Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

intradevar, e fisurat ala, l-am lipit cu banda izolatoare pe cat posibil pana achizitionez ceva mai performant, dar cred ca problema nu e pe acolo; se aude cum trage aer intr-o veselie.

ma gandesc sa-l desfac cu totul si sa ma uit la el mai bine dar pozitia e f incomoda plus ca are niste clame c-am ciudate

maine cred ca primesc banda aia de la Moment si ... imi vine sa-l bandajez cu totul

ma gandesc ca poate trebuie sa schimb garnitura aia de la clapeta, sau poate nu am strans-o bine desi mai mult de atat nu merge... sau e posibil din cauza garniturii de la EGR care era c-am uzata? am strans cat am putut cele 2 suruburi dar e tare incomod acolo ... desi parca se aude prin zona clapetei

nu stiu cum reusesc sa gasesca cei din service pe unde trage aer ..... aprind ceva si vad unde se duce fumul? Sa nu dau foc masinii :))

Multumesc pt ajutor, n-ai pt ce sa-ti ceri scuze!

se poate inlocui acea garnitura de metal de la clapeta cu altceva... clingherit, de ex?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crish, la curbura tevii care vine de la egr chiar langa clapeta este o garnitura care vine prinsa cu 2 suruburi, nu cumva ai uitat sa strangi suruburile? Da ai dreptate, cei din service aprind masina si daca fumul merge in sus e de la corpul de clapeta, daca merge-n jos e de la egr :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca le-am strans... o sa ma uit maine seara cand ajung acasa, culmea e ca sambata am mers cu ea vreo 50 km dupa ce am curat tot pana sa apara EPC-ul dar nu l-am bagat prea tare in seama, am mai facut cu el inca vreo 50 km pana acasa si apoi masina a stat o zi in fata blocului - duminica a fost urat afara si nu am iesit din casa - luni seara ... show, bordul meu era ca pomul de craciun, masina mergea ca tractorul pe aratura si se accelera aiurea

acele suruburi doar le-am slabit un pic pentru a putea scoate mai usor egr-ul, o sa le mai verific odata, poate s-au slabit pt ca se aude cum prinde aer intr-o veselie, nu cred ca e doar o gaura de furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am strans in seara asta mai bine cele 2 suruburi, unul nu era strans bine sau s-a desfacut... nu stiu si merge OK

am reusit sa scot si bulbul de ulei, l-am pus pe ala nou

mi-a mai ramas o eroare si vestitul bec galben aprins:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

de care nu scap. Banuiesc ca e acea conducta dar atat timp cat merge... o las asa pana se face cald

parca are niste trepidatii desi turometrul sta undeva pe la 850-870 - nu inteleg de ce plus ca a aparut un zgomot ciudat la motor, parca ar fi o curea sau o rola care agata desi mi-am schimbat distributia acum max o luna. E normal sa se auda asa?

Multumesc Carmen pt sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Da aparatoarea de plastic jos de pe distributie (ai 2 cleme care tin acel plastic) si vezi daca de acolo vine sunetul, nu e de glumit cu sunete ciudate mai ales daca e din zona distributiei.

Dupa ce vei schimba furtunul sau bandaja, nu stiu ce hotarare ai luat tu, sterge eroarea si vezi daca mai apare.

Daca mai apare da de veste sa te putem sprijini :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu mai demult acea eroare. Era crapat furtunul de vacum catre pompa de frana pe ambele capete. Pe un capat am taiat portiunea crapata, pe celalalt am dat cu banda izolatoare. De atunci nu mai am acea eroare. Si e de vreo 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a sosit astazi banda aia de la moment dar era o vreme ... numai de surubait pe langa masina nu

unde mai pui ca am uitat sa pun mufa de la clapeta si am incercat sa pornesc masina, normal ca nu a pornit si nu stiam de ce. am pus testerul si am aflat.

dar pana sa aflu am incercat de am ramas fara baterie. a trebuit sa vina un vecin sa-mi "imprumute" un pic cat sa porneasca.

referitor la zgomotul ala respectivul vecin mi-a spus ca e posibil sa fie de la axul cu came... eu m-am uitat la el ca si cum m-ar fi injurat

mie mi se pare ca ar veni de undeva de pe la electomotor sau de prin zona aia dar o sa ma duc sambata la serviciu si o sa se uite seful de la auto, sa-si dea si el cu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ulei/condens mult la clapeta de acceleratie, ti-as recomanda sa verfici pompa de ulei. Am avut acelasi motor cu al tau, si se pare ca din ungerea proasta in partea superioara a motorului, axul de la admisie s-a gripat si s-a degradat.

Acum nu mai am ulei la clapeta, sau ma rog e parca inexistent comparativ cu ce era inainte. Se zice ca la pompa de ulei uzata cresc gazele de carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat, e murdara de ulei chiar daca o sterg saptamanal tot o gasesc murdara, nu e in exces dar ... este

cum as putea verifica pompa de ulei? se poate prin vagcom sau la ce sa ma uit?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos bulbul de ulei :lol: , vezi ce bazducesti iar ca tu ai avut ghinion cu schimbarea lui, si in locul lui ar trebui montat un manometru asta daca vrei sa masori presiunea asa ca la carte, se poate si altfel eu banuiesc ca stii tu ce ar trebui sa faci :lol: dar grija doar o cheie scurta... cineva va trebui sa stea cu ceva ,,la primire" :lol: (metoda neortodoxa).

Jagomane care ar fi explicatia ca de la o pompa de ulei uzata ar creste gazele de carter? Eu ma gandesc ca daca o pompa de ulei nu mai lucra la parametri, nu mai apuci sa vezi gazele de carter :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut curiozitatea de a vedea cat de mult ulei poate curge fara bulb si ... mi-a curs ulei in palele vetilatorului de la radiator si de acolo peste tot ...

am sters cat am putut si acum motorul e ca nou :)) dar n-as mai vrea sa mai fac asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare domnilor!

Problema mea e urmatoarea mi s-a aprins si mie martorul de check engine e prima data in 130.000 de km si nu stiu de la ce defapt...masina iam dat-o unui tovaras sa o duca sa-i faca ITP ul pentru ca expirase si eu nu am avut timp. Imi aduce omul masina inapoi toate bune! A doua zi plec cu ea si surpriza cand ii dau cheie martorul de check engine ramane aprins..L-am sunat sal intreb daca a observat chestia asta...raspunsul lui clar nu....Acum intrebarea mea e ce poate fi singurul simptom care l-am descoperit este ca acum daca trec de 2000 de ture in accelerare si ii dau drumu la pedala dintr-o data mi-o arunca in bot...lucrul asta nu se intampla inainte sa se aprinda martorul.

Oare ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie de la sondele lambda, etc....

cel mai corect e sa faci o scanare - diagnoza - si o sa vezi clar, de unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,si ii dau drumu la pedala dintr-o data mi-o arunca in bot": pentru aceasta afirmatie eu banuiesc ceea ce vezi tu in imagine.

Cel mai corect intr-adevar o diagnoza....

post-25544-0-44371400-1350489342_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o voi pune pe vag cel mai probabil in weekend....nu prea da semne ca ar fi lambda consumul nu a crescut iar de crescut in ture creste la fel de bine doar ca o arunca in bot cand iau piciorul de pe acceleratie in schimb sa decelereze frumos...(szc pentru limbajul "brut")

Mersi de parere carmina G40 e camshaft position senzor? ce rol are acest senzor?

Modificat de Antonik91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camshaft sensor: senzor pozitie arbore cu came. Este un senzor magnetic care sesizeaza pozitia arborelui cu came. in functie de care ECU regleaza avansul.

Am avut o discutie cu cineva despre acest senzor cu niste ani in urma, si am vrut sa testam cum se comporta masina, am scos mufa de pe G40, si exact acelasi simptom pe care l-ai descris tu.

Dar cum ti-am spus eu doar presupun, nu inseamna ca am si dreptate. Ultimul cuvant il va avea vcds-ul nu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, maresc si eu randul celor cu probleme la fabiute. Azi s-a intamplat pentru a doua oara sa palpaie checkul, motorul sa mearga aiurea si sa se opreasca. Dupa cateva minute a pornit iar checkul a ramas aprins. Prima data erorile aparute au fost :

17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean

P1152 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2:Misfire Detected P0302 -35-10 - - - Intermittent

01086 - Speedometer Sensor (G22)

06-10 - Signal too High - Intermittent

iar azi

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

1 Fault Found:

01086 - Speedometer Sensor (G22)

06-10 - Signal to High - Intermittent.

Ceva idei inainte de a cumpara o bobina? Dupa prima problema de acum cateva zile, am curatat injectoarele exact ca aici

, am schimbat si oringurile injectoarelor ce intra in galerie deoarece cele vechi erau foarte scoapte, am mai cumparat si schimbat 3 fise, ale mele erau foarte oxidate in partea de la bobina, vizual, bobina mea prezinta multe fisuri destul de pronuntate, am vrut sa o schimb cu alta de pe o masina ce functiona foarte bine pana sa se rastoarne dar bobina respectiva avea mai multe fisuri decat a mea.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De când am luat maşina am făcut în jur de 4500 km (din luna august 2012). Aproximativ 4300 km i-am făcut cu check engine aprins. De două ori l-am stins cu testerul, şters eroarea. În sâmbăta dinainte de Crăciun surpriză: martorul s-a stins singur. Şi nici nu s-a mai aprins până acum. O să ziceţi că s-a ars ledul (sau ce o fi ), dar nu. La punerea contactului acesta se aprinde în bord, iar după pornirea motorului, acesta se stinge. Oare să fi dispărut singură eroarea, deşi mi-e greu să cred.

Eroarea era (sau este) asta: Wednesday,31,October,2012,16:27:31:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Control Module Part Number: 036 906 034 BL

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3699

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 03660

Additional Info: TMBHC26Y023421303 SKZ7Z0A1225664

2 Faults Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se aprinda la punerea contactului si sa se stinga la pornirea motorului.

17559 - pierderi de vacuum, vreo sonda lambda pe moarte, fisuri in esapament , injectoare pe moarte ( foarte putin probabil), benzina proasta. Las-o in pace deocamdata, verific-o cand se mai incalzeste afara.

17978 - imobilizatorul nu ti-a detectat cheia si nu a pornit motorul. Nu o baga in seama, se mai intampla, rar dar se intampla. Daca o sa mai faca asa atunci sa te alarmezi.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eroarea nu a mai aparut de multa vreme, dupa un numar de cicluri de condus, se stinge becul singur

The DTC will become history if the PCM no longer detects a failure. • The history DTC will clear after 50 fault free ignition cycles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg de vreo 2 ani cu eroarea 17559 si nu are nimic decat martorul aprins in bord si ... stiu si ce are, prinde aer pe la EGR, are o garnitura foarte uzata si una nu e deloc.

am amanat-o toata vara si pana la urma a venit iarna, sper ca imediat ce da caldura sa rezolv problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

După ce se stinsese înainte de Crăciun şi "şi-a revenit" pe 1 ianuarie, cu de la sine putere, după 10 zile, adică ieri, s-a stins iar martorul de check engine. Singur singurel....Dăm înainte aşa. Nu mă deranja decât vizual, că în rest maşina merge bine, cu o foarte mică oscilaţie a acului la ralanti.

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilatia turometrului la ralanti indica clapeta de acceleratie murdara. (in 90% din cazuri). Cel mai bine se curata prin demontare si apoi adaptarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine, egr-ul il demontezi, si atata sa insisti pe tija din interior pana iese ,,luna si bec", sa culiseze sus-jos foarte-foarte usor.

Apasa cu ceva subtire pe ,,ciupercuta aia din interior sa fie deschis maxim, si dai cu spray deblocare mecanisme, pana simti la mana ca culiseaza usor, adica nu ,,agata" se trage inspre sus in 2 timpi... Ok?

Stergi eroare, si va fi ca noua. Daca tot demontezi egr-ul , cu un drum poti curata si corpul de clapeta.

Daca nu va disparea eroarea, te rog sa te uiti cu atentie la furtunul subtire care ,,pleaca" de pe tulumba servo si intra intr-unul nitel mai gros....final intra sub corpul de clapeta....ei, furtunul subtirel s-ar putea sa fie fisurat.

Eu cred ca ajunge deocamdata... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!