Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

System too lean inseamna amestec sarac in carburant. Probabil de acolo au si inceput rateurile desi un amestec sarac in general determina rateuri in galeria de admisie.

De verificat/inlocuit:

1. bujii daca ai 60k km cu ele

2. curatat injectoare

3. verificat presiune de benzina in rampa de injectie, daca e sub 3 bari atunci filtrul de benzina e infundat sau regulatorul defect ori pompa de benzina din rezervor e cam... gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma am 133kkm si bujile le-am schimbat pe la 100kkm. momentan mi-am dat comanda de filtru de benzina mann si maine ma pun sa il schimb. din cate stiu filtru de benzina o fost schimbat ultima data la 78kkm. sper sa fie asta problema. acuma seara dupa un drum in afara orasului de vreo 35 km mi s-a reaprins martorul check engine si am avut un consum de 7.2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce eroare aveai la diagnoza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, vezi pe pagina anterioara:

-16685 Cylinder 1 Misfire detected - Intermittent

P0301-35-10

-16555 Fuell trim: system too Lean: Bank1

P0171-35-10 --- Intermittent .

Eu zic ca n-are suficienta presiune in rampa de injectie sau injectoarele sunt ancrasate si nu mai dau debitul necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca la capatul rampei este o valva asemanatoare cu cea de la roti. Este posibil sa verifici presiunea in rampa cu un manometru clasic sau e nevoie de ceva special? Curatarea injectoarelor se poate face si de un apator sau trebuie mers la un atelier de specialitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acolo la valva aia se monteaza un manometru special care masoara presiunea in rampa.

Injectoarele se curata ori cu ultrasunete dar trebuie aparat special, ori cu solutie de curatat dar aici iarasi, trebuie un aparat care se leaga la rampa de injectoare si care are o pompa care face presiune de solutie de curatat exact cat ar face si pompa din rezervor. Se porneste aparatul, se porneste motorul si se lasa sa functioneze asa 15-20 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea in rampa , eu am masurat-o cu un manometru clasic, iar curatarea injectoarelor, varianta ,,costuri reduse", am scos furtunul de alimentare din rampa, am dat jos rampa injectoarelor, am umplut-o cu solutie curatat injectoare, am pus inapoi furtunul, o cheie scurta fara sa porneasca motorul, scos din nou rampa de injectoare, pe varful fiecarui injector, pus o ,,sticluta ,,gen picaturi de nas" la care ii tai varful cat sa intre injectorul in solutie, pe fiecare injector, se lasa ,, la macerat'' 3-4 ore, dupa care se monteaza final......rezultatele sunt mai mult decat multumitoare..... pare o nebunie...... :lol: dar asta e......ei bine nu am facut eu personal operatia, dar vorbesc in numele celui care a tinut bisturiul.......sa nu uit.....de pe fiecare injector oringul se da jos....nu se lasa la ,,macerat"..... :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit comanda de filtru de combustibil pe care am dato dupa codul inscriptionat pe filtrul de pe masina si am primit un filtru de benzina mann fara regulator. Lam schimbat si am luat unul mahle cu tot cu regulator.

Cred ca cei care au schimbat filtrul de benzina anterior au facut economie si au pus regulatorul original al masinii in filtru ca doar se si vedea ca era ruginit rau. Din filtru de pe masina so scurs un lichid negru gros.

Urmeaza sa dau o tura mai mare cu masina sa vad rezultatele si sa mai pun testerul pe masina sa sterg eroarea de check engine ca inca il am in bord aprins.

Sper sa nu am probleme si cu altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c-am asa am facut si eu

am scris intr-o tema mai sus.

i-am luat unul cu regulator inclus desi pe cel vechi am vazut ca se putea scoate

din cel vechi a iesit un fel de pilitura, rumegus cu benzina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat o tura de vreo 20 km in afara si mam uitat la comsum pe computer 5,7%. :icon_cheesygrin:

cand mam intors am scanat din nou masina nu mai am martorul check engine aprins dar pare sa nu pot sa scap de o eroare din care sau facut doua: :icon_confused:

16555 Fuell trim: system too Lean: Bank1

P0171-35-00 --- Intermittent .

16555 Fuell trim: system too Lean: Bank1

P0171-35-10 --- Intermittent .

am mai observat ca am la relantiu 800 rpm si 765 rpm. nu sta fix, variaza de la unu la altu

Tot cu vag comul am observat ca la control value of fuel preparation am undeva la 200 si ceva cand valorile normale sunt cuprinse intre 102-154.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai probleme cu etanseitatea circuitului de admisie a aerului, sau debitmetrul obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Verifica si IAT/MAP. Se aduna multa "mazga" acolo.

post-12725-0-75576300-1318063896_thumb.j

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

circuitul de etanseitate a aerului? cum se verifica? si debitmetrul unde este?

azi am mai mers cu masina si in oras un pic mai mult si in privinta consumului sia revenit, :icon_thumleft: masina merge foarte bine, trage bine

dar mi s-a aprins iarasi martorul check engine in timp ce am turat putin mai mult masina decat de obicei :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine varia turometrul dar era din cauza clapetei de acceleratie dar astazi mi-am luat inima in dinti, am sters o parte importanta din ea si dupa mai multe patanii acum sta fix undeva sub 900

iar martorul motor check engine... eram prieten la catarama cu el, nu scapam de el nicicum

dupa asta ... inca nu a aparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

circuitul de etanseitate a aerului? cum se verifica?

Poate ca exprimarea omului n-a fost dintre cele mai potrivite. A vrut sa spuna ca trebuie verificat traiectul de admisie aer pana si dupa clapeta de acceleratie. Sa nu cumva sa intre in admisie aer fals (se mai intampla pe la garniturile clapetei de acceleratie).

Cat despre fluctuatia turatiei de mers incet in gol (ralanti) nu te agita prea tare: e boala la 1.4 MPi sa fluctuieze. Cat te-ai chinui sa cureti tot tot, tot va fluctua putin.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IAT/MAP este cel cu rosu la 19 21 in imagine? e vreo mufa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat bujiile, am pus ngk si am scapat de eroarea 16555.

Am ramas cu o eroare de care nu reusesc nicicum sa scap si de martorul check engine aprins. eroarea este

16685 Cylinder 1 Misfire detected - Intermittent

P0301-35-10

am observat ca atunci cand motorul este subturat in special in viteza a 2-a tremura foarte tare masina, are un mers neregulat.

la viteza mare nu am probleme cu ea deloc.

am mai observat ca dupa ce sterg eroarea, in aceasi zi seara cand motorul este rece sau dimineata a doua zi cand turez motorul din cauza ca este mai rece imi reapare martorul pe bor.

sa am probleme cu injectorul 1 sau se poate sa fie chestia aia lunga care tine toate fisele si bobina de inductie?

masina are 135.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce toata lumea se duce direct la ce e mai scump?

incercati tot ce este cat mai putin costisitor in primul rand si apoi restul, daca mai e cazut...

verifica fisa respectiva cilindrului ce da misfire

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca ce este mai scump de regula, este mai atragator :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva mi-a spus sa schimb fisele, dar nu se poate decat cu toata chestia aia lunga care e impreuna cu bobina de inductie si mai multe. am incercat sa pun niste banda tesa (ceva de izolat) ca nu cumva sa pierd scanteie pe acolo dar vad ca nu are nici o valoare

o sa ma incerc sa mai pun odata banda poate iasa mai bine de data asta. nu stiu ce sa mai fac cu ea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex daca scoti fisa de pe bujia de pe pistonul 1, ai scanteie? In cazul in care ai scanteie inseamna ca fisa este buna, n-are rost sa tot tragi de ele ca de trompa elefantului, da jos rampa injectoarelor, si schimba injectorul de pe pistonul 1, pe alt piston sa vezi daca misfire se muta pe pistonul respectiv. :idea:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu martorul "check engine"

am ponit masina si a inceput sa tremure si motorul nu m-ai tragea

am pus-o pe tester si mi-a dat

3 coduri de defecte

16685 - Sesizat rateu la cilindrul 1

P0301 - 35-10 - - - intermitent

16685 - Sesizat rateu la cilindrul 1

P0301 - 35-10 - - - intermitent

17950 - Traductor unghi 1. clapeta-G187- semnal implauzibil

P1542 - 35-10 - - - intermitent

Gata de funcţie: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corpul de clapeta trebuie demontat curatat elegant, dupa care o readaptare si va fi ca noua. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu info.

am scos fisa de pe bujia 1 si aveam scanteie.

am trecut la varianta cu injectoarele si am inversat injectorul de pe cilindrul 1 cu cel de pe cilindrul 2.

azi am facut rost de cablu si am testat masina si mi-au aparut vreo 5 erori, probabil din cauza ca s-a umblat la injectoare, a fost data jos rampa.... am sters erorile si am pornit masina mergand cu ea. am retestato si mi-a aparut o singura eroare

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

Practic mi s-a mutat eroarea de pe cilindrul 1 pe cilindrul 2.

Urmeaza sa gasesc pe cineva maine care face o curatare a injectorului care este pe cilindrul 2 acuma. am auzit ca trebuie sa aiba ceva banc special si nu merge sa il curete oricine.

si sper ca pana saptamana viitoare imi fac si programare si sa scap de eroarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa scap de eroare de check engine. :icon_thumleft:

am fost la mecanic si mi-a schimbat injectorul problema cu un altul second de vw polo.

masina merge mult mai bine, trage mai bine de atat desi nu credeam ca se poate mai bine.

multumesc pentru cei care m-ati ajutat cu sfaturi. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!