Jump to content

Goodyear Eagle F1 Gsd3...reloaded


22euu
 Share

Postare recomandată

ovidius, aici pe topic se discuta despre GY Eagle F1 GSD3 si nu despre GY Excellence. Oricum, sunt de parerea lui Fuscobal. GY este totusi firma mare de anvelope si are un anumit standard de calitate. Indiferent ca-s produse in Thailanda, China, Germania, ele trec prin acelasi "CTC"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razdan

    18

  • fuscobal

    14

  • 22euu

    5

  • Rapier

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate stiu eu GY GSD3 se fabrica doar in China si Thailanda mai nou si nu se mai fabrica in alte parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am GY Eagle F1 GSD3 17" made in Thailanda luate de la Autosoft , am rulat vara trecuta 7000Km cu ele....super ok, la inceput mi am pus si eu un semn de ? dar...parerea mea : nu are mare relevanta tara de provenienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

GoodYear Eagle F1 GSD3 - 205/55/R16 "Made in Germany" nu a mai g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mi s-a parut mie, sau o mare parte dintre Audi-urile Q7, vin cu acest tip de anvelope, din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri, la tuning show, am intrebat la standul celor de la com-nico serv de gsd3 si mi-au spus sa a fost oprita fabricarea lor. Nu prea inteleg treaba ....daca erau asa de bune si apreciate...de ce sa nu le mai fabrici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi aparut modelul ala insa nu inseamna ca il inlocuieste pe asta. Mai ales ca incepe de la 215. Cu celelalte dimensiuni cum ramane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam ciudat, daca e adevarata informatia. oricum am trimis mail catre GoodYear Romania, ca sa stiu clar, ca daca nu se mai fabrica, n-are rost sa mai cumpar. o sa va tin la curent.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta treaba Asymmetric asta si vad ca se gaseste la niste preturi mult sub PS2 sau Pireli P0 desi in teste pare a sta foarte bine. Se pare ca a recuperat in fata lui PS2 la franarea pe uscat iar la tirerack chiar a castigat testul si pe uscat si pe ud in fata lui PS2. Ciudat ce o fi cu pretul asta asa mic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti link-uri si pentru alte teste in afara de cel de pe tirerack referitoare la Asymmetrical?

Trebuie si eu sa-mi iau destul de urgent un set de anvelope 225/45 R17 in locul vechilor F1 GSD3 care s-au uzat si chiar nu mai gasisem teste comparative referitoare la F1 Asymmetric.

Avand experienta F1 GSD3 as fi fost tentat de urmasele acestor anvelope, dar voiam intai sa vad opinii si teste despre noile anvelope.

In ultima vreme ma gandeam mai mult la Bridgestone Potenza RE 050 A care erau pe primul loc in comparativul ADAC din 2006 si nu numai acolo.

Acest topic si testul de pe tirerack ma fac insa sa-mi amintesc din nou de performantele pe ud ale F1 ...

Si da, si eu ma intreb de sunt semnificativ mai ieftine decat concurenta care se pare ca ramane totusi in urma ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere rezultatele testului de pe tirerack dar si pretul bomba la care le-am gasit (7mil/buc fata de 12mil/buc cat e PS2) le-am si luat astazi si le-am pus pe masina. O sa povestesc impresiile dupa ce le rodez vreo 2-300km ! Nu stiu ce s-a intamplat la depozitul de anvelope dar preturile au ajuns mult mai mici decat pe cauciucuridirect pentru F1 GSD3 si Asymmetric ! Astea de le-am luat sunt 235/35/R19 ca si cele dinainte, "Made in Germany" si au protectie de janta si incarcare 91Y !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, abia astept impresiile tale. ;)

Daca esti multumit imi iau si eu. :lol:

Ma intereseaza in primul rand comportamentul pe ud.

F1 GSD3 erau excelente mai ales privind rezistenta la acvaplanare laterala. Practic era destul de greu sa faci sa plece spatele pe ud in comparatie cu celelalte anvelope.

Evident ca ma intereseaza si impresia ta privind franarea pe asfalt uscat, unul dintre punctele mai slabe la F1 GSD3, in special pe asfalt incins si de la viteze mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am apucat inca sa-i simt capacitatile in cazul mersului la limita dar pana acum are comfort ceva mai bun la rulare decat GSD-3 dar directia este ceva mai putin responsiva (nu mult) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru prima impresie; astept cu mare interes continuarea ... :)

In maximul 3-4 saptamani trebuie sa-mi iau si eu noi anvelope de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comfortul la rulare s-a pastrat iar responsivitatea directiei s-a imbunatatit odata cu rodajul. Acum este la nivel cu GSD-3. Franarea pe uscat imi pare sensibil mai buna iar gripul lateral si la acceleratii comparabil. Inca nu am testat gumele la limita !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Fuscobal pentru noile informatii.

De la penultimul tau post de pe 24 martie m-am gandit ca responsivitatea directie poate fi mai slaba datorita faptului ca anvelopele erau nerodate.

Ma bucur acum (si pentru tine, dar evident si pentru mine ... :) ) ca lucrurile stau bine cu responsivitatea si ma bucur sa vad ca si aderenta in acceleratie si deceleratie sunt bune.

Ma asteptam ca gripul lateral sa fie mai bun ca la F1 GSD3, dar sper ca macar pe ud sa fie atat de bun pe cat indica testele de pe tirerack; Vedem acolo ca F1 Asymmetric ar permite o acceleratie laterala pe ud mai buna decat alte anvelope pe uscat, si acesta era un punct forte si la F1 GSD3. :rolleyes:

post-3245-1206818865_thumb.jpg

post-3245-1206818872_thumb.jpg

post-3245-1206818877_thumb.jpg

Asteptam impresi noi, mai ales pe ud si evident si despre comportamentul la limita; oricum asa cum ne descrii anvelopele pana acum cred ca o sa le iau si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A mai plouat prin zona de ... teste ? :beerchug: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceti-ma si pe mine sa inteleg la ce va referiti cand spuneti ca Eagle F1 GSD3 are performante slabe la franare pe asfalt incins ! Fuge ca sania ? :P

Am nevoie urgenta de cauciucuri de vara si nu stiu ce sa aleg !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Eagle F1 GSD3: Un pic da ... :icon_thumright:

Despre anvelopele pe care vrei sa le iei, ma gandesc ca poate te ajuta posturile noastre anterioare, sau posturi cum ar fi acesta, sau site-uri cum ar fi tirerack, tiretest, ADAC, etc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razdan, am fost plecat din tara 2 saptamani si de aia n-am mai raspuns. Comportamentul pe ud este similar cu cele vechi, la fel si pe uscat. Pe uscat felul in care adera este diferit fata de GSD-3. Ce am observat eu este ca asymmetric intra in slide mai repede decat GSD-3 si asta la inceput te face sa te sperii putin. Daca fortezi limitele insa, vei vedea ca asa adera cauciucul asta iar aderenta maxima (si G-urile pe viraj) se obtin intr-un usor slide. Nu pot sti insa dsaca predictabilitatea slide-ului ramane aceeasi in cazul unei masini cu suspensie stock. La PS2 nici sa nu te gandesti intrucat diferenta de pret este enorma iar la performante nici macar nu stiu daca e vreuna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat pentru ce ai fost plecat si te felicit pentru victoria remarcabila pe care ai reusit-o la la Sinsheim in Germania la EMMA European Supercup.

Ma bucur pentru tine si pentru echipa ta si va urez succese in continuare.

On topic acum, nu este evident nici o problema ca raspunsul a intarziat putin, oricum imi propuneam sa incep prospectia de piata abia in perioada aceasta.

Referitor la ceea ce spui despre F1 Asymmetric, mi se pare interesanta (si provocatoare) informatia despre aderenta pe viraj. Nu ma sperie discreta alunecare laterala daca anvelopele permit totusi controlul discretului derapaj astfel indus.

Evident ca la mine cu suspensia stock a golfului sportline comportamentul poate fi diferit, dar sunt sigur ca ma voi descurca dupa o perioada de antrenament.

Am vazut si eu ca PS2 sunt mai scumpe cu cel putin ~150 lei chiar pe site-uri unde F1 Asymmetric la dimensiunea mea (225/45 R17) costa numai vreo 360 - 460 lei. In plus am si eu dubii despre comportamentul lor pe ud si asta este cel mai important aspect pentru mine.

Mi se pare totusi parca prea mica suma aceasta (~400 lei deci) pentru niste anvelope Max Performance Summer, si ma gandesc sa fiu foarte atent la DOT si la tara de fabricatie.

Evident nu uit si de prima intentie, Bridgetone Potenza RE050A Pole Position, dar la comerciantii nostri pe care ii gasesc pe net nu vad deloc varianta Pole Position si atunci mi-e teama sa nu cumpar altceva ...

Spre Conti Sport Contact3 nu m-as indrepta, parca ma retine ceva ... asa ca voi ramane aproape sigur la F1 Asymmetric

Ramane sa verific telefonic la magazinele de unde am mai luat in trecut Goodyear si de unde am obtinut toate informatiile despre DOT si tara de fabricatie inainte de cumparare.

Multumesc inca odata pentru raspuns si va voi tine si eu la curent cu evolutia subiectului Goodyear Eagle F1 Asymmetric in cazul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BTW, din cauza acelui usor slide permanent diferenta intre cu si fara ESP este mai mare in favoare "fara ESP" desigur ! Pe ud e categoric mai bun decat PS2 iar pe uscat si daca ar fi vreo diferenta probabil ar trebui sa ai super masina pentru a vedea diferentele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru precizari. Sunt importante pentru mine. :vaidecapulmeu:

Deci practic este mai distractiv sa conduci aceste anvelope fara ESP.

O sa imi faca placere mai mare, pentru ca la actualele F1 GSD3 uneori mi se pare ca aderenta pe viraje este de-a dreptul plictisitoare (...) si este oricum mai greu sa provoc derapajele decat la primele anvelope cu care a venit masina, Dunlop Sport SP 01A.

Ma bucura foarte mult si afirmatia ca F1 Asymmetric "stau" mai bine pe asfalt ud decat Michelin PS2, mai ales ca acestea din urma pareau in principiu o buna alternativa pentru mine, dar sunt semnificativ mai scumpe. In plus, asa cum spuneai si tu ieri, nici eu nu prea cred ca realmente exista un plus de performanta palpabil in favoarea PS 2 pe uscat, mai ales in conditiile in care eu nu pot beneficia de mai mult de 170 CP ... si mai am si suspensia fata mediocra a platformei PQ35. :screwy:

Oricum fiind un adept al mersului cat mai aproape de limita pe ud, comportamentul anvelopelor in aceste conditii este prioritar pentru mine si am ajuns astfel la convingerea ca merita sa iau F1 Asymmetric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: Michelin PS2 este excelent atat pe uscat, cat si pe ud. Nu trebuie incalzite. Se comporta excelent pe viraje si la plecari. Greu egalezi o astfel de anvelopa. Iar pretul mic al lui F1 Asymetric imi ridica semne de intrebare. Ce se aduce prin importator si e de fabricatie serioasa are alt pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!