Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

:( :D mda ce crezi ca " moare " la comanda :D o sa ma Duc , sa vad ce are ... toate lumea ma Trimite :)

PS : mersi pentru sfaturi

Modificat de Roger
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat si eu codul la cutia mea de viteze. Este HQL. Unde pot gasi detalii tehnice despre ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti topicul o sa gasesti un PDF foarte intersant postat de voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am citit. Nu zice nimic legat de tipurile de DSG. Ma interesa, de exemplu, sa aflu ce cuplu tine. Deoarece am inteles ca unele tin 250 NM, altele 350, altele 400...

De asemenea, as vrea sa stiu ce anume limiteaza aceasta cutie la un anumit cuplu. Este din cauza discurilor de ambreiaj, angrenaje, pinioane etc.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce intrebi tu Johnny, vei gasi numai in proiectele proiectantului si fabricantului DSG :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca s-a discutat si mai sus: DSG 1 (cel cu 6 trepte si ambreiaj in ulei) tine la 350Nm in timp ce DSG 2 (cu 7 trepte si ambreiaj uscat) tine la 250Nm. Cred ca un document oficial nu vei gasi vreodata pentru ca sunt detalii care se tin intentionat ascunse pentru a evita tuningul auto. Cat despre ce se defecteaza, in general cel mai solicitant element e ambreajul si probabil ca acesta se va defecta prima oara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si in acelasi timp s-a discutat ca exista 2 modele de DSG 1 (cum l-ati botezat voi) - cea in 6 trepte ... iar acele 2 modele au limita de cuplu diferita .. cea mai buna dovada e 2.0 TDI @ 170 cp .. vedeti cuplu .. credeti ca ar lasa la maxim cat "tine" cutia ? eu nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jetta_tdi_1.9_DSG

salutare!! imi cer scuze daca am sarit din intamplare peste topicul in care s-a discutat(daca s-a discutat) despre care va intreb eu dar deja nu mai am rabdare sa tot caut.. :D Deci vreau sa stiu daca cu o Jetta din 2008 motor 1.9 TDI DSG 6trepte pot face launch-control... pun astea intrebare deoarece unii spuneau ca, cu masinile cu motor diesel nu se poate face launch-control... :) iar altii imi spun contrariul si tocmai deaceea vreau sa stiu de la voi daca a incercat cineva... :D Mersi anticipat!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

un Technical Bulletin luat de pe situl BentleyPublishers.com .

Conditia sa intrati sub aceasta chemare de service pentru vehiculele cu cutie dsg: Intermitenta

vw.tb.37_06_07.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jetta_tdi_1.9_DSG
Am transpirat vreo 5 secunde de cautare (mai putin de cat ti-a luat tie sa scrii post-ul)si iata ce am gasit:

http://vwforum.ro/index.php?showto...=launch+control

http://vwforum.ro/index.php?showto...=launch+control

Lectura placuta!

mersi! si inca odata imi cer scz dar pur si simplu nu mai aveam rabdare.. :D

am vazut acolo ceva disctutii dar mai mult despre cei cu passat cu motoare de 2.0 si pe mine ma interesa pt motor de 1.9... cel cu skoda cu motor de 1.9 a zis ca nu ii place sa faca launch control asa ca nici eu nu o sa ma mai ambalez... :blah: cand o sa-mi iau gti atunci o sa mai incerc.. :icon_thumright:

Mersi inca odata si multa bafta in trafic!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un Technical Bulletin luat de pe situl BentleyPublishers.com .

Conditia sa intrati sub aceasta chemare de service pentru vehiculele cu cutie dsg: Intermitenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea, sa inteleg ca este o actiune de rechemare in service pentru toate cutiile DSG cu 6 rapoarte?

Sincer am simtit toate aceste simptome descrise de tine dar am zis ca sacadatia este de la ESP si patinajul ambreajului am zis ca e normal.

Se pare ca ma paste o vizita in service!

Atat timp cat masina e in garantie ar trebui sa o repare gratis, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am o intrebare legata de cutiile DSG. Am un golf V 2.0 TDI DSG 116.000 km. In momentul in care franez si cutia incepe sa schimbe succesiv in trepte inferioare, cand schimba din viteza a 3-a in a 2-a se aude un mic zgomot in zona cutiei. Un fel de "clanc". Zgomotul nu este puternic si nu simt nimic ciudat la condus. Nu se intampla tot timpul. Intrebarea mea este daca a mai experimentat cineva acest lucru, si daca este ceva normal.

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi comportament si la mine. In special atunci cand simte ca vreau sa accelerez si nu mai patineaza ambreiajul, ci il cupleaza brusc. Nu pare a fi vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi comportament si la mine. In special atunci cand simte ca vreau sa accelerez si nu mai patineaza ambreiajul, ci il cupleaza brusc. Nu pare a fi vreo problema.

Exact. La acceleratie se aude si mai tare. Daca las motorul la relanti in a 2-a si apoi accelerez usor nu se aude nimic. Daca o calc mai tare (nu f tare) atunci se aude acel clanc. Se aude totusi si cand franez la momentul in care debraiaza in a 2-a.

Rog posesorii de DSG sa ne spuna daca si la ei se comporta la fel. Sunt curios daca e un comportament normal DSG sau daca semnaleaza vreo problema. Mentionez ca nu am nici o alarma din partea DSG si cutia se comporta perfect.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit despre DSG si din experienta cu DSG-ul meu, cele 2 ambreiaje fac o chestie diferita in functie de talpa pe care i-o dai:

- daca accelerezi normal/ liniar - DSG va schimba in treapta superioara

- daca ii dai talpa tare - va retrograda

Ambreiajul necuplat preselecteaza urmatoarea treapta pe care o anticipeaza. Sistemul de 'invatare' al DSG analizeaza comportamentul recent al soferului si preselecteaza in concordanta.

Poate asta explica unele zgomote si reactii ale cutiei ?

Am o intrebare tehnica legata de turatia la care intra turbina vizavi de turatia la care schimba DSG. La ce turatie intra turbina la TDI ? Si ce se intampla daca DSG schimba la 1800 rpm in D ? Mai apuca sa intre turbina sau nu ?

:lol: :lol: mda ce crezi ca " moare " la comanda :offtopic: o sa ma Duc , sa vad ce are ... toate lumea ma Trimite :)

PS : mersi pentru sfaturi

Pai te duci la o diagnoza. Nu-i lasi sa desfaca cutia sau ceva. Doar sa vezi daca apare ceva pe calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina merge mereu (probabil intre 10000 rpm si 180000 rpm full ?? ). La tine cred ca incepe sa isi fac simtita prezenta pe la 1500 rpm ( sau turatia de unde incepe cuplul maxim la tine). Eu zic sa stai linistit pentru ca turbina nu va pati nimic chiar daca se schimba la 1800 in D. Ai avantajul ca ecu nu va lasa turbina sa intre in "surge". Daca apesi mai tare pe acceleratie nu o sa mai schimbe asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. La acceleratie se aude si mai tare. Daca las motorul la relanti in a 2-a si apoi accelerez usor nu se aude nimic. Daca o calc mai tare (nu f tare) atunci se aude acel clanc. Se aude totusi si cand franez la momentul in care debraiaza in a 2-a.

Rog posesorii de DSG sa ne spuna daca si la ei se comporta la fel. Sunt curios daca e un comportament normal DSG sau daca semnaleaza vreo problema. Mentionez ca nu am nici o alarma din partea DSG si cutia se comporta perfect.

Mersi.

Confirm si eu acel clanc la accelerari mai bruste si de la viteze mici. Nu se aude foarte tare, asa ca nu prea l-am bagat in seama. Sper sa nu fie o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am Fost zilele Trecute la PNB pentru problema la DSG ... a :blah: un mecanic cu Ea , si cica : " are probleme " :) :D ... peste cateva ore , mai exact la ora 7 :Driver: De ce asa Dimineata nu am inteles , am programare , cica :P ... sa vedem ce se intampla :rolleyes:

PS : am sa va Tin la curent , sa va Detaliez ce si cum ... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu acel clanc la accelerari mai bruste si de la viteze mici. Nu se aude foarte tare, asa ca nu prea l-am bagat in seama. Sper sa nu fie o problema...

Sa nu fie cumva, de la volant. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am predat masina ... De la Birou pana la masina , cel care Trebuia sa ia cheile masinii mi-a zis ca cica n-ar avea avea nimic masina , asa Fac toate DSG-urile :) :wub:

PS : au zis ca ma Suna imediat cum afla ce are Cutia ... Deci va mai scriu peste o saptamana , Doua :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

cam de mult nu am mai trecut"" pe aici

Am experimentat si eu acest "clanc" , in special in momentul in care decelerezi si , nu opresti de tot , ci accelerezi .

In prima faza mi-au spus "capu de planetara dinspre cutie" ; dealtfel un diagnostic bun .

Fost , cumparat, schimbat (cu piesa la schimb in service la ElcarGid). Dar ....tot se auzea.Cei drept mai in surdina"" , daca pot zice asa.

Dnl Cornel de acolo (unu din sefii de la tehnic , cred, -foarte responsabil si meticulos- a mai facut cate ture cu ea cu mine in dreapta si

intradevar se auzea in continuare acel "clang" atat la viteze mici in parcare (max 20 /h ) , cat si la viteze mai mari 60 - 70 /h.

dar cu aceeasi manevra , decelerare -CLANG- accelerare scurta -CLANG- decelerare -CLANG-/

Capu l de planetara au spus ca e posibil sa fie totusi si din cauza suspensiei sport.

Eu ma impacasem cu ideea , dar nu si dl de la tehnic. Asa ca am luat masina din showroom , abia venita 2.0 CR 170 DSG

si am incepu cam aceleasi manevre si, surpriza se auzeau aceleasi zgomote , dar cu o intensitate redusa.

Explicatia pluzibila , zic eu , e ca intensitatea era de la uzura , a mea fiind n etate de 146 k ;)

In rest , nu pot inca sa imi explic cele 2 dati cand a murit

la prima mi s-a explicat ca e posibil sa fii fost din cauza sarcinii destul de mari !?! ( hai fie...)

dar a 2-a oara , nu stiu ce a avut :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!