Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

On 11/27/2021 at 7:27 PM, laurentium.ionescu said:

@piroiai gasit vreun raspuns? 

On 12/14/2021 at 12:34 PM, laurentium.ionescu said:

@piroi ti-a verificat cineva tripodele? Mi-a sugerat si mie un alt user treaba asta si face sens oarecum, ma gandesc ca daca tripodele au joc, atunci cand pui frana e tensiune pe ele iar cand DSG-ul "calca ambreiajul" scapa oarecum. Eu le-am verificat pe ale mele pe elevator, au un mic, mic joc iar atunci cand invart de roata fata sau spate se aude fix clank-ul pe care il aud cand accelerez, iau piciorul si accelerez din nou. Nu sunt sigur insa ca asta ar fi problema si vreau sa gasesc un mecanic care imi spuna clar daca e sau nu asta.

Urmatoarea ipoteza este mecatronicul, posibil niste valve care au mizerie in ele dar asta e operatiunea mai scumpa si as alege sa incep cu cea mai ieftina.

@Tony2703tot mecatronicul stiu ca face asa, din auzite. Mergi la cineva sa ti-l verifice.

O sa verific si eu tripodele, cel mai probabil dupa sarbatori. Daca aflu ceva nou, revin. 

Modificat de piroi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua!

Detin un Passat B6 din 2009 cu motorizare CR CAGA si DSG 6, din ce am inteles, DQ250 ambreiaje umede.

De ceva vreme cutia incepe sa nu mai schimbe mai mult de treapta a treia dupa ce se incalzeste. Daca o fortez catre treapta a 4-a, sare din viteza. Pe manual se schimba doar treapta in bord si atat. Problema se manifesta dupa aproximativ 30-40 minute de condus. Inainte de asta, merge si schimba normal. A mai intampinat cineva problema aceasta? Care ar fi problemele generice si primele lucruri de verificat? Va multumesc pentru amabilitate. Atasez si un cod de eroare (19143  P2711)33.thumb.jpg.8317dfac3dbe4032980954f974230193.jpg

 

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie mers la un service de reparat cutii de viteze automate.Pot fi multe cauze.

Ai schimbat vreodata uleiu din cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

O am de abia 1000 km. Ce stiu cu certitudine de la ultimul proprietar este ca in ultimii 70.000 km cu siguranta nu s-a efectuat schimbul. 

Speram si credeam ca e o problema comuna, generica, sau cel putin ca unul dintre cei prezenti aici care s-a mai intalnit cu o asemenea manifestare a acesui cod de eroare sa poata impartasi cu noi eventualele solutii. Din ce am inteles, codul de eraore e destul de vag, in sensul in care, ar putea fi un senzor, ambreiajele sau chiar tot mecatronicul de inlocuit.

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva uleiul de o cutie automata dsg 6 în ultimul timp? mă interesa ce preturi mai sunt 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60-70lei/L ulei, 70lei filtru ulei. Manopera 2-500lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o oferte de la 3 reprezentante :1400,1800 și 1600(localități diferite). din considerente de timp o voi alege pe cea care va face revizia cu 1600(ulei, filtru și manopera). voi reveni cu păreri după lucrare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/22/2022 at 1:01 PM, UNHleaSHD said:

60-70lei/L ulei, 70lei filtru ulei. Manopera 2-500lei.

Uleiul original e in jur de 150 RON/L +/-, necesar aprox 6 L => 900 RON doar uleiul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1590 ron am plătit si eu tot la reprezentanță,  acum un an de zile , prețul  este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu o intrebare mai veche:

 

Detin un Passat B7 2014 2.0 CFFB cu DSG / 216K KM.

 

La plecarea de pe loc sau cand dau spatele imi vibreaza/smuceste. Daca apas fff usor pe acceleratie vibratie e mai mica cateodata. 

 

Ce am observat de asemenea cand se intampla asta este ca la turometru turatiile scad si cresc in timp ce accelerez si se produce acea vibratia/smucitura.

 

Am mai observat o chestie, cand schimb directia sa ies de pe o strada si e masina virata la dreapta, parca smucitura e mai accentuata, sa aiba legatura cu planetara ?

 

Suportii de la motor au fost schimbati, pe tester nu sunt erori, in rest cutia merge bine, schimba bine, nu am probleme.

 

Uleiul in cutie a fost schimbat, filtrul de asemenea, au 15k maxim.

 

Credeti ca este planetara/volant sau exista posibilitate si mecatronicul sa aiba probleme ?

 

Modificat de Kiddosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, adrian001 said:

Uleiul original e in jur de 150 RON/L +/-, necesar aprox 6 L => 900 RON doar uleiul. 

Nu e obligatoriu sa pui ulei VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus ulei Pentosin FFL-2,care e fix acelasi ulei ca cel original.Pretul pe litru e mult mai ieftin decat cel original(vreo 60% din pretul astuia).Cutia merge perfect cu el,nu am observat vreo diferenta intre ele.Mai am un Mercedes W169 cu cutie automata cvt si uleiul care MB il vand ca original e Fuchs Titan CVT,acestea fiind singurele tipuri de ulei acceptate de producator.Fuchs a cumparat si Pentosin-ul,asa ca acum il gasiti ca Fuchs Pentosin FFL-2.Filtrul de ulei de la cutie l-am ales pe original.

IMG-20191114-WA0009.jpg

IMG-20191114-WA0010.jpg

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca VW nu produce uleiul OE, dar de unde ai informatia ca uleiul OE e de fapt Pentosin FEL-2? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Dan Cristi said:

Eu am pus ulei Pentosin FFL-2,care e fix acelasi ulei ca cel original.Pretul pe litru e mult mai ieftin decat cel original(vreo 60% din pretul astuia).Cutia merge perfect cu el,nu am observat vreo diferenta intre ele.Mai am un Mercedes W169 cu cutie automata cvt si uleiul care MB il vand ca original e Fuchs Titan CVT,acestea fiind singurele tipuri de ulei acceptate de producator.Fuchs a cumparat si Pentosin-ul,asa ca acum il gasiti ca Fuchs Pentosin FFL-2.Filtrul de ulei de la cutie l-am ales pe original.


 

 

Eu am pus Valvoline DCT si filtrul MANN si functioneaza excelent, momentan. Vedem peste 40.000km. Am pus Valvoline pentru ca era mai ieftin ca FEBI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti pe net informatia asta,in multe locuri scrie ca Pentosin FFL-2 a fost "first fill oil" pentru cutiile dsg.Posibil ca recent,sa fi schimbat producatorul de ulei la Shell..Din fabrica,DSG 6,mai ales cele mai vechi,au plecat umplute cu FFL-2..https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pentosin

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acelasi timp, VW spune ca nu suporta uleiuri aftermarket pentru DSG. Gasiti informatii oficiale in TSB-ul asta. Din pacate in Europa autoritatile nu sunt orientate spre consumatori asa cum sunt in America/Canada. Acolo TSB-urile le gasesti pe site-urile autoritatilor, in Europa nu le gasesti sau trebuie sa platesti pentru ele. In acelasi timp sunt publicate si informatii referitoare la plangerile clientilor si modul in care s-au rezolvat. Gasiti aici o lista de probleme, ce e drept de prin 2008 referitoare la problemele clientilor pentru DSG si cum s-au rezolvat.
Daca pentru uleiurile de motor, inclusiv VW au o lista intreaga cu furnizori de ulei care respecta normele lor(un exemplu aici), pentru cele de viteza nu am gasit asa ceva.

Acum fiecare decide ce foloseste pentru masina lui. Personal am ales OE, tocmai pentru ca nu am gasit un document tehnic prin care cineva sa spuna ca un ulei pentru DSG si care e AF, respecta normele VW, si nici invers.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, dar acolo se vorbeste de ulei generic ATF sau cel putin asa rezulta din exprimarea “one fluid fits all”, mai sus colegii vorbesc de uleiuri care teoretic indeplinesc norma VW pentru DSG. As fi vrut sa vad ceva mai consistent, gen analiza de labortaor ulei OE vs aftermarket decat ce zice unul sau altul pe internet (referitor la Pentosin FFL-2).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe youtube facute de unii sau altii anumite teste, in care testau diferite filtre, diferite tipuri de ulei, OE vs AF insa pentru DSG nu am vazut nimic pana acum.

Oricum ar fi, eu personal pentru DSG raman la OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, EEXCALADE said:

Actualul ulei oe e shell ,scrie pe spatele bidonului

Valabil pt uleiul de motor.

Scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

și s a "revizuit" cutia... 1634 prețul. acum să vedem cum se va comporta în timp. 

PS. au scos și niște valve de la scurgere la trapa panoramică (era rechemare) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina aproximativ acum 8 luni in urma , la cumparare , vanzatorul mi a pus la indemana toate facturile si tot ce a cumparat si bagat in masina (ulei ul la cutie /motor , buji si asa mai departe ) . Cam in momentul actual cand pornesc masina  (vreau sa mentionez ca masina nu merge non stop , non stop vorbind , o tin in fata blocului si mai fac drumuri de genul  , Mall , supermarket  , singurul drum cel mai lung facut a fost pana in Ungaria la granita.)Cand am cumparat o masina detinea 244.000 KM , iar acum are 251.300KM . Masina pleaca ok , foarte frumos , insa cand schimba din treapa 1 in treapta 2 ( nu e este schimarea aceea lina ) trepideaza putin masina parca se smuceste , si la fel se intampla si daca scad dintr-o treapta in alta respectiv , in coloana de masini , reduc viteza , automat scade treapta , 4-3 , se simte o trepidare/zmucire (nu in cutie , ci toata masina ) din cutie efectiv nu se aude nimic nici la pornire nici la mers nici cand sta in Park , in neutru nimic. (parca impinge cineva masina de spate in fata pentru o fractiune de secunda atunci cand scad dintr-o treapta in alta) Stiu , ca este vorba despre cutia de viteze insa , intrebarea mea este urmatoarea , este problema ulei ului sau ceva mai grav la cutie ?? Si vreau sa mai aduc in schema urmatoare afirmatie , de exemplu daca pornesc masina pentru 10 minute ( un drum pana la supermarket ) la pornire dupa circa 20-30 de minute sau chiar mai putin se zmuceste putin la plecare. Vreau sa va spun ca masina cat timp sta pe loc si trec din N-D / D-N / D-R / R-D nu se zmuceste deloc nu se simte nimic se schimba parfect . Tiind sa cred ca aceasta problema este doar la RECE pentru ca daca merg cu masina 15-20 de minute incontinuu , nu se mai zmuceste deloc nici atunci cand scad treapta vitezei nici cand o urc si etc . Si daca este vorba de ulei ul din cutie  ,puteti sa imi spune ti niste preturi pentru manopera si sa imi recomandati un ulei bun daca totodata trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam si eu probleme similare, dar mai ușoare ca la tine. A fost de vină mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!