Jump to content

Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)


razdan
 Share

Postare recomandată

hai ca daca mai intarzie mult g8-ul ala, primesc motorul asta :))))))))

dar puteau sa ii puna si niste cai in plus, ca ma lasa rece noxele la cat merg eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noxele mici vin de obicei la parchet cu un consum mai mic 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care consum mai mic vine de multe ori din scaderea turatiei, mai ales la benzina. care pe termen mediu si lung duce la probleme serioase la masina. totul ca sa economisesc 0.1-0.2%. adica fix pix. deja masinile termice si-au atins eficienta. cat vrei sa ai pe 100km la drum lung? 1%? dar ce, e perpetuum mobile? deja ai pe la 2 si ceva la 70-80 mers constant. problema e ca din multe motive care nu tin de tine nu poti merge asa constant si evitand accelerarile. nu prea mai ai ce sa faci la termice si orice mica imbunatatire duce la preturi imense pt ca orice inventie oricat de mica costa mult. vrei consum mic? simplu! toti sa mearga cat mai constant si cam cu aceeasi viteza si asta sa nici nu fie mare, sa vezi atunci consumuri mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca inca suntem departe de eficienta maxima teoretica ale motoarelor ICE si se tot fac imubnatatiri incrementale continuu ... dar da, treaba asta are ca revers in general complexitate ridicata si design-ul mai putin robust in ceea ce priveste conditiile de exploatare. 0.1-0.2% e putin pentru tine ca individ, dar la milioane de masini se aduna cifre impresionante. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult mai putin din cat s-ar aduna daca s-ar merge cum ziceam mai sus si fara alte preturi marite aiurea. iar eficienta maxima teoretica e care? 0%? n-o sa fie in veci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce e mai usor de facut ? Sa ii convingi/obligi pe toti sa mearga cum vrei tu sau se le dai o scula care e mai eficienta si sa o folosesca cum sunt obisnuiti ? Ce spui tu s-ar putea implementa o data ce masinile sunt full autonome si nu mai sunt oameni la volan. 

 

https://www.nuclear-power.com/nuclear-engineering/thermodynamics/thermodynamic-cycles/otto-cycle-otto-engine/thermal-efficiency-for-otto-cycle/

 

image.png.d8e03f5c29ed9427f32c31c0ca165d4a.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e irelevant ce e mai usor. e relevant ce se poate face in conditiile de costuri rezonabile. o sa dai la urmatorea masina 5k in plus pt 0.1% mai putin? dar 10k??? ca asa se va ajunge...

 

teoria e una, practica e cu totul alta.

ca sa nu mai zicem ca o poti rezolva rapid cu mai multi in aceeasi masina. nu naveta (ca la nemti) fiecare cu masina lui. ia sa mearga 3-4 sa vezi economie adevarata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intelg ca esti catranit ca nu ti-a venit masina, dar pana una alta momentan nu te obliga nimeni sa iti iei masina noua de la VAG - de aia mai eficienta si mai scumpa cu 10K. Poti sa iti iei de aia buna si ieftina japoneza 🙂, simpla autohtona sau chiar din alea vechi SH. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce zic eu si ce spui tu....nicio legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 Graficul tau arata exact ce se intampla. La benzinare se mai poate creste eficienta doar prin cresterea raportului de compresie (VVT fiind deja prezent). Fiind vorba de injectie directa apare necesitatea injectiei in cilindru la presiuni ale benzinei din ce in ce mai mari. Raport de compresie mare = risc crescut de detonatii = fiabilitate in scadere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5tsi 96kW are deja un raport de compresie de 12.5:1 si nu e nici pe departe la peste 60% eficienta :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

Volkswagen presents all-electric ID. XTREME off-road concept car in Locarno

 

image.thumb.png.c6ed418421b354454e4045c8819d06b9.png

 

Electrifying surprise at the ID. Treffen in Locarno: Volkswagen presents the ID. XTREME in Ticino today, an exceptional off-road concept car that will generate an enthusiastic response among the many electric mobility fans at the event. The fully electric concept car with all-wheel drive system is based on the ID.4 GTX and combines the strengths of a modern SUV with the sense of adventure embodied by a rugged off-road vehicle.

 

The ID. XTREME from Volkswagen stands for maximum emotion and a desire for adventure. The concept vehicle was created by the team of Andreas Reckewerth (Head of overall vehicle MEB) in the Volkswagen Development department. “The modular electric drive matrix (MEB) has enormous technical potential,” says Silke Bagschik, Head of the MEB Product Line. “For many of our customers, vehicles are much more than just a means of transport. With the ID. XTREME, we are raising electric mobility from VW to a new performance level.” The result of the project is a unique off-road vehicle that impresses with its rugged appearance and outstanding power. A high-performance drive on the rear axle and software adaptations in the drive control unit increase the system power of the concept car by 65 kW to 285 kW compared with the ID.4 GTX – in other words, by about 30 percent. “The ID. XTREME is made by enthusiasts at Volkswagen for ID. enthusiasts here in Locarno. We are really eager to find out how the fans of electromobility react to the vehicle. Based on the feedback from our community, we will decide how to proceed with the project," adds Silke Bagschik.

 

The exterior of the VW ID. XTREME also shows that the vehicle is ready for every off-road adventure. Raised rally running gear, 18-inch off-road wheels, a modified crash member with additional front bumper, and 50 mm-wider wings manufactured by 3D printing combine to give the concept vehicle an authentic off-road look. The roof carrier with additional LED lights and the completely closed aluminium underbody also equip the fully electric all-wheel drive vehicle for excursions away from paved roads.

Acoustically also, the ID. XTREME has something special to offer: the driving noise was developed together with Volkswagen Design especially for the concept vehicle and is output to the outside via a sound generator in the wheel housing. In the interior, the concept car impresses with various highlights, including numerous Alcantara applications, revamped seats and elements in the accent colour orange. And it goes without saying that the ID. XTREME is sustainable: a no longer required test vehicle from production development and a used 82 kWh battery were taken as the basis for the concept vehicle.

Volkswagen is presenting the ID. XTREME to the public for the first time at the ID. Treffen in Locarno. The event by and for fans of electric mobility is taking place for the second time this year and could become the green and sustainable event for electric mobility modelled on the GTI meeting at Lake Wörth (Austria). This year, ID. enthusiasts from the whole of Europe are meeting up on the shore of Lago Maggiore from 6 to 10 September to share their experiences with electric mobility.

Initiated and organized by private members of the ID. Drivers Club the ID. Treffen is supported by Volkswagen as part of its commitment to the way to ZERO. Together with experts from the company the team of the Volkswagen Drivers Club is attending the event to provide insights into the current developments in the area of sustainable mobility. Alongside the ID. XTREME, Volkswagen is also presenting other models from the ID. family in Locarno.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cand nu credeai ca se poate mai rau, iata ca testele arata altceva :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dispare eleganta din masinile astea ... :frigbaitata:

A ajuns Ssangyoung mai fain la interior , poate si la jumatate de pret

Dar pana la urma nu patesti nimic daca nu mananci pizza cu trufe , merge si cu ciuperci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur se testeaza ecranul dar nu pt  a fi pus in golf. am gasit mai multe poze si se  vede ca e montat in fata actualului ecran de pe g8. de ce e pus in golf e alta discutie, dar nu or sa fie atat de tembeli sa arate asa. ala merge pus la o cu totul alta plansa de bord, voi nu vedeti ce mult se inalta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dar pe acelasi principiu ai fi zis ca sunt atat de tembeli sa puna slide-ul ala?? Ei uite ca l-au pus 🤡

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt lucruri total diferite. si toti producatorii au asa ceva. pana si la bmw a peste tot pus control touch. ba au mai taiat si rotita aia de control. ultimul lucru care ii trebuie unui golf e un ecran mai mare care sa fie ca nuca in perete. ei nu il produc nici cu alea actuale. nu, pun pariu ca testeaza ecranul dar nu pt a-l pune pe golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!