarecare măsură? :D

evident ca nu e ok! e o piesa ieftina si usor accesibila, schimbul dureaza 15 min la mecanic, sau vreo 45 de min singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mada_eim

Uneori se simte acel șoc, alteori mai puțin sau chiar deloc. Deci nu face mereu. La fel si zgomotul...

@detinator

Am înțeles! Acum...de când s-a mai încălzit vremea, nu mai am această problemă. Oricum, îl voi schimba. Mulțumesc pentru sfat!

@theo

Ce reprezintă "G62", dacă ești amabil? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor de temperatura lichid de racire motor.

Are citire cu doua functii, engine si instruments.

Dar, deja iesim din aria dsg.

 

Cat despre cel pentru dsg, de obicei, ramane pe deschis.

Adica, nu ti mai urca apa/sta la 90 de grade.

Sta in jurul la 70 de grade la drum intins, la mine asa s a manifestat. Si asta, vara.

Iarna, ar trebui sa stea si mai jos de atat.

Hella sau OEM.

Grija mare daca l schimbi singur, sa i scoti si garnitura din cauciuc.

Cel nou, are tot ce i trebuie, garnitura si clema.

Motorul rece.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!