Jump to content

Goodyear Eagle F1 Gsd3...reloaded


22euu
 Share

Postare recomandată

am si eu o intrebare despre cauciucurile astea....sunt si 196/65/15,sau are ceva daca pun 195/45/15?.....chiar daca sunt mai mult ca sigur ca ma va dezamagi raspunsul......dar nu se stie niciodata,speranta moare ultima ;)

am si aici un link,ar merge astea pe golf 4?.....eu am 195/65/R15 momentan

http://www.anvelopa-janta.ro/anvelope-vara...65R15-1495.html

Modificat de hakkinen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razdan

    18

  • fuscobal

    14

  • 22euu

    5

  • Rapier

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Subscriu la postul lui Vlad. Michelin PS2 fac toti banii si in nici un caz nu sunt 12 mil ci 9,5. Eu asa le-am luat vara trecuta pt GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de dimensiune. La mine pe 19" sunt 11.5 mil !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind on topic, tind sa inteleg ca F1 Asymmetric te satisfac in continuare ... :)

La dimensiunea de 225/45 R 17 vad preturi la unii dealeri Gy RO intre 450 si 550 lei pentru anvelope made in Germany in ultimele 6 luni; mai prospectez piata pentru a gasi un DOT cat mai proaspat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razdan, las-o naibii de prospectie si ia-le odata ca timpul trece si noi tot imbatranim :Driver: :) :D !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cool: ... :D 10x

... pai asta si fac, dar cand voi avea banii, adica saptamana viitoare sau imediat dupa 1 mai (asa cum imi si propusesem), acum era perioada de culegere a informatiilor, inclusiv la dealeri ...

Multumesc oricum pentru ca ai punctat esentialul ... :blink:

LE: Uitasem sa spun ca oricum cu o singura exceptie (cea mai ieftina - depozituldeanvelope) care parca nu ma atrage desi ei afirma ca anvelopele sunt made in Germany, ceilalti dealeri nu le au acum pe stoc.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de la ei am luat si sunt made in Germany. Deja le-am testat si totul a fost in regula la mine asa ca no problem ! Sunt incantat si de faptul ca n-am reusit sa le fac sa scartaie decat la o franare mai puternica unde am nimerit si niste hopuri fix in timpul franarii deci cred ca era normal oricum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine comand 4 cauciucuri de 205/55/16 de pe vreau-anvelope.ro

Goodyear Eagle F1 GSD3 sau Dunlop Fast Response?

Tot nu am inteles faza cu franarea pe uscat la goodyear si avand in vedere ca verile sunt calduroase rau in ultima vreme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuscobal, multumesc pentru informatie, aveam eu impresia ca ai luat de acolo dar nu eram sigur. Doamna de la vanzari mi-a spus ca difera tara de fabricatie in functie de tipodimensiune Am rugat-o sa verifice si m-a sunat mai tarziu sa-mi spuna ca sunt facute in Germania.

Ramane sa vad ce-mi spune si dealerul de la care am luat acum doi ani F1GSD3, si cand am banii iau rapid anvelopele ca ... timpul trece ... :) :icon_thumright:

GIZMO, in primul rand, este vorba de doua anvelope din clase diferite.

Goodyear Eagle F1 GSD3 si urmasul sau Goodyear Eagle F1 Asymmetric sunt anvelope din cea mai inalta clasa valorica, acolo unde Dunlop concureaza cu Direzza, si cu mai vechile SP Sport Maxx si SP Sport 9000, nu cu Fast Response.

Chiar daca Dunlop Fast Response apare ca recomandat in mod deosebit de ADAC in testul din 2007, el apare la dimensiunea 205/55 R16. La dimensiuni mai mari ale jantei (17", 18") deci la talie mai joasa - deci sport - nu este disponibil. Nici pe site-ul Dunlop nu apare la categoria de foarte inalta performanta.

In al doilea rand, vis a vis de franarea pe uscat a F1 GSD3, da, apar uneori problemele descrise de mai multi dintre noi pe forum, dar toti ne-am referit la conditii deosebit de rare care au aparut la masini mai mult sau mai putin puternice conduse sportiv, si care nu vad cum pot apare la o masina cu putere mai mica.

Practic este vorba de franari violente, pe asfalt foarte lucios, intr-adevar la temperaturi ambientale mai mari, DAR este vorba de franari violente de la peste 160 ... dupa experienta mea, mai uzual poate la 180 - 200. Fenomenul nu se produce regulat ci rar, probabil dupa serii de franari repetate, cand temperatura anvelopei creste semnificativ mai mult decat limitele normale ale unei anvelope sport (90 - 110 grade Celsius).

In al treilea rand, revenind la dilema ta, practic nu am experienta conducerii Dunlop Fast Response ci doar a SP 01A, dar as zice, ca daca vrei maxima siguranta in primul rand pe asfalt ud poti sa iei linistit F1 GSD3 DACA sunt made in Germany (ma indoiesc insa ca acum se mai gasesc) si daca au un DOT "proaspat". Pe asfalt uscat, la un golf de 90 CP as paria ca nu vei intalni fenomenul descris de mine.

Daca nu gasesti insa (e bina sa intrebi clar vanzatorul) F1 GSD3 noi made in Germany, ia mai bine Dunlop Fast Response, care, repet, la tipodimensiunea ta se comporta bine si pe uscat si pe ud.

Poate merita citit si postul dedicat lui Jorjel pe topicul Cauciucuri de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ razdan:

Ce inseamna la tine DOT "proaspat"?

Cam din ce saptamana/an incep cele vechi? (raportat la prezent)

Modificat de Killing Spree
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nimeni nu poate fixa clar o limita intre nou si vechi.

Pentru mine de exemplu, care uzez un set de anvelope in maximum doi ani si doresc sa am anvelope cat se poate mai performante ca sa pot merge cu masina asa cum imi place, proaspat ar insemna maximum trei luni de exemplu.

Am in vedere faptul ca desi se considera ca anvelopele pot fi utilizate fara probleme 6 ani de la data fabricatiei, calitatile incep sa scada dupa aproximativ doi ani ... deci ideal ar fi, repet, pentru mine, sa fie cat mai noi.

Pentru o utilizare normala acum cred ca e mai bine sa nu fie mai vechi de sase luni, ca sa nu fi prins o perioada de caldura in care sa fi fost depozitate impropriu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! M'am linistit :rolleyes:

Chiar azi am luat 4 bucati F1 Gsd3 cu DOT 4707. Au fost depozitate corect la dealer, fara caldura excesiva si/sau soare.

O sa le testez saptamana viitoare pe la munte. Chiar sunt curios sa vad daca au meritat, comparativ cu T1R'ul de la TOYO si cu PS'ul de la Michelin. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa te satisfaca F1 Asymmetric; oricum sunt intr-o clasa superioara anvelopelor Toyo, contrar unor "legende urbane" din RO care sustin ca Toyo Proxes ar fi Extreme sau Max sau Ultra High Performance Summer ...

Fata de Michelin PS2 nu avem inca teste comparative in afara de cel de pe Tirerack (postat pe acest topic) si nici forumisti cu experienta atat a anvelopelor Goodyear cat si a celor Michelin, asa ca e greu de zis, poate pe uscat PS2 sa fie ceva mai bune, dar pe ud nu cred ...

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un raspuns pozitiv de la dealerul Goodyear Romania de unde am mai luat anvelope (vechile F1 GSD3) si in care am incredere.

In saptamana care incepe pe 5 mai voi avea in sfarsit un set de anvelope F1 Asymmetric made in Germany si cu un DOT "proaspat" ... :) la un pret nu mult mai mare decat cel al promotiei de care era vorba intr-un post anterior.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am reusit in sfarsit sa iau anvlopele Goodyear Eagle F1 Asymmetric 225/45 R17 94 Y.

Comerciantul (hilserv - dealer Goodyear RO) a fost si de aceasta data serios si mi-a trimis exact ce mi-a spus telefonic, adica anvelope made in Germany si DOT 1808.

Le-am montat azi si am inceput rodajul. Deocamdata nu am incercat sa testez decat daca sesisez ceva anormal.

Am facut doar 40 km cu ele si am mers cuminte. Nimic deosebit deocamdata.

Revin cu impresii pe masura ce le acumulez.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am apucat sa testez pentru prima oara capacitatile lui F1 asymmetric pe ud. La intoarcerea de la circuitul de karting din Brasov, am luat-o pe Cheia si am prins o ploaie destul de serioasa. Am luat-o progresiv si din Babarunca pana in Cheia am fortat masina la limita pe viraje, acceleratii si franare. Pot sa spun ca am ramas stupefiat.

Acceleratie pe ud (ploaie destul de serioasa) : Acceleratiile s-au facut in treptele 2,3 si 4 si nu a intrat ESP nici macar o data !!! Masina accelera pur si simplu ca pe uscat ceea ce cu GSD-3 nu se intampla nici pe departe. Mentionez ca acest lucru mi se pare iesit din comun avand in vedere faptul ca vorbim de aproximativ 260CP/360Nm pe tractiune fata

Franare pe ud (ploaie destul de serioasa) : Franarile au fost in multe cazuri violente si din nou nu a intrat ABS absolut deloc !!! La un moment dat, dupa mai multe viraje luate in forta s-au aprins senzorii de ABS, ESP si presiune in pneuri dar s-au stins dupa ce am lasat-o mai moale. Totusi, cu ocazia asta am testat franele fara ABS pe ud (rar ai ocazia sa faci asa ceva :icon_thumright: . Desigur ca a fost mult mai fun decat cu ABS dar si mult mai periculos, spatele masinii fiind foarte instabil.

Viraje pe ud : Si aici Asymmetric au fost peste GSD-3, pastrand acel slide usor permanent dar predictibil. Aici ESP intra cateodata dar nu restrictiona foarte mult mersul sportiv !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim fuscobal pentru aceasta adevarata recenzie a anvelopelor F1 Asymmetric pe ud; ca de altfel si pentrul restul

informatiilor pe care ni le-ai dat despre aceste anvelope ... :salut:

Pe ansamblu experienta pe care ne-ai impartasit-o este valoroasa atat prin sine insasi cat si prin faptul ca practic a confirmat rezultatele testelor de pe tirerack.com aratand ca aceste anvelope sunt foarte bune pe uscat si se pare ca de neegalat la ora actuala pe ud.

Experienta mea personala abia a inceput sa se formeze pentru ca abia am terminat rodajul anvelopelor.

Pana acum am reusit sa le testez doar pe uscat si foarte putin aproape de limite si practic nu am sesizat nimic diferit de ceea ce a spus fuscobal.

Eu am acum suspensia stock sportline, cam muiata, si un ruliu cam mare (probabil ca va trebui sa schimb bara de torsiune).

Am sesizat in aceste conditii mai vitrege ca aderenta pe uscat la acceleratii este excelenta (dar am numai ~ 170 - 175 CP si 392 Nm).

La franari violente de la viteze mari F1 Asymmetric nu mi se par mai slabe ca F1 GSD3, poate chiar ceva mai bune, dar nu am avut parte inca de asfalt incins. In perioada de rodaj am avut nevoie de o frana violenta de la viteza mare si am observat o usoara inconstanta a franarii pe care am pus-o pe seama faptului ca rodajul nefiind terminat, suprafata anvelopelor nu era tocmai potrivita pentru o asemenea manevra.

Stabilitatea pe viraje la viteze mari, dar sub limite, mi se pare excelenta, inclusiv in acceleratii sustinute pe viraj, iar manevrabilitatea mi se pare ca nu este nicidecum mai prejos decat la F1 GSD3.

Nu am apucat inca sa-mi fac o idee clara despre comportamentul pe viraj la limita pentru ca nu am reusit deocamdata, din cauza traficului si a numarului mic de kilometri, sa ajung spre limite decat de foarte putine ori.

Am impresia pana acum (dar repet, nu e definitiva) ca pe suspensia mea se pot aborda virajele la fel de rapid ca pe F1 GSD3, si ca acea usoara alunecare laterala despre care spune fuscobal apare la viteze ceva mai mari decat cele permise de F1 GSD3.

Am ajuns de trei ori la limita de la care a inceput alunecarea laterala, dar de fiecare data senzatia a fost de predictibilitate si de posibilitate a controlului usor al derapajului. Trebuie insa sa mai experimentez destul pana sa ma obisnuiesc cu noul comportament.

Voi reveni pe masura ce acumulez experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai mai mult de 2-300km facuti cu anvelopele astea, inconstanta franarii vine de la sistemul de franare in sine. Asta o am si eu si se datoreaza strict placutelor/furtunelor de cauciuc. Voi schimba cat de curand franele si pe fata si pe spate si voi reveni atunci cu impresii. Ca idee generala, pe vortex vorbesc niste baieti destul de experimentati care participa in niste campionate si zic ca limita de aderenta a anvelopelor premium de vara (nu vorbim de slick-uri aici) este atinsa de-abia cu placute de frana din gama ferodo DS3000 care au coeficient de frecare peste 0.6 ( de retinut ca cele stock sunt intre 0.2 si 0.3 !!! )

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia e foarte utila, multumesc.

Cand am observat fenomenul respectiv aveam cam 150 km.

Acum am aproape 600 km si e evident mai bine dar ... totusi nu ca atunci cand masina era noua.

Ceea ce spui imi confirma inca odata banuiala ca ar cam trebui sa fac interventii mai serioase la sistemul de franare.

Mi-ai spus deja pe topicul lui Bogdan ca pot sa ma orientez spre "Ferodo DS performance sau chiar DS2500. ... niste furtune metalice si lichid bun" + discuri. Si asta voi face.

Inca sunt in faza de cautare a unui furnizor pentru placutele Ferodo precum si eventual a unor discuri mai bune.

Voi detalia eventual problema franelor pentru golf 5 sportline pe topicul Frana La Golf V ca sa nu mai fiu OT aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu baietii de la Ferodo si abia anul asta au scos placutele pentru GTI si R32 care se pare ca sunt identice :D

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Readuc in actualitate topicul pentru ca anvelopele Goodyear Eagle F1 Asymmetric mi se par foarte bune si pe asfalt incins.

Am depasit 7.000 km cu ele si peste 5.000 km i-am facut in plina vara.

Pot spune ca aceste anvelope se comporta foarte bine la franare pe asfalt incins, spre deosebire de predecesoarele lor F1 GSD3.

Franarea violenta, inclusiv de la viteze mari, este eficienta si masina este stabila pe traiectorie.

In rest nu pot decat sa confirm inca odata opiniile exprimate in mai multe posturi de fuscobal.

Personal consider ca aceste anvelope sunt de departe cea mai buna alegere, inclusiv sub raportul pret / performanta, dintre actualele anvelope de top.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma bucur ca am luat aceasta decizie am aproape 3000 de km cu ele sunt pe 18 si sunt multumit , numai ca la una am rupt pe 1 cm buza protectoare de janta ca nu am fost atent la groapa, super bune anvelopele si silentioase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cum au spus si baietii mai sus super bune f1 asymetric-ele.

dar dupa vreo 5.000 km facuti in cateva luni.. am o galma pe dreapta fata.

:)

stie cineva daca asa ceva e acoperit de o oarecare garantie?

PS: anvelopele sunt made in germany si au dot recent.

Modificat de ceetah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De casco sunt acoperite, de garantie ai de muncit cu drumurile noastre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!