Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

Buna Am si eu o problema.Fabia unui prieten are check engine-ul aprins si motorul merge foarte rau,in 2 ,3 pistoane.Mentionez ca a schimbat bobina de inductie cu alta de pe o masina functionala si tot asa merge.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 047 906 033 E

Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ32

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 13765

Additional Info: TMBNH26Y113197803 VWZ7Z0Y3285008

10 Faults Found:

18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error

P1640 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-10 - - - Intermittent

Astea sunt codurile de eroare stocate in ECU.Ma ingrijoreaza mai tare prima....

Dupa ce am sters erorile ele nu mai apar dar motorul tot rau merge

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca stergi erorile ce mai apar? Prima e destul de grava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar asta-i mai ciudat,nu mai apare nici o eroare dar motorul tot rau merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce ai sters toate erorile, porneste si daca poti merg putin cu ea...si apoi fa o testare iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit-o dupa scanare ,cei drept nu am mers cu ea dar dupa 5 minute am facut scanare si nici un cod

nu mai apare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi putin cu ea...chiar forteaz-o un pic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa scanare azi am gast noi coduri de eroare:

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

17658 - Fuel Level too Low

P1250 - 35-00 - -

Motorul merge oarecum mai bine pana in 2000 de ture iar dupa aceasta turatie o ia razna

Dupa schimbarea filtrului de benzina revin cu o noua diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica fise bujii bobina

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu asta am inceput .Am schimbat bobina ca e monobloc cu alta functionala si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai inceput si tu cu ce era mai mare....trebuia sa incepi cu fisele prima-data...sa le verifici si mai apoi sa schimbi vreuna daca trebuie...si apoi bujii....iar apoi bobina, mai spre sfarsit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spui si mie te rog care fise....ca acest tip de motor nu are asa ceva.Bobina de inductie este direct pe bujii si este monobloc.

Bineinteles ca am schimbat bujiile prima data.

post-24975-0-92706600-1326962051_thumb.j

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu specifici ce motorizare are prietenul tau, de unde sa stie omul cu ce fel de bobina este echipata fabia respectiva...in fine, parerea mea masoara presiunea in rampa sa vezi daca intr-adevar necesita schimbarea filtrului de benzina.

Te rog detaliaza putin cu ,,motorul o ia razna", eu pot sa inteleg si ca dupa 2000 de ture nu mai ai motorul sub capota....adica o ia pe aratura sau razna vorba ta, bine glumesc nitel :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca sunt probleme de compresie pe motorul de Fabia.La pistonul 4 compresia este de 3 pe cand la celelalte este 12,13.Motorul nu a consumat ulei deci banuiesc ceva supapa de pe pistonul 4.Acest lucru nu explica totusi misfire-ul de pe toate pistoanele.Oricum va tin la curent cu informatii dupa desfacerea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii.In primul rand 2 tije de culbutori sarite si o supapa de pe chiulasa la pistonul 4 care nu mai inchidea.Rezolvarea:schimbat toate supapele din chiulasa,garnitura,reglat tachetii si motorul merge ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri mergeam linistit si dintr-o data masina a inceput sa tremure iar turatia a devenit inconstanta. M-am uitat in bord si martorul motor era permanent aprins. Am mai mers 100 de metri si a inceput sa se aprinda intermitent. Am intrat pe seara aici pe forum si dupa ce am citit postarile mi-am pus mainile in cap pentru ca multi nu au reusit sa remedieze problema. Azi dimineata mi-am luat inima in dinti si am mers cu ea la mecanic. Mi-a pus-o pe tester si mi-a spus ca e o bobina defecta (cea de deasupra bujiei). L-am intrebat daca sigur asta e "buba" si el a spus ca sigur. Mi-a facut comanda de bobina (140 lei bobina Bosch si 40 lei testarea cu manopera) si s-a rezolvat problema. Am scapat ieftin fata de ceilalti colegi de pe forum dar tot el mi-a spus ca de regula cand pica una o vor urma indeaproape si celelalte... asa ca de acum astept. Sper ca v-am fost de folos. Fabia 1.2 htp AZQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, tu ai scapat ieftin... eu am avut aceleasi simptome, dar dupa schimbarea bobinei pe cilindrul 1 nu s-a remediat problema asa ca... injector nou. Adica gaura in buget de 650 ron, si cu ocazia asta am schimbat ci cele 3 bujii pentru prima data. Motor BME 1,2 47 kW 63000 km.

Si o poza cu "faptasul" p1040427i.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat ieftin fata de ceilalti colegi de pe forum dar tot el mi-a spus ca de regula cand pica una o vor urma indeaproape si celelalte... asa ca de acum astept. Sper ca v-am fost de folos. Fabia 1.2 htp AZQ

Si eu am patit sa mi se strice una din bobine si a fost un dezastru mai ales ca motorul meu e in 3 cilindri din care mai mergeau 2 :(

Asta a fost acuma mai bine de un an si nu sa mai stricat nici o bobina de atunci cu toate ca si eu auzisem de faptul ca daca se strica una, urmeaza si celelate. Deci nu e o regula universal valabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare:

Sambata, dupa o curatire a clapetei si EGR, readaptate, toate bune si frumoase, am mers cu ea vreo 100 km si din cand in cand mi se aprindea EPC-ul.

Ieri nu am avut chef sa ies din casa iar astazi am pus testerul sa vad care e motivul pt care mi se arindea EPC-ul.

Erorile sunt:

3 Faults Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

Dupa ce am sters erorile, cand am incercat sa pornesc mi s-a aprins martorii motor si EPC si masina mergea ca pe aratura. Turometrul era undeva pe la 1200 rpm si oscila intr-o veselie. Am facut o tura cu ea prin cartier si abia am ajuns inapoi.

Din ce am discutat cu un coleg am inteles ca e posibil sa am furtunul de la clapeta la servofrana crapat. Intradevar el era crapat mai de mult timp dar l-am lipit cu banda izolatoare. Exista o alta varianta mai "ortodoxa" decat achizitionarea unui furtun nou?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se numeste acel furtun? un cod sau ce anume sa caut

din cate stiu e c-am scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6Q0 612 041 F faci tu rost Crish de ,,parale" parca ziceai undeva ca tu esti cu baniii :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar nu sunt banii mei

ma gandesc sa-l lipesc cu ceva de genul

adeziv-moment-power-tape_3.jpg

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crish, ca sa fii sigur ca furtunul nu se va fisura poti sa incerci si asta :lol: :

http://youtu.be/znWEmWOjfHA

Tot ai zis tu de o metoda mai ortodoxa :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razi tu razi dar eu nu pot folosi masina :(

se aude pe undeva ca trage aer dar nu pot sa-mi dau seama pe unde, am stat vreo ora si m-am uitat la furtunele alea si n-am gasit nimic

unde mai pui ca scoate un fum ... si motorul merge in suturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crish te rog sa ma scuzi, n-am crezut ca situatia e chiar atat de dramatica :lol: de nu iti poti folosi masina, dar daca urechiuta ta depisteaza ca trage aer fals, uita-te la furtunul care intra sub clapeta, furtunul care merge de pe pompa servo la clapeta......ala ai zis ca-i fisurat, ti-am dat si codul mai mult cu ce sa te ajut?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!