Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

Astaseara opresc in oras si 45min mai tarziu cand sa plec mi-au ramas martorii check si preincalzire aprinsi. Check-ul e aprins si preincalzirea licare.

Motorul porneste normal, nu am sesizat nimic. Si nici in mers nu am sesizat ceva. Inainte sa se aprinda nu am observat nimic.

Am incercat sa mai pun si sa mai iau contactul, am mai si turat-o mai tare pe drum...nimic, nu se sting.

Pana la scanare cand o sa aflu mai exact...voi la ce ziceti sa ma astept?

LE: am coborat acum pana in parcare si am observat ca de fapt la relanti se simte un tremur marunt in scaun.

post-17144-0-41014300-1358354716_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ciudat, azi mi-am lasat masina cu toate usile deschise, capota si portbagaj pentru aerisire, spre seara cand am plecat cu masina am observat ca imi palpaie martorul de bujii. am citit ca ecu primeste semnal de bec ars sau swich frana defect, deocamdata am verificat toate becurile de frana sunt o.k. restul ..

Modificat de andrei007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi - scaneaza si vezi ce eroare a stocat.

andrei - verifica si contactele becurilor in socluri - daca sunt ok, atunci trebuie inlocuit switch-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi si-a revenit, fara a umbla la ceva, eu nu m-am speriat foarte tare pentru ca am mai patit-o in vara o data si la fel si-a revenit singur inainte de a apuca sa-i fac ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a aparut, am pus contactul, si mi s-a pareut ca am auzit un sunet electirc si inainte sa dau pana la capat cheia i-a mai pus iar contactul. Atunci au aparut martorii.

Am scanat azi. N-am apucat sa vad cu ochii mei, ca avea tipul o consula micuta de vreo 8 inch. Mi-a zis doar ca are o eroare de pornire la cald. Nu a inteles nici el de ce. A resetat-o si nu a mai reparut nici acolo nici la mine cat m-am mai fatait prin oras cu oprit/pornit. S-au uitat si sub capota sa vada doua mufe daca sunt ok si concluzia a fost ca totul e in regula dar eroarea ciudata daca totul merge normal.

Sper sa nu se mai aprinda si sa fi fost ceva de tip hazard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU exista eroare de pornire la cald. Trebuia sa faci o diagnoza cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri dimineata am plecat spre Balcic. Pe A2, pe podul de la Cernavoda, chiar dupa ce am trecut peste un “hop”, peste o imbinare din aia a podului, a luat-o razna martorul “check engine”. S-a aprins, a plapait nitel si a ramas aprins. Inainte de pod incetinisem de pe la 120 pana pe la... cam 90 km/h, masina a mai mers o perioada din inertie, dar am simtit ca nu mai accelereaza nici cu pedala la podea, ca si-a pierdut puterea. Dupa pod am oprit. Am scos cheia, am lasat-o sa “se odihneasca” nitel si am pornit-o din nou. Motorul a pornit, dar masina nu mergea cu mai mult de 15-20 km/h (si asa, fortata cumva - mergea “mai bine” cu ambreiajul apasat…) si trepida ca un tractor! Am mers asa, cu avariile aprinse, pana am dat de prima iesire de pe autostrada – cea catre Medgidia, am traversat “taras-grapis” orasul si m-am oprit la un service miiiic, un service deschis pe PFA, intr-un garaj, chiar pe malul canalului Dunare-Marea Neagra. Nu ma asteptam ca domnul de acolo sa aiba VAG COM, dar avea! Eram si speriata si nervoasa la un loc si asta e ce am retinut eu: ii arata o eroare la bujia 2. A scos cele 3 mufe pe rand, a curatat-o pe a doua si… s-a reparat. Mi-a zis ca a fost de la benzina (proasta!) si ca am mers pana la el in doua pistoane si cu un consum foarte mare. Si ca-mi recomanda sa schimb bujiile – in loc de cele cu un fir, sa pun cu trei fire. De teama ca nu mai ajung inapoi acasa, le-am schimbat la el (s-a dus personal, cu masina lui, la un depozit sa mi le ia): NGK cu trei electrozi (m-au costat 105 bujiile si 60 manopera).

Anterior acestei intamplari, am mers cu masina numai in oras, pe distante scurte si n-am observant nimic nelalocul lui. Dar ieri la intrarea pe autostrada am simtit ca parca “mergea mai turata” si ca accelera mai greu, ca era “mai lenesa” (decat e ea de obicei, ca deh, motor de 1,2!).

Orice am avut nevoie la masina, am gasit intotdeauna pe forum ori printre forumisti. La fel s-a intamplat si ieri, cand am avut prieteni la care sa sun: horgarban mi-a cautat un service cat mai aproape de locul unde eram si m-a linistit, mi-a spus ca pot merge chiar si asa incet, iar apoi cipos mi-a pus diagnosticul prin telefon (m-a invatat pana si cum sa faca mecanicul verificari in caz ca nu avea vag com!), astfel ca la service m-am dus cu lectia invatata. Le multumesc din suflet, fara ajutorul lor nu stiu ce ma faceam… mai ales ca am intrat in panica atunci cand am vazut ce se intampla, pentru ca in aproape 7 ani de cand o am nu m-a lasat niciodata…

Multumesc baieti si multumesc vwforum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bine ca ai scapat doar cu bujiile inlocuite. pe viitor sa mergi si in afara orasului mai des,cu putina forja sa se curete bujiile.

iata ce problema am avut eu cu martorul galben.

Adica o bobina de inductie trebuie schimbata, de fapt amandoua,ca sunt impreuna.

post-99468-0-26308300-1360916046_thumb.j

post-99468-0-90415900-1360916063_thumb.j

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt separate pe fiecare din cei 3 cilindrii !

E vorba de alt motor diferit total de al tau.

 

Skorrida Red: De curiozitate, cati km ai ?

Skoda luata de noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da, luata de noua, mers numai eu cu ea (!), mai mult in oras. Dar e obosita de... stat! N-are decat vreo 18 mii!

Si da, mi-au spus baietii ca "daca a facut asa, va mai face" si ca trebuie schimbate bobinele - de preferat toate trei, nu numai a doua, cea care a fost "cu problema" atunci. Operatiunea e planificata, e "in programul viitor", pentru ca masina merge, insa tot nu-mi place cum... Parca-i din cale afara de lenesa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

So,  ieri m-am dus să mai fac o testare la enervantul de bec galben şi au ieşit următoarele: 

 

MOTRONIC ENGINE MANAGEMENT SYSTEM

036906034BL

MARELLI 4LV

Dealer number 00000

-----------

----

3699

 

2 Event(s) detected

 

Fault number     . number : 17559

0

1

 

17559 P1151 000

Mixture adaptation range 1

Leanlimit too low

sporadic

 

 

 

AIR CONDITIONING SYSTEM

6Y0820045

Klimaanlage X0830

-------------

 

5 Event(s) detected

 

01271   029

Temperature flap positioning motor -V68-

 

01271   030

Temperature flap positioning motor -V68-

 

01596   028

Servo motor for fresh-/recirculating air door -V154-

Short to positive

sporadic

 

01596   029 

 

Servo motor for fresh-/recirculating air door -V154-

Short to earth

sporadic

 

01596   030 

Servo motor for fresh-/recirculating air door -V154-

Open circuit/short circuit to B+ 

 

 

Tipul de la service a spus că pot fi mai multe cauze : injectoare, pompa de alimentare, catalizator, sonde lambda .....

A verificat :

- sondele lambda - a spus că sunt vioaie, lucrează în parametri;

- presiunea în rampa de alimentare - a ieşit 3,9 (bari presupun) şi a zis că e O.K., deci nu sunt probleme la pompa de benzină;

- injectoarele sunt bune având în vedere că consumul la ralanti este stabil la 0,7l/h, motorul se turează rotund, maşina are zvâc, trage bine în sarcină;

- după părerea lui, problema e catalizatorul care e obosit.   

Mie mi-a rămas să verific furtunul acela subţire de la servofrână, sper să fie acela şi nu catalizatorul. Totuşi, ce simptome ar trebui să mai fie pentru a fi sigur că e catalizatorul? Dacă ar fi aşa, nu ar trebui ca sonda lambda 2 să dea ceva erori şi să nu lucreze în parametri având în vedere că prin catalizator gazele nu mai circulă aşa cum ar trebui?

 

Celelalte erori de pe la climatizare ce reprezintă şi care ar fi remedierile? Eu îmi bag nasul în ea, dar trebuie să ştiu şi unde să mi-l bag că altfel mi-l prind şi doare.....la buzunar. 

 

Era să uit : vara trecută, fiind pe A2 Constanţa-Bucureşti, mergând cu clima pornită şi butonul de climatizare dat pe maxim la rece, în încercarea de a reduce puterea de răcire am dat spre 18 grade la temperatură; atunci a început să bage aer fierbinte, ca iarna, de începusem să fac saună în maşina. Şi-a revenit după ce am oprit clima de tot, am dat din nou pe maxim rece şi am repornit AC-ul. Menţionez încă o dată că am învârtit butonul de temperatură climatizare doar până în dreptul temperaturii de 18 grade nu mai sus....Fenomenul se întâmplă şi oarecum invers pe timpul iernii, chiar când erau temperaturi foarte scăzute : când sunt pe cald la maxim şi vreau să reduc temperatura, degeaba dau spre 22 sau 18 grade, că nu se simte nimic, trebuia să dau pe rece maxim şi apoi maxim până în 18 grade ca să se răcească cât de cât. Bineînţeles, nu mă aşteptam să scadă temperatura în maşină instantaneu, dar nici într-o perioadă mai lungă (10-15 min) nu se întâmpla nimic. Sigur e ceva şi cu erorile menţionate mai sus, dar ce să meşteresc pe la ea? Unde să caut?   

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/23109-erori-vag-com/page-32

# 626 (pentru vizualizarea celor doua motorase)

Basic setting pe HVAC...daca nu dispar erorile atunci va trebui sa verifici cele doua motorase.

Nu are nimic catalizatorul.

Verifica furtunul de la tulumba servo, sau verifica/curata tija egr-ului....nu mai face cursa complet ,,agata".

Apasa cu ceva subtire tija in jos, si pulverizeaza cu spray deblocare, si ai sa vezi ca-i trece.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, topicul acela îl studiasem, numai că nu prea înţeleg mare lucru din acele imagini, cam ce am de făcut. Am mai citit unele discuţii precum că se poate face o readaptare a sistemului de climatizare. O să încerc şi asta şi după aia mai vedem. 

Carmina, tu cum ai scăpat de problema cu 17559? Ziceai undeva că abia după vreo 6 luni ai reuşit să scapi mica bestie de eroarea asta? A fost doar furtunul ăla buclucaş de la servofrână? Egr-ul l-am dat jos când am schimbat distribuţia, anul trecut prin iulie, l-am curăţat de nici nou nu arăta aşa curat, iar tija lucrează f.f.f.foarte uşor şi nu agaţă deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17559...pfuuuai Sorine, am albit de la eroarea asta, pana i-am dat de capat....a muncit fratele meu pe branci, bucati l-am pus sa o faca....am dat cu busuioc, am dat si cu tamaie....nu i-a trecut :winter: pana a descoperit ,,mesterul" tija egr-ului ca agata finut....dar destul... pentru a aparea aceasta eroare. In cazul meu, asta a fost rezolvarea problemei.

Daca spui ca tija cand o apesi cu ceva subtire...revine elegant inapoi...atunci s-ar putea sa fie furtunasul respectiv fisurat....trebuie cautata bine de tot...

Sorine, basic setting... pentru celelalte erori, si daca nu ii trece...rezolvam si imagini pentru demontarea motoraselor....ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Săru'mâna pentru răspuns. Am să mai încerc şi cu "minunăţia" aia de egr, dar să dea căldura mai tare ca să fie plăcut să meştereşti la maşină.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mi-am cumparat si eu de cateva luni o Skoda Fabia 1 din 2002, motor 1.4, 16V, 55KW, tip motor AUA, consum rezonabil de 8 maxim 9 in Bucuresti si 6,5 pe autostrada. De cand am cumparat-o am avut martorul check engine aprins, o mica variatie a acului turometrului si motorul mergea putin intrerupt. La cateva saptamani dupa ce am facut cu ea cateva sute de km, mi s-a aprins martorul pentru servodirectie si in interior se auzea un zumzait enervant ca de un motoras electric care imi lua si din curent (palpaiau luminile in bord si farurile). Am mers cu ea la service si s-a dovedit a fi senzorul de la servodirectie. Am dat vreo 450 Ron pe el (piesa la schimb) + montaj vreo 200 Ron. Am crezut ca odata cu schimbarea lui o sa se rezolve si cu turometrul dar nu a fost sa fie. Baietii mi-au spus sa curat si EGR-ul ca din cauza asta am si avertizorul check engine aprins. Zis si facut. Inca 150 Ron sa curete EGR-ul care, din cate am inteles are niste suruburi care nu se mai pot desface si curata dar m-au asigurat ca va merge bine si normal. Am iesit pe poarta service-ului cu turometrul tremurand la fel si s-a aprins iar martorul de check engine. Acum cateva zile, in timp ce statea in traficul din Bucuresti, motorul a avut tendinta sa se opreasca de tot si variatiile acului de la turometru au ajuns sa fie de aproximativ 1000 de turatii si mi s-a aprins martorul EPC. Am accelerat de mai multe ori si si-a revenit la variatiile mai mici de turatie dar EPC-ul a ramas aprins. Dupa ce am ajuns in parcare, am oprit si cand am vrut sa pornesc, nu a mai vrut sa porneasca. Intr-un final a luat-o si s-a stins si EPC-ul. A doua zi, ingrijorat fiind, m-am dus din nou la celebrul service desi ma jurasem ca nu mai dau pe acolo. Din nou tester pe masina si mi-a dat ca senzorul de temperatura indica 40 grade in conditiile in care, in realitate avea vreo 90. Au pus baietii un "simulator" in locul senzorului si l-au setat la 90 de grade si mergea ceva mai bine. Am hotarat sa schimb senzorul. Cost 115 Ron+manopera 100 Ron. Ma intorc sa iau masina care trebuia sa fie perfecta din cate mi-au spus la telefon. In parcare la ei o pornesc si observ ca martorul s-a aprins la 2 minute de functionat pe loc, variatiile turometrului inca sunt acolo (poate ceva mai mici). O pun din nou pe tester si surpriza surprizelor. In jumate de ora de la o diagnoza la alta, acum era dusa sonda lambda din fata. Sincer nu stiu cum de pana atunci nu o vazuse testerul sau cel care a facut diagnoza. Nu am codurile de eroare ca de obicei astia le sterg imediat dar ce pot sa va spun este ca mi-a aratat ala monitorul care era impartit in 2 si am inteles ca ele reprezinta cele 2 sonde lambda. Cand accelera era o linie care urca sau cobora pe un grafic iar pe celalalt mergea drept. Am inteles ca cele doua trebuie sa mearga in tandem (sa urce si sa coboare impreuna). Vreau si eu parerea cuiva priceput in mecanica. O schimb si pe asta si masina va merge tot ca acum sau este posibil sa fie soda? Preturile practicate de ei cum vi se par? Pentru sonda mi-au dat un pret de 670 Ron la care se adauga manopera de care nu am mai intrebat ca mi-am dorit prea mult sa scap mai repede de acolo ca imi venea sa le pun foc. Multumesc anticipat si toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul la senzor, este corect.... la manopera ai fost ,,tuns" bine de tot: erau de desurubat 2 suruburi, si de scos o mufa.

Egr-ul curatare: 9 suruburi, 2 mufe si o pipa...150 roni.....te-au tuns din nou. Suruburile de fixare a egr-ului, poti sa le desurubezi de cate ori vrei tu....au dat doar din ciocanitoare, sa te impresioneze.

Senzorul temperatura lichid racire, hmmm...sa zicem ca este ok, dar te-au tuns la manopera. Tragi o siguranta, ai scos senzorul....si l-ai bagat repede pe cel nou...asta e tot...tu ai platit 100 roni.

Nu, nu vei inlocui sonda, pana cineva care stie sa interpreteze o eroare, nu iti va spune clar cum stau lucrurile.

Pretul la sonda de reglaj este corect.

Cum vei rezolva problema? Trebuie doar sa il contactezi pe baiatul de la postarea 281,  si ai sa vezi ca problemele masinii tale se vor rezolva. Problemele nu sunt pe partea mecanica, Ionescu.

Sa nu ai emotii deloc... e un baiat priceput.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Banuiam ca manopera e cam scumpa dar m-am bucurat ca imi pun piesele recomandate de producator, nu chinezarii care tin o saptamana. Sau cel putin asa cred si asa mi-au spus. Referitor la suruburile de la EGR, am inteles ca s-au sudat acolo si ca daca incerca sa le desfaca, este posibil sa se rupa. Sincer vorbind, eu le-am zis sa nu incerce pentru ca nu dispuneam de banii necesari sa o schimb si pe aia daca cedau celebrele suruburi si era si in perioada Craciunului si aveam nevoie de masina. Mi-au propus varianta unui strungar cu care lucreaza ei dar nu sunt prea incantat de ideea asta. Daca poate cineva sa-mi dea un pret orientativ pentru EGR, mi-ar fi de mare ajutor. Acum am dat de altii care imi spun ca o sonda lambda costa 270 Ron cu TVA inclus si manopera 150 Ron. Incerc sa-i fac sa inteleaga ca am citit pe aici si acest pret este mai de graba de la sonda 2 si ei o tin pe a lor ca atat costa sonda 1 marca Bosch. Ce parere aveti? Referitor la Al Bundy, o sa apelez la el cat mai curand posibil dar incerc sa ma pregatesc financiar. Trebuie sa ma pregatesc mai "pe burta" ca ma strange de gat nevasta daca afla ca bag iar bani in masina. Credeti ca daca mai merg cateva sute de km cu ea in starea actuala, se poate sa cauzeze alte probleme? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de demontare, dai cu spray deblocare si lasi sa ,,actioneze".

Nu se va rupe nimic, in cel mai ,,rau" caz se vor desfileta prezoanele din blocul motor, si tot nu este o problema....le vei infileta la loc. Folosesti o cheie inelara de 13 pentru a nu rotunji piulita, sau o cheie franceza. Pot sa postez si poze sa vezi despre ce este vorba, dar in opinia mea nu are niciun rost...fiindca nu stiu daca ai probleme cu egr-ul.

Pret orientativ: 570 roni. Intrebarea mea pentru tine: de ce te intereseaza pretul?  Sper ca nu vrei sa mergi la cumparaturi, inainte de a face o diagnoza, si sa afli exact despre ce este vorba...eu l-am recomandat pe Cristian, fiindca sunteti amandoi din acelasi oras, si sunt sigura ca el iti va spune exact care este problema la masina ta. Te duci la el, o diagnoza...si vei sti ce anume va trebui achizitionat, si daca trebuie...cum doresti tu...

Baietii aia care ti-au spus pretul mentionat mai sus, este pentru sonda 2 universala (4 poli) nici intr-un caz pentru sonda 1 (5 poli)...care sub pretul pe care l-am mentionat nu vei gasi...m-as bucura, dar nu cred sa fie asa.

Nu pot sa cred nimic, atata timp cat nu cunosc codul de eroare...

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, luata de noua, mers numai eu cu ea (!), mai mult in oras. Dar e obosita de... stat! N-are decat vreo 18 mii!

Si da, mi-au spus baietii ca "daca a facut asa, va mai face" si ca trebuie schimbate bobinele - de preferat toate trei, nu numai a doua, cea care a fost "cu problema" atunci. Operatiunea e planificata, e "in programul viitor", pentru ca masina merge, insa tot nu-mi place cum... Parca-i din cale afara de lenesa!

De obicei bobinele sunt facute sa pice cam in jurul a 100.000 km. Si daca pica una, sigur vor pica si celelalte doua. La mine chiar a si luat foc una dintre bobine. De schimbat este foarte simplu si nu necesita vizita la service. Eu am cumparat Bosh pt ca asa au venit si din fabrica doar ca nu sunt cu marca vw/skoda pe ele.

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch e bine...   mai nou din fabrica vin cu El-Dor Tucia sau Temic turcia

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din epopeea "martorului chek engine aprins". Cum intre timp am circulat cu masina numai in oras si "n-a avut nimic", am zis ca tot romanul "las'ca merge si asa" si decat sa bag banii in bobine, mai bine dau o fuga la munte... Si cand ma apropiam de Comarnic... surpriza! S-a aprins martorul, s-a "taiat" puterea, viteza maxima era cam 15-20 km/h si, desigur, a inceput sa tremure din toate, de numai din ambreiaj o puteam tine sa nu se dezmembreze (!) - cu el cumva la jumate, sa ies de pe sosea in primul loc posibil... Era o parcare pe dreapta, scria "service" dar era de roti-vulcanizare sau ceva. M-au indrumat spre un service din Sinaia (care, desigur, era inchis, desi era zi lucratoare). Noroc ca dupa ce a stat oprita cateva minute, cu cheia scoasa, si-a revenit! Dar martorul a ramas tot aprins. In disperare de cauza, desi voiam sa ma opresc in Busteni, am coborat in Brasov (cu teama ca n-o sa mai pot urca inapoi serpentinele de pe Predeal!!!) Era deja pe inserat, n-am mai cautat service Skoda, m-am oprit la o cunostinta de la reprezentanta Toyota care nu a reusit decat sa faca sa se stinga martorul, a turat-o nitel pe sosea, insa n-a putut vedea ce erori au fost stocate. Verdictul a fost "are o problema electrica, du-te la service-ul Skoda". Culmea e ca dupa asta am mai facut vreo 400 de km, martorul nu s-a mai aprins si masina a mers brici! Parca mai bine ca inainte! Daaaaar... "a facut si va mai face", asa ca de data asta chiar ca o internez la un service!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O scanare intai, nu da banii aiurea, gasesti sigur pe cineva numai sa ti-o scaneze si sa-ti dea pe un stick codurile de eroare, le urci aici pe forum si cred  ca dupa mai multe lamuriri sa ai raspunsul clar la ceea ce trebuie sa schimbi. Sa nu patesti ca mine, schimbi 3 seturi de bucse brat cand de fapt trebuie uns etrierul si schimbate flansele si rulmentii amortizor... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Not_used_calin

Salutare,

 

Am 195.000 km, fabia 2005 - 1.2 htp, 64CP. Incepand de pe la 150.000 km a inceput sa mi se aprinda "check engine". Se aprindea, il resetam, mai mergeam cateva mii - iar se aprindea. Au fost cateva cicluri din astea aprins/stins, uneori se stingea si fara sa-i fac ceva. Ultima data cand am patit-o a fost asta vara (de regula cand bagam si AC in oras se aprindea) si s-a stins subit cand au venit temperaturile negative de asta iarna. Acum in primavara, cand a venit caldura, s-a aprins iarasi. As astepta iarna urmatoare, ce ziceti? :-) Masina nu face nici cele mai mici probleme (iese la noxe, consuma putin, trage bine)

 

Ce ar putea fi?

 

THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare apare la diagnoza ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!