Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Afumatu, merg codurile de mai sus si la tine.

Codurile sunt luate de pe net, le puteti gasi si voi fara prea mare efort.

Ai nevoie de cineva priceput la imperecherea TCU.

Vezi ce sh cumperi, nu stii ce este in ea, obligatoriu garantie reala la ea.

Sa i dai jos tot uleiul.

Consulta te cu specialistii nostri, poate ar fi bine sa o schimbi la ei.

 

Sima, nu cred ca este motiv de ingrijorare.

Mai ales ca zici ca schimba frumos, bucura te de ea...

Daca facea volantul, il auzeai si pe celelalte trepte.

Asculta l tot in ralanti pe prima treapta, noaptea, sa fie liniste, printre cladiri ceva, nu in spatii deschise.

Pot fi si placutele de frana, etrieri...

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un passat bmr an 2008,170 cp,si imi da pe vcds urmatoarea eroare:p1652-008,modul cutie automata.imi poate spune cineva daca s.a lovit de aceasta problema si ce ar fi?

 

Modificat de Ivan Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum functioneaza cutia?

Ala este un cod de eroare pe TCM.

Poti verifica mufa daca este ok, ai spalat motorul sau ceva de genul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

selenacomexprod, daca spui ca e fabricatie 2009 si prima inmatriculare 2010, este cu sase trepte, dar nu e DSG, e tiptronic cu convertizor  de cuplu, deci nu are treaba cu discutia despre DSG, care e alta mancare de peste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiptronic pe tiguan 2009? Ma indoiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theo,nu am spalat motor,merge ok cutia,fara alte simptome.ce face tcm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

selenacomexprod

Da, este tiptronic, convertizor, azi am aflat de la magazinul de piese cand am bagat seria de sasiu. Doar ca daca este ala dus...costa 5000 lei. Voi ce parere mai aveti? Oare se poate reconditiona?

Astea au si aste mecatronic sau total diferite?

Modificat de selenacomexprod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești sigur sigur ca e Tiptronic? Mi-e greu sa cred ca e pe vw 2009 

daca e așa ori nou ori sh...sunt o groaza. Dacă vrei îți dau pm cu un pont de sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

selenacomexprod

Am gasit pe olx un tip din timisoara care repara doar convertizoare si un tip la ploiesti care repara si cutii si blocuri de valve si convertizoare. A dat cineva prin ei?

Azi am fost si la vw, atat de idioti sa fie sa.mi spuna ca eu am dsg 6? Si de fapt sa aflu de la un prieten care are magazin de piese, ca pe seria mea de caroserie nu ii da decat convertizor de cuplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna la Dancor Ploiești și vezi cât e unul SH. Ai garanție 3 luni factura tot ce trebuie. E parcul ăla mare de dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@selenacomexprod luind in vedere ca masina ta este model 2010 si are motor transversal nu ai cum sa ai alta cutie in afara de dsg! Lasa aici o serie de șasiu si iti zic exact cu ce a venit masina. Cel mai probabil ai dsg6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

selenacomexprod,

intradevar ai o cutie automata in 6 trepte model AQ450 si are convertizor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

selenacomexprod

Si ce se repara sau ce se schimba la ea???Acum vin de la vw. Pe tester nu a dat nici.o eroare pe cutie, nici in mers nici pe loc.

Are momente cand smuceste di 2-3 sau din 3-4,   la retrogradare zici ca da cu frana de motor, si afisarea d2 cand pleaca de pe loc. Foarte foarte rar d1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

selenacomexprod

Si inca o chestia care am sesizat.o este ca, la haldex muste ulei....a picurat vreo 2 picaturi dupa ce am mers 30 km mai sportiv cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

selenacomexprod

Am sunat la cei de la timisoara si la cei de la ploiesti. Si cei de la ploiesti si cei de la timisoara, au spus ca e mecatronicul. Ca si cost, ploiesti 450e, timisoara 850. Garatie 3 luni la ploiesti doar in cazul in care nu exista span in uleiul din cutie. Acum de unde stiu eu ca e mecatronicul daca ea nu smuceste mereu? 

O cutie sh e 1000 euro. Cutie sh sau recondtionat la timisoara 850 e??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

selenacomexprod

Sa inteleg ca tu ai vandut.o din cauza asta?

Scuze....voiam sa scriu in alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAN eu la dancor Ploiești am fost și mi-au zis ca un dsg pentru cazanul meu e 2300 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Sunt posesor de 1 luna al unui passat B8 dsg, 150cp, si de aproximativ 3x in ultimele 2 saptamani m-am lovit de urmatoarea problema: 

la plecarea de pe loc cu autohold activ in momentul in care am actionat putin frana pentru a ma asigura mi s-a oprit motorul.

S-a mai intalnit vreunul din voi cu o astfel de problema? Ar putea fi o defectiune a masinii?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/1/2018 at 11:19 PM, Sergiu1818 said:

Salutari,

Aceeasi problema am si eu, uleiul schimbat acum 12k km la reprezentanta in Germania. Ai facut schimbul de ulei? Mai persista problema? Sau este alta cauza?

Merci!

Am schimbat uleiul tot in Germania la VW dar tot se aude. Am observat ca la orice viteza la turatie mica la granita la care tre sa schimbe o treapta in jos se aude. La service au zis ca e normal. Dar mi se pare deranjant mai ales ca am condus Passaturi de aceleasi ani si nu am auzit astfel de zgomote...

On 8/17/2018 at 10:45 PM, Cristiunix said:

Acelasi clank il am si eu. In trepte superioare gen a 5-a pe la 1200-1300 rpm daca iau piciorul din gas si dupa dau usor gas la fel face si la mine un clank gen cand "cupleaza" chiar daca este pe manual, deci nu este zgomot produs de schimbul de trepte. Eu am verificat initial planetarele dar nu este de acolo. Cu masina pe elevator daca misc de roata fata-spate se aude exact acel sunet care vine din cutie. probabil o uzura in ambreiaje banuiesc eu.... La mine face clank si cand retrogradeaza din 3-2 si 2-1 de pe la 160 000 km iar acum are undeva peste 200 000.

La mine la fiecare treapta se aude la turatie mica acel clank la limita cand trebuie sa schimbe o treapta inapoi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le mai băgați in seama...conduceti și alte mașini cu automate și apoi veți vedea cât de rapid e dsg-ul nostru. Asta e...mai are zgomote...cam toate au.

mie mi se mai oprește motorul când dau in marsarier apoi repede in D. Pana nu cade de tot nu i fac nimic. Aia de la Brady auto mi-au zis ca nu garantează ca se schimba ceva cu înlocuirea ambreiajelor. Soluția lor era schimbarea cutiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in general cam de pe la cati km incep problemele astea cu cutia.Intreb ca a mea e pe la 113k si merge perfect cutia inca.E un dsg6 cffb din 2012

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de exploatarea mașinii...a mea a fost de noua in familia și s-a mers 120k in București. Și îmi da un suc doar la plecarea de le loc. Când am fost la reprezentanta mi-au zis ca pe codul meu de motor și cutie a fost un avertisment de schimbat ambreiajele dar fratele meu După un an nu a mai făcut reviziile la ei și nu a știut. Oricum asta e. Fff mulți au niște zgomote ciudate la dsg. Dar atât cât merge nu i fac nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, gabrinel said:

Salut, in general cam de pe la cati km incep problemele astea cu cutia.Intreb ca a mea e pe la 113k si merge perfect cutia inca.E un dsg6 cffb din 2012

 

@gabrinel Al meu e cu 2 ani mai tanar, mers doar in Germania și s-au făcut in 3 ani, 147.000km, deci a fost o mașina de autostrada judecând și starea parbrizului :)) totul ok cu DSG-ul pana acum la 163.000km.

In viteza a II-a prin parcare, după accelerare scurta și luarea piciorului de pe accelerație, tot brusca, face un clank scurt, dar așa făcea și vechea mea Jetta din 2007 care era manuala...Și DSG-ul e la fel, folosește același principiu mecanic-electronic, cum naiba sa nu sune? Unii de pe forum observ ca au impresia ca au mașini de multe zeci de mii de €, dar pana la urma e vorba de mașini cât se poate de normale, sa vedeți probleme la Ford pe automate. Deci stai Chill...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!